Us recomano tornar a veure el partit i us aseguro que canviarà totalment la vostra percepció.
Sí algú dubtava del compromís dels jugadors amb l'entrenador ahir va quedar mostrat que no hi ha debat, estant a mort amb ell, hi ha moments que es veu Jacobo, Aguza, Querol i Morgado xerrant entre ells i organitzant l'equip, total implicació.
Es parla del partit dolent de Morgado, i no te cap mena d'incidència en cap jugada, és més qui ahir va tenir una péssima primera part es Aleix Coch, segurament per excés de pressió, el gol de Nuha és Aguza qui el marca però Aleix que està lliure de marca en cap moment l'ajuda i despres hi ha una jugada que li trenquen la cintura i es Molina qui talla la jugada en darrer moment, partidàs el que va fer ahir Molina.
Es comenta que Hidalgo perd els papers en la segona part i res més lluny de la realitat, torneu a veure el partit, hi ha un total domini del partit i són unes quantes les ocassions de perill que es creen, inclus Alfred que jo el vaig criticar ahir, es mostra incissiu per banda, es tant el domini que UCAM modifica el seu sistema perque es veu desbordat, inclus els jugadors rivals discuteixen entre ells.
El partit es trenca en el minut 80 quan marxa Facu per molèsties i entra Dani Sanchez i es quan petim un parell de contres ja que vem anar a la desesperada, fins al moment es un asedio total, a partir del 80 ja no es juga res perque el UCAM mata el partit i l'àrbrit ho permet.
Conclussió seguim sense fer gols, la responsabilitat, doncs cadascú dirà la seva, dibuix tàctic, entrenos, manca de qualitat, etc
Ahir a twitter Cazurreando va questionar la decissió de fer fora a Manzanera i va haver-hi un debat a xarxes on es comentava que aquest no havia estat capaç de portar un 9 en condicions, aquest que domina el mercat com ningú, va dir que aquest any no hi havien 9 disponibles i que els pocs que hi havien anaven molt cotitzats amb ofertes económiques inassumibles per molts.
Considero que hi ha plantilla de sobres per redreçar la situació, Muguruza a banda del penalt errat fa un partidàs, Jacobo, al que durant pretemporada i els primers partits no li veia res fa un autèntic partidàs, Molina top, Facu va fer un partidàs i aquest nano aporta un equilibri en el centre del camp com fa temps que no teniem, a més tampoc es coix amb la bola als peus.
Poc hem parlat del ******** de l'àrbrit que ahir va venir a fer sang intuint el nerviosisme de l'equip tècnic i la grada i expulsant a Teo i Altamira que va acabar plorant i segons diu RS fins i tot el quart àrbrit es va enriure de la banqueta.
Per finalitzar la parrafada, jo també fa temps que observo certes coses als voltants de l'estadi que m'estant recordant a temps passats i no m'agraden gens, el tema de les xarxes socials ja ho dono per perdut, insults, dimissions de la directiva i demés anormalitats, que tots tenen en comú en el seu perfil que són madridistes o culers. O be desconeixen la realitat del club o tenen altres intencions, com per exemple recuperar terreny perdut.
Salut arlequinats !!!