Autor Tema: Nou entrenador  (Llegit 9847 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: Nou entrenador
« Respondre #20 el: 31 de Desembre de 2005, 19:48:30 pm »
yo apostaria por raul yamas, ya que estuvo entrenando en el sabadell y lo cocnoze bien, pero tmb estaria bien marko basnbasten :tongue3:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 31 de Desembre de 2005, 19:53:02 pm »
Imagino que aquest noi, l'Isaac Fernández que està portant la cantera i que l'any passat era a la Rapitenca també deu tenir les seves opcions. Diuen que és bo, jo ni idea, però podria ser una alternativa vàlida.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #22 el: 31 de Desembre de 2005, 19:55:24 pm »
Esperem que nosigui el Nogués. Els últims resultats no l´avalen i s´ha manifestat clarament antiarlequinat amb diverses ocasions.

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #23 el: 31 de Desembre de 2005, 20:02:33 pm »
Para futbol ofensivo hay que fichar a Rubi.

Por cierto, otros nombres que suenan son García Llamas, Gail o Uribarri... aunque mas lejos, no hay que descartar a grandes nombres como Lopez Caro, David Vidal o el mismisimo Tren Valencia

fum fum e estat llegint els teus ultims missatges i crec que tots son una mica destructius de cara als interessos del club, penso que remenar la m**** del que va passar amb el femení i polèmiques rares amb la directiva nomes perjudiquen a l'entorn de l'equip, aixi doncs t'invito de bones maneres a cambiar o fugir d'aquest forum, perque el que necessitem es optimisme i tirar amunt no comentaris que ens acabin d'ensorrar i embrutin la imatge d la directiva.

atentament

FERNI

Jo crec que els comentaris del Fum, fum, fum són més aviat realistes. No veig ni un sola cosa que sigui positiva en el Centre d'Esports. Aquest club fa aigües per tot arreu, començant per la directiva (principal i última responsable de la marxa del club), passant per l'entrenador i acabant amb els jugadors.

El que va passar amb el femení , és un fet i un fracàs que ja quederà en la història del horrors del nostre club. Respecte la polèmica amb la directiva el que la creat ha sigut el propi president "de palla", el Sr. Larrosa, que a fet fora 2 directius i ha fitxat un portar el qual l'entrenador no vol. Ara l'estetègia és fer tot el possible perquè el Montes dimiteixi per ell mateix per no haver de pagar l'indemnització suposo (d'això se'n diu mobbing). Jo no defenso el Montes en cap moment, ja que la meva opinió és que és un impresentable, que mai hauria d'haver ocupat la banqueta del Sabadell (però s'ha de recordar que el va ftixar la directiva actual fa poques setmanes).

Evidentment que jo encar tinc esparances de no baixar a 3a, tot i que cada dia ho veig més díficil. Com a única cosa positiva que dir és el fitxatge de Juanma Cruz, el qual espero que porti aire fresc en aquesta plantilla i es vegi una millora de cara aquesta sgona volta.

Ferni, finalment dir-te que trobo del tot fora de lloc que invitis el fum,fum,fum a fugir d'aquest fòrum. Aquest fòrum és de tots els socis, aficionats i gent que s'estima el Sabadell i tothom té dret a expressar la seva opinió mentres no insulti ni amenaci a ningú, evidentment.

Ferni, de bon rotllo  ;)

Finalment dir què no crec gaire convenient fixar el Nogués, personament no em cau gens bé i a més a fet algun fiascu esportivament parlant. Evidentment no vull sentir ni parlar ni de broma de Mora ni enara menys de Robert Elvira.

FINALMENT NOMÉS EM QUEDA DESITJAR UN BON ANY 2006 A TOTA LA FAMÍLIA ARLEQUINADA, I ESPERAR QUE SIGUI MOLT MÉS POSITIU QUE AQUEST 2005.

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #24 el: 31 de Desembre de 2005, 20:21:16 pm »
Circula cert rumor que indica que l'escollit podria ser Jaume Bonet, ex entrenador del Nàstic a Segona A. Va coincidir amb Albert Tomàs. Seria una aposta clarament personal. No ho puc assegurar, és simplement un rumor que circula...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #25 el: 31 de Desembre de 2005, 20:38:04 pm »
Bueno, veig que hi ha una llista bastant llarga de possibles entrenadors, dels que heu dit em quedo o be amb Julià Garcia o be Jaume Bonet.
Per cert, el Montes no crec que dimiteixi pel seu propi peu, a mes la imdemnització no crec que sigui gaire gran, quant temps ha estat?
Visca el CES sense mercenaris ni impresentables.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 31 de Desembre de 2005, 20:41:35 pm »
Circula cert rumor que indica que l'escollit podria ser Jaume Bonet, ex entrenador del Nàstic a Segona A. Va coincidir amb Albert Tomàs. Seria una aposta clarament personal. No ho puc assegurar, és simplement un rumor que circula...

Jaume Bonet si no recordo malament, va estar molt poquet, com entrenador, al Nàstic a 2a A. Va començar l'any Nogués, que van fer fora. El va substituir Bonet que no va arreglar res, i "Lobo" Diarte el va substituir al propi Bonet.
Bonet al Nàstic abans d'entrenar era informador i responsable dels porters.
Com a nota curiosa dir que és farmacèutic, o almenys n'exercia abans.
El recordo com un home amb molta poca personalitat, però també dir que va ser l'entrenador que amb el Nàstic gairebé elimina al Madrid a la Copa. A Tarragona van guanyar 1 a 0 i si no recordo malament a Madrid van perdre 4 a 2 molt dignament. On per cert Albert Tomàs jugaba en aquell temps amb els tarragonins com a defensa central.

A mi personalment no em convenç la opció Bonet.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
Mala peça al teler
« Respondre #27 el: 31 de Desembre de 2005, 20:59:42 pm »
També responent al Ferni dir que sí que és veritat que s'ha de de donar suport al club com a institució. Però això no vol dir tapar-te els ulls i les orelles i fer veure que no passa res, perquè aquest optimisme et converteix en un il·lús. Diuen que un pessimista és un optimista ben informat, o un realista. No vull arribar a tant, però és evident que el nostre club està passant per un moment molt i molt crític, tant a nivell esportiu com institucional i això és molt greu. Fer veure que no passa res i no ser crític amb els responsables és fer un flac favor al C.E. Sabadell.
El dia de la presentació (aquell xou presentat pel Xavi Andreu que semblava qui sap què) a començaments de temporada a darrere meu hi havia unes persones que, malauradament, van ser profètiques. Comentaven que la jugada podia sortir malament com ja va passar l'última temporada de l'equip a 2a A, en què es van fitxar velles glòries i el fiasco va ser descomunal. Comentaven els casos de Pablo Sanz, Ivan Díaz, etc. jugadors que ja han fet tot el què havien de fer en el futbol i que possiblement venien a retirar-se al nostre club. Ni els més pessimistes podien imaginar una situació tan lamentable: en zona de descens, el segon entrenador a punt de ser acomiadat, mal ambient i falta de motivació a la plantilla, crisi institucional en una directiva a la deriva...

No podem tancar els ulls a fets tan greus com:

1- La inexistència d'un filial i d'un futbol base amb cara i ulls. És impossible fer un projecte a mig i llarg termini sense aquests pilars. No podem cada temporada anar fitxant jugadors diferents (andalusos, bascos, etc. -amb tots els respectes-) i pretendre que l'equip funcioni. Recordem que un tret que havia caracteritzat sempre el Sabadell el bon planter (recordem que l'equip que va pujar a 2aB era el filial que l'any anterior havia pujat a 3a...) i ara: rien de rien.

2- La desaparició del femení (campió de Copa i subcampió de lliga dos anys abans) és un exemple més de l'estat de podrició que es troba el nostre club

Finalment, si podeu, llegiu el diari "El 9 Esportiu" d'avui. Entrevisten tots els entrenadors del grup III de 2aB i una de les preguntes és quin és l'equip decepció de la temporada: la gran majoria diu el Sabadell, fins i tot el mateix Montes.

No ens ennueguem amb els torrons i el raïm i desitgem que el 2006 sigui millor pel Sabadell que el 2005 perquè sinó....
Bon any 2006 a tothom!!!!  :nadal2

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #28 el: 31 de Desembre de 2005, 21:32:36 pm »
No sé a què ve q surti el femení akí ara quan crec que això ja està més q parlat akí. És llençar m**** i més m**** a sobre del club i així no anem enlloc.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #29 el: 31 de Desembre de 2005, 23:11:58 pm »

Jaume Bonet si no recordo malament, va estar molt poquet, com entrenador, al Nàstic a 2a A. Va començar l'any Nogués, que van fer fora. El va substituir Bonet que no va arreglar res, i "Lobo" Diarte el va substituir al propi Bonet.
Bonet al Nàstic abans d'entrenar era informador i responsable dels porters.
Com a nota curiosa dir que és farmacèutic, o almenys n'exercia abans.
El recordo com un home amb molta poca personalitat, però també dir que va ser l'entrenador que amb el Nàstic gairebé elimina al Madrid a la Copa. A Tarragona van guanyar 1 a 0 i si no recordo malament a Madrid van perdre 4 a 2 molt dignament. On per cert Albert Tomàs jugaba en aquell temps amb els tarragonins com a defensa central.

I Julia Garcia que tal el veus?

A mi personalment no em convenç la opció Bonet.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #30 el: 01 de Gener de 2006, 03:02:58 am »
jo portaria al quico diaz un tio de sabadell i del sabadell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #31 el: 01 de Gener de 2006, 03:10:10 am »
A veure si tornarà a venir un altre desconegut que no coneixem de res, com el montes, i tindrem mas de lo mismo.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #32 el: 01 de Gener de 2006, 10:59:12 am »
  Partim de la base de que jo no hagués cessat al Montes, al menys no ara després d´haver sacrificat les vacances per intensificar els entrenaments.  Ara bé, això és política i tots sabem el que és la política....       Arribats a aquest punt i si s´ha d´apostar per un nou entrenador, les opcions millors sense dubte són;   MIGUEL ALVAREZ i JOSE LUIS OLTRA.   Nogués no em fa el pes, Roberto Elvira no em desagrada i a més a més s´el va cessar "porqué lo digo yo".  JAUME CREIXELL per experiència i caràcter podria ésser també una bona opció i altres noms que s´apunten no cal ni contemplar-los.    Bonet ????  Isaac Fernández, tal com està el pati i la falta d´experiència que pot tenir???.           Es parlava també de Lluís Pujol....  Si tenim en compte que ja té una edat, doncs per les mateixes raons perquè no apostar per PEPE MARTINEZ, un arlequinat "de pura cepa", amb gran carisma popular dintre de l´afició que l´ha vist entrenar i que ens ha tret absolutament de totes les papeletes , fins i tot éssent capaç de mantenir l´equip a Primera Divisió quan estava pràcticament al pou  (Recordeu la repetició del partit amb l´Osasuna).    El que em temo però és que se´ns acabi col.locant un altre Rubi, darrera del discurs  que es veu a venir de "un home jove, amb projecció i procedent de Tercera",i que s´ofegui en la complicada i desquiciant situació actual.                           Finalment i per continuar la "conya" d´alguns missatges i tenint en compte la suggerència feta pel company Fum, Fum, Fum (que per cert té tot el dret del món d´escriure al Fòrum, perquè no recordo que mai s´hagi expressat amb mala educació),  relativa a fitxar el colombià Tren Valencia , jo ho faria encara millor i fitxaria al seu antic seleccionador  (i que també ho va ésser de Higuita, Valderrama, etc.),   PACHO MATURANA.   o potser encara millor, un tàndem Beckembauer-Rummenigge
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #33 el: 01 de Gener de 2006, 11:00:53 am »
Crec que la principal característica que ha de tenir el nou entrenador és saver posar ordre en un vestuari en que tots els jugadors començaran a fer la guerra pel seu compte vist la desorganització del club ¡¡¡ 3 entrenadors en mitja temporada !!!

El de menys seran les tàctiques, ofensives, defensives, al "patadon", l'important és que d'una vegada per totes els jugadors hi vagin.

Si amb lo remadadament malament que ho hem estat fent tot, estem a 2 punts de la salvació, que passarà el dia que ho fem una mica bé?

VINGA COMPANYS, MENTRE HI HA VIDA HI HA ESPERANÇA !!!

:bandera més que mai.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #34 el: 01 de Gener de 2006, 11:12:57 am »
Veint qui manai qui pren les decisions, sens dubte serà algún amic o contacte del Tomasín o del seu representant.
Si al final ningú posa seny amb el tema entrenador, pot venir qualsevol que ens deixarà a tots sense saber que pensar.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #35 el: 01 de Gener de 2006, 11:30:55 am »
Segur Toni23 que sera un amiguet de l'inpresentable de l'Albert Tomas

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #36 el: 01 de Gener de 2006, 13:57:09 pm »
A mi, siempre lo ha dicho, me gusta Lluis Pujol. Es arlekinado y sus equipos siempre han jugado bien. Ahora ya hace que no entrena creo. Por eso mi apuesta hoy mismo iria encaminada hacia Miguel Alvarez. Aunque estaria dificil, tiene un alto cache, pero ya lo veria no solo para esta temporada, esta claro que deberia coger al equipo para salvarlo,pero ya pensaria mas en un proyecto mas largo, que pensara ya en la siguiente temporada, pues hay buenos jugadores y creando una buena base, salvandonos sin agobios, la que viene podriamos tener una nueva oportunidad, con un entrenador bueno y que supiera llevar al equipo.

En resumen:  Miguel Alvarez o Lluis Pujol
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #37 el: 01 de Gener de 2006, 14:25:44 pm »
Jo no faria fora el Montes , po bé , ja ke i som ke per fi hi hagi coherencia ...Espero que no fem massa cas a L'Albert Tomàs , que algú posi seny ,  jo estaria entre Robert Elvira o Lluis Pujol , en akesta situació em d tirar per lo segur..

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #38 el: 01 de Gener de 2006, 15:02:50 pm »
OLEEE¡,Sababrugge no se don has tret el rumor pero pel que tinc entes    lo has clavao

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #39 el: 01 de Gener de 2006, 15:49:03 pm »
Jaume Bonet, el farmacèutic de Tarragona?
No crec que sigui el millor en aquests moments. Es el tipic entrenador de la casa (com el nostre Motoret Sala). Es el mister per entrenar el segon equip o el primer dels juvenils.

Si l'incorporem, pot ser que sigui un bon cop d'efecte, qui ho sap.