Fer fora a Manza té poc sentit, al meu parer. Qui de nosaltres hagués dit a l'agost, amb tots els grans fitxatges que estàvem fent, que aquests jugadors rendirien tant poc?
Alguns ja varem dir que molts jugadors no donaven la talla, a mi particularment alguns es van empranyar per dir que el gabarre era un paquet que va tenir un any de glòria al at Balears, millor dit mija temporada, al fil de rumors tot està escrit, aquí tothom queda retratat
Quins dels jugadors d'ahir no van donar la talla ?
Per a mi l'unic es Aleix Coch que la primera part no va estar encertat, Bernard, Molina, Facu, Mugu i Jacobo fan molt bon partit, Morgado, Caballo van participar poc i la resta van fer un partit correcte.
El problema es la falta de un 9 I com diu cazurreando aquest any n'hi havien molt pocs de lliures per la 1 rfef i els que hi havien anaven molt cotitzats, Dioni, Vinicius, Rodado.
A mi personalment el catalá Nuha sempre m'agradat pero si l'haguessin portat aquest estiu, els pals haguessin sigut pocs.
Que quins jugadors no van donar la talla?
Que ahir jugavem contra el UCAM Murcia que portaven 3 punts més que el nostre CES amb la seva pessima actuació a la 1A RFEF.
Sembla que cada partit juguem contra el Bayern o el Chelsea,al final els haurem d'estar agraïts per l'empat d'ahir.
Hidalgo ens ha encomanat la seva tristor i ens va fent petits. Ja ho vaig dir quan celebravem la victoria contra el totpoderos Sanluqueño, acabarem donant les gracies per empatar contranosequi. Ja ho tenim aquí.
Ahir, el normal amb una diferencia tant gran entre equips: un CES que baixa de 2a amb una plantilla caríssima i una UCAM que va dels últims on nomes es salven 3 jugadors, es guanyar. No cal guanyar sempre 3-0 pero es pot guanyar 1-0 sense que et crein gaire perill.
Que va passar ahir?
Doncs que vam fallar un penal als primers minuts i despres ens vam passar 70 minuts tocant entre centrals mentre ells es replegaven. Llavors algu migcampista o carriler l'obre a banda i hi ha una centrada que ningú remata perquè arriba tard i els centrals / porter estan posicionats.
Prohibira fer centrades laterals, totes van a les mans del porter i és la nostra principal arma ofensiva.
Sort que hi ha gent amb qualitat com Jacobo que va estar murri, sino acabem, un cop més, sense cap gol.
Quantes rematades van fer els nostres davanters? Que jo recordi, una de sola de Gabarre (quin paquet, no te ni cos de futbilista) que envia a la graderia a les acaballes del partit. No recordo cap parada de merit del porter rival perquè no hi ha ocasions clares (igual que la majoria de partits a excepció del Nastic).
Per a mi és molt simptomàtic una jugada d'Aguza cap al minut 90 (crec que era ja afegit) que rep en mig de camp amb possibilitat de correr endavant (estava sol) i es gira per tocar amb el central. Lògicament la gent el va cridar i va acabar fent un gir de 360 graus.
Se que sóc pesat, i us demano disculpes, però portem 3 anys jugant a que no passi res i marcar de corner / penal / jugada miraculosa i així és molt dificil guanyar