M’he donat una volta pel forum per veure el que es deia al 2005 quan varem baixar a tercera amb els Ivan Diaz, Pablo Sanz, Sergio Iglesias, Medina, Madrigal, Gallo …etc etc equip fet per pujar com aquest any, i he vist que tothom estava contentíssim dels fitxatges i amb la il.lusió de que teníem un gran equip per pujar a 2A o això ens van fer creure. Molts criticaven al Mora, l’entrenador del moment i com que la cosa no funcionava el varen fer fora, van haver de passar fins a 3 entrenadors més per donar-se compte que es van equivocar amb els fitxatges i que tot i que mols venien de categories superiors ni es van conjuntar, ni motivar ni implicar. Potser es van salvar Cañadas, Orife i Juanma Cruz que va tornar i ja no va estar a temps.
Aquest any sembla que hi tornem, jo sóc dels que penso que el projecte Hidalgo es va esgotar l’any passat, però ja podem canviar d’entrenador que això no hi ha qui ho aixequi.
Aquest equip no té ánima, cadascú fa la seva guerra, jo no m’identifico amb aquests jugadors. No tenim ni un Hidalgo de quan era jugador ni un Angel Martínez que tiri del carro. Haguessin pogut renovar Josu o Capó per exemple que al menys sentien els colors. Crec que s’ha fitxat a Folch per aquest propósit però s’ha demostrat una gran equivocació.
Mala pinta fa tot això, jo ahir esperava al menys un empat per anar sumant per la salvació però és que ni un punt. Ull que aquest any baixen 5 i després de veure lo d’ahir serà difícil trobar 5 pitxors que nosaltres.
Estic molt desil.lusionat i ara mateix sóc molt pessimista.