En quan al partit d'ahir, doncs res més a afegir del que comenteu.
Sobretot em rebenta la passa enrere de cada partit quan ens avancem al marcador.
Em rebenta el fet de veure com quasi sempre, és l'altre equip el que sembla que lluiti per un objectiu més important que el nostre...
Crec que amb el pas de la temporada ha quedat demostrat que ens vam cavar la nostra pròpia tomba quan vam fer renovació massiva de la plantilla.
Molts avisaven que no sortiria bé, molts dubtaven si eren masses, alguns deien que ho trobaven bé.
Doncs ja tenim la resposta : no ha sortit bé.
No sé en quin % de culpa té cadascú (Manza i Hidalgo) en aquesta decisió de renovar a quasi tothom.
Ni el % de culpa de no voler fitxar al mercat d'hivern (excepte Álvaro), però aquesta decisió ha sigut tirar sorra sobre la tumba que ja vam decidir cavar a l'estiu.
I també vam tirar sorra sobre no cambiant d'entrenador.
Mireu el Huesca, estava, per molts, descendit... I ojo que potser acaba baixant, però van fitxar Pacheta i estan fora del descens.
En fi, veig molt difícil fer la feina en 7 jornades que no sapigut fer en 35.
Estic segur que fins que no sigui matemàtic ho probaran.
Només desitjo que si anem a la Pro, facin un equipo per pukar la temporada següent (ja que estem sanejats suposo que podrem econòmicament), i si seguissim a 2aA, que es faci una plantilla amb jugadors més aptes per a la categoria, ja que un altre any amb equips tan dolents que encara et permet estar lluitant per no baixar, dubto que passi.
Honor i ànims.