Jo crec que una competicio tant llarga -38 partits- com aquesta de 2a B, acaba col.locant a tothom al seu lloc.
No es pot dir despres de 33 (!!) partits que estiguem a baix per culpa dels arbits o de la mala sort o per... no. Si que es cert q segur q hem deixat de guanyar punts per culpa d'algun cabrit, ai, vull dir arbit
i segur q tambe em perdut punts per realment mala sort pero... senyors, q son 33 partits els q portem i mooooolts d'aquests en el vago de cua.
Jo tambe deia -ull, a principi de temporada- que el Osca era molt pitjor q nosaltres i ara pero, no ho diria pas... ho pot semblar (per nom, per historia...) pero la realitat es q ens ha guanyat 4 dels 6 punts en joc... i el que tinc clar es q amb 33 partits jugats estem a on ens mereixem... es trist pero es aixo.
Jo tambe crec que tenim jugadors força valids i q no tindriem d'estar lluitant per no baixar pero... la prova de la classificacio no enganya!
En algo fallem en el Sabadell en els darrers anys pq a mi no em quadra i que algu m'ho expliqui:
Si els jugadors son bons (els d'aquesta temporada, els de l'anterior, els de l'altre (q la majoria volia q es renoves a l'equip sencer... i com ens van fer patir aquests mateixos jugadors a la seguent!!...), perque carai estem sempre darrera i no aixequem el cap?
Quien me pone la pierna encima para que no levante cabeza? quien? Si algun company m'ho aclareix una mica li agraire