Autor Tema: ALCOYANO - CE SABADELL - Dissabte 11 de Setembre 19:00 Jornada 3  (Llegit 4757 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Connectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
  • Gènere: Masculí
Re:ALCOYANO - CE SABADELL - Dissabte 11 de Setembre 19:00 Jornada 3
« Respondre #20 el: 11 de Setembre de 2021, 21:15:35 pm »
 :beer2
Bueno voy a desconectar del forum unos días ahora que van a salir los de siempre a decir lo de siempre.
Si anda corre, no nos molestes. Deja a los mayores.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #21 el: 11 de Setembre de 2021, 21:20:57 pm »
Jo vaig ser el primer en rajar quan vam empatar contra el Linense, pero avui he vist coses d'equip que està a dalt. Tampoc un partidàs, però si coses que altres anys a 2aB no es veien. Tenim molt bona plantilla però no acabem d'arrancar del tot. No sé si es l'entrenador, la tàctica, l'adapatació..

Paciència i a seguir.

PD: Tinc la sensació que Moha tècnicament és molt bo pero es un vag0 de la hostia. I això a Hidalgo presisament no li agrada. A espavilar!
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #22 el: 12 de Setembre de 2021, 00:06:21 am »
Per feina nomes he pogut veure la primera part, joc espés dels dos equips però m'agradat la solvència defensiva.
Pel que dieu la segona part ha continuat igual, per tant poc a afegir.
A la jornada 3 és fa difícil poder treure conclussions, em fa l'efecte que aquesta temporada la veiem com una prolongació de l'anterior i sembla que  tot i portar mig equip nou no hem fet net, ni hem passat pàgina.
Ara ens ve Barça B, Algeciras, Villarreal i Nàstic, a partir d'aquí ens podrem fer una idea del que ens manca i de quins han de ser els objectius.
« Darrera modificació: 12 de Setembre de 2021, 01:52:59 am per skatalites »
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat blow_sbd

• Infantil
  • Missatges: 293
« Respondre #23 el: 12 de Setembre de 2021, 01:37:34 am »
:beer2
Bueno voy a desconectar del forum unos días ahora que van a salir los de siempre a decir lo de siempre.
Si anda corre, no nos molestes. Deja a los mayores.
Comentario patético y fuera de lugar.
El equipo pues bien, sigue sin convencerme, no dominamos, no creamos ocasiones, y a día de hoy no tenemos pinta de ser un equipo que aspire a subir. Hidalgo es un gran entrenador, pero dudo de que sea lo que necesitamos para este equipo. Ojala me equivoqué y las sensaciones cambien desde la próxima jornada. A seguir!

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #24 el: 12 de Setembre de 2021, 03:08:44 am »
ara ja en fred donc la meva opinio del partit

no entenc com un cop mes i van la tira,sortim a tocar i tocar darrera sense cap tipus de profunditat ni ambicio atacant

al minut 4 ens piten una falta a favor a prop de l'area,la treiem en curt,sembla que caballo es fara un embolic,pero treu un xut que algu desvia i despista al porter minut 4 0-1...aixo pinta be...doncs no,a partit d'aqui un equip totalment tancat nomes tirant pilotades llargues,i sotmes al domini d'un alcoyano que amb perdo es un equip molt mediocre,es veia venir que ens empatarien,una falta un corner un rebot...estavem totalment tancats

comença la segona part i igual,fins que al minut 10 mes o menys em despertat una mica i casi fem el 0-2 amb el xut al travesser i la ocasio de alfred,pero res un "espejismo" i pasa el que tenia que pasar,pilota penjada al area numero 3575 de l'alcoyano se la traga morgado i remata un paio tot sol i 1-1

estic molt emprenyat basicament perque som molt superiors al alcoyano,i no anem a buscar els partits,avui amb el 0-1 era per anar a per ells i matar el partit,i no fotem mes que tots darrera i fotre pilotades

la unica nota positiva que trec es la bona defensa,i la negativa un cop mes aaron rey,surt de titular i no fot res.no entenc tanta falera amb aquest nano,no acava res,sempre decideix malament o perd la pilota o la dona al contrari

senyor hidalgo siusplau un canvi de mentalitat que ara som els que em de guanyar i som millors que molts rivals,i anem igual que la temporada pasada

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #25 el: 12 de Setembre de 2021, 08:43:17 am »
Com bé dieu, sembla la prolongació de la temporada anterior.
Ens adelantem al marcador i fem una passa enrere, li donem metres al rival i aquest ens empata, llavors tornem a fer la passa endavant buscant el gol de la victòria que no arriba.
La temporada passada, quan passava, m'enfadava però ho entenia perquè pràcticament tots els equips eren superiors a nosaltres.
Aquesta temporada no hi ha excusa.
Som nosaltres els que de moment ens hem enfrontat a rivals que crec que eren inferiors i que acabaran per sota nostre a la classificació, i continuem sense anar cara barraca.
Hidalgo ha d'entendre que aquesta temporada som nosaltres, pels demés equips, un dels que fan respecte, i al camp de moment no ho estem demostrant.
Esperem començar a sumar de 3 en 3, que si volem estar a dalt, comença a ser molt necessari.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #26 el: 12 de Setembre de 2021, 09:02:13 am »
Discrepo bastante uri. Precisamente con 0-1 hemos tenido 3 o 4 ocasiones muy claras para marcar el 0-2.
Por otra parte, el collao es un campo muy difícil, como ya sabréis. Ahí es imposible no sentirte acorralado a tramos. Eso y la dureza con la que juegan esa gente.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #27 el: 12 de Setembre de 2021, 10:25:27 am »
Correcto Militu, tuvimos algunas para meter otro, pero me refiero que no fuimos a buscarlo abiertamente y matar el partido, sino que dimos pie a que pudiera pasar lo que acabó pasando.
Y si, también es muy cierto que el Collao siempre ha sido ******, pero creo que somos superiores y deberíamos de haber ganado el partido.
Lo que quiero decir es que esta temporada, debemos ser uno de los cocos, y por planteamiento no estamos demostrandolo.
No pido arrasar ni mucho menos, porque esta categoria es muy Igualada, pero almenos dar la sensación de ser uno de los fuertes.
Estamos a tiempo, pero debemos empezar a ganar.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #28 el: 12 de Setembre de 2021, 10:40:12 am »
Estic totalment d'acord amb el company Uri,NO podem jugar sempre de la mateixa manera.Per posar un exemple,el Cádiz no juga igual a casa contra el Osasuna, que quan visita Madrid o Barcelona.
L'any passat erem el "petit" i podía tenir sentit anar tocan la pilota darrera,encara que a mi mai m'agradat, aquest any, en teoría som dels "grans" i no te sentit fer aixo,hem d'anar pel partit,mes directes,som superiors técnicamente als 3 equips que hem jugat i no ho hem demostrat, encara no es tard, tenim temps...
Hem tornat !

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #29 el: 12 de Setembre de 2021, 11:54:30 am »
Estic totalment d'acord amb el company Uri,NO podem jugar sempre de la mateixa manera.Per posar un exemple,el Cádiz no juga igual a casa contra el Osasuna, que quan visita Madrid o Barcelona.
L'any passat erem el "petit" i podía tenir sentit anar tocan la pilota darrera,encara que a mi mai m'agradat, aquest any, en teoría som dels "grans" i no te sentit fer aixo,hem d'anar pel partit,mes directes,som superiors técnicamente als 3 equips que hem jugat i no ho hem demostrat, encara no es tard, tenim temps...
potser no som tan bons com alguns penseu

Connectat david23

• Jugador Prof.
« Respondre #30 el: 12 de Setembre de 2021, 12:30:33 pm »
Sinceramente, crees que el Cornellá tiene mejor equipo? Está muy bien ser del club de fans de Hidalgo, el que todo lo hace bien. Pero decir que no tenemos buen equipo es no querer analizar en profundidad la situación. A Hidalgo le das el Depor de este año y ahora llevaría 5 puntos y 2 goles a favor.

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #31 el: 12 de Setembre de 2021, 12:35:48 pm »
La primera victoria ha d arribar l abans possible, no pot ser que ens despengem tant rapid dels primers llocs, aixo provocaria una temporada plana aense aspiracions despres de confeccionar un equip per poder estar a dalt, la solidesa defensiva la tenim ara falta millorar l atac

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #32 el: 12 de Setembre de 2021, 13:38:50 pm »
Be els propers 4 partits, 3 son teóricament amb equips de la zona alta,Barça, Villareal,Nastic, despres de la jornada 7 ja podriem començar a saber per on aniran les coses aquest any, encara que es molt aviat i podriem cambiar les coses
Hem tornat !

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #33 el: 12 de Setembre de 2021, 13:52:32 pm »
Sinceramente, crees que el Cornellá tiene mejor equipo? Está muy bien ser del club de fans de Hidalgo, el que todo lo hace bien. Pero decir que no tenemos buen equipo es no querer analizar en profundidad la situación. A Hidalgo le das el Depor de este año y ahora llevaría 5 puntos y 2 goles a favor.
Jo també estic en la línea de que no som tant bons com ens fan creure. Crec que ens han tornat a vendre la moto amb més d’un fitxatge. Ara mateix equip de mitja taula i mirar de no patir per la salvació.
« Darrera modificació: 12 de Setembre de 2021, 14:12:31 pm per carlesf »

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #34 el: 12 de Setembre de 2021, 14:09:06 pm »
Estaria bien que alguna vez dieras tu opinión sin atacar a los demás

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #35 el: 12 de Setembre de 2021, 14:24:00 pm »
Jo sincerament flipo bastant, però si tenim el millor equip a 2ab que hem tingut en molts anys. Quins fitxatges creieu que haviem d'haver fet?

Kaxe: Ve de jugar varies temporades a 2aA
Gabarre: S'ha inflat a fotre gols a 2aB
Moha: Pitxitxi del G3, jove i l'any passat a 2aA.
Jacobo: Any passat a 2A
Planas. Tambe ha jugat a 2A
Folch: 171 partits a 2A, jugador clau amb l'elche que va pujar a 1a.
Facu: Ojalà l'haguessim tingut l'any passat...
Muguruza i Iago: Els dos titulars a 2A l'any passat, per 2ab tops.
Morgado: Central top de 2ab
Royo: Porter top de 2ab

Tots els fitxatges en edat ideal de rendiment, cap vella glòria de 38 anys que ve a jubilar-se. Sub-23 de qualitat que perfectament poden ser titulars, cap jugador de "relleno"  (potser Teo si m'apures).

Si creieu que no tenim bon equip potser es que hauriem d'haver anat a fitxar jugadors que estan jugant la Champions i segur que volen venir a jugar a la NCA.

Això si, tenir bona plantilla no et garantitza res, mira el Marbella l'any passat. O nosaltres mateixos el 2006, any del descens a 3a divisió, teniem equipàs per pujar a 2A i mira com vam acabar..
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Connectat david23

• Jugador Prof.
« Respondre #36 el: 12 de Setembre de 2021, 14:27:11 pm »
Mi opinión en datos: desde que ascendimos, 45 partidos y 11 victorias.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #37 el: 12 de Setembre de 2021, 14:32:18 pm »
Nada más que añadir señorïa
David, A más de uno acaba de explotar la cabeza jjjjj, dato demoledor!!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #38 el: 12 de Setembre de 2021, 15:39:37 pm »
La meva opinió la tinc molt clara: o fem de 7 de 9 en els propers tres partits, o Hidalgo ha d'anar al carrer.

Aquest any no li serveix d'excusa tenir una plantilla justeta. Se n'ha fet una per estar a dalt (però tampoc ens flipem, ni de lluny per optar a l'ascens directe). Casualitat o no, els dos més forts i clars candidats són Balears i Albacete, que van ser els primers en tancar fitxatges; o sigui que Manza també té la seva part de culpa. Considero que durant l'any has de tenir sondejat el mercat per dalt i per baix (per si puges, et mantens o baixes) i a partir de gener començar a contactar amb representants dels jugadors, i no aquesta sensació que es posen a treballar-ho el juliol.

Tot i això, considero que s'ha confeccionat una bona plantilla, amb les mancances al mig del camp que tots veiem. I és que no es pot apostar tot a la renovació d'Adri Cuevas, amb el mercat estudiat a la setmana següent ja hauries de tenir fitxat o almenys encarrilat el seu substitut.

Els pros: haver rejovenit la plantilla i la millora en defensa (què hagués passat amb Coch disponible tota la temporada passada?). Un Facu que li dóna mil voltes a Undabarrena. Ara falta que Kaxe comenci a ficar-les, tot i que un dels primers fitxatges que crec que s'haurien haver fet és el d'un golejador amb experiència a la categoria.

En contra: el futbol que planteja Hidalgo. Coincideixo amb els companys que diuen que hi troben a faltar verticalitat. Amb Hidalgo només s'hi atreveixen quan ja no hi ha més remei: com a Olot o al play-off, i tots sabem que saben fer-ho.

M'imagino aquesta mateixa plantilla amb Álvarez i crec que en gaudiríem de debó. Crec que amb ell va ser l'últim any que vaig gaudir del futbol a la NCA. Perquè el problema és el joc. Els resultats, fredament, només podem criticar el del partit de casa, que s'hauria d'haver guanyat sí o sí.

Veurem què fem en els següents partits, amb equips que deixen jugar més. Primer contra un Barça que ha començat fluix (amb un negat a la banqueta, com si haver sigut un bon jugador et coneverteixi en un bon entrenador), un Algeciras que crec que també lluitarà a la part alta, però s'ha vist com un Cornellà (que no és el que era) li va clavar 4, i finalment un Vil·lareal que està com un tiro i ja ens ho va demostrar en pretemporada.

En resum, i perdoneu-me la xapa, això acaba de començar però si no reaccionem en aquests tres partits: moltes gràcies pels serveis prestats, però...  :wave:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #39 el: 12 de Setembre de 2021, 16:32:56 pm »
Nada más que añadir señorïa
David, A más de uno acaba de explotar la cabeza jjjjj, dato demoledor!!!

Yo echaría a Hidalgo y ficharía a Juan Carlos Garrido (ahora que está en paro) que según vosotros iba a salvar al Castellón y a planificar la temporada siguiente en Segunda... Claro que eso lo decíais, como también bendecisteis al Logroñés, a falta de cuatro jornadas para el final pero luego, ups, quedaron por debajo (ah, sí, y con el mismo nivel de plantilla que la del Sabadell según vosotros, ja, ja, ja). Me troncho!!!