Autor Tema: SABADELL - RB LINENSE Dissabte dia 4 a les 19:30  (Llegit 6167 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
SABADELL - RB LINENSE Dissabte dia 4 a les 19:30
« el: 31 de Agost de 2021, 10:27:54 am »
Per accedir al estadi caldrà omplir el formulari online, qui tingui problemes per fer-ho pot trucar a les oficines del club al 937231305.
Anem a disfrutar de la primera victoria al temple  :bandera  ¡¡
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
Re:SABADELL - RB LINENSE Dissabte dia 4 a les 19:30
« Respondre #1 el: 31 de Agost de 2021, 12:58:59 pm »
Ni bien ni mal sino todo lo contrario.
Cuantos socios ? Me pregunto? Tendrán problemas 1 para enterarse de la notica 2 para conectarse online 3 para llamar por tlf (como si fuese al médico)y que esté la línea ocupada.
 Hay gente con una cierta edad que si no tienen nieto hijo sobrino ya  no están para ciertas movidas que además ya acuden al estadio con lógicas dificultades por sus años.
Solo es una opinión.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #2 el: 31 de Agost de 2021, 13:19:59 pm »
Cuantos socios ? Me pregunto? Tendrán problemas 1 para enterarse de la notica 2 para conectarse online 3 para llamar por tlf (como si fuese al médico)y que esté la línea ocupada.
 Hay gente con una cierta edad que si no tienen nieto hijo sobrino ya  no están para ciertas movidas que además ya acuden al estadio con lógicas dificultades por sus años.
Solo es una opinión.

Yo también lo he pensado. EL club dice que se reserva algunas entradas el día de partido para socios por posibles complicaciones, interpreto que va en esta vía.

Y vete tú a saber si hay algun caso crónico que no pueda decirlo al club por el motivo que indicas, completamente lógico, quiero pensar que lo irán teniendo en cuenta y desde el club se llamará. Bueno, no sé, quizá soy demasiado optimista.

Salut!

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #3 el: 03 de Setembre de 2021, 10:18:55 am »
Solo es una opinión.
yo llame por teléfono 5 veces a distintas horas y no me lo cogieron

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #4 el: 03 de Setembre de 2021, 13:34:42 pm »
Com sabran qui hem omplert el formulari si no tenim cap document que ho acrediti?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 03 de Setembre de 2021, 13:54:22 pm »
Comenzamos en la NCA contra la Real Balompédica Linense. hay que empezar fuertes y sumar los tres puntos, lo mejor de todo es que si no cambian de parecer habrá aficionados en las gradas.

Ni en una coma me equivoque, ahora lo importante como también señalo es sumar los tres puntos en juego, y seguir sumando en cada partido.

:anims    :anims    :anims

PD para tener libre acceso al partido en la NCA, se ha hecho como lo han hecho los demás Club, el número del aforo permitido se controla de esta manera.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #6 el: 03 de Setembre de 2021, 18:42:07 pm »
Comença al Temple una temporada que es preveu històrica davant d'un rival amb moltíssima solera, la Balona. Inoblidables els partits del seu trofeu d'estiu, el Ciudad de La Línea, durant els estius dels anys 80.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #7 el: 04 de Setembre de 2021, 10:14:26 am »
Com sabran qui hem omplert el formulari si no tenim cap document que ho acrediti?
Jo he rebut un correo electrónico de confirmació.
A pels tres punts !!!
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #8 el: 04 de Setembre de 2021, 10:52:06 am »
Soc a França a casa la meva filla,no podré anar al temple pero Li he regalat una suscripcio a footers i el veure des d'aqui com la setmana pasada, ganes ja de partit jeje
Hem tornat !

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #9 el: 04 de Setembre de 2021, 10:58:14 am »
Ah! Per cert, entre els 4.000 socis ni ha 1 de francés, el meu net de 3 anys jeje!!!
Hem tornat !

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 874
  • Intent de representant
« Respondre #10 el: 04 de Setembre de 2021, 11:43:48 am »
Solo es una opinión.

Yo también lo he pensado. EL club dice que se reserva algunas entradas el día de partido para socios por posibles complicaciones, interpreto que va en esta vía.

Y vete tú a saber si hay algun caso crónico que no pueda decirlo al club por el motivo que indicas, completamente lógico, quiero pensar que lo irán teniendo en cuenta y desde el club se llamará. Bueno, no sé, quizá soy demasiado optimista.

Salut!

Ahir van recalcular tot i van obrir per els que com jo, som de Barcelona i 'ens queda lluny' tot el de les rodalies. Penso que s'està portant tot dignament, i ja he rebut el correu de confirmació per entrar.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #11 el: 04 de Setembre de 2021, 13:11:06 pm »
Si, enguany s’han posat les piles al club. Genial!!
Ara a veure com funciona el planter, ojalà ens doni moltes alegries, copa inclosa.

Desconnectat marnic23

• Infantil
  • Missatges: 140
« Respondre #12 el: 04 de Setembre de 2021, 14:55:02 pm »
Me puede dejar alguien el enlace para verlo por la tele? desde Sevilla no hay otra opción :(

Era un canal tipo cat3 o algo así no?

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #13 el: 04 de Setembre de 2021, 15:34:01 pm »
Me puede dejar alguien el enlace para verlo por la tele? desde Sevilla no hay otra opción :(

Era un canal tipo cat3 o algo así no?
Me parece que solo lo dan por Footers, si quieres puedes escucharlo por radio sabadell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #14 el: 04 de Setembre de 2021, 15:52:15 pm »
Ah! Per cert, entre els 4.000 socis ni ha 1 de francés, el meu net de 3 anys jeje!!!
Que disfrutis per la pantalla dels 3 primers punts Jaume  :ok
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #15 el: 04 de Setembre de 2021, 17:33:17 pm »
Gracies Vicenç, segur, Avui els 3 primers punts
Hem tornat !

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #16 el: 04 de Setembre de 2021, 20:58:59 pm »
Por ahora partido malo y aburrido y encima viendolo por Footters con nuevamente una imagen malisima... Ya el comentarista de Footters lo omito, es escucharlo 10 segundos y hace grande al monologuista de RS... Madre mia, vaya temporada me espera.  :paret :wall:

Por cierto, jugar con la 2a equipacion me parece un insulto a la aficion que precisamente hoy vuelve despues de unos 550 dias. Ni fiesta mayor ni leches, lo siento, no y no.

Desconnectat damima

• Juvenil
  • Missatges: 332
« Respondre #17 el: 04 de Setembre de 2021, 21:28:14 pm »
Hay un problema muy gordo con el gol.... se han perdido 4 puntos ya, la cosa ha empezado muy mal

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #18 el: 04 de Setembre de 2021, 21:31:28 pm »
Hay un problema muy gordo con el gol.... se han perdido 4 puntos ya, la cosa ha empezado muy mal

Los optimistas diran que tenemos la porteria a 0 en dos partidos y no hemos perdido, ademas de que algunos incluso diran que el año pasado eran dos derrotas en dos partidos.

No me gusta como pinta esto... me parece que se vienen males conocidos.

No pasa nada, venin d'on venim.

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #19 el: 04 de Setembre de 2021, 21:33:57 pm »

Hay un problema muy gordo en el banquillo, cuanto antes echen a Hidalgo mejor, sin delantero centro hasta el minuto 60, esa posesión ESTÉRIL atrás en el.minuto 90 y pico, ese sistema de juego etc etc...
"el segundo es el primero que pierde"