Autor Tema: Resposta de la Delegació del Govern  (Llegit 3585 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
  • Gènere: Masculí
Resposta de la Delegació del Govern
« el: 31 de Desembre de 2005, 14:48:20 pm »
Tal com ja vaig dir en aquest fòrum vaig enviar una carta al Sr. Joan Rangel, delegat del Govern de l'Estat a Catalunya, per expressar el meu rebuig a l'actuació policial en el partit Sabadell - Figueres.

Avui mateix m'ha arribat la resposta. Són 3 fulls que he escanejat i penjat a la següent pàgina:

http://www.banyuts.org/rangel.html

Des d'aquí podreu llegir la resposta íntegra i valorar-la vosaltres mateixos.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Resposta de la Delegació del Govern
« Respondre #1 el: 31 de Desembre de 2005, 14:56:28 pm »
Bueno com a mínim s'han dignat a contestar, però a mi no em keda res clar amb això...

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 31 de Desembre de 2005, 14:57:11 pm »
bé, jo no i era en el partit però està clar que passi el que passi la Policia sempre gira la truita de les coses per a sortir ells com a bons, encara resultarà que l'afició en el pròxim partit s'haura de disculpar per la seva actitud,viga home, quins collons......

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 31 de Desembre de 2005, 15:11:45 pm »
S'ha dignat a transcriure l'informe policial?

Aquest tio no es mereix el sou que cobra. Quina sarta de mentides :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 31 de Desembre de 2005, 15:16:30 pm »
Be, cal dir que almenys han contestat, cosa que ja es d'agrair, ara pel que diu,jo no hi era pero un cop llegit la carta, me quedat sorpres en llegir que l'Oscar ja estava fixat per llançar una ampolla en altres partits i que va fugir (quan hi han fotus com es veu com l'esposen al seu lloc)... nose nose  :Hecho_polvo:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #5 el: 31 de Desembre de 2005, 15:20:47 pm »
A mi m'ha sorprès més llegir que té 25 anys... jo pensava q era més petit!   :laugh:

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 31 de Desembre de 2005, 15:34:29 pm »
Quin fastig de carta... esta plena de mentides i segur que deu ser un formulari pre-escrit on nomes falta posar les dades del "propossat per a sancio".

Quins pebrots!

I ull... si es cert que un directiu va firmar l'acta de l'arbit que explica la mateixa versio, s'ho hauria de fer mirar i llegir les actes abans de firmar-les  :ko

FORA LES FORÇES D'OCUPACIO
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 31 de Desembre de 2005, 15:36:47 pm »
Hi ha algun troç que em sembla una d'autèntica pallassada aquesta resposta.
Concretament quan diu això que al comentar-li a l'Oscar que es dirigís a ells en castellà, seria perque algun noi d'aquests no entenia la llengua perque potser provenia de l'última pcomoció i encara no coneix la llengua. De veritat m'he rigut molt al llegir això que NO s'ho creu ningú. Si no entén la llegua que no treballi aquí; així de fàcil  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #8 el: 31 de Desembre de 2005, 15:38:53 pm »
 Com pot ser que diguin això???? No hi ha res de cert. Fixat per tirar una ampolla??? Si l'àrbit ja no hi era al camp, com potser que possi el que va passar a l'acta? Haurà possat la versió de la  :police: i clar al Delegat l'hi hauran dit el mateix.  :ko :clap
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 31 de Desembre de 2005, 15:45:11 pm »
*******, com poden dir aixo, que 2 anaven a pegar a l'arbitre i despres 200 persones van comenzar a insultar :icon_question:
aico no su creuen ni ells...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #10 el: 31 de Desembre de 2005, 16:08:32 pm »
a mi tambe m'han respos. No hellegit la carta que heu possat a la web dels banyuts, però pel que dieu, es la mateixa que m'han enviat a mi. Crec que contestaré dient que no té res a veure la versió policial amb la dels testigos

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #11 el: 31 de Desembre de 2005, 16:11:57 pm »
a mi tambe m'han respos. No hellegit la carta que heu possat a la web dels banyuts, però pel que dieu, es la mateixa que m'han enviat a mi. Crec que contestaré dient que no té res a veure la versió policial amb la dels testigos

Exactament la mateixa. Només canvia Benvolgut senyor per Benvolguda familia, res més

wimpi

• Visitant
« Respondre #12 el: 31 de Desembre de 2005, 18:14:12 pm »
en fi....

vergonyós.....

pero recordeu, només falten 365 dies pq senvagin x sempre i no tornin mes els "hombres de azul"!

Nomes dirlis a akets srs....  hasta nunca! (en ejpañó, ke el catala no l'entenen)

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #13 el: 31 de Desembre de 2005, 19:40:56 pm »
Després de llegir les vostres opinions respecte la carta vaig a donar la meva.

Primerament donar les gràcies a l'adrySBD per confirmar que ell també ha rebut la mateixa carta.
Demanaria que si algú més dels que varem enviar la carta rep resposta ho digui. També que digui si és exactament igual a la públicada a http://www.banyuts.org/rangel.html i si no ho fos  que ho faci saber i també intentariem fer-la pública.

Primerament, i a favor del Sr. Rangel, dir què ja és un petit pas positiu que hagi contestat la carta. A més com a mínim se n'ha assabentat dels fets i ja té dues versions totalment diferents, el del responsable de seguretat i el dels aficionats del Sabadell.

Sobre el contingut de la carta hi algunes frases que fan riure. Les vaig a concretar.

"En el transcurs del partit no es van produir incidents de consideració, si exceptuem l'amistositat mostrada contra el col·legiat, que va ser increpat i insultat repetidament per el públic assistent Suposo que no deu haver anat mai a un camp de  futbol, ja que en el 95% d'estadis els insults a  l'àrbitre són el pa de cada dia. Si es volguesin evitar els insults hauria d'aturar la lliga espanyola.

"Sobre les afirmacions de que el seguidor "va ser obligat a dirigir-se en castellà als agents", és possible que algú dels agents demanés que li parléssin en aquest idioma, donat que part dels efectius del dispositiu pertanyen a la darrera promoció i encara no dominen la llengua catalana"  Va home, va ara voldrà fer creure que algún agent no enenia el català i li va demanar molt amablement si per favor podir parla en castellà, ja que fa molt poc que sóc a Catalunya i encar ano l'enenc però tinc intenció d'aprendre'l. I què més. Suposo que tothom s'imagina que li devien dir perquè parles en castellà (jo no ho dic el què penso perquè no hi era, això ho hauria de dir el mateix afectat).

"De fet, el propi coordinador de seguretat va caura  al grada, precipitant-se pels esglaons i resultant amb lesions lleus." Ho sento però aquí se m'ha escapat una mica el riure.

Respecte al relat pròpiament del fets dir que en la majoria de casos canvia el causa - efecte. Per exemple sí que és veritat que alguns aficonats van insultar i increpar els policies, però precisement els van insultar perquè van anar cap al lateral amb no gaires bones intencions. Per exemple, allò que diu que els agents es van situar a una distància prurdencial per evitar la invasió del camp jo la veritat és que no la considero gaire prudencial, ja que estaven a dins la grada i no la gespa per evitar que la gent hi saltés.

Com pot ser que diguin això???? No hi ha res de cert. Fixat per tirar una ampolla??? Si l'àrbit ja no hi era al camp, com potser que possi el que va passar a l'acta? Haurà possat la versió de la  :police: i clar al Delegat l'hi hauran dit el mateix.  :ko :clap
El què diu la carta no és què el van fitxar per tirar una ampolla al camp en el partit contra el Figureres, sinó que ja estava fitxat d'un partit anterior en el qual va tirar una ampolla al camp (tot això evidentment sota la versió policial). Aquest punt jo no l'entro a valorar, ja que desconnec si aquest fet és veritat o no.

Ara bé haig de dir què tot i la resposta per part del Sr. Rangel no és gaire positivia els efectes globals que puguin haver causat aquestes cartes sí que poden ser positius. M'explico.  El Sr. Rangel ha fet fer un informe dels fets al responsable de seguretat i seguament li deu haver cridat l'atenció per les cartes rebudes. Aquest responsable de seguretat es deu haver "cagat amb tot" i evidentment en un informe que fa ell mateix no dirà que va ser una actuació desproporcionada i fora de lloc i què si els hi va anar la mà i la porra. El què fa és fer un informe per justificar la seva actuació, canviant bastant els fets reals.
Tot i això espero que al haver-hi hagut aquest enrenou s'ho pensin dues vegades abans de tornar a fer aquest tipus d'actuacions.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #14 el: 01 de Gener de 2006, 10:57:11 am »
Es per flipar amb aquesta carta, però alguna resposta "coherent" per la seva part tenin que donar per justificar que se'ls va escapar el tema de les mans.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #15 el: 01 de Gener de 2006, 12:28:54 pm »
Me niego a calificar la carta que ha enviado la Delegación del Gobierno. Cae por su propio peso por muchas razones, quiero destacar tres.

La primera, cuando alguien es juez y parte,...

La segunda, ustedes han cambiado el color de sus uniformes, pero su forma de pensar es la misma.

La tercera, quien trabaja con herramientas con las que se puede matar a individuos de su misma especie,...

P.D.: Ruego que si no entiende algo, me lo comunique. Será un gran placer mio traducirselo al inglés, francés o aquel idioma en que vean ustedes que pueden captar algo. Ls catalanes nos gusta ser poliglotas y cuando no entendemos algo pensamos, no cargamos con porras y pistolas.

NO CREIEM EN LES PISTOLES,...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #16 el: 06 de Gener de 2006, 11:14:09 am »
 :o :o :o :o Es vergonyos  :Hecho_polvo:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #17 el: 09 de Gener de 2006, 19:52:51 pm »
Mireu, he trigat molt a respondre però fa vergonya que ens tractin d'aquesta manera:

1.: En cap moment es va 'atacar' a cap policia, fet pel qual no haurien de colpejar amb les porres. Com be sabreu, jo vaig rebre cops, pel simple fet d'intentar que un company i amic NO rebés més cops.

2.: Que demostri que aquesta persona ha llançat alguna ampolla. I més tenint en compte que no es poden entrar ampolles (suposo que vol dir de vidre) a l'estadi. Aquesta persona s'estima massa el club com per cometre un acte que sap que tindrà conseqüències negatives pel mateix club.

3.: Resistència i desobediència a la justicia? mestre, que va ser qui va rebre els cops! no en va donar ni un de sol!

En fi, passo de reiterar res més, que encara em titllaran d'independentista (que ho soc), d'okupa (que no és el cas) i de ves a saber què més. Tot i així i en el suposat cas d'haver insultat a ningú, continua sent abús de poder tornar-s'hi picant a cops de porra. :no:
« Darrera modificació: 10 de Gener de 2006, 11:04:25 am per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #18 el: 09 de Gener de 2006, 19:56:27 pm »
Manel nomes una cosa, arregla el punt numero 1 pk dius..."Com be sabreu, jo vaig rebre cops, pel simple fet d'intentar que un company i amic rebés més cops" I no crec k era la teva intencio  :laugh: :laugh: :laugh:  :Paletas: :ejem
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #19 el: 09 de Gener de 2006, 19:57:43 pm »
En fi, passo de reiterar res més, que encara em titllaran d'independentista (que ho soc), d'okupa (que no és el cas) i de ves a saber què més.

Jajaj, si vols et dic de kè més  :laugh:   I el Jos té raó... què volies q rebés més cops o q?  :laugh: