Autor Tema: Socis 2021/2022  (Llegit 8397 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #40 el: 06 de Setembre de 2021, 10:31:12 am »
Ahir durant el partit es va dir per megafonia que érem 4200... i només 2500 persones al camp. Aquesta xifra de socis és irreal.

Fa uns anys sempre déiem ''aquest any renovarem els 2000 de sempre''. I al final acabávem renovant els 2000 de sempre. Doncs bé, no us cregueu que hem doblat la massa social en 10 anys. Per què, entre altres coses, no som el doble de gent ni al camp ni als desplaçaments, si fa no fa som els mateixos que quan estàvem a Segona B fa 8-10 anys. Uns poquets més, si m'apures.

És més una operació de màrketing que una altra cosa.

Això no vol dir que el club no hagi donat un salt en quant a professionalització . En aquest aspecte, la Directiva ha fet una gran tasca i crec que pintem la cara a molts clubs que abans estaven al nostre nivell.

Compte, perquè el cap de setmana de la festa major molta gent marxa.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #41 el: 06 de Setembre de 2021, 11:18:40 am »
Nosaltres quatre finalment no vam poder-hi anar, tot i estar apuntats

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #42 el: 06 de Setembre de 2021, 16:45:49 pm »
Tant de bo tingueu tots raó i passem dels ‘’2000 de sempre’’ als ‘’4000 de sempre’’. Això seria una gran noticia i em faria molt feliç.

Sense dubtes voldria dir que la política de marketing del club està donant els seus fruits. Amb el temps s’ha vist que no s’han de regalar entrades a tort i a dret i que aquestes han de tenir un preu raonable, com a mínim 12-15 euros en la meva opinió. Qui vulgui veure futbol, que ho pagui.
Som un club amb 118 anys d’història i els socis de tota la vida no tenim perquè suportar els imbècils de torn que venen a riure i criticar quan es regalen entrades.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #43 el: 06 de Setembre de 2021, 18:46:50 pm »
Tant de bo tingueu tots raó i passem dels ‘’2000 de sempre’’ als ‘’4000 de sempre’’. Això seria una gran noticia i em faria molt feliç.

Sense dubtes voldria dir que la política de marketing del club està donant els seus fruits. Amb el temps s’ha vist que no s’han de regalar entrades a tort i a dret i que aquestes han de tenir un preu raonable, com a mínim 12-15 euros en la meva opinió. Qui vulgui veure futbol, que ho pagui.
Som un club amb 118 anys d’història i els socis de tota la vida no tenim perquè suportar els imbècils de torn que venen a riure i criticar quan es regalen entrades.
En tingut que escoltar cada cosa quan regalaban las entradas...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #44 el: 06 de Setembre de 2021, 18:51:01 pm »

En tingut que escoltar cada cosa quan regalaban las entradas...

Antes la unica manera de hacer afición era regalar entradas y esperar el milagro de enganchar a alguien.
Ahora se promueve ciudad, se trabaja con los clubes de la ciudad y la comarca, se hacen eventos... pero claro para esto hay que currar, cosa que no se hacía anteriores años.

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #45 el: 07 de Setembre de 2021, 23:40:06 pm »
Sembla ser que hem incrementat el nombre de socis, pero aixo realment es veura amb les entrades al llarg de la temporada, ja que el salt soptat en el nombre de socis va ser un pel sospitos, prácticament varem passar del 3,000 socis,  als 4,000 en 2 o tres dies, crec que pot ser per  l'afecte futbol base que abans havien de pagar ( una miseria 20 €ur i com a molt hi hacine el 10% de socis) i ara crec que no,,,bueno anirem vienent, ja que el desglos de socis crec que no el facilitaran mai, el que ens podría ajudar es una victoria la propera jornada ja que el proper partit a casa es conta ell Barça B, on es podría donar un cop d'efecte a la campanya.

Salut

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #46 el: 08 de Setembre de 2021, 10:36:26 am »
Hola familia, yo lo que me parece triste es que no se vea ni un triste progama enganchado por las calles que indique rival, dia y hora, digo esto porque casi siempre me preguntan sobre este tema y la verdad es que lo encuentro raro y ademas ya dura varias temporadas.
Saludos.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #47 el: 08 de Setembre de 2021, 11:03:21 am »
Hola familia, yo lo que me parece triste es que no se vea ni un triste progama enganchado por las calles que indique rival, dia y hora, digo esto porque casi siempre me preguntan sobre este tema y la verdad es que lo encuentro raro y ademas ya dura varias temporadas.
Saludos.

Tens raó, això jo ho dit moltes vegades. Encara que sembli mentida, no tota la gent de Sabadell segueix totes les xarxes socials i anava molt bé quan es penjaven els cartells anunciant el proper partit per tota la ciutat. No crec que això suposi una despesa gaire elevada i faria que ho veiés moltíssima gent. Però bé, ells hi deuen entendre més en temes de comunicació...
FORÇA SABADELL

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #48 el: 08 de Setembre de 2021, 11:15:22 am »
Tenéis toda la razón y no hace falta que sean carteles grandes, como cuando se anuncia un circo.
Tan solo que se peguen en bares y cafeterías, sería suficiente.
No creo que haya dueño de establecimiento que se ponga.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #49 el: 23 de Setembre de 2021, 09:26:59 am »
A data d'avuí som: 4813 socis a només 187 de l'objectiu dels 5.000.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #50 el: 23 de Setembre de 2021, 19:58:12 pm »

A mi algo em diu que no es cert…

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
« Respondre #51 el: 23 de Setembre de 2021, 21:17:48 pm »

Ja som 2

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #52 el: 23 de Setembre de 2021, 22:32:33 pm »

Ja som 2
Potser tingueu raó, no ho se, però si habitualment erem 3000 amb aquesta gran campanya que s'ha fet, per nassos la massa social ha aumentat.
Per altre banda, sempre hem envejat la massa del Castellon, Alba, etc..., sense questionar-nos sí les dades eren fiables i les hem donat per bones.
Crec que s'ha fet una gran campanya, les coses com son.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
« Respondre #53 el: 23 de Setembre de 2021, 23:00:21 pm »

Ja som 2
Potser tingueu raó, no ho se, però si habitualment erem 3000 amb aquesta gran campanya que s'ha fet, per nassos la massa social ha aumentat.
Per altre banda, sempre hem envejat la massa del Castellon, Alba, etc..., sense questionar-nos sí les dades eren fiables i les hem donat per bones.
Crec que s'ha fet una gran campanya, les coses com son.
Ja o veurem als partits, si som els dos mil de sempre...

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 199
« Respondre #54 el: 24 de Setembre de 2021, 10:50:01 am »
Jo em crec les xifres,segurament molts carnets s'han regalat a empreses per colaboracions i tal,peró venim d'una epoca de retriccions pandèmiques i la gent es probable que l'any passat amb l'equip a 2a,el seguís més de l'ho normal i en certa manera s'enganxés.
Suposo que al meu"amic" Calzada l'hi deu fer mal l'estómac quan s'en recorda de l'any passat i la seva gran sang d'horxata que va demostrar,perqué ara les xifres en vés d'acostarse als 5000,potser s'acostarien als 7000.
Tota la carn a la graella ,era l'any passat quan s'havia de fotre ,ara esta bé que ho hagi fet peró és per retornar on eres l'any passat.
Jo vull que plegui Calzada, on jo li agrairè la feina de caixer feta ,que ha sigut excel.lent ,peró per dirigir un equip ha demostrat que no es gaire bo
Sang nova ,sang jove i sang més ambiciosa:PAU MORILLA GINER..

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #55 el: 24 de Setembre de 2021, 11:05:31 am »
Respecto la teva opinió, entenc al que et refereixes sobre l'inmovilisme de l'any passat o la manca de reacció però d'aquí a demanar la destitució del president potser es un pél atrevit.
Darrerament estem demanant tallar masses caps i em fa una mica de por que degut a la manca de resultats siguem els propis aficionats els que desestabilitzem el club.
Crec que ha d'haver-hi un terme mig, potser més comunicació i assamblees adreçades als socis per explicar xifres, objectius i demés.
Hi una medicina que tot ho cura que es diu gol, a veure sí aconseguim encadenar una sèrie de victòries i ens tornem a engrescar tots plegats.

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 199
« Respondre #56 el: 24 de Setembre de 2021, 11:38:01 am »
Company skatalites,només dic la meva opinió sobre Calzada que es la mateixa desde fa anys ,es el que penso d'ell,nefast per dirigir un club de futbol(parcela esportiva,ojo,no vull cap més  polèmica amb altres foreros)on la essència son els aficionats ,la passió ,l'energia i l'emoció ,patrons que quan veig la figura del president actual no m'els trasmet(en canvi ,si em trasmet la d'un empleat de banca).
D'aquí a desestabilitzar el club(per una opinió) quan el club NO está en mans nostres sinó d'ells,em sembla una expressió exagerada.
L'altre soci Pau Morilla ,si que l'imatge que em transmet es de tiburó, del món dels negocis i molta mes ambició,més energia,més passió,més emoció,més FUTBOL.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #57 el: 24 de Setembre de 2021, 15:08:28 pm »
Faltaria mes company  :xin-xin, estem aquí per compartir la nostra passió.
Demà guanyarem 1-3 i iniciarem la remontada.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #58 el: 24 de Setembre de 2021, 20:56:50 pm »
Aquesta temporada, a part dels socis habituals, s'ha fet carnets de soci al futbol base, a clubs de Sabadell i rodalies (i algun no tant a prop), socis entre les empreses que ens patrocinen, i fins i tot mascotes (que tot suma).

Tot el que sigui sumar, encara que sigui poc, acaba sent una bona quantitat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #59 el: 24 de Setembre de 2021, 21:30:33 pm »
Dels quasi 5000 socis que som, quants hem pagat?