Autor Tema: Jo demanaria seny  (Llegit 3016 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Jo demanaria seny
« el: 02 de Gener de 2006, 18:50:06 pm »
Jo des d'aquest forum demanaria seny i calma si us plau.
Jo en dies anteriors vaig criticar la possible incorporació del Senyor Jaume Bonet com a nou entrenador.
Doncs bé, i encara que sigui o no sigui amic de l'Albert Tomàs, que no tingui una gran experiència com entrenador; demano si us plau que NINGU el critiqui, i que tothom pensi que la cosa anirà millor.
No critiquem al nou entrenador, jo no ho faré, ja que el que més necessita ara mateix és unió i tirar tots endavant. Tothom mereix la confiança i més encara si la gran majoria de nosaltres no el coneixem prou com per opinar al respecte.
Ningú de nosaltres voldria un descens l'any de la ilusió oi  :icon_question: Doncs mirem un altre cop amb ilusió sobretot seny una nova etapa  a la banqueta arlequinada. Com algú deia en un altre post, potser és aquest l'entrenador que necessitem.
El que si recordo d'aques senyor a l'etapa del Nàstic, és un home honest i ben educat, cosa que fins ara escassejaba.

Donem confiança i no critiquem, les critiques, ara ja millor guardar-les a final de temporada.

Força Sabadell
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: Jo demanaria seny
« Respondre #1 el: 02 de Gener de 2006, 18:55:48 pm »
Crec ke el Bonet no donarà motius per criticar-lo , es força coherent crek , trankil , pausat  , humil...Semblava bon tio kuan sortia a la tele , i recordo la seva farmacia al Vendrell , on jo i passava sovint per davant kuan tenia novia alla.. veiam si el deixem treballar fins al final..

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 02 de Gener de 2006, 19:44:42 pm »
jo em conformo amb que encara que costi tot una mica ens porti a la permanencia, amb sufriment o sense... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #3 el: 02 de Gener de 2006, 19:51:35 pm »
 Ben dit Mutio. Certament és el que necessita el Club, no només l'entrenador: Seny i calma, ja que sinó ens serà molt més dificil de sortir d'on ens trobem, ja que hi ha equip per estar molt més a munt d'on ens trobem ara mateix. Queden 60 punts en joc. Us enrecordeu de la primera temporada del Roberto Elvira? Vem passar de fer números per no baixar a fer números per entrar al play-off. Donem un temps al nou mister i a la plantilla de tranquilitat, tot i que se'ns menjin per dins els nervis.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 02 de Gener de 2006, 19:52:08 pm »
  Hem de mantindre un compàs d´espera de 2 o 3 partits, però per a mi i espero equivocar-me, no és l´entrenador que es necessitava en una situació tan complicada.  Es comenta que si és bona persona, etc....   Potser sí i es bo que ho sigui, però per això ja teniem al P.V.Mora que a més a més tenia experiència.  Es o n o és?
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #5 el: 02 de Gener de 2006, 20:04:43 pm »
Perfectament d'acord amb tu Mutio. Jo era dels que no les tenia totes amb Bonet, però a partir d'ara es el nostre entrenador, l'èxit de la seva feina, serà l'èxit del nostre club.

JAUME, BENVINGUT AKET EL TEU CLUB. ENDAVANT "XIQUET" !!!.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #6 el: 02 de Gener de 2006, 22:54:49 pm »
este club se va a la m....
cuidado q no es x el nuevo entrenador , q le deseo toda la suerte del mundo., si no pk si el A.Tomas empieza a meter gente: enchufados., ( no tengo de momento nada en contra de bonet) mal vamos., este es mi punto de vista.

JAUME BONET :ok aver si nos llevas a 2A :clap :clap

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #7 el: 03 de Gener de 2006, 00:05:43 am »
Per començar, este home, juga normalment amb un 4-4-2. Cap dels dos anteriors lo feien i van ser criticats per açò.

Ja és una cosa que apreciar de Bonet, ara, a vore si mos treu d'esta angustiosa situació.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #8 el: 03 de Gener de 2006, 00:17:15 am »
Això és un petit començament. Sembla que pot ser possible una petita unió dels arlequinats per fi. Espero que es confirmi al partit de diumenge.
Hem d'estar tots junts en aquests moments (i fins a final de temporada) amb l'entrenador i l'equip.
Tots a una!!!

Visca el Sabadell per sempre!! :bandera :scut :bandera
Honor al Sabadell

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #9 el: 03 de Gener de 2006, 00:26:31 am »
No ens queda altre que estar amb l´equip, que sempre ha d´estar per sobre de moltes persones que no mareixen estar a la parroquia arlequinada.
No obstant no ho veig gens clar que en Bonet sigui capaç de fer-nos sortir del forat on som, però evidentment cal donar-li crèdit i suport.

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #10 el: 03 de Gener de 2006, 12:57:06 pm »
Be jo no dire pas res sobre el sr Bonet, sobretot perque com a primer entrenador amb prou feina hi han dades d'ell. Pero com a minim comença amb millor peu que els sus antesesors i es que juga amb el 4-4-2 que tant em demanat desde el foro. Aixi que amb totes les esperances d'un any nou i entenador nou...molta sort sr Bonet que sera la sort del nostre  :scut  :ok

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 03 de Gener de 2006, 13:14:36 pm »
Amb un 4-4-2 i col.locant TOTHOM al seu lloc ens salvem de carrer. Les coses fem-les facils.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #12 el: 03 de Gener de 2006, 13:22:27 pm »
Amb un 4-4-2 i col.locant TOTHOM al seu lloc ens salvem de carrer. Les coses fem-les facils.

estas massa segur

friend

• Visitant
« Respondre #13 el: 03 de Gener de 2006, 13:44:16 pm »
sk si ens deixem d'experiments i juguem sencill, no tindriem cap mena de problema per salvar-nos perq qualitat n'hi ha de sobres!!

pero una questió si juguem amb dos puntes... davanters nomes tenim 2... jo crec q son pocs, si es lesionen algu, algu dels dos es sancionat, nomes tindrem un punta, llavors caldra fer un invent...jo crec q son massa justos!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #14 el: 03 de Gener de 2006, 14:44:14 pm »
per a mi, i cosa que he dit vàries vegades, el truco no és ni un 5-4-1 ni el anhelat 4-4-2. Per a mi, el truco és fer com ja fan alguns clubs: es fitxa bons jugadors i se'ls diu: cobrareu X però si feu play-off cobrareu X + Y. Pagar per objectius es la unica manera de moure el cul, sino me'n vaig de fiest a la zh. Per que xingar, ens agrada a tots.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #15 el: 03 de Gener de 2006, 17:18:40 pm »
Entre Cruz que es "bo" y el entrenador que es "bonet" vamos a ir para arriba.  :laugh:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #16 el: 03 de Gener de 2006, 18:26:10 pm »
per a mi, i cosa que he dit vàries vegades, el truco no és ni un 5-4-1 ni el anhelat 4-4-2. Per a mi, el truco és fer com ja fan alguns clubs: es fitxa bons jugadors i se'ls diu: cobrareu X però si feu play-off cobrareu X + Y. Pagar per objectius es la unica manera de moure el cul, sino me'n vaig de fiest a la zh. Per que xingar, ens agrada a tots.

D´entrada d´acord amb el que exposa Kitanovsky.  El tema està molt clar i és així en qualsevol empresa amb vocació mitjanament multinacional.     En quant al sistema 4-4-2 que aplica J.Bonet considero que sí es adeqüat, apart de més vistós.   El que a mí em fa por, pensant en els primers partits de la segona volta, és el més ambient i la tensió que ha envoltat el club durant les últimes semanes i que ha impedit qualsevol concentració i planificació.   D´això el nou entrenador no en té cap culpa i personalment li desitjo la màxima sort.  Ara bé, em preocupa que aquests lamentables episodis extra-esportius no passin factura als jugadors. la solució passa per encadenar dos bons resultats i a més a més que sorgeixi "algo" positiu de la Junta d´Accionistes del dia 17, que desencalli aquesta maleïda situació.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 03 de Gener de 2006, 19:36:55 pm »
Almenys no veurem un davanter abandonat a la seva sort a l'àrea contrària.
A veure si sortim d'allà baix i comencem a espavilar, que ja portem mitja lliga donant pena.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #18 el: 03 de Gener de 2006, 19:52:05 pm »
Hola ,  acabo d llegar del entrenamiento d nuestro ekipo , y me e kedado a saludar uno por uno a los jugadores y me a sorprendido la alegria k tienen todos ellos por la marxa d Montes , este tio no era buena persona , estavan amargados , incluso los titulares con Montes lo han dixo.Espero k con la llegada del nuevo entrenador se solucionen los problemas y el ekipo remonte el vuelo. :yes: :scut

ferni20

• Visitant
« Respondre #19 el: 03 de Gener de 2006, 21:11:32 pm »
RRaco yo ultimamente e ido algun entrenamiento del equipo y e visto mucho caxondeo d los jugadores, no t digo q no sea buena señal verles contentos y tal pero que tmp vengamos con excusas tontas d q los jugadores estaban amargaos con Montes... si staban amargaos es porq son una panda d amargaos todos ellos aparte d vagos pero q eso no es motivo para hacer el ridiculo que han echo en algunos partidos porfavor.
yo el equipo le visto con muchas ganas en todos los entrenos eso si pero q si dsp en los partidos sales a andar por el campo no sirve d nada.....