Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Avui no m’hauria agradat set a la pell de l’afició de l’Hércules, nou equip de quarta categoria.Excepte miracle, Llagostera serà rival nostre.
Cita de: kitanovsky en 23 de Maig de 2021, 14:06:32 pmAvui no m’hauria agradat set a la pell de l’afició de l’Hércules, nou equip de quarta categoria.Excepte miracle, Llagostera serà rival nostre."oju" a la escabechina d'aquesta temporada a segona B...equips grans amb pressupostos enormes han quedat fora fins i tot de 1ªRFEFNumanciaCordobaMurciaHerculesLleida jugaran a 2ªRFEF...Cuarta categoria(actual 3ªdivisio)i fins i tot projectes fets per ascendir (Marbella o Recreativo de Huelva) han vist com baixen a 3ªRFEF...cinquena divisio(equivalent a la actual 1ªcatalana)
Cita de: creative en 23 de Maig de 2021, 15:00:33 pmCita de: kitanovsky en 23 de Maig de 2021, 14:06:32 pmAvui no m’hauria agradat set a la pell de l’afició de l’Hércules, nou equip de quarta categoria.Excepte miracle, Llagostera serà rival nostre."oju" a la escabechina d'aquesta temporada a segona B...equips grans amb pressupostos enormes han quedat fora fins i tot de 1ªRFEFNumanciaCordobaMurciaHerculesLleida jugaran a 2ªRFEF...Cuarta categoria(actual 3ªdivisio)i fins i tot projectes fets per ascendir (Marbella o Recreativo de Huelva) han vist com baixen a 3ªRFEF...cinquena divisio(equivalent a la actual 1ªcatalana)Exacto, y de toda esa escabechina nos hemos salvado nostros gracias al ascenso la temporada pasada.
La Segunda B era un pozo, pero a equipos como el nuestro les permitía estar de forma más o menos cómoda muchos años en una categoría en la que estabas a un ascenso de Segunda División.La 1RFEF no será nada de eso, y a la larga estaremos más a caballo entre la 1RFEF y la 2RFEF, que entre la 1RFEF y Segunda División.Ojalá me equivoque, pero creo que pasaremos bastantes temporadas a dos ascensos de Segunda...
Si no aprovechamos la pasta del descenso, pintan bastos
Desciende el Huesca, el milagro del Elche debe ser nuestro espejo.De momento creen en la salvación, Aleix Coch, Angel Martinez, Josu y Hidalgo, así lo han mostrado en redes sociales y rueda de premsa.