Autor Tema: CORNELLÀ- SABADELL. Diumenge 7 a les 17 hores  (Llegit 6752 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • Gènere: Masculí
Re:CORNELLÀ- SABADELL. Diumenge 7 a les 17 hores
« Respondre #100 el: 08 de Novembre de 2021, 18:27:16 pm »
Para mi que hay la misma asistencia de público en ese campo en un partido del 1 equipo,que el de sus juveniles es decir los familiares de los jugadores .
En un campo que no tiene más de 900 sillas,sin contar los arlequinados que fuisteis,no habrían más de 300 personas y en la tv se veían mucha niñería.
Desde luego que ya tiene mérito lo de ese club por muy mal que me caiga personalmente.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #101 el: 08 de Novembre de 2021, 19:13:34 pm »
Ostres que difícil es el món del futbol, si guanyem críticas, si perdem críticas, si juguem al patadon críticas, si juguem futbol de alt nivell com a Tarragona criticas, críticas al manzanera perquè és queda, críticas al manzanera per el fan fora, críticas al Hidalgo perquè no guanyem un partit, críticas al Hidalgo perquè ens va pujar de churro, críticas al Hidalgo perquè l'any pasat al desembre ja esteriem descendits, críticas al Hidalgo perquè per un trist punt no ens va poguer salvar, críticas a las directivas anteriors perquè no solucionaven res, críticas a la directiva actual perquè tampoc ens agrada, no fotem res bé...
« Darrera modificació: 08 de Novembre de 2021, 19:18:21 pm per o rei marañon »

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #102 el: 08 de Novembre de 2021, 19:24:33 pm »
Si, totalment d'acord Yonkipur. Ahir es va guanyar i contents. Ara això com ja vaig dir ahir, no significa que em de començar a tirar cohets. Els problemes segueixen sent els mateixos, un entrenador que tard o dora  anirà a fora perquè està combustionat i ha de sortir si volem fer alguna cosa i uns jugadors que com dius no saben el que fer ni com jugar. El surrealisme està com estava i veurem diumenge.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
« Respondre #103 el: 08 de Novembre de 2021, 19:54:37 pm »
No vaig poder assistir al partit, ni seguir-lo per tant, poc a opinar, però enhorabona quin subidón ha hagut de ser per a tothom que anès a Cornellà. Ara, un cop trencada la malestrugança, esperem sigui un punt d'inflexió per als propers partits i que, definitivament, començem a carburar.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #104 el: 08 de Novembre de 2021, 21:14:39 pm »
Ostres que difícil es el món del futbol, si guanyem críticas, si perdem críticas, si juguem al patadon críticas, si juguem futbol de alt nivell com a Tarragona criticas, críticas al manzanera perquè és queda, críticas al manzanera per el fan fora, críticas al Hidalgo perquè no guanyem un partit, críticas al Hidalgo perquè ens va pujar de churro, críticas al Hidalgo perquè l'any pasat al desembre ja esteriem descendits, críticas al Hidalgo perquè per un trist punt no ens va poguer salvar, críticas a las directivas anteriors perquè no solucionaven res, críticas a la directiva actual perquè tampoc ens agrada, no fotem res bé...

Parece ser que no basta con ganar, hay que ir al campo del cornella a hacer jogo bonito.
Si hubiesemos jugado como contra el nastic y hubiesemos perdido 1-0 diriamos que jugamos muy bien pero que somos incapaces de ganar y que tendríamos que haber jugado de otra manera.

A mi me sorprendió y mucho ver jugar al sabadell de esta manera en cornellà. Creo que es el primer partido con hidalgo que veo que sabemos a lo que jugamos en el campo que jugamos. Mucho merito, aunque no haya habido tikitaka.

Desconnectat Dani

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #105 el: 08 de Novembre de 2021, 23:58:30 pm »
Si pierde el Sabadell, Hidalgo continuara? Porque ya sería una broma de muy mal gusto...

He esperado ansioso más de un día entero, con la ilusión de leer tu mensaje, alegrándote por la victoria. Me voy a dormir sin esa alegría 😓 Solo me consuela pensar que el Domingo tengas otra oportunidad, no me falles 🙏

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #106 el: 09 de Novembre de 2021, 17:53:40 pm »
Podria pasar, que después de ganar por primera vez en Cornellà después de varias visitas, ahora el problema es que ganamos pero no jugamos a nada, pues sí os doy la razón el partido a nivel futbolístico fue muy malo, en mi caso igual que la mayoría de vosotros,  muchos nervios desde casa porque se acabara el partido con eñl 0-1, pero cualquiera que no fuera de Cornellà o Sabadell se aburriría mucho.

Pero después del resumen obvio de que fue un partido malo ¿en serio pensáis que a estos niveles, con jugadores ya profesionales , se puede proponer algo en ese campo? ... la última vez que los visitamos íbamos en buena posición, me acuerdo de un partido diferente en la primera parte,  que dominamos hasta la expulsión de Lanza , incluso trenzamos alguna jugada de calidad para lo que es ese campo (con el mismo técnico), pero... ellos con el mono de trabajo, rascando pues se llevaron el gato al agua, como con casi todos los equipos que los visitan.
Ayer hicimos nosotros de Cornellà y lo importante para mí son los 3 puntos y más en la situación que estamos.

Y si el domingo nos adelantamos nosotros nuevamente y no se puede conseguir el segundo, pues si hay que aguantar resultado se aguanta, ... Al fin y al cabo el día del Nàstic ¿quien acabó más contento ellos o nosotros? No creo que nadie del Nàstic dijera hemos ganado pero nos han dado un baño en la primera parte y en la segunda después del gol  nos hemos encerrado.... la gente eufórica por los 3 puntos.

En Cornella se hizo lo que se había de hacer, chapo! El dia del Alcoyano deberiamos haber hecho algo parecido.

El problema es como jugamos contra el resto de equipos o en nuestro propio campo: se juega a que no pase nada, a que el tiempo transcurra entre la defensa y el medio centro para terminar pegando un balonazo o centrando a nuestro 9 que está rodeado por 4 defensas.

Yo me conformo con chutar 5-6 veces entre los 3 palos, o que el 9 de turno tenga una ocasion clara o hasta ver un contraataque con igualdad entre atacantes y defensores.

No pido mas

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #107 el: 09 de Novembre de 2021, 20:03:19 pm »
Si pierde el Sabadell, Hidalgo continuara? Porque ya sería una broma de muy mal gusto...

He esperado ansioso más de un día entero, con la ilusión de leer tu mensaje, alegrándote por la victoria. Me voy a dormir sin esa alegría 😓 Solo me consuela pensar que el Domingo tengas otra oportunidad, no me falles 🙏
Hombre nuevo reñidor en el foro!
Y si dejas que diga lo que le de la gana? Respeta lo que dice la gente aunque no te guste y en vez de opinar sobre opiniones, opina sobre el club, entrenador etc etc
« Darrera modificació: 09 de Novembre de 2021, 20:05:45 pm per Dani71 »

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #108 el: 09 de Novembre de 2021, 21:58:45 pm »
Jo també opino com israsbd. Bon partit a nivell defensiu, amb una destacada actuació del nostre porter, però bastant inoperants ofensivament. És a dir, sí, es va guanyar en un camp molt difícil :clap2, però compte, a la segona part no es va contraatacar com hagués estat el desitjable. No es va buscar el segon amb determinació. Es va aguantar molt la posició al darrere, es va deixar que passés el temps i poc més. Va sortir cara, d'acord. Però per mi es va fer la feina a mitges i en aquesta ocasió (afortunadament) n'hi va haver prou per emportar-nos els 3 punts. Però no us enganyeu, SENSE VOLER DESACREDITAR EL TREBALL DE L'EQUIP, de mig camp cap endavant l'equip no tira. Hi ha jugadors (no cal dir noms) que no tenen el ritme o l'encert que calen per posar en escac les defenses rivals.
Caldrà millorar i molt per poder remuntar posicions a la classificació. A veure què tal aquest diumenge contra el San Fernando. HONOR  :bandera
« Darrera modificació: 09 de Novembre de 2021, 23:06:19 pm per jarisacat »

Desconnectat Dani

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #109 el: 11 de Novembre de 2021, 22:47:56 pm »

Y si dejas que diga lo que le de la gana? Respeta lo que dice la gente aunque no te guste y en vez de opinar sobre opiniones, opina sobre el club, entrenador etc etc

Jaja gracias por lo de nuevo pero llevo bastantes mas años que tú en ese foro. Respetaré las opiniones constructivas, pero gente que solo quiere meter m*****, NO GRACIAS.
¿Además, no te han enseñado a no meterte en conversaciones ajenas? Venga sr.reñidor un saludo.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #110 el: 12 de Novembre de 2021, 10:09:42 am »

Jaja gracias por lo de nuevo pero llevo bastantes mas años que tú en ese foro. Respetaré las opiniones constructivas, pero gente que solo quiere meter m*****, NO GRACIAS.
¿Además, no te han enseñado a no meterte en conversaciones ajenas? Venga sr.reñidor un saludo.
Me importa un bledo el tiempo que lleves en el foro la verdad...las opiniones se respetan, constructivas o, según tu criterio destructivas. Eso no lo decides tu creo

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #111 el: 12 de Novembre de 2021, 14:00:10 pm »
haya paz hermanos arlequinados!

Que cada uno opine lo que quiera y se contraargumente sin insultos