Quan vaig veure l'11 inicial, vaig pensar que Hidalgo buscava el 0-0 i a esperar aviam què passava, no ho veia gens clar.
Però em va venir al cap el partit al camp de la Ponferradina, que al veure l'11 vaig pensar el mateix, i vam acabar guanyant.
Just abans del partit vaig llegir la estadística que deia que érem el pitjor local (ja ho sabia) i el Mallorca era el millor visitant, així que la lògica deia que palmaríem.
Vaig llegir també que el Mallorca era el que menys gols a pilota aturada encaixava.
Doncs res, que al futbol 2+2 poques vegades són 4: el pitjor local guanya a casa al millor visitant i amb gol a pilota aturada
Aconseguim obrir la llauna amb un golàs, que no tornarem a veure a peus de Jaime, siguem sincers, i vam defensar molt i molt bé a un Mallorca, que sincerament, m'esperava més.
No sé vosaltres, però crec que no vam patir gaire, ja que xuts clars a porta o ocasions manifestes de gol, no els recordo la veritat.
Estem tots d'acord que tenim una plantilla molt justeta per la categoria, i que tenim la sort que aquest any els de baix són iguals de justets que nosaltres, però crec que per ganes, els nostres ens dónen motius per creure en la majoria de partits.
Seguim vius que era el mínim que desitjàvem.
Honor!