Autor Tema: CE Sabadell - Villareal B  (Llegit 6674 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 776
  • Gènere: Masculí
Re:CE Sabadell - Villareal B
« Respondre #80 el: 03 de Octubre de 2021, 15:45:14 pm »
Els que esteu enamorats d’Aaron no sé que li veieu, estava jugant un partit dolentíssim, no m’estranya que el canviessin. Es quedarà sempre amb l’eterna promesa, molts focs d’artifici i ni un gol i ni una passada de gol ni cap jugada destacada li recordo en els 3 anys que fa que està aquí.

Doncs ara per ara veig que intenta fer/assumir el rol d'Adri cuevas i connectar el mig amb l'atac, baixant a rebre i pujant. De vegades s'emporta massa la pilota? Si però és dels pocs que intenta fer.

Mira't el partit vs Cultural Leonesa de PO, aquell dia va fer un partidàs.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #81 el: 03 de Octubre de 2021, 15:50:41 pm »
Els que esteu enamorats d’Aaron no sé que li veieu, estava jugant un partit dolentíssim, no m’estranya que el canviessin. Es quedarà sempre amb l’eterna promesa, molts focs d’artifici i ni un gol i ni una passada de gol ni cap jugada destacada li recordo en els 3 anys que fa que està aquí.

https://www.youtube.com/watch?v=gi1yqAfRarQ Passada al segon gol

I recital vs el Barça B, per exemple, així a bote pronto (de fet provoca un penal que ens piten fora).

Igualment coincideixo amb tu que sembla que fa més del que fa, tot i que per mi Aaron ha de ser titular sempre, és un jugador diferent. I en aquest partit la primer part la vaig veure horrorosa per part d'Aarón, però precisament a la segona havia començat amb dos molt bones jugades d'ell.

Salut

Suposo que ens agafem a ell perquè no hi ha ningú més que destaqui, però a part de jugadetes i alguns moviments interessants per mi no aporta gaire més. És la meva opinió. Evidentment en quan a jugadors cadascú té les seves preferències i els seus gustos.

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #82 el: 03 de Octubre de 2021, 16:50:13 pm »
Un jugador que marca diferencies i juga a dalt no pot ser que amb 3 temporades porti 0 gols, la mala sort hi pot ser pero de tant en tant tambe existeix la fortuna pero hi has de ser i Aron pel que sigui amb tot aquest temps no hi ha estat

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 560
« Respondre #83 el: 04 de Octubre de 2021, 16:45:12 pm »
Esta clar que Aaron es un jugador "diferent" que no diferencial.

Diferent perque te una classe de categoria superior d'aquells que t'agrada veure perquè tot el que fan es un highlight. Personalment m'encanta i el tindria sempre a l'11 però això no treu que decideixi malament i que cagades seves a 3/4 de camps ens costin ocasiones rivals.

Es una relació amor /odi

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #84 el: 04 de Octubre de 2021, 17:06:11 pm »
Una errada seva va provocar el primer gol del Barça B
Hem tornat !

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #85 el: 05 de Octubre de 2021, 18:57:25 pm »
Esta clar que Aaron es un jugador "diferent" que no diferencial.

Diferent perque te una classe de categoria superior d'aquells que t'agrada veure perquè tot el que fan es un highlight. Personalment m'encanta i el tindria sempre a l'11 però això no treu que decideixi malament i que cagades seves a 3/4 de camps ens costin ocasiones rivals.

Es una relació amor /odi

Estic d'acord, tot i que en el meu cas és molt més d'amor que d'odi, però t'entenc el que vols dir.

Per cert, de casualitat perquè l'estava veient, però vs el Lleida va provocar el segon penal i va fer una assistència a la segona part que no es va saber aprofitar:

https://www.youtube.com/watch?v=4gPfgUixnpA

Compte, era aquell partit que jugàvem amb un de més des del minut 8 o similar. De fet... el Lleida Esportiu sembla que està en problemes:
https://www.marca.com/futbol/segunda-rfef/2021/10/05/615c306722601d58118b4640.html

Tot i que m'estic anant una mica del tema, prego disculpes.

Sembla ara que sigui abanderat d'Aarón, ni molt menys eh, és un jugador que m'agrada moltíssim pel que dius, perquè és diferent, però realment li falta fer una passa endavant, perquè amb aquesta temporada portarà 3 anys i ha d'acabar de donar el salt.

Salut!

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #86 el: 05 de Octubre de 2021, 20:11:05 pm »
Ja ho veieu immobilisme total, marca de la casa "Calzada" aquest paio i els seu clan Hidalgo i Manzanera ens poden fer baixar 2 categories de cop. Tant debò que no encerti, us ho dic de tot cor.
Una altre marca de la casa "No donar mai la cara, a que esperes a sortir i donar explicacions al soci". Ja sabeu a que em refereixo, no cal ser repetitiu i tornar a demanar dimisions.
Referent als 5000 socis, ni de coña, no se que pretenen com diria el Eugenio "Esto no se lo cree ni el tato tu".  Referent al debat d'Aaron, de vegades desquícia i amb 3 anys aquí ja hauria d'haber explotat sí, però està encallat, ara si ho comparem amb de tota aquesta banda que han fitxat, és l'únic capaç de fer quelcom de diferent, sesació que pot pasar alguna cosa.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #87 el: 05 de Octubre de 2021, 21:02:15 pm »
Ja ho veieu immobilisme total, marca de la casa "Calzada" aquest paio i els seu clan Hidalgo i Manzanera ens poden fer baixar 2 categories de cop. Tant debò que no encerti, us ho dic de tot cor.
Una altre marca de la casa "No donar mai la cara, a que esperes a sortir i donar explicacions al soci". Ja sabeu a que em refereixo, no cal ser repetitiu i tornar a demanar dimisions.
Referent als 5000 socis, ni de coña, no se que pretenen com diria el Eugenio "Esto no se lo cree ni el tato tu".  Referent al debat d'Aaron, de vegades desquícia i amb 3 anys aquí ja hauria d'haber explotat sí, però està encallat, ara si ho comparem amb de tota aquesta banda que han fitxat, és l'únic capaç de fer quelcom de diferent, sesació que pot pasar alguna cosa.

Que epoca pasada te gusta mas? La del sakamotos? la del cano? Arroyos quizás?  ah espera... como se llamaba aquel... reguant???

De los ultimos 30 años, como lo ves? Todas han sido mejores que la actual?

Lo pregunto totalmente en serio.

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #88 el: 05 de Octubre de 2021, 21:49:12 pm »

Que epoca pasada te gusta mas? La del sakamotos? la del cano? Arroyos quizás?  ah espera... como se llamaba aquel... reguant???

Tiempos de miserias absolutas

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #89 el: 05 de Octubre de 2021, 23:40:42 pm »

Jo estic amb tu, la directiva de Calzada ha estat la millor que hem tingut en molts anys. Això no treu que hi hagi coses millorables i que estiguin sota escrutini de l'afició.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!