Jo veig que acabarà així... en vermell a l'esquerra l'actual descens, en vermell a la dreta final descens
Per mi la clau és guanyar els dos de casa i arribar depenent de tu mateix a Miranda. Tinc la sensació de que el Girona ens farà el favor a la darrera jornada amb el Cartagena (ja que ells es juguen el PlayOff o posició al PlayOff).
Al logroñés el veig a 2B tot i que un triple empat entre Logroñés, Cartagena i Sabadell: la cosa queda en Logroñés, Sabadell i Cartagena... per tant si ens juguem 2 llocs amb ells, estem morts
Jo crec que palmem a Alcorcón, però si empatem, la cosa es posa molt favorable a nosaltres
Zgz (44 pts) --> Las Palmas (3), Castellón (1), Mallorca (1), Leganés (0) --> 49 pts
Cartagena (42 pts) --> Espanyol (1) , Almería (0) , Lugo (3) , Girona (1) --> 47 pts
Alcorcón (42 pts) --> Mallorca (0), Sabadell (3), Girona (0) , Espanyol (3) --> 48 pts
Castellón (41 pts) --> Ponferradina (3), Zgz (1), Rayo (0) , Málaga (3) --> 48 pts
Logroñés (41 pts) --> Leganés (0), Fuenlabrada (1), Almería (0) , Las Palmas (3) --> 45 pts
Sabadell (40 pts) --> Tenerife (3) , Alcorcón (0) , Ponferradina (3), Mirandés (1) --> 47 pts
Lugo (37 pts) --> Sporting (1), Mirandés (1) , Albacete (3) , Cartagena (0), Rayo (0) --> 42 pts
Albacete (36 pts) --> Almería (0) , Lugo (0) , Las Palmas (1), Fuenlabrada (1) --> 38 pts