Autor Tema: CORNELLÀ- SABADELL. Diumenge 7 a les 17 hores  (Llegit 6750 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
  • Gènere: Masculí
CORNELLÀ- SABADELL. Diumenge 7 a les 17 hores
« el: 04 de Novembre de 2021, 19:52:09 pm »
Pues creo que este fin de semana volvemos a jugar, partido ya que si no ganamos nos vamos a complicar mucho la vida, pero es un campo donde se nos da fatal y ellos son muy fuertes, aunque... las estadísticas están para romperlas.
Espero que a ganas no nos ganen y eso es lo que cuenta en un campo de esas características,  las ganas y la concentración a pelota parada.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
Re:CORNELLÀ- SABADELL. Diumenge 7 a les 17 hores
« Respondre #1 el: 04 de Novembre de 2021, 20:08:34 pm »
El peor campo y el peor público, nos ganan y nos sacuden, que manía les tengo, aunque hay que reconocer que hacen las cosas muy muy bien, se nota que entienden de futbol

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1158
« Respondre #2 el: 04 de Novembre de 2021, 21:21:32 pm »
No espereis a Ramon Folch. No ha salido de una lesión q ya tiene otra...

Sin comentarios  :malament
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #3 el: 04 de Novembre de 2021, 22:14:44 pm »
Yo también les tengo manía pero siempre les reconozco las narices que tienen para estar hay arriba.
Por otra parte el campo pésimo que tienen ,hoy por cierto nuestro equipo a entrenado en Can Rull en un césped impecable y algo más ancho que el del Cornella cosa que no entiendo porque no han buscado un césped menos nuevo como el del Arrahona Merinales por ejem.que además es más estrecho a semejanza del que vamos a jugar el domingo.El de toda la vida de Olimpia también se asemeja más en anchura.
Si ganamos este partido ya doy por bueno lo que llevamos de campeonato. :anims

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #4 el: 05 de Novembre de 2021, 12:00:02 pm »
Yo también les tengo manía pero siempre les reconozco las narices que tienen para estar hay arriba.
Por otra parte el campo pésimo que tienen ,hoy por cierto nuestro equipo a entrenado en Can Rull en un césped impecable y algo más ancho que el del Cornella cosa que no entiendo porque no han buscado un césped menos nuevo como el del Arrahona Merinales por ejem.que además es más estrecho a semejanza del que vamos a jugar el domingo.El de toda la vida de Olimpia también se asemeja más en anchura.
Si ganamos este partido ya doy por bueno lo que llevamos de campeonato. :anims

Supongo que una cosa es aclimatarse al césped artificial y otra es irte a un campo en malas condiciones (no sé cómo está el de Merinales) y jugarte alguna lesión.

Habrán ido a un césped artificial que ofrezca unas mínimas garantías.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #5 el: 05 de Novembre de 2021, 13:14:09 pm »
Como bien deciis campo indigno del futbol profesional, en circunstancias normales firmaría un empate, ahora sólo nos vale la victoria.
Confiemos en la magia de Jacobo o que Kaxe se estrene y vengan muchos más.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #6 el: 05 de Novembre de 2021, 13:27:16 pm »
Como bien deciis campo indigno del futbol profesional, en circunstancias normales firmaría un empate, ahora sólo nos vale la victoria.
Confiemos en la magia de Jacobo o que Kaxe se estrene y vengan muchos más.

...algun dia han de començar a marcar tant Kaxe com Gabarre...digo yo!!!!!  sino que es comprin un duro de bosc i es perdin...
FORÇA SABADELL

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #7 el: 05 de Novembre de 2021, 18:51:12 pm »
A partir d'ara guanyarem tots els partits,penseu que ja hem resolt el problema, ja no tenim a Manzanera...
Hem tornat !

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #8 el: 05 de Novembre de 2021, 21:16:42 pm »
Que pesats! Alguns no voleu veure més enllà. La idea és fitxar un bon secretari tècnic que ens arregli una mica el panorama al mercat d’hivern per no baixar, construir l’equip i que prepari la temporada que ve.
El senyor Manzanera ha deixat l’equip com un solar, toies i més toies i jugadors acabats des del mercat d’hivern de l’any passat. Lo mínim que es mereixia és anar al carrer per no fer bé la seva feina.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
« Respondre #9 el: 06 de Novembre de 2021, 16:27:32 pm »
Com comenteu la majoría, rival, camp insuportable -els tinc força mània- però, en el fons, es d'elogiar el que han aconseguit aquests anys i com s'han assentat com un equip dur i rocos.

Per aquest partit no tenim en Sergi Altimira (li cauen 2 partits de suspensió) i Ramon Folch. D'altra banda, tenim titularitat assegurada d'Emilio Bernad. Veurem com anem però, si no els igualem en intensitat, anem fomuts.

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #10 el: 06 de Novembre de 2021, 17:06:36 pm »
Acostumat a McKay a mi Emilio Bernad em dona sensació de porter atabalat, no el veig un porter amb sobrietat, ja se que el diumenge pasat ens va salvar, però en camps com diumenge a Cornellà que tindrà moltes pilotes per alt no em dona bones sensacions, no vull que es prengui com una crítica, segur que es bon porter, només es la sensació que em dóna, ojalá estigui equivocat

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #11 el: 06 de Novembre de 2021, 18:56:11 pm »
Acostumat a McKay a mi Emilio Bernad em dona sensació de porter atabalat, no el veig un porter amb sobrietat, ja se que el diumenge pasat ens va salvar, però en camps com diumenge a Cornellà que tindrà moltes pilotes per alt no em dona bones sensacions, no vull que es prengui com una crítica, segur que es bon porter, només es la sensació que em dóna, ojalá estigui equivocat

Tinc la mateixa sensació, li costa sortir de sota pals. Jo crec que les aturades de l'altre dia són més degudes a la fortuna del debutant, menys l'última que treu una mà espectacular.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #12 el: 06 de Novembre de 2021, 19:01:07 pm »

Tinc la mateixa sensació, li costa sortir de sota pals. Jo crec que les aturades de l'altre dia són més degudes a la fortuna del debutant, menys l'última que treu una mà espectacular.

Pues al menos ha parado alguna, porque kike royo se come 2 goles en baleares que tela, el tercero... telita telita.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #13 el: 06 de Novembre de 2021, 20:11:13 pm »
L'any passat també va deixar 1 partit a la banqueta a Mckay i al següent ja va tornar a jugar, pel que sembla aquesta vegada continuara, ja veurem si molts partits...
Hem tornat !

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #14 el: 06 de Novembre de 2021, 20:11:21 pm »

Pues al menos ha parado alguna, porque kike royo se come 2 goles en baleares que tela, el tercero... telita telita.

Fijaos como esta de perdido el equipo que hasta valoramos las actuaciones de porteros y ninguna nos agrada. Esto ya lo dice todo de como estamos.

Nos faltan puntos, necesitamos subir moral y que esos mismos que hoy no valoramos nos hagan ver la realidad y nos callen la boca... como le alegrare de esto ultimo.

Se ha echado a Manza, pero falta sacar a Hidalgo y de nuevo organizar. Estamos con tiempo de cara a la temporada proxima (creo que la actual esta perdida), esto es lo que mas me ilusiona.

PD: ¿Y si remontamos y nos metemos en PO? Pues yo el primero en comerme mis palabras.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #15 el: 06 de Novembre de 2021, 20:44:39 pm »
Veient els rivals que tenim per sota no peteixo en absolut pel descens, són molt fluixos, a poc que enganxem dos victòries consecutives ens començarem a apropar a zona play-off, que hauria de ser l'objectiu.
Si dema són capaços de guanyar en aquest camp maleït, podríem afrontar el partit amb el Sant Fernando d'una forma mės tranquila, sense angoixes i amb el punt de mira més ambiciós.
Si perdem doncs tornarem a viure una setmana propera de nerviosisme i incertesa esportiva.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #16 el: 06 de Novembre de 2021, 21:03:06 pm »
Veient els rivals que tenim per sota no peteixo en absolut pel descens, són molt fluixos, a poc que enganxem dos victòries consecutives ens començarem a apropar a zona play-off, que hauria de ser l'objectiu.
Si dema són capaços de guanyar en aquest camp maleït, podríem afrontar el partit amb el Sant Fernando d'una forma mės tranquila, sense angoixes i amb el punt de mira més ambiciós.
Si perdem doncs tornarem a viure una setmana propera de nerviosisme i incertesa esportiva.

Pero ves alguna posibilidad de ganar?
Es capaz de sacarme a boniquet de titular. En este campo necesitaríamos minimo 6 o 7 facundos.
Si sale boniquet de titular no veo ni el partido, en serio.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #17 el: 07 de Novembre de 2021, 10:27:25 am »
Teniendo en cuenta que a balón parado somos un drama, lo veo complicado.
Si entramos en su juego será imposible ganar, la unica opcion es mover el balón con fluidez y esperar algún destello de calidad.
Hoy el arbitro tendrá mas influencia que nunca.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #18 el: 07 de Novembre de 2021, 13:27:00 pm »
Poca broma,que si perdem quedem amb 8 punts bastant despenjats,i aixo que jo soc dels que penso que anirem amunt...
Hem tornat !

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #19 el: 07 de Novembre de 2021, 15:34:07 pm »
Si, el problema no es estar ahora mismo en descenso, lo malo es que hay hueco entre los 5 de abajo con los de mitad de la tabla que es lo que nos puede dar tranquilidad como único objetivo ahora, con lo cual o ganamos más de un partido seguido o nos quedamos con 5 equipos para salvarnos sólo 1.
Todo y que queda mucha liga y también creo que a alguno de los que ahora están en buena zona también le llegaran vacas flacas.
« Darrera modificació: 07 de Novembre de 2021, 15:38:07 pm per gol del Sabadell »
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...