En la meva modesta opinió serien tres els noms que posaria sobre la taula:
- Lluís Pujol
- Miguel Álvarez
- Josep Maria Nogués
Vagi per endavant que dels tres, el meu preferit és sense dubte Lluís Pujol. És cert que té fama de ser força amarrategui, però crec que coneix molt bé la casa. És ex-jugador de Barça i Sabadell, fa molts, però molts anys que es mou en això del futbol. Coneix gairebé totes les categories, ha entrenat des del Castelldefels fins al propi Sabadell a Segona A. Darrerament, a Segona B, va estar entrenant a l´Hospitalet i els resultats no van ser gens dolents, doncs em sembla que gairebé el va fer entrar en places de play-off. Estic segur que pot conèixer a un munt de jugadors que podrien venir al Sabadell, de casa, i disposats a no rebre cap fortunon per recalar aquí. És un home de cantera, que va tindre els sants pebrots d´enfrontar-se a Cruyff quan era membre del futbol base de Can Barça, fet aquest, que el va fer entrar en una llista negra per a molta gent del FCB. Per tant, em sembla un home de club, que sovint ha manifestat que el CE Sabadell era casa seva, que ha vestit aquests quadres i els ha entrenat en el passat,per tant, coneix la casa, i té un profund coneixement del futbol en el que vivim. Per mi, una excel.lent aposta.
Miguel Álvarez, home, no se li pot negar que té un currículum i em sembla una persona seriosa, treballadora i honesta. Pot ser també una bona alternativa. I Josep Maria Nogués, no és que sigui precisament sant de la meva devoció. És més, sovint m´ha caigut molt antipàtic. Ara bé, crec que a petita escala, podria ser identificat com el Mourinho d´aquestes categories. Una persona que no cau excessivament bé, però que tampoc se li pot negar una certa trajectòria i que sembla tenir molta seguretat en ell i en la seva feina.
Visca el CE Sabadell i que Déu il.lumini a aquells que han d´escollir!