Oblideu-vos d’aquest partit. Hem baixat, no hi ha res a fer. Res d’autocrítica (mireu el twitter del Sabadell parlant de derrota injusta), premsa i ràdio autocomplaent i acomodada (ahir amb comentaris que van ser un insult a la meva intel.ligencia) fruit del venim d’on venim. Ni una paraula de fa molt temps del president ni cap paraula del incompetent del Manzanera (excepte en les entrevistes massatge jiji jaja).
El vaixell s’enfonsa i cap dels responsables dóna la cara. Hidalgo potser ha fallat en molts partits, però ho dóna tot igual que els jugadors. Que parli qui va planificar aquest despropósit i que arribant vius al mercat d’hivern ha estat incapaç d’arreglar sabent tot el que quedava per endevant.
Ens enfonsem en caiguda lliure nois, quan abans ho assumim menys patirem.
Tinc clar que el Sabadell es una empresa privada i aquest any els socis els donem igual, ja cobren de la TV, per ells faran, ara bé, quan baixem i comenci la campanya i vegin que ens tornen a necessitar ja veureu que ens tornaran a venir a buscar. Jo tornaré a renovar com un ***** però no sé si la majoria ho faran.
No hi ha res que m’enfadi més que no es donin explicacions (que crec que segur que tots entendriem) i que lo que es busqui és amagar-se. Sí, amagats i ben amagats i si surt algú serà per fer-se un ji ji ja ja amb algú de la premsa amiga local amb les preguntes infantils de sempre.
I parlant de mitjans locals, crec que entenc el peloteo i massatge de RS:
Notícia de la web del Sabadell del 25-01-2021:
ACORD DE RENOVACIÓ AMB RÀDIO SABADELL PER A DUES TEMPORADES MÉS
El mitjà de referència de la ciutat renova com a col·laborador del club fins a 2022
https://www.cesabadell.cat/noticia/acord-de-renovacio-amb-radio-sabadell-per-a-dues-temporades-mesDoncs ja tenim l’explicació, si d’això volem que surti una informació objectiva ho tenim clar.
Ojalà m’equivoqui però no hi ha res a fer. Si hagués gent al camp i escoltessin les protestes hagessin fet alguna cosa però ara la nostre veu són les xarxes socials que segur ni es miren i els mitjans locals que son la voz de su amo.
Pinten bastos.