Autor Tema: SABADELL - SPORTING Sábado 20 a las 16h  (Llegit 11663 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 599
  • Gènere: Masculí
Re:SABADELL - SPORTING Sábado 20 a las 16h
« Respondre #120 el: 22 de de 2021, 10:45:22 am »
Doncs jo crec que la cosa anirá entre 42-47 punts pel que les xifres que donava el company poden ser bones.

Els 7 d'abaix tenim molt poc nivell i els 7 d'adalt son practicament equips de primera. Enmig queda la resta que et juga un partit bé i l'altre no.

Aquest any estarà molt barateta la salvació.

Portem 2/15 i seguim a 2 punts de l'objectiu, de boixos!

La meva porra:

Lugo (3)
Girona (1)
Leganés (0)
Cartagena (1)
Fuenlabrada (3)
Mallorca (0)
Rayo (0)
Oviedo (1)
Tenerife (1)
Alcorcón (3)
Ponferradina (1)
Mirandés (3)

17 puntarros!! :balla :balla :balla :balla

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3814
« Respondre #121 el: 22 de de 2021, 11:02:14 am »
Ya que estáis poniendo calendario, si seguimos sumando los próximos partidos y no nos descolgamos de la batalla, veo que de las 5 últimas jornadas,  jugaremos un partido vital contra Alcorcón pero los otros 4 pueden ser equipos que no se jueguen nada, por abajo casi seguro que no y por arriba igual Ponferradina, pero ese es el penúltimo partido y a priori veo a los 6 primeros  de ahora como los más fuertes y favoritos a a estar ahí hasta el final de liga ... por tanto vamos a sumar  3 contra el Lugo , que es buen equipo, que seguro que cogemos parte de la moral que ahora está por los suelos.

Aunque estos números lo estarán haciendo 6 equipos más, ellos también jugaran con equipos que no se jueguen nada al final y 4 irán para abajo irremediablemente.. . por tanto muy difícil pero no me veo con menos opciones de los que están con nosotros (como mucho veo superior por plantilla e historia al Zaragoza)
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 599
« Respondre #122 el: 22 de de 2021, 14:41:22 pm »
Esta claro que hay 3 que se salvaran de los últimos 7 posicionados.

El Zaragoza parecía que se salía del grupo de cola pero ha vuelto a las andadas y le tocará pelear.

Esta tan igualado que el que puede pasar de todo. Por eso me **** más los puntos tirados con los penaltis fallados, el penalti de Unda, la empanada del Castellon, .... Podríamos tener 5-6 puntos mas perfectamente.

En fin, tocará, como viene siendo habitual desde que tengo uso de razón, sufrir.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7257
« Respondre #123 el: 22 de de 2021, 20:10:26 pm »
Esta claro que hay 3 que se salvaran de los últimos 7 posicionados.

El Zaragoza parecía que se salía del grupo de cola pero ha vuelto a las andadas y le tocará pelear.

Esta tan igualado que el que puede pasar de todo. Por eso me **** más los puntos tirados con los penaltis fallados, el penalti de Unda, la empanada del Castellon, .... Podríamos tener 5-6 puntos mas perfectamente.

En fin, tocará, como viene siendo habitual desde que tengo uso de razón, sufrir.

Lo mismo deben pensar nuestros rivales directos

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #124 el: 22 de de 2021, 20:21:35 pm »
De momento, volvemos a ser los ultimos.
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5828
« Respondre #125 el: 22 de de 2021, 20:27:11 pm »
Ser últimos es circunstancial ahora mismo, lo importante es que por increíble que parezca ahora mismo recortaríamos un punto a la salvación.

Menudo pufo ramon azeez, a ver si aún va a tener razón manzanera.

Desconnectat blow_sbd

• Juvenil
  • Missatges: 300
« Respondre #126 el: 22 de de 2021, 20:33:42 pm »
Lo sorprendente es que haya un conjunto de equipos tan malos como nosotros. Al Lugo se le puede ganar perfectamente, veremos la versión que ofrece el equipo, y si nos dejamos de hacer regalos en las áreas...

Desconnectat damima

• Juvenil
  • Missatges: 332
« Respondre #127 el: 22 de de 2021, 20:43:24 pm »
Si el Zaragoza no gana, estamos a 1 partido del puesto 16.... viendo partidos de todos los rivales y añado al Lugo, que si les ganamos yo les veo siendo el Numancia del año pasado, (falta ver el Zgz) solo veo a Albacete, Castellón y Sabadell con una "marcha más"... el Logroñés lo veo bajando seguro, el Cartagena (aunque tienen el mejor 11) también, al Lugo lo veo sufriendo mucho y Alcorcón creo que también. Somos 5 equipos para dos plazas

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #128 el: 22 de de 2021, 21:37:56 pm »
La meva admiració total per vosaltres els optimistes, però avuí assolim la gran fita de ser cuers de la categoria amb tot mereixement i així acabarem la lliga.
I si algú, principalment els jugadors que vesteixen la nostre centenaria samarreta arlequinada, vol deixar en evidència el que acabo de dir, que ho faci diumenge a les 16 hores a Lugo.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4167
« Respondre #129 el: 22 de de 2021, 22:05:07 pm »
La meva admiració total per vosaltres els optimistes, però avuí assolim la gran fita de ser cuers de la categoria amb tot mereixement i així acabarem la lliga.
I si algú, principalment els jugadors que vesteixen la nostre centenaria samarreta arlequinada, vol deixar en evidència el que acabo de dir, que ho faci diumenge a les 16 hores a Lugo.
Si et deixen amb evidència serà a las 14 hrs no a les 16hrs

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
« Respondre #130 el: 22 de de 2021, 22:13:36 pm »
Que cada socio/aficionado piense o haga lo que quiera respecto a las posibilidades de permanencia en lo que queda de temporada, pero yo espero ver que los jugadores se dejen la piel en todos y cada uno de los partidos que quedan hasta final de temporada, tal y como lo han hecho hasta ahora.

Si yo les pido a los jugadores máxima entrega hasta el final, como aficionado me niego a tirar la toalla o a dar la temporada por perdida, cuando estamos a tan solo tres puntos, TRES PUNTOS, de las posiciones que marcan la permanencia.

Mientras los jugadores lo den todo en el campo y exista posibilidad matemática, por mi parte tendrán mi máximo apoyo.

Connectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 981
« Respondre #131 el: 22 de de 2021, 22:19:54 pm »
Si et deixen amb evidència serà a las 14 hrs no a les 16hrs
Creo que el company se refiere a cuando termine el partido porque significará que habremos ganado.

Connectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 981
« Respondre #132 el: 22 de de 2021, 22:22:09 pm »
Que cada socio/aficionado piense o haga lo que quiera respecto a las posibilidades de permanencia en lo que queda de temporada, pero yo espero ver que los jugadores se dejen la piel en todos y cada uno de los partidos que quedan hasta final de temporada, tal y como lo han hecho hasta ahora.

Si yo les pido a los jugadores máxima entrega hasta el final, como aficionado me niego a tirar la toalla o a dar la temporada por perdida, cuando estamos a tan solo tres puntos, TRES PUNTOS, de las posiciones que marcan la permanencia.

Mientras los jugadores lo den todo en el campo y exista posibilidad matemática, por mi parte tendrán mi máximo apoyo.
El tema es que si hablamos de números no ganamos tres puntos seguidos desde el 7 de febrero (con uno más) y el anterior fue el 13 de diciembre.

Si dejamos los números y hablamos de sensaciones creo que es aun peor.
« Darrera modificació: 22 de de 2021, 22:28:50 pm per david23 »

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1844
« Respondre #133 el: 22 de de 2021, 22:33:09 pm »

No et preocupis que els jugadors ho donaran tot i més. Cap dubte amb ells. Sense tenir en compte la mala planificació en general, el problema és que només amb bona voluntat no n’hi ha prou. Això ès el futbol professional y havent arribat vius al mercat d’hivern no entenc com no es va fitxar res en condicions per ajudar als nostres jugadors. La clau era fitxar 4 jugadors que donessin un plus i no es va fer. Falta de professionalitat, incompetència, deixadesa, no ho sé ja que ningú dóna explicacions, però ara mateix només ens cal felicitar al Sr. Manzanera per aquest últim lloc a la classificació.

Manzanera  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
« Respondre #134 el: 22 de de 2021, 22:40:45 pm »

No et preocupis que els jugadors ho donaran tot i més. Cap dubte amb ells. Sense tenir en compte la mala planificació en general, el problema és que només amb bona voluntat no n’hi ha prou. Això ès el futbol professional y havent arribat vius al mercat d’hivern no entenc com no es va fitxar res en condicions per ajudar als nostres jugadors. La clau era fitxar 4 jugadors que donessin un plus i no es va fer. Falta de professionalitat, incompetència, deixadesa, no ho sé ja que ningú dóna explicacions, però ara mateix només ens cal felicitar al Sr. Manzanera per aquest últim lloc a la classificació.

Manzanera  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Estic d'acord amb el que dius, però si vull exigir màxima intensitat als jugadors fins al final, em nego a ser el primer en llançar la tovallola.

Tant de bò es pugués anar al camp per animar als jugadors en cada pujada per la banda...

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2365
« Respondre #135 el: 22 de de 2021, 22:58:00 pm »
El q passa q els altres equips, de tant en tant, guanyen.
som últims i guanyem un partitt de cada 15. Aquesta és la realitat.
Vam arribar vius al mercat d hivern però desde llavors estem més dèbils.Aquesta és la realitat.
Però sembla q els és igual.Aquesta és la realitat
Gràcies Manzanera

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3132
  • Endavant Sabadell
« Respondre #136 el: 22 de de 2021, 23:30:35 pm »
Per increible que sembli estem a dos punts de la permanència, el Castellon porta una molt bona dinàmica havent aconseguit 8 dels darrers 12 punts pero tot i així està en el pou, fora del descens però en el pou.
Això es decidirà en la darrera jornada, serà de bojos, d'aquí endavant influirà el que es juguin els rivals, les lessions i diversos factor més.
El Cartagena ha tingut la oportunitat de allunyar-se i la desaprofitat, nosaltres també la vàrem desaprofitar, el Albacete semblava tocado i hundido i estan treient el cap, es una lliga de bojos.
4 places de descens per a 6 equips, el Zaragoza jo tampoc el compto.

Aquesta setmana:

Sporting vs Alcorcon   
Castellon vs Espanyol   
Cartagena vs Malaga   
Logroñes vs Zaragoza   
Girona vs Albacete   
Lugo vs Sabadell   

Encara hi ha marge.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2365
« Respondre #137 el: 23 de de 2021, 06:53:15 am »
però és q no guanyem mai.Els altres si de tant en tant.Així és imposible

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5828
« Respondre #138 el: 23 de de 2021, 08:04:51 am »
Quizás va siendo hora de que bransu saque la silla talismánde la afición  del estadio y la lleve a Lugo a ver si entre todos sacamos los 3 puntos.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2914
  • Som el Sabadell !
« Respondre #139 el: 23 de de 2021, 09:38:26 am »
Jo cada setmana "em trago"  casi tots els partits dels nostres rivals, la setmana pasada ja no ho vaig fer,  de que serveix el que facin els demés si tu no guanyes?
Hem tornat !