Autor Tema: SABADELL - SPORTING Sábado 20 a las 16h  (Llegit 11141 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
Re:SABADELL - SPORTING Sábado 20 a las 16h
« Respondre #140 el: 23 de de 2021, 09:45:59 am »
Em vaig canviar de tarifa telefònica aquest estiu(i no pas barata)  per veure al meu equip i rivals, i està sent una agonia cada setmana d'emprenyamentes, nervis, baixades de moral.... Si ens salvem tots els que siguin creients cap a la salut...mare meva quina temporada
Hem tornat !

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #141 el: 23 de de 2021, 10:03:15 am »
A veces me sorprendo. Desde que tengo uso de razón habré visto 1 o 2 temporadas sin cabreo,sufrimiento etc. Aquí siempre se sufre por algo. El que no quiere sufrir que se vaya a ver partidos del que gana 1 a 6, que eso es muy divertido

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 199
  • Gènere: Masculí
« Respondre #142 el: 23 de de 2021, 13:16:40 pm »
MILITU,por favor basta ya de aleccionar a los otros foreros,eres juez acaso?
NO juzgues tanto y no seras juzgado
Que cada uno diga lo que sienta porfavor.
Aqui nadie tiene la verdad absoluta,cada uno ve las cosas a su manera,aunque pienses distinto al otro y me voy dando cuenta, que aqui sois más de uno,que cuando NO estais de acuerdo con alguien porque generalmente discute la versión oficial tratais por todo los medios de descalificarlo.
Todo esto solo demuestra una cosa que el club esta vivo y QUE SIEMPRE LO HA ESTADO.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #143 el: 23 de de 2021, 13:18:59 pm »
Cuando se dice que los otros de abajo si que van ganando partidos de vez en cuando y son más fiables que nosotros, entiendo que nuestros empates no son tan malos si los juntamos todos, porque sólo estamos a 2 puntos de la salvación.... por tanto mucho más fiables que nosotros tampoco los veo.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #144 el: 23 de de 2021, 14:13:38 pm »
Veieu factible algun descens administratiu?
Pq equips endeutats fins les celles n'hi ha, que se'ls baixi ja és una altra cosa.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #145 el: 23 de de 2021, 15:19:29 pm »
Aqui nadie tiene la verdad absoluta,cada uno ve las cosas a su manera,aunque pienses distinto al otro y me voy dando cuenta, que aqui sois más de uno,que cuando NO estais de acuerdo con alguien porque generalmente discute la versión oficial tratais por todo los medios de descalificarlo.
Todo esto solo demuestra una cosa que el club esta vivo y QUE SIEMPRE LO HA ESTADO.

Correcte, que cadascú digui el que li doni la gana.
I és veritat que si hi ha moviment al forum vol dir que estem més que vius. El pitjor és la indiferència i em fa por que acabi passant i més quan el club ens té més que abandonats i ens està fent perdre les ganes i il.lusió.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #146 el: 23 de de 2021, 15:57:44 pm »
Luego va dando bronquitas a los demás diciendo que nos repetimos y que tiramos de ironïa... Y el tio casca que da gusto...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #147 el: 23 de de 2021, 17:54:20 pm »
en quan a la crispació, doncs no sé però aquest any en veig molta tan aquí com a twitter (és la única xarxa social que tinc, per tant a facebook no sé si n'hi ha o no)
estic veient també molts repartidors de carnet, sobretot a twitter, que sembla que si critiques alguna cosa, sigui a nivell esportiu, social o econòmic, no ets del Sabadell.
Gent (a twitter també) que quan algú comenta alguna cosa quan perdem un partit, posa un GIF de rates marxant d'un vaixell (en plan es baixen del barco....)
Gent que raja del Barça (que també són aficionats del club culé i socis del Sabadell), però rajar rajar eh, però que quan algú esciu rajant del Sabadell els hi contesten que "aquests que rajeu no sou del Sabadell)
Per una banda crec que això és símptoma de que el club importa i molt a la gent, ja que si els resultats no acompanyessin i la gent no escribís, voldria dir que ens és igual si palmem o si guanyem, si ens salvem o si baixem, si pujem o no....
Per altra banda, em preocupa i em sorprèn la voluntat de tapar-ho tot de molts aficionats, que sembla que no es pot criticar RES del club.
Que la piloteta no entra, doncs ja sé que no té tota la culpa Hidalgo, però si entre els que han confeccionat la plantilla, haguéssin apostat per jugadors de més qualitat, doncs segurament n'entrarien més a porteria rival, i molts mal de caps d'aquesta temporada no els tindríem.
Ni mal de caps ni discussions per les xarxes socials o al fòrum.
Que Calzada i els seus han fet una feina MAGNÍFICA a nivell econòmic SALVANT el club? Doncs sí, el va posar al dir......i prou.
Pel meu gust m'ha faltat més inversió a la gespa (jugadors) i sobretot, un sponsor.
No tenia tants contactes el seu grup empresarial?
A 2aB entenc que poques empreses apostin per sponsoritzar la samarreta (sponsor principal, no a la màniga), ja que la visualització que té un club de 2aB és mínima, ja que no surt a la tele a no ser que siguis aficionat.
Però a 2aA, que després de les principals lligues europees, és de les més fortes i més seguides, no trobar sponsor principal....em sembla un delicte.
Resumint i perdó per el tostón, el conformisme mata un club com el nostre, mentre hi hagi crítica significa que hi ha vida.
I deixo una reflexió, perquè a Sabadell sempre ens hem de comparar amb equips com el Recre, Extremadura, Mérida, Badajoz....per tal de poder defensar el "venim d'on venim i tot va millor del que podíem pensar", i no pas ens comparem amb Getafe, Eibar, Huesca....???
A mi m'agrada mirar amunt, i amb el "tot va bé" no aconseguirem ser grans altre cop.
M'encantaria ser un club que mínim està a 2aA i de tan en tan tasta la 1a, com a mínim, ja si ens establim a Primera seria la leche.
Ánims a tots, que estem a res de sortir del pou que ens menja el coco a tots, i si ens ensortim espero que fem les coses millors la propera temporada.
Salut a tots.

Connectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #148 el: 23 de de 2021, 18:54:56 pm »
Si pateixo es pq m'importa aquest equip,  em seria molt facil canviar al que guanya molts partits, pero el sentiment no te'l canvia ningú,  i vaig patir molt a san mames, al nou congost amb el Manresa, a Olot, o aquesta temporada....siguem on siguem els sentiments no varien
Hem tornat !

Desconnectat carlesf

• Entrenador
« Respondre #149 el: 23 de de 2021, 19:16:22 pm »
en quan a la crispació, doncs no sé però aquest any en veig molta tan aquí com a twitter (és la única xarxa social que tinc, per tant a facebook no sé si n'hi ha o no)
estic veient també molts repartidors de carnet, sobretot a twitter, que sembla que si critiques alguna cosa, sigui a nivell esportiu, social o econòmic, no ets del Sabadell.
Gent (a twitter també) que quan algú comenta alguna cosa quan perdem un partit, posa un GIF de rates marxant d'un vaixell (en plan es baixen del barco....)
Gent que raja del Barça (que també són aficionats del club culé i socis del Sabadell), però rajar rajar eh, però que quan algú esciu rajant del Sabadell els hi contesten que "aquests que rajeu no sou del Sabadell)
Per una banda crec que això és símptoma de que el club importa i molt a la gent, ja que si els resultats no acompanyessin i la gent no escribís, voldria dir que ens és igual si palmem o si guanyem, si ens salvem o si baixem, si pujem o no....
Per altra banda, em preocupa i em sorprèn la voluntat de tapar-ho tot de molts aficionats, que sembla que no es pot criticar RES del club.
Que la piloteta no entra, doncs ja sé que no té tota la culpa Hidalgo, però si entre els que han confeccionat la plantilla, haguéssin apostat per jugadors de més qualitat, doncs segurament n'entrarien més a porteria rival, i molts mal de caps d'aquesta temporada no els tindríem.
Ni mal de caps ni discussions per les xarxes socials o al fòrum.
Que Calzada i els seus han fet una feina MAGNÍFICA a nivell econòmic SALVANT el club? Doncs sí, el va posar al dir......i prou.
Pel meu gust m'ha faltat més inversió a la gespa (jugadors) i sobretot, un sponsor.
No tenia tants contactes el seu grup empresarial?
A 2aB entenc que poques empreses apostin per sponsoritzar la samarreta (sponsor principal, no a la màniga), ja que la visualització que té un club de 2aB és mínima, ja que no surt a la tele a no ser que siguis aficionat.
Però a 2aA, que després de les principals lligues europees, és de les més fortes i més seguides, no trobar sponsor principal....em sembla un delicte.
Resumint i perdó per el tostón, el conformisme mata un club com el nostre, mentre hi hagi crítica significa que hi ha vida.
I deixo una reflexió, perquè a Sabadell sempre ens hem de comparar amb equips com el Recre, Extremadura, Mérida, Badajoz....per tal de poder defensar el "venim d'on venim i tot va millor del que podíem pensar", i no pas ens comparem amb Getafe, Eibar, Huesca....???
A mi m'agrada mirar amunt, i amb el "tot va bé" no aconseguirem ser grans altre cop.
M'encantaria ser un club que mínim està a 2aA i de tan en tan tasta la 1a, com a mínim, ja si ens establim a Primera seria la leche.
Ánims a tots, que estem a res de sortir del pou que ens menja el coco a tots, i si ens ensortim espero que fem les coses millors la propera temporada.
Salut a tots.

:clap2 :clap2 :clap2

Voldria afegir que quan baixem de categoria (espero que no, però pinten bastos) els de la colla conformista del "venim d'on venim" la temporada que bé actuin de la mateixa manera i recordin que vindrem de segona divisió, o ja no els servirà el discurset?

Desconnectat carlesf

• Entrenador
« Respondre #150 el: 23 de de 2021, 19:23:13 pm »
I tema crispació: primer de tot tots som del Sabadell i el volem el més amunt possible. Discutim a tope en el forum, però millor que no ens ho prenem com un tema personal. Prenem-ho tot plegat com una distracció i una afició que ens uneix. Perquè vagin maldades esportivament no ens hem de tirar els plats pel cap els uns als altres, pocs que som i si acabem discutits malament.....
El twitter ja és una altra cosa, allò ja és la selva i a més d'un se li envà de les mans.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
« Respondre #151 el: 23 de de 2021, 19:24:25 pm »
999

Desconnectat carlesf

• Entrenador
« Respondre #152 el: 23 de de 2021, 19:25:00 pm »
1000 sorry! volia arribar al missatge nº 1000  :mml:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #153 el: 23 de de 2021, 21:38:35 pm »
999

Pues nada ya lo has conseguido, ahora cuando vayas por el 1002, puedes borrar este y el siguiente, y todo sigue por el normal camino, es decir comentar sobre nuestro CES y el deporte en general, un saludo carlesf.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat carlesf

• Entrenador
« Respondre #154 el: 23 de de 2021, 22:45:45 pm »
999

Pues nada ya lo has conseguido, ahora cuando vayas por el 1002, puedes borrar este y el siguiente, y todo sigue por el normal camino, es decir comentar sobre nuestro CES y el deporte en general, un saludo carlesf.

;D era per distensionar una mica ja que veig a tothom molt crispat. Saludos!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #155 el: 28 de de 2021, 05:53:26 am »
ES HORA DE FER NUMEROS?

Sembla que la cosa del descens a priori estarà entre 7 equips (de la UD Logroñés cap abaix). Estem a 3 punts. I tenim el següent calendari:

Lugo (1)
Girona (1)
Leganés (0)
Cartagena (3)
Fuenlabrada (0)
Mallorca (0)
Rayo (0)
Oviedo (1)
Tenerife (3)
Alcorcón (3)
Ponferradina (1)
Mirandés (3)

Em surten 16 punts, amb lo qual acabariem amb 44 punts, SUFICIENTS?  :bigcry:

Segons diu Cazurreando la permanencia estaria en 45 punts, et faltaria 1, canviem l'empat del Lugo per una victòria i ja ho tenim.  :happy2: :happy2:
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem