1. Vagi per endavant, que he estat i sóc de projecte continuista i sota el meu punt de vista, ojalà segueixi Hidalgo, sigui a 2A o 1 RFEF, però avui el partit el perd Hidalgo amb el plantejament inicial. Jugar amb cinc atacants no es garantia de res i menys amb un equip tancadet com el d'avui. La sensació del partit desde el minut 1 era molt dolenta.
2. Si som capaços de fer un 6 de 6 amb Mallorca i Rayo, fen servir un sistema de joc, més de caire defensiu, que es el que fan servir la majória d'equips, no se perque el modifiques el dia del Oviedo, trencant la dinàmica.
3. A partir del dia del Rayo, calia seguir jugant replegadets i amb un futbol directe i amb la vella guàrdia que es la que t'ha fet guanyar dos partits seguits.
4. Ho porto dient desde fa setmanes, perque no em tatxeu de ventajista, aquests partits no pots jugar amb Cornud, per dos centres bons que et possa a canvi et compromet defensivament, com a prova la primera part i tampoc pots jugar amb Stoichkov d'inici, atura totes les transicions i perjudica lael pràctica d'un futbol directe.
5. Si avui perd Alcorcon i Logroñes, seguirem amb opcions reals de salvació, si guanyen s'acabó.
6. Sí anem a Alcorcon amb la idea de portar la iniciativa de joc i possessió, ens mataràn, cal jugar tancats, porteria a cero i adalt intentar tenir alguna, ni que sigui a pilota aturada.
7.L'arbitratge d'avui no m'agradat gens, sense que serveixi d'excussa, però ha estat realment horroròs i xulesc.
8. Queden 9 punts, pit i collons, vella guàrdia, els que puguin jugar i si cal tirar de juvenils.
9.Ànims i que la sort ens acompanyi durant els partits que faltin.
10. En primera, en segunda y en tercera, Centre Esports Sabadell !!!