Autor Tema: Pongamos que hablo de...  (Llegit 2477 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
  • Gènere: Masculí
Re:Pongamos que hablo de...
« Respondre #20 el: 18 de Abril de 2021, 07:52:55 am »
Me sabe mal hablar ya en este post, luchando como estamos todavía por salvarnos, pero la verdad es que con los resultados de ayer, ahora mismo veo muy pocas opciones de salir de ahí.... o al menos yo he perdido mi optimismo.

A ver pienso que dentro de lo malo, es mejor esta categoría que la segunda B de los últimos años y me niego estando todavía en segunda A a pensar que si bajamos pronto bajaríamos otra vez.
Pues yo espero todo lo contrario, espero que bajaríamos saneados, en teoría mejor que los otros 3 que nos acompañasen y que con la ayuda económica del descenso nos hiciera ser uno de los principales candidatos a play off de nuestro grupo y con opciones a ser primero. Y si no se consigue a la primera (sería lo ideal y le ha pasado a algún equipo en los últimos años), ser candidato a estar siempre en play off los próximos cursos hasta conseguirlo, como le pasa a algunos equipos en la actual segunda B, que se meten en play off año sí y año también.

También pienso que sería más fácil subir que hasta ahora, si quedas primero ya está y si quedas entre los 5 primeros (1 plaza más que ahora) puedes subir en 2 eliminatorias en lugar de las 3 de antes,  si no estoy equivocado. Que el nivel será más alto, es obvio, pero nuestro grupo en los últimos años ya era bastante complicado.

En mi caso cuando subimos el año pasado lo primero que pensé, es que habíamos subido 2 categorías, por tanto no voy a tirar por tierra esta nueva categoría sin conocerla.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8177
  • un camp de primera
« Respondre #21 el: 18 de Abril de 2021, 08:16:40 am »
Me sabe mal hablar ya en este post, luchando como estamos todavía por salvarnos, pero la verdad es que con los resultados de ayer, ahora mismo veo muy pocas opciones de salir de ahí.... o al menos yo he perdido mi optimismo.

A ver pienso que dentro de lo malo, es mejor esta categoría que la segunda B de los últimos años y me niego estando todavía en segunda A a pensar que si bajamos pronto bajaríamos otra vez.
Pues yo espero todo lo contrario, espero que bajaríamos saneados, en teoría mejor que los otros 3 que nos acompañasen y que con la ayuda económica del descenso nos hiciera ser uno de los principales candidatos a play off de nuestro grupo y con opciones a ser primero. Y si no se consigue a la primera (sería lo ideal y le ha pasado a algún equipo en los últimos años), ser candidato a estar siempre en play off los próximos cursos hasta conseguirlo, como le pasa a algunos equipos en la actual segunda B, que se meten en play off año sí y año también.

También pienso que sería más fácil subir que hasta ahora, si quedas primero ya está y si quedas entre los 5 primeros (1 plaza más que ahora) puedes subir en 2 eliminatorias en lugar de las 3 de antes,  si no estoy equivocado. Que el nivel será más alto, es obvio, pero nuestro grupo en los últimos años ya era bastante complicado.

En mi caso cuando subimos el año pasado lo primero que pensé, es que habíamos subido 2 categorías, por tanto no voy a tirar por tierra esta nueva categoría sin conocerla.

Esa debe ser la idea  :yes: :clap2 :clap2 :clap2
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #22 el: 18 de Abril de 2021, 11:07:01 am »

Si senyor, I si aquest any estem aixi es perque deu ser el full de ruta a seguir, prioritat sanejar el club, pensan en que la nova divisió puguer fitxar be i ser un Dels potens per poguer pujar aviat un altre vegade.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8177
  • un camp de primera
« Respondre #23 el: 18 de Abril de 2021, 13:15:40 pm »

Si senyor, I si aquest any estem aixi es perque deu ser el full de ruta a seguir, prioritat sanejar el club, pensan en que la nova divisió puguer fitxar be i ser un Dels potens per poguer pujar aviat un altre vegade.

aquest plantejament el puc fins i tot entendre i m´ha arrivat que els tiros van por aquí......tot i que en la vida empresarial / industrial, es pot produïr que no inverteixis en una maquinària nova ("perquè se´n va UNA MICA) i acte seguit, la competència et foti el mercat i perdis una competitivitat que costi molt de recuperar.  Si només es mira amb la mentalitat  4-2=2, mal assumpte.

Però bé, acceptem que sigui així, el que s´ha de dir és que l´aspecte "comunicació" de la Junta està fallant molt.

En quant a Hidalgo, el que m´agrada i el que em desagrada, és el mateix;  al marge de que el joc d´arrel guardiolista tendeix a avorrir-me i és perillós sino tens "cracks", es pot dir en el seu favor que té un sistema de joc definit i té clar el que vol fer,  quin és el hàndicap?  que és fonamentalista del sistema, al estil Lluís Carreras, és immutable i no s´adapta a la circunstàncies del partit, rival i situació.

Per això mateix, aquest sistema va servir molt a Segona B, poc a Segona A i pot tornar a servir a la Pro si es consuma finalment el descens.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #24 el: 19 de Abril de 2021, 14:53:29 pm »
dubto molt que passi, ho veig quasi impossible:

si fan això de la Superlliga Europa i la LFP acaba posant-se dur i exclou als 3 equips espanyols implicats....podria ser que només baixés 1 de 2aA?
Ja dic que dubto molt del tema, ja que el Tebas no pot prescindir dels 3 grans, ja que el valor de la Lliga i els drets de TV cauria en picat, però estant on estem nosaltres, m'agafo a qualsevol cosa per seguir a la LFP

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #25 el: 19 de Abril de 2021, 15:26:35 pm »
dubto molt que passi, ho veig quasi impossible:

si fan això de la Superlliga Europa i la LFP acaba posant-se dur i exclou als 3 equips espanyols implicats....podria ser que només baixés 1 de 2aA?
Ja dic que dubto molt del tema, ja que el Tebas no pot prescindir dels 3 grans, ja que el valor de la Lliga i els drets de TV cauria en picat, però estant on estem nosaltres, m'agafo a qualsevol cosa per seguir a la LFP

Avui he pensat el mateix, i ojo que potser veurem coses estranyes...

Opció A: aquesta nova comptetició només substitueix la champions i la resta igual

Opció B: la cosa s’encabrona i fan fora els 3 equips... o quatre! Si son sis anglesos xq no el Sevilla?

Si neix aquesta competició les lligues tindran molts menys diners.

Desconnectat kitanovsky

• President

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #27 el: 19 de Abril de 2021, 15:55:10 pm »
Mirant noticies penso...: MOLT IMPORTANT NO QUEDAR ULTIMS!!
Aixó va de debó nois.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #28 el: 19 de Abril de 2021, 16:04:03 pm »
Tranquils no pasará res, al final tots tindran una part del pastel... Entre llops no és mosseguen

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #29 el: 19 de Abril de 2021, 16:20:05 pm »
Tranquils no pasará res, al final tots tindran una part del pastel... Entre llops no és mosseguen

Aquesta vegada no ho tinc tant clar. El que tindria més sentit es que passi com quan es va crear l’Eurolliga de Bàsquet, peró corre massa mala llet...

Desconnectat 433sabadell_OFICIAL

• Aleví
  • Missatges: 37
« Respondre #30 el: 19 de Abril de 2021, 19:32:54 pm »
En caso de bajar a 1a RFEF con que jugadores os quedáis ?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #31 el: 19 de Abril de 2021, 19:41:58 pm »
En caso de bajar a 1a RFEF con que jugadores os quedáis ?

Creo que esa pregunta quien la debe contestar es el Secretario técnico del Club, a los socios y seguidores en general nos gustaría este o aquel jugador, pero no somos los que estamos dentro de la cocina donde se tiene que preparar la próxima temporada tanto si perdernos la categoría como si nos mantenemos en ella, estoy impaciente en ver los primeros pasos que se darán en la formación de la plantilla de la temporada que viene.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8828
« Respondre #32 el: 28 de Abril de 2021, 03:48:06 am »

Pues revisant el calendari del CES i dels rivals directes m'acabo d'endur una sensació d'optimisme brutal.
Si fem els deures i no fallem contra equips que no es jugarán absolutament res, ojo que ens podem salvar.

Si fallem on no em de fallar, sent un equip que es jugará la vida contra equips que no es jugarán res llavors si.... a la Pro
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #33 el: 28 de Abril de 2021, 11:12:33 am »
La clau era guanyar un dels dos partits a casa contra Mallorca o Rayo ja que eren i son els dos partits a priori mes dificils de puntuar i no quedavem despenjats, a partir d'aqui es tractar de rascar punts d'on sigui i arribar vius a la jornada 40 on hi haurà la verdadera final de les finals contra l'Alcorcon, aquell partit no el podem perdre mai a la vida, com a mal menor empatar-lo i tenir el golaverage general favorable.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem