Autor Tema: MORA  (Llegit 7843 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
MORA
« el: 25 de Abril de 2005, 18:42:57 pm »
Sr.Mora:

Enlloc de venir a parlar amb nosaltres kuan guanyem , pk no tens el detall d donar la cara davant dels seguidors desplaçats i enganyats veient la pauperrima imatge d l'ekip???
I si tant arlekinat ets , intenta inculcar això a uns jugadors ke sembla ke no són gaire concients encara de la samarreta ke porten i d l'afició ke tenen darrera.

Només demano i desitjo ke ens caigui una llum divina del cel i ens salvi del desastre , aixo si , tot seguit , fer la neteja de vestuari més gran d la historia.

VISCA EL SABADELL!!

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
Re: MORA
« Respondre #1 el: 25 de Abril de 2005, 18:52:14 pm »

nen, que l'equip no el va fer el Mora, el van fer els impresentables de la Junta...o es que no t'enteres...la  junta va fer un equip de tercera i alla anem, o et creus que el miracle dels pans i els peixos es fan en futbol

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 25 de Abril de 2005, 18:55:40 pm »
potser son millors equips l'osca, el novelda o el peña sport, per dir alguns??

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #3 el: 25 de Abril de 2005, 19:02:02 pm »
DE MOMENT L'OSCA, QUE EL VAREM VEURE AHIR...T'HA FOTUT  4 DELS SIS PUNTS EN JOC AMB NOSALTRES, PER LO TANT ES MILLOR QUE NOSALTRES

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 25 de Abril de 2005, 19:17:35 pm »
Seguint aquesta regla, som millors que barça b per exemple no? Vaja, crec que no s'aguanta per enlloc aquesta teoria. És evident que el Sabadell té millor equip que molts dels que estan més amunt. Osca, Peralta, Figueres per dir alguns no són millors que nosaltres. Jo segueixo pensant que tenim millor equip que la temporada anterior, però clar, arribar amb 15 punts a 2 partits per acabar la 1a volta...... així és complicat. De totes maneres penso que s'acabarà salvant aquesta nefasta i lamentable temporada!

Salutacions i diumenge vital guanyar
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• Jugador Prof.
« Respondre #5 el: 25 de Abril de 2005, 19:31:29 pm »
Jo he dit ke el Mora ha fet l'ekip???

Potser ki no s'entera ets tu...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #6 el: 25 de Abril de 2005, 19:39:07 pm »
Bueno, vale, el Huesca ens ha guanyat i ha empatat a la nostra casa. Pero com diu l'amic Mutio... som millors que l'Espanyol b? o que el Barça B? Huesca, Novelda, Peña Sport, Osasuna B, Peralta, Benidorm... jo sincerament, els veig pitjors que nosaltres. El que pasa es que tenen les idees clares i els surt bé (cas de Peralta, o Huesca. Pero l'unic q fan es mantenir mantenir, pilotades a l'olla, 1 golet i llestos. Aixi va la segona b, i l'equip millor no es el que va al davant. Només s'ha de veure el Girona, segon per la cua, quan te un equip per estar entre els 4 primers.

oscarjx

• Visitant
« Respondre #7 el: 25 de Abril de 2005, 20:04:06 pm »
Jo crec que tenim un bon equip, que ara mateix no està a la posicio que es mereix (per mala sort, mals arbitratges, etc..), pero que segur que aconseguirem salvar-nos perque tenim equip amb qualitat per fer-ho! El Mora per mi és un gran entrenador i aixi ho està demostrant.

oscarjx

• Visitant
« Respondre #8 el: 25 de Abril de 2005, 20:05:47 pm »

nen, que l'equip no el va fer el Mora, el van fer els impresentables de la Junta...o es que no t'enteres...la  junta va fer un equip de tercera i alla anem

No puc estar més en DESACORD amb el que dius. Tenim un bon equip, ni molt menys és un equip de tercera!! I estic segurissim que ens salvarem, tot i que amb akesta persecució arbitral que tenim, haurem de patir... pero ens salvarem!!!

• Jugador Prof.
« Respondre #9 el: 25 de Abril de 2005, 20:20:25 pm »
Tenim un ekip pesim po no d Tercera!! Ja ke això es 2B i sta ple d'ekips dolents!!

Però els ke diuen que l'ekip d'akest any es millor ke el d l'any passat crek ke s'ekivoken. El ke passa es ke l'ekip d l'any passat va deixar d lluitar i d corre pk no cobrava , i el d'akest any cobra. Però això no vol dir ke sigui millor. Mirem linea per linea:
PORTERIA:
Aki les coses stant empatades pk tant l'any passat amb De La Fuente kom en la segona volta actual amb Ramon stem ben protegits
DEFENSA:
L'ekip d¡'akest any es va fer basanse en una mentalitat falsament ofensiva i per akest motiu em descuidat força la defensa , i a l'hora d la veritat em d confiar en els d sempre (Genis , Dot , Txiki). L'any passat , teniem un lateral d luxe amb l'Amantegui , i uns jugadors d caracter defensiu i recuperador d pilotes kom Ricardo o Viale. I un central reserva kom Magano ke es molt millor ke Igor Cuesta
MIG CAMP:
Akest any no estem malament d'efectius ja ke tant Lara a la primera volta , kom ara amb Ivan , Xavi Muñoz i Juanlu u fan prou bé , po es ke l'any passat teniem la veterania del Jaume i jugadors ke tenien cualitat i puntualment podien fer grans partits ( Caro , Chicha o Diego Carrillo)
DAVANTERA:
Vet aki la gran i principal diferencia d'un any a l'altre. Akest any si perdem al Tariq ens kedem sense un clar referent al davant ( Juanma i Cañadas son bons po no son davanters nats) . L'any passat teniem a tres jugadors amb un gran poder d cara a porta ( Camacho , Tarrés i Orife) , i a sobre el Soares ke va jugar vint minuts i va fer un golàs. JAJAJA

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #10 el: 25 de Abril de 2005, 20:26:08 pm »
Doncs jo crec que tenim un equip justet i descompensat.

Porteria: Fins a mitja temporada no va estar ben coberta (ho sento, el Carulla no és porter per al CE Sabadell).

Defensa: Massa edat i a més no han estat acertats alguns colps.

Mitja: Si no la utilitzem, per molt bona que sia...

Davantera: tenim un 'caçador de pilotades', però si no hi ha un mitja-punta per donar suport, de poc serveix. Ací estem fluixos.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 25 de Abril de 2005, 21:09:26 pm »
Mora es el nostre entrenador, molt al meu pesar. Crec que la diferencia entre la primera i la segona volta eren els fitxatges, molt importants. Quan anavem be, s'encen una llum una mica fosca a la directiva i fot fora a Rubi x perdre un partit despres d'una bona ratxa, perque "es va perdre contra un rival directe". Per aquesta teoria, amb una ratxa una mica pitjor, nomes una mica, i la derrota d'ahir en mora ja no seria aki.
Nomes vull dir que no tinc gaires esperançes, ho veig tot molt negre. Jo crec que feia falta continuitat en el moment de la destitucio. sino mireu l'ausencia de continuitat al girona, x exemple, on els esta duent.... :bigcry:

Amb el tema de la plantilla, hi ha jugadors molt fluixos, i que a sobre ara no juguen a la seva posició (Polanco, marcos, encara que l'ultim de lateral encara, pero mes amunt...) i jugadors sense oportunitats.

Tot això em fa pensar malament, encara que continuare animant fins que ens salvem, mes ens val, xk sino si k ens espera una epoca x flipar :bigcry: :bigcry:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Jo crec que...
« Respondre #12 el: 25 de Abril de 2005, 22:50:07 pm »
Jo crec que una competicio tant llarga -38 partits- com aquesta de 2a B, acaba col.locant a tothom al seu lloc.

No es pot dir despres de 33 (!!) partits que estiguem a baix per culpa dels arbits o de la mala sort o per... no. Si que es cert q segur q hem deixat de guanyar punts per culpa d'algun cabrit, ai, vull dir arbit ;) i segur q tambe em perdut punts per realment mala sort pero... senyors, q son 33 partits els q portem i mooooolts d'aquests en el vago de cua.

Jo tambe deia -ull, a principi de temporada- que el Osca era molt pitjor q nosaltres i ara pero, no ho diria pas... ho pot semblar (per nom, per historia...) pero la realitat es q ens ha guanyat 4 dels 6 punts en joc... i el que tinc clar es q amb 33 partits jugats estem a on ens mereixem... es trist pero es aixo.

Jo tambe crec que tenim jugadors força valids i q no tindriem d'estar lluitant per no baixar pero... la prova de la classificacio no enganya!

En algo fallem en el Sabadell en els darrers anys pq a mi no em quadra i que algu m'ho expliqui:

Si els jugadors son bons (els d'aquesta temporada, els de l'anterior, els de l'altre (q la majoria volia q es renoves a l'equip sencer... i com ens van fer patir aquests mateixos jugadors a la seguent!!...), perque carai estem sempre darrera i no aixequem el cap? Quien me pone la pierna encima para que no levante cabeza? quien?

Si algun company m'ho aclareix una mica li agraire  :yes:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #13 el: 25 de Abril de 2005, 23:14:00 pm »
Ho sento Sabadell Power, cada temporada es un mon, i aket any tenim una directiva nova, i que s'ha centrat en el deficit (aixo es diu) i es va fer un equip amb el que no volien els equips de 2a b i jugadors de tercera, es a dir, sense gaire experiencia. Cada any trobem alguns jugadors que si que valen a l'equip, i llavors arriba algun lumbreres que el desaprofita i si no els deixem anar. Aqui arriba el que la gent diu, esque el sabadell no pot mantenirlos, son equips amb mes nom etc. Però si tu probes de mantenir a un bon jugador i probes de fitxar gent amb qualitat i el jugador en questió veu un cert interes per fer un equip competitiu, també contemplaria la opció de quedar-se. Però això no està passant. Tot el que tenim s'en va (tarres, camacho, entre d'altres.)
Aquest any anem pel mateix cami (a el Marc Perez ja li estan obrint les portes), i si ens salvem i no començem a mostrar que hi ha interes en fer un equip competitiu l'any viennt, en juanma, tariq, ramon and company no els veurem el pel amb la samarreta  :bandera.
Aquest es un dels grans problemes del sabadell. Està clar que no son tots. Però bueno, potser alguna conclusio en puguis treure  :disappointed:

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #14 el: 29 de Abril de 2005, 12:38:22 pm »
ja que dieu si tenim bon equip o no, jo només vui remercar, que de tots els anys que he vist el sabadell, aquest és l'any que mes m'aburreixo amb el joc que fan. Representa que son jugadors professionals, i a l'hora de la veritat no saben donar ni un pase correcte ni fer un xut dintre de tres pals de 4 metres quadrats. Mira que quan feia 5 anys + o -  que el sbd estava a 2B ja era un equip no gaire bo, pero es veia més espectacle que ara. En l'actualitat l'únic que tenim son 4 individalistes que corren amb la pilota mirant el terra i centrant a l'area sense mirar ( si li surt be és el millor de tots) pero en veritat es un paket. pero wenu la segona B cada any te menys nivell futbolistic. Haviam si ens salvem i fan un equip en condicions i de qualitat per la proxima temporada.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 29 de Abril de 2005, 15:33:06 pm »
dons jo amb el rubi vaig poder veure, al menys, una minima intenció de futbol a l'atac i d'espectacle, q aixo si que feia anys jo que no ho veia. El q pasa q a la segona b aixo no val, i ja s'ha vist q en aquesta categoria o jugues a la italiana o merd.. Sino, dieu-me qui juga a l'atac???

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 04 de Maig de 2005, 20:42:10 pm »
ja se que fa dies que no es parla en aquest post, pero continuo dient que el futbol a segona b no ha de ser a la italiana ni molt menys. Si haguessim tingut l'equip actual amb en rubi, jo crec que no estariem patint, i a sobre no fariem aquest joc tan aburrit

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #17 el: 04 de Maig de 2005, 22:05:13 pm »
Si haguessim tingut l'equip actual amb en rubi, jo crec que no estariem patint, i a sobre no fariem aquest joc tan aburrit

Tan a canviat l'ekip?? Si son els mateixos jugadors, l'unic es el sistema de joc den Mora...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #18 el: 04 de Maig de 2005, 23:07:26 pm »
em refereixo si tota la temporada haguessim tingut a en ramon, juanlu i igor cuesta, no  ho havia deixat massa clar ;)

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #19 el: 04 de Maig de 2005, 23:46:34 pm »
em refereixo si tota la temporada haguessim tingut a en ramon, juanlu i igor cuesta, no  ho havia deixat massa clar ;)

Ok, ara entenc més el sentit de les teues paraules.

En Ramon dona molta seguretat (ei, que també és valencià :D)
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!