Autor Tema: SABADELL - BARCELONA Diumenge dia 19 a les 17:00  (Llegit 6263 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
  • Gènere: Masculí
Re:SABADELL - BARCELONA Diumenge dia 19 a les 17:00
« Respondre #20 el: 16 de Setembre de 2021, 09:59:00 am »
Yo doy ideas para sustituir a Hidalgo, están en paro y conocen la casa, Carreras, Salamero,Olmo,Jaume Bonet, kiko Ramirez, Alex García

Pd Mis respetos para Alex García que viendo el desastre que tenia entre manos tuvo la dignidad de dimitir

Osti tu suposo que el comentari deu ser una mica en conya no?  :icon_mrgreen: Carreras i Olmo collonut, però sentir noms com Alex Garcia o Bonet se'm remou l'estòmac  :embarassed: has nombrat a 2 dels grans tòtems del món arlequinat jajaja
Evidentement es conya, jo tinc confiança amb Hidalgo, si ens va salvar del descens, ens va pujar a segona amb una plantilla normaleta i per un punt no ens va salvar del descens amb un equip amb moltíssimes mancançes no pot ser tan mal entrenador, d'acord que es una mica cabeçut i a vegades fa cosas una mica rares, però coneixeu algun entrenador que no ho faci? Hidalgo te que tenir un marge de partits, i tinguem en compte que els altres equips no son coixos i nosaltres no som un super equip que arrasarèm a tothom, nosaltres tenim equip per lluitar per el play ooff evidentment, pero no sera fácil ja que es una categoría molt igualada

Molt d’acord  :yes:

Va que diumenge començarem a guanyar!!!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat marc77lops

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #21 el: 18 de Setembre de 2021, 23:13:36 pm »
Algú em pot confirmar si es possaràn entrades a la venda a taquilla demà?
Vull portar un amic i hem de fer 40 km en cotxe,no ens volem quedar amb un pam de nas,quan arribem a les 16h a taquilla

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
« Respondre #22 el: 19 de Setembre de 2021, 12:29:52 pm »
Algú em pot confirmar si es possaràn entrades a la venda a taquilla demà?
Vull portar un amic i hem de fer 40 km en cotxe,no ens volem quedar amb un pam de nas,quan arribem a les 16h a taquilla

Crec que sí que n'hi hauràn. De totes formes no sé quina quantitat en posen a la venda ni quantes en poden quedar. No sé si hi ha opcions a trucar abans que hi aneu.

Sort!

Desconnectat marc77lops

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #23 el: 19 de Setembre de 2021, 13:36:29 pm »
Gràcies company!!!jo crec que sí n’hi hauràn
Intentarem ser puntuals

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #24 el: 19 de Setembre de 2021, 15:40:30 pm »
I tant que em de guanyar, ja no tenim més arguments. Tres jornades 3 punts és un trist bagatge. Avuí s'ha d'anar per al partit des del minut 1. Si no és guanya no em serveix el empat. Llavors s'ha de mirar a la banqueta i a la llotja i sonora pitada perqué ells son els màxims responsables.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #25 el: 19 de Setembre de 2021, 16:15:49 pm »
Folch ni convocat, boniquet titular, manzanera sa lluït amb els fitxatges del mig del camp

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #26 el: 19 de Setembre de 2021, 17:48:19 pm »
Aaron Rey em posa dels nervis, sembla que mai acabi les jugades... tot i que de les seves botes és on està venint el perill. Som-hi que si apretem podem guanyar.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat danipt

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #27 el: 19 de Setembre de 2021, 18:08:13 pm »
Pues a mi aaron rey me parece el jugador diferencial…. De los nervios me pone mucho mas planas que parece que hayan topos en su banda cada vez que tiene qur hacer un control

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #28 el: 19 de Setembre de 2021, 18:28:06 pm »
Regalo de Aaron, necessitem un 8 ja, l'únic que no ho veu és l'i****l del Manzanera, coladero Morgado, hidalgo que no se'n entera, lateral esquerra dolent, en fi un desastre
« Darrera modificació: 19 de Setembre de 2021, 18:46:56 pm per o rei marañon »

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #29 el: 19 de Setembre de 2021, 18:46:30 pm »
Si no es guanyen els dos propers partits, Hidalgo ha de marxar com a entrenador. Espero que no li donin el crèdit de l'any passat.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #30 el: 19 de Setembre de 2021, 18:49:21 pm »
Ni un minut més de crèdit: Hidalgo i Manzanera al carrer. Juvenal d’entrenador un parell de partits i a buscar revulsiu. Que semblem catalans esperant la independència amb junts, cup i erc…!!

Desconnectat LLuCo96

• Juvenil
  • Missatges: 546
  • Visca el CE Sabadell!!
« Respondre #31 el: 19 de Setembre de 2021, 18:49:54 pm »
Bueno, pues venimos los de siempre a decir lo de siempre, porque todo está... Como siempre... Hay que seguir abanicando a hidalgo o ya os dais cuenta?
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #32 el: 19 de Setembre de 2021, 18:58:38 pm »
Qualsevol cec veu que Hidalgo està amortitzat i que Manzanera, tot i ser bó, es encara bastant jove per  aquesta jungla.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #33 el: 19 de Setembre de 2021, 19:11:43 pm »
Avui seré breu, patetic
Hem tornat !

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #34 el: 19 de Setembre de 2021, 19:12:37 pm »
4art partit de la pretemporada particular i una decepció més.
Equip sense ànima, no dóna cap sensació positiva. Ara mateix no m’idenrifico amb aquest equip.  Pèssim, pèssim,pèssim!
Fatal planificació, nous jugadors de lo més vulgar i previsibles i els antics com Aaron (perdent pilotes) o Coch que li han fet un parell de trajes.

Res de res. Crec que aquest any hem d’intentar fer el que es pugui per salvar la categoria i treure’ns de sobre aquesta rémora de Manzanera i sabent-me molt greu canviar l’entrenador.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #35 el: 19 de Setembre de 2021, 19:28:11 pm »
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #36 el: 19 de Setembre de 2021, 19:29:17 pm »
Mare meva Radio Sabadell. Mitja hora porto esperant la roda de premsa i la tallen perquè s’escolta malament. RS també ha baixat de categoria. Mare meva quina falta de professionalitat  :wall:

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #37 el: 19 de Setembre de 2021, 19:35:47 pm »
Doncs jo segueixo pensant que tenim un dels millors equips d'aquest grup, de mediocres res. El que deixa en mal lloc a Hidalgo. Ara mateix l'equip no té una idea clara de joc, tocar enrere i pilotada amunt. Les poques vegades que toquem amb una mica de criteri, generem força perill ja que els jugadors qualitat tenen. De fet, avui el partit era trist però igualat, fins que a començat a fer els canvis i s'ha trencat tot completament. Feiem aigües per tot arreu.

Ara ve un partit complicat fora de casa i un altre encara més difícil al temple. És evident que si no es suma 3 o 4 de 6, Hidalgo està més fora que dins. Aquest equip té la qualitat suficient per guanyar a bona part dels rivals.

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #38 el: 19 de Setembre de 2021, 19:39:41 pm »
Van 4 jornadas y cada vez vamos a peor, está manía de este "entrenador" de no jugar a nada no la entiendo, en cualquier otro club este señor hoy mismo estaría cesado (en realidad en cualquier club serio después del descenso estaría fuera) pero aquí no pasa nada, y no pasa nada porque nosotros como afición tampoco pedimos nada en el campo, donde estaba la pitada que se merecían hoy al final del partido?? Aquí estamos más pendientes de insultar al portero del Barça (que sí que vale que es ***** el chaval) y de insultar porque si a los árbitros....
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat rumove

• Infantil
  • Missatges: 191
« Respondre #39 el: 19 de Setembre de 2021, 19:41:01 pm »
Lo dicho en la jornada 1:

El problema es que hace dos temporadas teniamos los jugadores para jugar asi, Oscar Rubio y Iosu como carrileros y gente por dentro como Adri Cuevas.

También los equipos nos conocen mucho más, cierran por fuera y por dentro no tenemos superioridad nunca.

Jornada 4 y lo mismo y seguiremos igual, plantilla muy buena con un problema grave de falta de 8 que lo ve cualquiera y nos va a penalizar toda la temporada.

Lo peor no es el 1-3, es la falta de juego.