Autor Tema: MORA  (Llegit 7842 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: MORA
« Respondre #20 el: 05 de Maig de 2005, 09:40:37 am »
Estic d'acord en que els tres fitxatges d'hivern han estat del millor que es podia trobar. En Ramon és una assegurança, sobri, que sap anar a buscar les pilotes per alt, aguanta perfectament els 1 contra 1, molt bo. L'Igor Cuesta tot i la seva (poca) alçada, vam poder veure el passat diumenge que no es deixa intimidar per alt i manté la seva posició al camp. El JuanLu, és qui potser li ha costat més adaptar-se, però penso que també aquest diumenge va fer un molt bon partit, lluitant cada bimba, que al mig del camp és vital. Crec que tots coincidirem més o menys en el mateix: ens falta un "killer" d'area, però jo confio en donar la campanada aquest diumenge a Alacant, ja que estan mig de festa i en ganes no ens guanyaran, segur. També penso que el joc que posa al camp en Mora pot donar resultats sobretot a camp contrari, on el més normal és replegar-se, deixar jugar al local i sortir al contraatac, per dir-ho d'alguna manera.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #21 el: 05 de Maig de 2005, 10:52:48 am »
jo crec q a la segona b si k es juga a la italiana. No he vist cap ekip, o molts poks juguen a l'atak, o a l'espectacle. Potser els filials pericos i manyos i pok mes.
I pel q fa als fitxatges... igor i ramon bonissims. A ki no li veig gaire es a juanlu... esperem que em deixi malament i marki el gol d la victoria a alacant.
I parlant d'alacant... crec q es pot treure quelcom positiu pq es 1 equip dels pocs que juga tenint ell la iniciativa... i esta demostrat q nosaltres nomes sabem jugar contra els equips q porten la iniciativa. A la contra ho fem bé. Pero quan hem de portar el to del partit nosaltres...  :no: Sino mireu el partit de diumenge amb la grama  :wacky:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #22 el: 05 de Maig de 2005, 18:08:08 pm »
espero que ens portem una alegria aquest diumenge, ja que com be dius ells duran el pes del partit (seria el mes normal). Però això es perillòs, ja que hem de defensar molt be o ens pasarà com a Castellò... Espero que ho fem molt bé :yes: :yes:, perquè si no :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #23 el: 05 de Maig de 2005, 18:15:15 pm »
A ki no li veig gaire es a juanlu... esperem que em deixi malament i marki el gol d la victoria a alacant.

Doncs serà que no Adry... si no m'equivoco, en JuanLu està sancionat per aquest partit.  :-\
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!