Autor Tema: Nou entrenador  (Llegit 9848 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
Nou entrenador
« el: 31 de Desembre de 2005, 16:19:16 pm »
desprès de saber-se que segurament el Montes nomès es menjarà els raïms i prou...

QUI CREIEU QUE OCUPARÀ LA BANQUETA ARLEQUINADA A PARTIR DE DIMARTS ??

Jo no soc com el Mutio, que controla tot el personal. Diuen que serà català...    serà el Gratacós ??

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Nou entrenador
« Respondre #1 el: 31 de Desembre de 2005, 16:24:53 pm »
Robert Elvira?  :D

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #2 el: 31 de Desembre de 2005, 16:35:13 pm »
Gratacós és el nou seleccionador català
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #3 el: 31 de Desembre de 2005, 16:36:38 pm »
Si se confirma la salida del actua entrenador, me gustaría que la persona que le sustituyera, fuera trabajador de carácter afable dentro y fuera del vestuario, responsable y que a los socios y simpatizantes nos de la sensación de que esto desde ahora hasta el fin de temporada tiene arreglo, porque lo tiene.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 31 de Desembre de 2005, 16:43:07 pm »
Se rumorea que podria volver Pere Valenti Mora, seria un gran fichaje ( entrenador ofensivo y asi veriamos mas goles).

Si no tambien podriamos traer a Capello, Leo Benhacker o Clemente.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #5 el: 31 de Desembre de 2005, 16:45:41 pm »
Mora NO siusplau

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 31 de Desembre de 2005, 16:46:37 pm »
Para futbol ofensivo hay que fichar a Rubi.

Por cierto, otros nombres que suenan son García Llamas, Gail o Uribarri... aunque mas lejos, no hay que descartar a grandes nombres como Lopez Caro, David Vidal o el mismisimo Tren Valencia

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 31 de Desembre de 2005, 16:57:34 pm »
si o volem fer be, julia garcia... :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #8 el: 31 de Desembre de 2005, 17:01:09 pm »

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #9 el: 31 de Desembre de 2005, 17:01:38 pm »
Sea quien sea lo que necesitara es que se calme el entorno porque por mas bueno que sea el nuevo entrenador si el dia a dia del club sigue siendo el de la bronca constante y los platos por la cabeza lo tendra dificil. El entorno laboral es muy importante y para enderezar el rumbo ademas de el tecnico adecuado en este club es necesario restablecer la calma y fomentar la unidad de todos los estamentos que lo forman a saber: Directiva, cuerpo tecnico, jugadores y aficion. Solo asi podremos alzar el vuelo y no envueltos en una tormenta constante. Si ademas de esto se acierta con el tecnico indudablemente volvera a lucir el sol para todos. Este es el nuevo reto en un club que toma su sobrenombre de un personaje comico (arlequín) que confeccionaba su uniforme a base de retales multicolores para indicar asi su extrema miseria, miseria pero moral es la que parecen contraer muchos de los que dicen amar este club y lo hacen jirones usandolo como su particular campo de batalla.

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 31 de Desembre de 2005, 17:06:22 pm »
Para futbol ofensivo hay que fichar a Rubi.

Por cierto, otros nombres que suenan son García Llamas, Gail o Uribarri... aunque mas lejos, no hay que descartar a grandes nombres como Lopez Caro, David Vidal o el mismisimo Tren Valencia

fum fum e estat llegint els teus ultims missatges i crec que tots son una mica destructius de cara als interessos del club, penso que remenar la m**** del que va passar amb el femení i polèmiques rares amb la directiva nomes perjudiquen a l'entorn de l'equip, aixi doncs t'invito de bones maneres a cambiar o fugir d'aquest forum, perque el que necessitem es optimisme i tirar amunt no comentaris que ens acabin d'ensorrar i embrutin la imatge d la directiva.

atentament

FERNI

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 31 de Desembre de 2005, 17:16:44 pm »
Jo he sentit rumors d'un entrenador que comença per Nog i acaba per uès...

Creixell, Julià García... molts poden ser a la llista. Quina bestiesa, 1 temporada i tres tècnics. :ko
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #12 el: 31 de Desembre de 2005, 17:17:36 pm »
Quina bestiesa, 1 temporada i tres tècnics. :ko

mitja temporada i 3 tecnics... a aquest pas acabem la temporada i em tingut 6 entrenadors

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 31 de Desembre de 2005, 17:19:10 pm »
mitja temporada i 3 tecnics... a aquest pas acabem la temporada i em tingut 6 entrenadors

És que espero que si hi ha un tercer... sigui definitiu. No es pot anar amb aquest ritme en un club modest. :disappointed:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #14 el: 31 de Desembre de 2005, 17:21:32 pm »
no sabeu la dita que diu que a la 3a va la vençuda??? jajajaja vinga, que tot això no us desanimi  :icon_exclaim:  :nadal2
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #15 el: 31 de Desembre de 2005, 17:26:20 pm »
nogués no si us plau que ja seria molt semblant al girona de l´any pasat.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #16 el: 31 de Desembre de 2005, 17:48:25 pm »
mentres no sigui Mora a mi m'està bé. Tot i q no haguès fotut fora a en Montes ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #17 el: 31 de Desembre de 2005, 18:01:49 pm »
En la meva modesta opinió serien tres els noms que posaria sobre la taula:

- Lluís Pujol
- Miguel Álvarez
- Josep Maria Nogués

Vagi per endavant que dels tres, el meu preferit és sense dubte Lluís Pujol. És cert que té fama de ser força amarrategui, però crec que coneix molt bé la casa. És ex-jugador de Barça i Sabadell, fa molts, però molts anys que es mou en això del futbol. Coneix gairebé totes les categories, ha entrenat des del Castelldefels fins al propi Sabadell a Segona A. Darrerament, a Segona B, va estar entrenant a l´Hospitalet i els resultats no van ser gens dolents, doncs em sembla que gairebé el va fer entrar en places de play-off. Estic segur que pot conèixer a un munt de jugadors que podrien venir al Sabadell, de casa, i disposats a no rebre cap fortunon per recalar aquí. És un home de cantera, que va tindre els sants pebrots d´enfrontar-se a Cruyff quan era membre del futbol base de Can Barça, fet aquest, que el va fer entrar en una llista negra per a molta gent del FCB. Per tant, em sembla un home de club, que sovint ha manifestat que el CE Sabadell era casa seva, que ha vestit aquests quadres i els ha entrenat en el passat,per tant, coneix la casa, i té un profund coneixement del futbol en el que vivim. Per mi, una excel.lent aposta.
Miguel Álvarez, home, no se li pot negar que té un currículum i em sembla una persona seriosa, treballadora i honesta. Pot ser també una bona alternativa. I Josep Maria Nogués, no és que sigui precisament sant de la meva devoció. És més, sovint m´ha caigut molt antipàtic. Ara bé, crec que a petita escala, podria ser identificat com el Mourinho d´aquestes categories. Una persona que no cau excessivament bé, però que tampoc se li pot negar una certa trajectòria i que sembla tenir molta seguretat en ell i en la seva feina.

Visca el CE Sabadell i que Déu il.lumini a aquells que han d´escollir!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #18 el: 31 de Desembre de 2005, 18:37:45 pm »
no sabeu la dita que diu que a la 3a va la vençuda??? jajajaja vinga, que tot això no us desanimi  :icon_exclaim:  :nadal2
No noi a la 3ra anem a tercera xDDD :Hecho_polvo:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 31 de Desembre de 2005, 18:48:07 pm »
Doncs a mi personalment NO m'agradarien ni Nogués ni Pujol, ni Elvira i menys Jaume Creixell. Evidentment els que parleu de retorns de Mora o coses així penso que tampoc està l'ambient per fer massa brometes  :icon_exclaim:
Però si voleu conyes, jo portaria a Conrad Son, que juga sempre amb dues bones "delanteras".  :tongue3:

Ara sense conyes, el noms de Nogués penso que pren força i no m'agradaria. Jo només demano una cosa al consell directiu. Que NO s'equivoqui i porti a algú que conegui i sobretot sigui apart de coherent -només amb això ja ens salvarem- una persona normal i no un bronques.
Vosaltres creieu que a dia d'avui li diem a Hospi, Logronyes, Peralta, Alfaro, Benidorm, ........ de canviar-lis l'equip ens dirien que no  :icon_question: Evidentment que ens dirien que si; només un entrenador amb una mica de cap i sense que li sobrin collons -pero que en tingui- ja ens salvarem.

Salutacions i Força Sabadell  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es