La meva opinió la tinc molt clara: o fem de 7 de 9 en els propers tres partits, o Hidalgo ha d'anar al carrer.
Aquest any no li serveix d'excusa tenir una plantilla justeta. Se n'ha fet una per estar a dalt (però tampoc ens flipem, ni de lluny per optar a l'ascens directe). Casualitat o no, els dos més forts i clars candidats són Balears i Albacete, que van ser els primers en tancar fitxatges; o sigui que Manza també té la seva part de culpa. Considero que durant l'any has de tenir sondejat el mercat per dalt i per baix (per si puges, et mantens o baixes) i a partir de gener començar a contactar amb representants dels jugadors, i no aquesta sensació que es posen a treballar-ho el juliol.
Tot i això, considero que s'ha confeccionat una bona plantilla, amb les mancances al mig del camp que tots veiem. I és que no es pot apostar tot a la renovació d'Adri Cuevas, amb el mercat estudiat a la setmana següent ja hauries de tenir fitxat o almenys encarrilat el seu substitut.
Els pros: haver rejovenit la plantilla i la millora en defensa (què hagués passat amb Coch disponible tota la temporada passada?). Un Facu que li dóna mil voltes a Undabarrena. Ara falta que Kaxe comenci a ficar-les, tot i que un dels primers fitxatges que crec que s'haurien haver fet és el d'un golejador amb experiència a la categoria.
En contra: el futbol que planteja Hidalgo. Coincideixo amb els companys que diuen que hi troben a faltar verticalitat. Amb Hidalgo només s'hi atreveixen quan ja no hi ha més remei: com a Olot o al play-off, i tots sabem que saben fer-ho.
M'imagino aquesta mateixa plantilla amb Álvarez i crec que en gaudiríem de debó. Crec que amb ell va ser l'últim any que vaig gaudir del futbol a la NCA. Perquè el problema és el joc. Els resultats, fredament, només podem criticar el del partit de casa, que s'hauria d'haver guanyat sí o sí.
Veurem què fem en els següents partits, amb equips que deixen jugar més. Primer contra un Barça que ha començat fluix (amb un negat a la banqueta, com si haver sigut un bon jugador et coneverteixi en un bon entrenador), un Algeciras que crec que també lluitarà a la part alta, però s'ha vist com un Cornellà (que no és el que era) li va clavar 4, i finalment un Vil·lareal que està com un tiro i ja ens ho va demostrar en pretemporada.
En resum, i perdoneu-me la xapa, això acaba de començar però si no reaccionem en aquests tres partits: moltes gràcies pels serveis prestats, però...