Autor Tema: SABADELL - UCAM MURCIA, Jda.10 - Diumenge dia 31 a les 17:00  (Llegit 10663 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL - UCAM MURCIA, Jda.10 - Diumenge dia 31 a les 17:00
« Respondre #100 el: 01 de Novembre de 2021, 01:27:12 am »
Tinc una teoria de l'esperpent viscut aquesta tarda a la NCA

Destituir a manzanera i no a hidalgo,per mi nomes te una explicaçio

Hidalgo esta fora i segurament caura a la proxima derrota,i la meva teoria es que l'aguanten perque sigui el proper secretari tecnic el que esculli el nou entrenador

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #101 el: 01 de Novembre de 2021, 01:30:02 am »
No entenc res de res

Avui era el dia de passar pagina i deixar de parlar d’Hidalgo per a centrar-nos en l’equip pero no, continuarem una jornada mes d’ultimatum, de mal rotllos, etc...

El resultat es el de menys, si el penal entra i guanyel 2-1, la sensació és exáctament la mateixa: equip lent, sencillet i poc treballat

Nomes hi ha intensitat als darrers 10 minuts, no recordo un contraatac en molt de temps i tot va de joc entre centrals i migcampistes. Vamos, l’Hidalgo style de tota la vida

Foten fora Manza, doncs molt be, un cop mes anem tard.

Ara a continuar parlant altre cop de l’entrenador....quina manda

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #102 el: 01 de Novembre de 2021, 09:52:01 am »
No voy a comentar nada de las decisiones de ayer, ya que esto es el día de la marmota. Quería comentar si alguien se dio cuenta de las disputas y el mal rollo de nuestros jugadores para lanzar faltas, corners y hasta el penalti. Recuerdo a Jacobo con Muguruza, a Nestor con Moha en alguna falta. Da la sensación que hay anarquía entre los jugadores, como que al DT se le ha ido de las manos y ha perdido el respeto. Quizá es una sensación mía y nadie más lo vio pero considero que hace falta un nuevo capitán que levante la situación.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #103 el: 01 de Novembre de 2021, 09:57:15 am »
Desenllaç surrealista el d'ahir. Que Manza té part de la culpa? per mi és més que evident. Però surt el president a dir que des del mercat d'hivern passat no hi confiaven, llavors perquè li ofereixen continuar aquest estiu?. Hidalgo es queda, per mi també hauria d'haver sortit. Ningú li pot discutir el seu sentiment arlequinat, però amb això no n'hi ha prou; només és qüestió d'agafar els números i, en certs moments, el joc per veure que tard o d'hora acabarà caient. L'any passat vaig ser crític amb ell, però cal reconèixer-li que va aconseguir portar a l'equip fins a l'últim partit amb opcions de salvar-se, que amb aquella plantilla era gairebé un miracle; però només veient els números d'aquesta temporada ja es veu que no dona per a més. Tant de bo m'equivoqui i, ara que ve un calendari favorable, un parell o tres de victòries ho calmin tot i tornem a poder mirar cap amunt.

La meva lectura al cop de timó d'ahir:

1. Buscar un cap de turc per calmar a l'afició.
2. Trobar un director esportiu que pugui treballar amb temps en un mercat d'hivern que augura canvis dràstics a la plantilla.
3. Donar un toc d'alerta als jugadors que no ho estan donant tot, assenyalant-nos, dient-los que la culpa no és del míster.
4. Que el nou director esportiu sigui qui es carregui a Hidalgo, perquè la directiva no tingui les mans brutes, si no aconsegueix un parell de victòries.

De fet, el president va dir que s'havia preguntat als jugadors si el problema era l'entrenador i van respondre que no, almenys això vaig entendre ahir, tot i que no ho va dir tan clar com jo. Si els jugadors estiguessin contra l'entrenador, Hidalgo ja estaria fora.

Ahir un company de cadira em deia que Hidalgo no tenia la culpa de fallar el penal. Per mi sí, ha de ser ell qui marqui els quatre o cinc jugadors encarregats de llençar-los, no pas un defensa que (olé per ell) va agafar la responsabilitat de fer-ho i això l'honora. I jo ara li pregunto, Manza té la culpa d'haver-se fallat el penal?

De la gent, una vintena o pocs més, que van anar a tribuna a demanar dimissions a tor i a dret; només diré que estan en el seu dret, però que s'equivoquen. I dic que s'equivoquen perquè molts dels crits anaven cap a la directiva. Per desgràcia això és una societat anònima esportiva i aquest senyors han estabilitzat el club, només fallen en la part esportiva (que no és poc), i hi posen els calés. Els que tenim una edat hem vist directives molt més esperpèntiques i penoses que gairebé porten el club a la fallida econòmica. I el que menys em va agradar són els crits contra Anna Navés. Quina culpa en té ella? No serà que alguns aprofiten que és dona per desfogar el seu masclisme? I espero que m'equivoqui, però tornar a veure a membres dels HHVV per l'estadi a gol nord em fa ensumar que a algú li interessa tornar a posar en funcionament les clavegueres del club, quan fins ara no entraven al camp i si venien es quedaven als bars de tribuna.

Esperem que s'encerti amb el nou director esportiu i els dos propers partits donin la raó a la decisió de la directiva. Si no, mantenir a Hidalgo més temps seria un suïcidi.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #104 el: 01 de Novembre de 2021, 10:33:13 am »
No voy a comentar nada de las decisiones de ayer, ya que esto es el día de la marmota. Quería comentar si alguien se dio cuenta de las disputas y el mal rollo de nuestros jugadores para lanzar faltas, corners y hasta el penalti. Recuerdo a Jacobo con Muguruza, a Nestor con Moha en alguna falta. Da la sensación que hay anarquía entre los jugadores, como que al DT se le ha ido de las manos y ha perdido el respeto. Quizá es una sensación mía y nadie más lo vio pero considero que hace falta un nuevo capitán que levante la situación.

Yo hace tiempo que lo digo, también tengo esta sensación. Sobretodo lo vi en el penalty. Encima "se pican" por tirarlo y lo lanza a las nubes. Ahora es fàcil decirlo después de haberlo fallado, pero Jacobo venia marcando la jornada passada y con confianza.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #105 el: 01 de Novembre de 2021, 10:36:26 am »

Totalmente de acuerdo, debe ser el entrenador quien marque una jerarquia a la hora de tirar penaltis, y no los propios jugadores
la meva sang és arlequinada

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #106 el: 01 de Novembre de 2021, 12:02:25 pm »
Desenllaç surrealista el d'ahir. Que Manza té part de la culpa? per mi és més que evident. Però surt el president a dir que des del mercat d'hivern passat no hi confiaven, llavors perquè li ofereixen continuar aquest estiu?. Hidalgo es queda, per mi també hauria d'haver sortit. Ningú li pot discutir el seu sentiment arlequinat, però amb això no n'hi ha prou; només és qüestió d'agafar els números i, en certs moments, el joc per veure que tard o d'hora acabarà caient. L'any passat vaig ser crític amb ell, però cal reconèixer-li que va aconseguir portar a l'equip fins a l'últim partit amb opcions de salvar-se, que amb aquella plantilla era gairebé un miracle; però només veient els números d'aquesta temporada ja es veu que no dona per a més. Tant de bo m'equivoqui i, ara que ve un calendari favorable, un parell o tres de victòries ho calmin tot i tornem a poder mirar cap amunt.

La meva lectura al cop de timó d'ahir:

1. Buscar un cap de turc per calmar a l'afició.
2. Trobar un director esportiu que pugui treballar amb temps en un mercat d'hivern que augura canvis dràstics a la plantilla.
3. Donar un toc d'alerta als jugadors que no ho estan donant tot, assenyalant-nos, dient-los que la culpa no és del míster.
4. Que el nou director esportiu sigui qui es carregui a Hidalgo, perquè la directiva no tingui les mans brutes, si no aconsegueix un parell de victòries.

De fet, el president va dir que s'havia preguntat als jugadors si el problema era l'entrenador i van respondre que no, almenys això vaig entendre ahir, tot i que no ho va dir tan clar com jo. Si els jugadors estiguessin contra l'entrenador, Hidalgo ja estaria fora.

Ahir un company de cadira em deia que Hidalgo no tenia la culpa de fallar el penal. Per mi sí, ha de ser ell qui marqui els quatre o cinc jugadors encarregats de llençar-los, no pas un defensa que (olé per ell) va agafar la responsabilitat de fer-ho i això l'honora. I jo ara li pregunto, Manza té la culpa d'haver-se fallat el penal?

De la gent, una vintena o pocs més, que van anar a tribuna a demanar dimissions a tor i a dret; només diré que estan en el seu dret, però que s'equivoquen. I dic que s'equivoquen perquè molts dels crits anaven cap a la directiva. Per desgràcia això és una societat anònima esportiva i aquest senyors han estabilitzat el club, només fallen en la part esportiva (que no és poc), i hi posen els calés. Els que tenim una edat hem vist directives molt més esperpèntiques i penoses que gairebé porten el club a la fallida econòmica. I el que menys em va agradar són els crits contra Anna Navés. Quina culpa en té ella? No serà que alguns aprofiten que és dona per desfogar el seu masclisme? I espero que m'equivoqui, però tornar a veure a membres dels HHVV per l'estadi a gol nord em fa ensumar que a algú li interessa tornar a posar en funcionament les clavegueres del club, quan fins ara no entraven al camp i si venien es quedaven als bars de tribuna.

Esperem que s'encerti amb el nou director esportiu i els dos propers partits donin la raó a la decisió de la directiva. Si no, mantenir a Hidalgo més temps seria un suïcidi.

Coincidixo 100% amb tu.
Després de la roda de premsa del president d'ahir, deixa caure que des del mercat d'hivern passat li havien perdut confiança al Manza, llavors no se li havia d'haver¡encarregat la configuració d'una plantilla nova, seria més lògica la seva cotinuitat si també la plantilla en un 80% continuava.
Penso que si , que és un cap de turc, ja que també a la roda de premsa es diu que parlaran amb els jugadors perquè donin el rendiment que s'esperava d'ells, per tant estem reconeixent que la plantilla a priori no és dolenta.
I està clar que al mercat d'hivern hauran sortides i arribades i d'aquí el canvi de secretari tècnic perquè el nou es possi ja a treballar aquest tema.

Hidalgo continua , però els propers resultats marcaran la seva continuitat.

Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #107 el: 01 de Novembre de 2021, 12:19:49 pm »
Está perfecte la destitució de Manzanera, principal responsable del maleït mercat d'hivern,i de la confecció de la plantilla d'aquesta temporada (que jo segueixo pensant es molt mes bona del que indiquen els resultats),pero ara que? Guanyarem per golejada el proper diumenge? Que jo sàpiga manza no s'ha tragat cap gol ni ha fallat cap penal, s'ha fet sols la meitad de la feina, el proper partit jugaran els mateixos jugadors i sobretot seran dirigits pel mateix tecnic que els darrers 10 partits, canviara alguna cosa?
Hem tornat !

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #108 el: 01 de Novembre de 2021, 12:27:26 pm »
Fer fora a Manza té poc sentit, al meu parer. Qui de nosaltres hagués dit a l'agost, amb tots els grans fitxatges que estàvem fent, que aquests jugadors rendirien tant poc?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #109 el: 01 de Novembre de 2021, 12:35:20 pm »
Us recomano tornar a veure el partit i us aseguro que canviarà totalment la vostra percepció.

Sí algú dubtava del compromís dels jugadors amb l'entrenador ahir va quedar mostrat que no hi ha debat, estant a mort amb ell, hi ha moments que es veu Jacobo, Aguza, Querol i Morgado xerrant entre ells i organitzant l'equip, total implicació.

Es parla del partit dolent de Morgado, i no te cap mena d'incidència en cap jugada, és més qui ahir va tenir una péssima primera part es Aleix Coch, segurament per excés de pressió, el gol de Nuha és Aguza qui el marca però Aleix que està lliure de marca en cap moment l'ajuda i despres hi ha una  jugada que li trenquen la cintura i es Molina qui talla la jugada en darrer moment, partidàs el que va fer ahir Molina.

Es comenta que Hidalgo perd els papers en la segona part i res més lluny de la realitat, torneu a veure el partit, hi ha un total domini del partit i són unes quantes les ocassions de perill que es creen, inclus Alfred que jo el vaig criticar ahir, es mostra incissiu per banda, es tant el domini que UCAM modifica el seu sistema perque es veu desbordat, inclus els jugadors rivals discuteixen entre ells.

El partit es trenca en el minut 80 quan marxa Facu per molèsties i entra Dani Sanchez i es quan petim un parell de contres ja que vem anar a la desesperada, fins al moment es un asedio total, a partir del 80 ja no es juga res perque el UCAM mata el partit i l'àrbrit ho permet.

Conclussió seguim sense fer gols, la responsabilitat, doncs cadascú dirà la seva, dibuix tàctic, entrenos, manca de qualitat, etc
Ahir a twitter Cazurreando va questionar la decissió de fer fora a Manzanera i va haver-hi un debat a xarxes on es comentava que aquest no havia estat capaç de portar un 9 en condicions, aquest que domina el mercat com ningú, va dir que aquest any no hi havien 9 disponibles i que els pocs que hi havien anaven molt cotitzats amb ofertes económiques inassumibles per molts.

Considero que hi ha plantilla de sobres per redreçar la situació, Muguruza a banda del penalt errat fa un partidàs, Jacobo, al que durant pretemporada i els primers partits no li veia res fa un autèntic partidàs, Molina top, Facu va fer un partidàs i aquest nano aporta un equilibri en el centre del camp com fa temps que no teniem, a més tampoc es coix amb la bola als peus.

Poc hem parlat del ******** de l'àrbrit que ahir va venir a fer sang intuint el nerviosisme de l'equip tècnic i la grada i expulsant a Teo i Altamira que va acabar plorant i segons diu RS fins i tot el quart àrbrit es va enriure de la banqueta.

Per finalitzar la parrafada, jo també fa temps que observo certes coses als voltants de l'estadi que m'estant recordant a temps passats i no m'agraden gens, el tema de les xarxes socials ja ho dono per perdut, insults, dimissions de la directiva i demés anormalitats, que tots tenen en comú en el seu perfil que són madridistes o culers. O be desconeixen la realitat del club o tenen altres intencions, com per exemple recuperar terreny perdut.

Salut arlequinats !!!

« Darrera modificació: 01 de Novembre de 2021, 12:38:29 pm per skatalites »
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #110 el: 01 de Novembre de 2021, 12:49:10 pm »
Fer fora a Manza té poc sentit, al meu parer. Qui de nosaltres hagués dit a l'agost, amb tots els grans fitxatges que estàvem fent, que aquests jugadors rendirien tant poc?
Alguns ja varem dir que molts jugadors no donaven la talla, a mi particularment alguns es van empranyar per dir que el gabarre era un paquet que va tenir un any de glòria al at Balears, millor dit mija temporada, al fil de rumors tot està escrit, aquí tothom queda retratat

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #111 el: 01 de Novembre de 2021, 13:34:15 pm »
Per a mi també com un company diu aquí, la decissió és surrealista. Manzanera fora, tard i malament, totalment d'acord. És més ja no hauria d'haber començat el nou projecte i Hidalgo tampoc, com ja s'ha demostrar. Ahir crec que també s'hauria d'haber anunciat la destitució d'Hidalgo perquè tard o d'hora és produirà. Hidalgo, ja ha perdut tot el crèdit per a mi és un entrenador combustionat, pert una gran part de socis i per les toies de jugadors també. Més intueixo una maniobra de la directiva per blanquejar el problema de l'entrenador. Ara és perllongar més l'agonia i jugarte-la amb el futur esportiu del club, cosa que és totalment il.lògica. Esperem que el nou director esportiu prengui les decicions més acertades, perquè la temporada està perdusa i amb perill greu de baixar 2 categories d'acop. El diumenge que ve amb quina esperança vas a Cornellà, doncs amb cap segueixen els mateixos jugadors i el mateix entrenador.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #112 el: 01 de Novembre de 2021, 13:51:53 pm »
Alguns ja varem dir que molts jugadors no donaven la talla, a mi particularment alguns es van empranyar per dir que el gabarre era un paquet que va tenir un any de glòria al at Balears, millor dit mija temporada, al fil de rumors tot està escrit, aquí tothom queda retratat
Quins dels jugadors d'ahir no van donar la talla ?
Per a mi l'unic es Aleix Coch que la primera part no va estar encertat, Bernard, Molina, Facu, Mugu i Jacobo fan molt bon partit, Morgado, Caballo van participar poc i la resta van fer un partit correcte.
El problema es la falta de un 9 I com diu cazurreando aquest any n'hi havien molt pocs de lliures per la 1 rfef i els que hi havien anaven molt cotitzats, Dioni, Vinicius, Rodado.
A mi personalment el catalá Nuha sempre m'agradat pero si l'haguessin portat aquest estiu, els pals haguessin sigut pocs.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #113 el: 01 de Novembre de 2021, 14:13:02 pm »
Quins dels jugadors d'ahir no van donar la talla ?
Per a mi l'unic es Aleix Coch que la primera part no va estar encertat, Bernard, Molina, Facu, Mugu i Jacobo fan molt bon partit, Morgado, Caballo van participar poc i la resta van fer un partit correcte.
El problema es la falta de un 9 I com diu cazurreando aquest any n'hi havien molt pocs de lliures per la 1 rfef i els que hi havien anaven molt cotitzats, Dioni, Vinicius, Rodado.
A mi personalment el catalá Nuha sempre m'agradat pero si l'haguessin portat aquest estiu, els pals haguessin sigut pocs.
jo no parlo d'ahir, parlo de tota la temporada,  Morgado, caballo, dani, Jacobo, moha, gabarre, kaxe, que han demostrat? Absolutament res, i em deixo la joia de la corona per el final, un jugador que al primer partit ja es va  veure que era un ex jugador per jugar partits de veterans, Ramon Folch, com és posible que un secretari tècnic que viu del futbol fitxi un jugador amb aquest estat? Només amb aquest fitxatge i el que va fer al mercat d'hivern ja es veu que no en té ni idea del que porta entre mans, i també afegeixo aquí el Hidalgo perquè suposo que estaria d'acord si no amb tots si amb la majoria dels fitxatges, i repetit mil vegades prácticament desde el primer partit que em portat una colla de paquets

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #114 el: 01 de Novembre de 2021, 14:13:12 pm »
Yo ya he dicho que respetando a la directiva está decisión de mantener a Hidalgo es pésima.
Para ver quien tiene más culpa en todo este asunto ,Antes que a Manzanera tenía que haber salido el entrenador y así se habría visto si está plantilla es válida o no con otra persona.
Por otra parte he preguntado varías veces ( cosa que no tenéis el deber de responderme) pero que conste que la hago de buena fe. Que equipo creéis que tiene mejor plantilla que la nuestra? Porque de los equipos a los que nos hemos enfrentado no he visto superioridad ninguna.
Eso si en pillerías en como saber jugarnos creo que todos.
Luego viene el asunto de los árbitros para mi que todos son DE LA GRAN BRETANIA ? Y que nos tienen poquísimo respeto?

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #115 el: 01 de Novembre de 2021, 14:30:28 pm »
Yo ya he dicho que respetando a la directiva está decisión de mantener a Hidalgo es pésima.
Para ver quien tiene más culpa en todo este asunto ,Antes que a Manzanera tenía que haber salido el entrenador y así se habría visto si está plantilla es válida o no con otra persona.
Por otra parte he preguntado varías veces ( cosa que no tenéis el deber de responderme) pero que conste que la hago de buena fe. Que equipo creéis que tiene mejor plantilla que la nuestra? Porque de los equipos a los que nos hemos enfrentado no he visto superioridad ninguna.
Eso si en pillerías en como saber jugarnos creo que todos.
Luego viene el asunto de los árbitros para mi que todos son DE LA GRAN BRETANIA ? Y que nos tienen poquísimo respeto?
Para mi pocos tienen mejor plantilla que la nuestra, cierto es como dice Marañon que en algunos casos han patinado pero en general tenemos plantilla para estar arriba.
Otra es, que quizas pensaban o venían con el cartel de posesión y correr poco y en diciembre ya estamos ascendidos y ha quedado demostrado que en esta categoría sino corres te matan.
Y como bien dices, lo del arbitro de ayer es de simverguenz4 en mayúsculas, sobretodo lo acontecido en el ultimo tramo del partido.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #116 el: 01 de Novembre de 2021, 15:06:19 pm »
Gracias Skatalites por responderme: yo lo que realmente creo es que nuestros hombres están mal dirigidos ,mal entrenados y sobre todo muy quemados y confusos.
Yo he visto partidos del AT Baleares , Castellón (Albacete no) que son los equipos que siempre he dicho que habían gastado más que nosotros,y no les he visto mejores minbres  que a nosotros Dioni sin ir más lejos si jugase con la camiseta arlequinada tendría más tarjetas que nuestro Facu y alguna expulsión.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #117 el: 01 de Novembre de 2021, 16:14:02 pm »
Us recomano tornar a veure el partit i us aseguro que canviarà totalment la vostra percepció.

Sí algú dubtava del compromís dels jugadors amb l'entrenador ahir va quedar mostrat que no hi ha debat, estant a mort amb ell, hi ha moments que es veu Jacobo, Aguza, Querol i Morgado xerrant entre ells i organitzant l'equip, total implicació.

Es parla del partit dolent de Morgado, i no te cap mena d'incidència en cap jugada, és més qui ahir va tenir una péssima primera part es Aleix Coch, segurament per excés de pressió, el gol de Nuha és Aguza qui el marca però Aleix que està lliure de marca en cap moment l'ajuda i despres hi ha una  jugada que li trenquen la cintura i es Molina qui talla la jugada en darrer moment, partidàs el que va fer ahir Molina.

Es comenta que Hidalgo perd els papers en la segona part i res més lluny de la realitat, torneu a veure el partit, hi ha un total domini del partit i són unes quantes les ocassions de perill que es creen, inclus Alfred que jo el vaig criticar ahir, es mostra incissiu per banda, es tant el domini que UCAM modifica el seu sistema perque es veu desbordat, inclus els jugadors rivals discuteixen entre ells.

El partit es trenca en el minut 80 quan marxa Facu per molèsties i entra Dani Sanchez i es quan petim un parell de contres ja que vem anar a la desesperada, fins al moment es un asedio total, a partir del 80 ja no es juga res perque el UCAM mata el partit i l'àrbrit ho permet.

Conclussió seguim sense fer gols, la responsabilitat, doncs cadascú dirà la seva, dibuix tàctic, entrenos, manca de qualitat, etc
Ahir a twitter Cazurreando va questionar la decissió de fer fora a Manzanera i va haver-hi un debat a xarxes on es comentava que aquest no havia estat capaç de portar un 9 en condicions, aquest que domina el mercat com ningú, va dir que aquest any no hi havien 9 disponibles i que els pocs que hi havien anaven molt cotitzats amb ofertes económiques inassumibles per molts.

Considero que hi ha plantilla de sobres per redreçar la situació, Muguruza a banda del penalt errat fa un partidàs, Jacobo, al que durant pretemporada i els primers partits no li veia res fa un autèntic partidàs, Molina top, Facu va fer un partidàs i aquest nano aporta un equilibri en el centre del camp com fa temps que no teniem, a més tampoc es coix amb la bola als peus.

Poc hem parlat del ******** de l'àrbrit que ahir va venir a fer sang intuint el nerviosisme de l'equip tècnic i la grada i expulsant a Teo i Altamira que va acabar plorant i segons diu RS fins i tot el quart àrbrit es va enriure de la banqueta.

Per finalitzar la parrafada, jo també fa temps que observo certes coses als voltants de l'estadi que m'estant recordant a temps passats i no m'agraden gens, el tema de les xarxes socials ja ho dono per perdut, insults, dimissions de la directiva i demés anormalitats, que tots tenen en comú en el seu perfil que són madridistes o culers. O be desconeixen la realitat del club o tenen altres intencions, com per exemple recuperar terreny perdut.

Salut arlequinats !!!

Molt d'acord amb tu, però també crec que Manzaneda hauria d'haver marxat el passat mercat d'hivern.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #118 el: 01 de Novembre de 2021, 19:23:28 pm »
Jo crec que Calzada ja está pensant més en recuperar la inversió feta i deixar el club, per aquest motiu es treu un sou de sobre amb Manzanera i no fa fora a Hidalgo, perque aquest será molt arlequinat però dubto que perdonés la indemnització al club, com si va fer aquell Alex Garcia.
I l objectiu suposso que és aguantar amb el que hi ha, res de mercat d hivern, mantenir la categorïa amb un mínim de despeses per deixar el club, sense gaire déficit per al seu grup inversor. Jo crec que va per aquï la història. Sino no te ni cap ni peus fer fora al director esportiu i mantenir a aquest entrenador amb la trajectòria que porta.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #119 el: 01 de Novembre de 2021, 21:01:46 pm »
Jo crec que Calzada ja está pensant més en recuperar la inversió feta i deixar el club, per aquest motiu es treu un sou de sobre amb Manzanera i no fa fora a Hidalgo, perque aquest será molt arlequinat però dubto que perdonés la indemnització al club, com si va fer aquell Alex Garcia.
I l objectiu suposso que és aguantar amb el que hi ha, res de mercat d hivern, mantenir la categorïa amb un mínim de despeses per deixar el club, sense gaire déficit per al seu grup inversor. Jo crec que va per aquï la història. Sino no te ni cap ni peus fer fora al director esportiu i mantenir a aquest entrenador amb la trajectòria que porta.

Tu a lo tuyo como siem0re :xin-xin