Autor Tema: Pongamos que hablo de...  (Llegit 2478 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

elnenpetit

• Visitant
Pongamos que hablo de...
« el: 17 de Abril de 2021, 12:32:02 pm »
Pongamos que hablo de... De la Primera RFEF

Esta claro que estrenaremos categoria, sin duda mas atractiva que la antigua 2aB y con mas posibilidades de ascender a 2A que no antes, pero...

De este estilo de categoria recuerdo que bajamos de 2a a 2aB y el mismo año subimos junto al Logroñes. Ojo, en la actual del 2o al 5o haran Play Off.

Recuerdo que el año que jugamos en la 2aB como ahora la plantean como Primera RFEF y era de solo dos grupos, fuimos un equipo ascensor, bajamos y subimos el mismo año. Ademas, y esto me gusta, fueron grandes partidos en la NCA en los que ganar por 5 goles era habitual, es mas, desde la grada se grito en mas de una ocasion "seis, sesi, seis..." y efectivamente el 6 llego si no me equivoco ante un Compostela.
https://www.resultados-futbol.com/segundab1984

Pongamos que somos el año que viene un equipo ascensor y volvemos a la 2a... si eso ocurre espero que vuelva a ser con una NCA que en el 84 vibraba con esos partidos en 2aB de dos grupos con 6.000 espectadores en cada partido... Ese año ver los goles de Marañon o en la NCA a todo un Perico Alonso era fantasia.

Es triste, pero estrenar el nuevo modelo de 2aB que se llamara Primera RFEF me trae buenos recuerdos porque ese año. Es que yo he vivido eso... triste pero fue grande y bonito porque ese descenso marco nuestro ascenso a la 1a division, fue inevitable ese descenso para el posterior ultimo salto a la gloria, en la que yo tambien vi a mi querido CES.

Pongamos que hablo de... recuperar la ilusion. ¿con un descenso?... pues si, quizas

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re:Pongamos que hablo de...
« Respondre #1 el: 17 de Abril de 2021, 12:37:30 pm »
Ya habrá tiempo para pensar en esa categoría, de momento quedan 7 finales.

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #2 el: 17 de Abril de 2021, 12:47:16 pm »
Ya habrá tiempo para pensar en esa categoría, de momento quedan 7 finales.

Coincido... pero... Pongamos que hablo de...

elnenpetit

• Visitant

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
  • Gènere: Masculí
« Respondre #4 el: 17 de Abril de 2021, 13:03:49 pm »
Esta clar que la 1a RFEF o 2aB Pro o com s'acabi dient serà molt més atractiva que la antiga 2aB grup III.
Si es divideixen els grups en Nord i Sud, tindrem enfrontaments macos de veure al nostre estimat camp.
Però tan de bo veiem aquesta nova lliga per la tele i continuem disfrutant de la 2aA al camp.

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 199
« Respondre #5 el: 17 de Abril de 2021, 13:04:19 pm »
si ,vull pensar que no baixarem,per molt ilús que sembli.
jo he viscut aquells partits del perico ,el porter pereira,omar,el manolo del atletico,que va venir 1 any, .....i s'en posa sempre la pell de gallina,recordant-ho.
Malauradament aquella época MAI MÉS tornarà ,el món a cambiat 180 graus i els temps aquells on tot era nou,están només en el nostre record...

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #6 el: 17 de Abril de 2021, 13:13:35 pm »
si ,vull pensar que no baixarem,per molt ilús que sembli.
jo he viscut aquells partits del perico ,el porter pereira,omar,el manolo del atletico,que va venir 1 any, .....i s'en posa sempre la pell de gallina,recordant-ho.
Malauradament aquella época MAI MÉS tornarà ,el món a cambiat 180 graus i els temps aquells on tot era nou,están només en el nostre record...

Els anys de Manolo, quins anys, inclus a la 2a va jugar aquet home amb nosaltres. Crec que ho va fer perque va fer la fatidica mili a Barcelona y per aixo ens va arribar. Pero quins anys de Manolo i els que anomenes...
https://es.wikipedia.org/wiki/Manolo_S%C3%A1nchez_Delgado

I el Pereira, melena, gorra... Un uruguaïá al CES, i quin porteras... mammma  mia... I es que al CES sempre varem tenir molts bons porters.
https://es.wikipedia.org/wiki/Eduardo_Pereira

L'Omar va treballar en les bases del CES, no se si encara ho fara, l'any que el CES de les bases volia fitxar al meu fill a la porteria m'el vaig trobar i varem parlar uns minuts.

I per cer, aquella epoca pot tornar si deixem de parlar de "on venim" i aquestes m3rd3s... Si mirem d'historia i de la bona al CES, veurem 14 temporades a la 1a i moltisimes a la 2a... Cert que la 2aB es la nostra en els nostres darrers 30 anys, pero bueno...
« Darrera modificació: 17 de Abril de 2021, 13:24:06 pm per elnenpetit »

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #7 el: 17 de Abril de 2021, 13:25:50 pm »
Racing, Depor, Cultu, Burgos, filials punters (athletic, Real Societat i Barça) que voleu que us digui, mil cops això abans que l’antiga 2aB grup 3.

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 199
« Respondre #8 el: 17 de Abril de 2021, 13:27:46 pm »
bueno,l'ho de que aquells temps no tornaran ,em refereixo més que res als temps que jo anomeno de "PLÁSTIC"que van començar a mitjans dels 90,i es va perdre l'inocéncia dels 80,el de la gent seient als partits gordos a sobre les valles publicitáries ,els dels petardos a l'inici del partit,el tirar les almohadillas a la gespa,el de "reliiiiiiiiiiiiiii"el himne d'aquella epoca"Sempre endavant Sabadell,ets un club amb molta história........... ..

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #9 el: 17 de Abril de 2021, 13:38:33 pm »
bueno,l'ho de que aquells temps no tornaran ,em refereixo més que res als temps que jo anomeno de "PLÁSTIC"que van començar a mitjans dels 90,i es va perdre l'inocéncia dels 80,el de la gent seient als partits gordos a sobre les valles publicitáries ,els dels petardos a l'inici del partit,el tirar les almohadillas a la gespa,el de "reliiiiiiiiiiiiiii"el himne d'aquella epoca"Sempre endavant Sabadell,ets un club amb molta história........... ..

Mare meva... las almohadillas a la gespa i l'anterior himne... Quins records

Eren anys de estadi ple i la gent volcada, i aixo pot tornar pero amb il.lusio, mal.lauradament amb la pandemia aixo a les grades encara es ficcio, pero recordar-ho es tornar a la joventud i, el mes important, a la realitat de un CES viu.

Ho fem?
« Darrera modificació: 17 de Abril de 2021, 14:03:01 pm per elnenpetit »

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #10 el: 17 de Abril de 2021, 15:04:10 pm »
Jo en aquella època el meu oncle em portava a Sarrià i no sabia ni que existia el club dels meus amors, ja a primera va ser quan vaig començar a anar a la Nova Creu Alta i si recordo l'himne que era preciós.
Pero tot i aixì, es nostàlgia que va associada a altres vivencies paraleles en plena efervescència vital  que ens fan creure que aquells temps eren millors. Tot evoluciona i el millor es adaptar-se al que toca sense perdre l'essència de tot plegat.
Passi el que passi, gaudirem novament de la presència a l'estadi i estic convençut que serà a la segona divissió.
Endavant Sabadell !!!
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #11 el: 17 de Abril de 2021, 15:31:34 pm »

Mare meva... las almohadillas a la gespa i l'anterior himne... Quins records

Eren anys de estadi ple i la gent volcada, i aixo pot tornar pero amb il.lusio, mal.lauradament amb la pandemia aixo a les grades encara es ficcio, pero recordar-ho es tornar a la joventud i, el mes important, a la realitat de un CES viu.

Ho fem?

Agárrame el cubata...

Poden tornar, peró tots ens hauríem d’involucrar: animar a destajo com abans, tirar petards (de forma controlada demanant permís),...

Encara recordo aquell “artilugio”, crec que de la Penya la Ceba, que era l’estructura d’un carro de la compra amb botxines

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #12 el: 17 de Abril de 2021, 15:39:43 pm »
Segur que recordeu un Sabadell vs Sevilla que va marcar Vilarroya en el minut 80 el 2 a 1 i vem fer invassió de camp i la policia ( antics maderos ) van començar a repartir cops de porra.
Otros tiempos, para lo bueno y lo malo.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #13 el: 17 de Abril de 2021, 16:42:55 pm »
El millor de tot es que sembla que es vol profesionalitzar venent els drets televisius pel que podrem veure els partits i encara rascarem algun quarto.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #14 el: 17 de Abril de 2021, 17:47:09 pm »
Jo també vaig estar a binefar, a san mames en el ultim partit jugat a primera,...  records en blanc i negre pero "piel de gallina"  però jo no vull jugar contra historics,  jo vull jugar contra fuenlabrada, mirandes,  osca, eibar...vull jugar a primera o segona com hem fet la major part de la nostre història, ens ha costat molt tornar i malauradament....
Hem tornat !

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #15 el: 17 de Abril de 2021, 20:36:21 pm »
Sí, portem arrosegant a l'esquena masses anys la tercera categoria del futbol, perquè quan aconssegueixes pujar després no es pugui mantenir, ja ens va passar fa pocs anys i aquesta temporada el que ens estar costant.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #16 el: 17 de Abril de 2021, 21:18:38 pm »
Olvidaros de la Primera División RFEF. Será una catástrofe para el fútbol modesto de dimensiones descomunales.

A la larga, se convertirá en una categoría plagada de filiales y con algún que otro equipo histórico de Segunda en horas bajas o recién descendido. El nivel será alto, muy parejo con los equipos de la parte baja de Segunda y los clubes de Primera invertirán pasta para asegurarse su presencia en ella e intentar el salto a Segunda. El dinero que repartirán las tv cada vez será menor, porque la vaca del fútbol ya no da para más y no nos engañemos, la tercera categoría del fútbol nacional no va a interesar a los medios, le pongas el nombre que le pongas.

Si bajamos de Segunda, en máximo dos o tres años bajaremos de la Primera RFEF.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8177
  • un camp de primera
« Respondre #17 el: 18 de Abril de 2021, 00:00:51 am »
Olvidaros de la Primera División RFEF. Será una catástrofe para el fútbol modesto de dimensiones descomunales.

A la larga, se convertirá en una categoría plagada de filiales y con algún que otro equipo histórico de Segunda en horas bajas o recién descendido. El nivel será alto, muy parejo con los equipos de la parte baja de Segunda y los clubes de Primera invertirán pasta para asegurarse su presencia en ella e intentar el salto a Segunda. El dinero que repartirán las tv cada vez será menor, porque la vaca del fútbol ya no da para más y no nos engañemos, la tercera categoría del fútbol nacional no va a interesar a los medios, le pongas el nombre que le pongas.

Te veo un pelín catastrofista.  Los filiales tampoco son lo que eran y esto enlaza con lo que dices de que la vaca no da más de sí....los Primera tampoco invirtien en su filial.

Ahora mismo no hay ninguno en 2ª. El año pasado iban a comérselo todo en el "play-off" y los dos atléticos desaparecieron de un mordisco y el Barça B, con todo a favor tampoco lo logró. Por otra parte, fíjate en el rendimiento de filiales como los del Valencia, Espanyol o Atlético de Madrid. Lejos quedan los tiempos en los que el Castilla quedó campeón de Segunda, con la "quinta del buitre" o el Athletic de Bilbao, quedó en posición de ascenso a Primera, con los Dani, Sarabia y compañía.

Habrá de todo en esta categoría, pero no veo una especial dificultad en los filiales, que no hubiera estado presente otras temporadas.

Sí comparto contigo la idea de que no será ningún "maná" económico, aunque caso de descender, estamos obligados a aprovechar la "ayuda al descenso".
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #18 el: 18 de Abril de 2021, 00:39:04 am »
Sembla que pujaran directe els primers i del 2-5 faran play off amb elimitatòries sense penals, en cas d'empat puja el millor classificat, serà molt difícil tornar a pujar.

Potser és la categoria que ens mereixem, ni el club ni el seu entorn dóna la sensació ara mateix de ser digne mereixedor del futbol professional.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #19 el: 18 de Abril de 2021, 00:53:07 am »

Te veo un pelín catastrofista.  Los filiales tampoco son lo que eran y esto enlaza con lo que dices de que la vaca no da más de sí....los Primera tampoco invirtien en su filial.

Ahora mismo no hay ninguno en 2ª. El año pasado iban a comérselo todo en el "play-off" y los dos atléticos desaparecieron de un mordisco y el Barça B, con todo a favor tampoco lo logró. Por otra parte, fíjate en el rendimiento de filiales como los del Valencia, Espanyol o Atlético de Madrid. Lejos quedan los tiempos en los que el Castilla quedó campeón de Segunda, con la "quinta del buitre" o el Athletic de Bilbao, quedó en posición de ascenso a Primera, con los Dani, Sarabia y compañía.

Habrá de todo en esta categoría, pero no veo una especial dificultad en los filiales, que no hubiera estado presente otras temporadas.

Sí comparto contigo la idea de que no será ningún "maná" económico, aunque caso de descender, estamos obligados a aprovechar la "ayuda al descenso".

Es que yo no digo que los filiales vayan a ser los que suban a Segunda. Yo lo que digo es que a la larga, los equipos de Primera que históricamente tenían a su filial entre los 80 equipos de Segunda B, ahora van a hacer lo imposible por tenerlos entre los 40 equipos que conformarán la Primera RFEF, por lo que puede ser una categoría con 15 filiales perfectamente.

Que quieres que te diga, al reducirse el número de equipos, ya será una categoría de un nivel superior a la Segunda B que conocimos, y si encima tienes que enfrentarte contra equipos que en un momento dado te pueden fichar tres jugadores de una calidad que ni la sueñas para ti, pues ya me dirás.

Si ya hemos descendido de Segunda B alguna vez y hace dos años estuvimos a punto, imagínate en la Primera RFEF...

De la Segunda B se decía que era un pozo, no sin razón, porque de 80 equipos sólo subían cuatro; pero era una categoría cómoda para equipos como el Sabadell, pues era complicado descender, te permitía tirarte muchos años en ella y siempre estabas a un ascenso de la Segunda División, que sí un año te salía bien, pues lo conseguías.

En la Primera RFEF sólo habrán 40 equipos lo que quiere decir que los otros 40 que conformaban la Segunda B, ahora estarán en la Segunda RFEF, a dos ascensos de Segunda. Mucho más complicado.

Lo dicho, un desastre descomunal para los clubes modestos.
« Darrera modificació: 18 de Abril de 2021, 01:14:10 am per J.R.G. »