Sobre el tema del DVD, en tot cas caldria preguntar a qui ho va escriure d´on ho va treure. Tinc un amic al D.S. i m´ha asegurat que en cap moment s´havia plantejat aquest tema. El que sí estava previst era fer una edició especial de l´ascens i així ha estat. Com ja vaig dir sobre el especial playoff, la dedicació ha estat excel.lent, amb més de 20 pàgines dedicades al nostre Centre d´Esports. Fotos impresionants on surtim pràcticament tots els que vam estar a Ipurúa. Alguna foto es realment extraordinaria. N´hi comprat tres exemplars que guardaré com he fet sempre amb les edicions de Binéfar, At. Madrileny, Mieres i altres... Per mi, encara que surti dimarts, es l´informació més correcte i arlequinada que puc trobar ara mateix en premsa escrita. Lo del Sport fa fastic i el Mundo Deportivo avui ho arregla una mica amb 2 pàgines especials. Pero repeteixo que a vegades no sabem valorar el que tenim a casa i jo prefereixo quedar-me sempre amb Diari de Sabadell i, per suposat, Ràdio Sabadell. Son els dos mitjans que sempre estaràn amb el Centre d´Esports, a les verdes i a les madures. A Tercera o a Segona A. Segurament l´any que be se sumaràn al carro altres mitjans que portaven 18 anys sense parlar del Sabadell.
Per cert, parlant de mitjans, demà dimecres crec que COM Ràdio fa un programa especial desde el Ajuntament amb el Sergi Mas. Pot ser interesant. Aquesta emisora al menys parla del futbol modest
Sempre endavant, Sabadell i espero que tant Diari com Ràdio Sabadell continuin així la propera temporada !!