Crec que estrenarem la 2aBpro.
Com sempre esperem el miracle, que podria ser. Peró avui, sincerament, no ho veig.
Entenc no gastar x fitxar per si es baixa no estar sense un duro, peró crec q l’error està en el mes d’agost. I per cert, ja noseni si canviaria Hidalgo, peró avui s’ha lluit treient Stoichkov que hauria pogut tirar el penal o aprofitar una jugada.
Jo que se...!
Només se que bona nit a tots i que som-hi, que encara se’ns pot aparéixer la verge i el timbaler del bruch!!
Hauria pogut tirar un penal com el que va fallar contra l'Almeria a la NCA?
Es que de veritat, jo crec que de vegades parlem per parlar.
L'equip competeix a cada partit fins al final, amb més o menys fortuna (només hem perdut 3 partits, 3, repeteixo, per la posició que ocupem, per una diferència de més d'un gol), s'ho deixa tot al camp, i fa mereixements per guanyar. Avui mateix, 4 clares (Guru, Héber, Juan y Stoichkov anulada, si no recordo malament), i només ha faltat la fortuna, però res, la gent segueix parlant de que si serem a la 2aB Pro l'any que ve, que no se pq hem pujat, i no se quines mandangues més. De veritat, ja n'hi ha prou, no se si em fa més llàstima veure aficionats parlant així (el que hauriem donat l'any del descens per veure un equip competint com el que dona la cara cada setmana aquest any), o pensar que es malbaraten oportunitats per anar sortint del pou mica en mica.
Tot i això, i diguin el que diguin, fe cega en aquest equip i, sobre tot, en aquest míster. Aviam si som conscients d'on som i del que som (i no, no parlo de punyeteros discursos des d'el victimisme ni coses d'aquestes... siguem realistes i apreciem els mèrits que fa l'equip cada setmana jugant contra grans equips de la categoria, siusplau).