Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.
Vinga 3 puntets més, patint com sempre, i a veure si ens allunyem de la zona de descens, deixo una mica de lectura per si algú vol recordar temps llunyants però que encara tenim presents a la memòria,https://www.cihefe.es/cuadernosdefutbol/2014/03/la-era-dorada-del-ce-sabadell-1965-1972-segunda-parte/
Ho dic abans de partit per no se resultadista.Tot el que no sigui guanyar dominant el partit serà un fracasEs un equip, clarament inferior al CES i hem de demostrar que som millors.No cal guanyar 5-0 però les sensacions han de ser de control total durant els 90 minuts
Cita de: Yonkipur en 12 de Novembre de 2021, 14:02:30 pmHo dic abans de partit per no se resultadista.Tot el que no sigui guanyar dominant el partit serà un fracasEs un equip, clarament inferior al CES i hem de demostrar que som millors.No cal guanyar 5-0 però les sensacions han de ser de control total durant els 90 minutsLa jornada del Linense vaig dir el mateix, ara mateix vull guanyar de la manera que sigui, sortir de zona descens i alhora anar retallant punts amb el 5 classificat.L'objectiu, tal i com estem, seria arribar al mercat d'hivern a 6-7 punts del cinqué classificat i poder reforçar la plantilla per poder assolir l'objectiu marcat inicialment.Diumenge hauria de ser obligatori guanyar i continuar amb la dinàmica positiva.
Y Stoichkov sigue marcando goles, aquí lo teníamos para correr como un loco
Cita de: o rei marañon en 13 de Novembre de 2021, 18:46:31 pmY Stoichkov sigue marcando goles, aquí lo teníamos para correr como un locoClaramente culpa de Manzanera.
Cita de: o rei marañon en 13 de Novembre de 2021, 18:46:31 pmY Stoichkov sigue marcando goles, aquí lo teníamos para correr como un locoMuy ventajista la comparación... A ver si Stoichkov llevaría los mismos goles en el Alcorcón...
Cita de: J.R.G. en 13 de Novembre de 2021, 20:20:55 pmCita de: o rei marañon en 13 de Novembre de 2021, 18:46:31 pmY Stoichkov sigue marcando goles, aquí lo teníamos para correr como un locoMuy ventajista la comparación... A ver si Stoichkov llevaría los mismos goles en el Alcorcón...No lo sé, pero aquí corriendo como un loco marcó unos cuantos, si hubiera corrido menos y hubieran jugado para el quizás habría marcado bastantes más, al menos eso yo creo
Cita de: o rei marañon en 13 de Novembre de 2021, 20:23:35 pmCita de: J.R.G. en 13 de Novembre de 2021, 20:20:55 pmCita de: o rei marañon en 13 de Novembre de 2021, 18:46:31 pmY Stoichkov sigue marcando goles, aquí lo teníamos para correr como un locoMuy ventajista la comparación... A ver si Stoichkov llevaría los mismos goles en el Alcorcón...No lo sé, pero aquí corriendo como un loco marcó unos cuantos, si hubiera corrido menos y hubieran jugado para el quizás habría marcado bastantes más, al menos eso yo creoPara mí, un jugador espectacular para el Sabadell del año pasado, que tuvo un buen rendimiento pero que para mi gusto fue ligeramente de más a menos.Pero no hay nada que reprocharle porque antes habría que empezar con otros.