Jo vull el millor, com tots vosaltres pel Sabadell i si aquesta millora passa per un canvi de mister, doncs endavant.
Però avui, em poso a la pell de l'entrenador i no sabria que canviar del plantejament d'avui, li generes fins a vuit ocassions claríssimes de gol i amb una que et fa el rival s'emporta el premi.
S'ha fet un futbol vertical , renunciant a tanta posessió estéril en camp propi, s'ha desbordat diverses vegades tant per bandes com per dins, s'ha generat perill amb pilota aturada i tot i així acabes perdent i el més trist, sense fer un gol.
Dir que tenim mala plantilla perquè no hem materialitzat les ocasions és el mateix que dir que Altimira es dolent perquè ha enviat una volea dins l'àrea als núvols, seria prou injust i simplista.
El que està clar és que els resultats no acompanyen i la situació no és la mateixa que l'any anterior, cap dels que comentem aquí la jugada, esperàvem un inici tant lamentable.
Em dol dir-ho perquè no estic segur que sigui la solució però encara que sigui per canviar la dinàmica, cal fer un canvi d'equip tècnic i reitero que ho dic amb la boca petita perquè no n'estic segur que un nou entrenador pugui practicar un futbol millor del que hem vist avui a la primera part.
L'any passat molts ho comentàvem, aquí hi ha una càrrega psicològica molt important, no es va tenir prou temps per assimilar l'èxit de l'ascens i ens vem trobar amb un 0 de 15 punts i ara encara estem digerint el descens i ens trobem amb un 4 de 21 punts, tot plegat és digne de estudi i no em passat pàgina.
Ni la plantilla ni l'equip tècnic poden ser tant dolents com per portar dos gols a favor.