Autor Tema: SABADELL - SAN FERNANDO, Jda.12 - Diumenge dia 14 a les 17:00  (Llegit 9660 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:SABADELL - SAN FERNANDO, Jda.12 - Diumenge dia 14 a les 17:00
« Respondre #80 el: 14 de Novembre de 2021, 20:31:34 pm »
Es un suma y sigue... Los que lo habéis defendido hasta el día de hoy y lo seguiréis haciendo solo es por romanticismo, a este hombre se le debió echar en su día, algunos llevamos 1 año pidiendo que le echen.

La rueda de prensa es de PERDEDOR total, vergüenza ajena, espero que le despidan hoy mismo.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #81 el: 14 de Novembre de 2021, 20:43:38 pm »
Que consti que no em vull posicionar a favor ni en contra de l'entrenador —encara que trec ja el paraigües— amb això que diré ara —tot i que crec que, havent perdut, no s'ha merescut: hi ha hagut ocasions per tancar el partit en més d'un moment i l'àrbitre ha estat decisiu—, i que tampoc he sentit la roda de premsa, però... el de la (presumpte) grada d'animació es de traca i mocador: 2-0 des d'el minut 30, silenci gairebé absolut, un cementiri, vaja; just després del 2-3, la xiulada i la cantarella de sempre. Una autèntica llàstima.

Desde el meu punt de vista ets tant a prop de les opinions d'Hidalgo que si un altre les digues tu faries una gran critica.

Si la gente calla es por respeto y porque no podemos empezar desde el minuto 1 criticando. Nos hemos esperado al 90, y la lastima es que no hubiesen 3700 en la rueda de prensa, si no te diria que el silencio solo seria sinonimo de verguenza.

Jo no soc a prop de les opinions de ningú. Tinc la meva propia, i la dic. I a qui no li agradi té dos opcions: no llegir, o rebatre-la. Si dius que la gent calla des d'el minut 1, ja m'ho estas dient tot. No se si us adoneu que això és una situació crítica, i que ho hem de treure tots endevant donant suport. A mi, si et dic la veritat, Hidalgo me la pela (em pot fer més o menys llàstima que el fotin fora o marxi, i ja): és un més, no hi ha ningú per sobre del club, i aquí el que vull donar a entendre es que, en moments com els que vivim, hem d'estar al costat dels jugadors, hi hagi qui hi hagi a la banqueta. Si no us sembla així i calleu per respecte, per no estar pitant des d'el minut 1, llavors es que no ens estem entenent o no tenim els mateixos interessos. Els meus, obviament, són que el Sabadell segueixi sumant i tregui això endevant, com a mínim per no seguir caient més. I per aquest comés, tot suport és imprescindible. Ara, podeu entendre el que volgueu i fer el que volgueu, però deixeu-me expressar (també) la llàstima que sento per aquesta situació.

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 610
« Respondre #82 el: 14 de Novembre de 2021, 20:50:52 pm »
Com ens estima el nostre entrenador ! Roda de premsa terrible en contra de l´ànima del nostre club , la seva gent socis i aficionats , de forma increïble ens culpa a nosaltres dels seus greus errors avui a la banqueta amb una direcció d´equip nefasta .
Per mi ja el poden enviar a pps...   :****

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #83 el: 14 de Novembre de 2021, 20:51:07 pm »
https://we.tl/t-ieNyKkWv6x

Teneis en el enlace la rueda de prensa de Hidalgo y el resto de programacion de Sabadell en Joc donde no hacen mencion al macarrismo de este hombre, supongo que porque como son unos comep0ll4s los de la radio no se puede meter con ellos.

Decis las risitas de Adri (el monologista), pero anda que los chistes sin gracia del Vituri la pasada temporada y su habitual "esta no es nuestaa liga" eran pateticos hasta entiendo que alguien le dijo que parase... Como siempre os he dicho yo vivo fuera de España y escuchar esto es ridiculo y de verguenza ajena. Ahora estoy en España, aunque no puedo ir a l'Estadi.

Com a toc d’humor, no us recorda al Denver de la casa de papel a la roda de premsa???
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #84 el: 14 de Novembre de 2021, 20:58:06 pm »
La rueda de prensa me a roto todos los esquemas, no entiendo absolutamente nada, ahora resulta que los que tenemos la culpa somos los socios y seguidores, tenemos la culpa que jugadores mediocres pierdan el balón en zona peligrosa dando la oportunidad al contrario de hacer una contra, tenemos la culpa de que los pasadores no tengan la fuerza y voluntad de pasar el esférico en condiciones de seguir la jugada, tenemos la culpa de que algunos se paseen en el terreno de juego si el balón no va a sus pies y por último hacer del esquema de juego practicado durante la semana una feria de circo donde crecen los enanos por eso tenemos la culpa de que un jugador inepto cometa un penalti innecesario, que otro haga una falta innecesaria provocando un peligro que se traduce en el segundo gol, tenemos también la culpa de no marcar como se debería para alejar el peligro y al estar por allí como yo por mi casa donde provoca un rebote que se transforma en el tercer gol. 

y digo yo donde está la profesionalidad de estos jugadores? la honestidad?  el orgullo como profesionales? el amor propio?

a sí, cuando termine la temporada se irán de rositas a otros Clubes donde se podrán reír de todo lo dejado de hacer en esta temporada de mal recuerdo para los socios y seguidores del CE Sabadell FC, ejemplos de estos ya tenemos aquí demasiados.

La Junta de Accionistas tiene la última palabra, esperamos novedades. 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #85 el: 14 de Novembre de 2021, 21:01:50 pm »
Que consti que no em vull posicionar a favor ni en contra de l'entrenador —encara que trec ja el paraigües— amb això que diré ara —tot i que crec que, havent perdut, no s'ha merescut: hi ha hagut ocasions per tancar el partit en més d'un moment i l'àrbitre ha estat decisiu—, i que tampoc he sentit la roda de premsa, però... el de la (presumpte) grada d'animació es de traca i mocador: 2-0 des d'el minut 30, silenci gairebé absolut, un cementiri, vaja; just després del 2-3, la xiulada i la cantarella de sempre. Una autèntica llàstima.

Desde el meu punt de vista ets tant a prop de les opinions d'Hidalgo que si un altre les digues tu faries una gran critica.

Si la gente calla es por respeto y porque no podemos empezar desde el minuto 1 criticando. Nos hemos esperado al 90, y la lastima es que no hubiesen 3700 en la rueda de prensa, si no te diria que el silencio solo seria sinonimo de verguenza.

Jo no soc a prop de les opinions de ningú. Tinc la meva propia, i la dic. I a qui no li agradi té dos opcions: no llegir, o rebatre-la. Si dius que la gent calla des d'el minut 1, ja m'ho estas dient tot. No se si us adoneu que això és una situació crítica, i que ho hem de treure tots endevant donant suport. A mi, si et dic la veritat, Hidalgo me la pela (em pot fer més o menys llàstima que el fotin fora o marxi, i ja): és un més, no hi ha ningú per sobre del club, i aquí el que vull donar a entendre es que, en moments com els que vivim, hem d'estar al costat dels jugadors, hi hagi qui hi hagi a la banqueta. Si no us sembla així i calleu per respecte, per no estar pitant des d'el minut 1, llavors es que no ens estem entenent o no tenim els mateixos interessos. Els meus, obviament, són que el Sabadell segueixi sumant i tregui això endevant, com a mínim per no seguir caient més. I per aquest comés, tot suport és imprescindible. Ara, podeu entendre el que volgueu i fer el que volgueu, però deixeu-me expressar (també) la llàstima que sento per aquesta situació.

Gent esgotada, estem esgotats (gracies per la teva ampliacio a l'opinio ja que si no pensaba el que he dit abans), per aixo no es te cor per animar desde el primer minut i si lençar-lo tot a la merd4 al 2-3... si a mes se senten les declaracions del Senyor Hidalgo...

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3135
  • Endavant Sabadell
« Respondre #86 el: 14 de Novembre de 2021, 21:03:17 pm »
Per motius familiars no he pogut anar al camp, a les 7 m'he possat el partit en diferit sense saber el resultat.
Ara tot just acabo de veure'l i sincerament estic flipant en colors.
I pel que estic llegint hi hagut moguda post partit, edtic sense paraules, de poder fer el 3-1 amb la centrada de Aaron que ningú la remata al 2-3, incomprensible.
Crec que som l'unic equip de Europa que juga sense devanter, amb 2-0 fen perdues de pilota constants i donant corda al rival.
Estic al-lucinant.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #87 el: 14 de Novembre de 2021, 21:04:16 pm »
Amb un equip mínimament serios, amb una direcció mínimament coherent i estic parlant de minims i amb una història recent des de l'any passat, despres d'aquesta roda de premsa d'avui d'aquest señor Hidalgo, no pot estar ni un minut més a la banqueta del nostre club. Dimisió que seria el més coherent que fes, o la directiva l'ha de destituir aquesta nit mateix.
L'altra tema és Radio Sabadell, quina pena i vergonya.   

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 828
« Respondre #88 el: 14 de Novembre de 2021, 21:04:55 pm »
Quina manera de regalar 3p a un equip inferior al nostre i que ens ha donat una plantufada de les grosses. Avui els jugadors s'ho haurien de mirar perquè el penal i la falta han estat absurdes i de novell. El 3er gol, ja ha estat de traca i mocador.

Difícil, molt difícil de digerir aquest partit i com ha acabat.

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #89 el: 14 de Novembre de 2021, 21:05:07 pm »
La rueda de prensa me a roto todos los esquemas, no entiendo absolutamente nada, ahora resulta que los que tenemos la culpa somos los socios y seguidores, tenemos la culpa que jugadores mediocres pierdan el balón en zona peligrosa dando la oportunidad al contrario de hacer una contra, tenemos la culpa de que los pasadores no tengan la fuerza y voluntad de pasar el esférico en condiciones de seguir la jugada, tenemos la culpa de que algunos se paseen en el terreno de juego si el balón no va a sus pies y por último hacer del esquema de juego practicado durante la semana una feria de circo donde crecen los enanos por eso tenemos la culpa de que un jugador inepto cometa un penalti innecesario, que otro haga una falta innecesaria provocando un peligro que se traduce en el segundo gol, tenemos también la culpa de no marcar como se debería para alejar el peligro y al estar por allí como yo por mi casa donde provoca un rebote que se transforma en el tercer gol. 

y digo yo donde está la profesionalidad de estos jugadores? la honestidad?  el orgullo como profesionales? el amor propio?

a sí, cuando termine la temporada se irán de rositas a otros Clubes donde se podrán reír de todo lo dejado de hacer en esta temporada de mal recuerdo para los socios y seguidores del CE Sabadell FC, ejemplos de estos ya tenemos aquí demasiados.

La Junta de Accionistas tiene la última palabra, esperamos novedades.

[ironia on]
Todo empezo el año pasado el dia que el noi de Catalunya Radio le hizo una pregunta inapropiada a Hidalgo... la que ha liado
[/ironia off]

Desconnectat moisbd

• Infantil
  • Missatges: 128
« Respondre #90 el: 14 de Novembre de 2021, 21:09:28 pm »
La roda de premsa d'avui del nostre entrenador és totalment esperpèntica...El partit l'hem perdut, perquè hem jugat molt malament, i s'ha de reconèixer que sort no hem tingut... Però no pot sortir l'entrenador dient que escolta a darrera seu gent que el crítica, el veig totalment desquiciat. Hem sap greu però hem sembla que hem de fer canvi a la banqueta.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #91 el: 14 de Novembre de 2021, 21:29:09 pm »
Partit amb el guíó que ja m’esperava i que ja vaig comentar al post del Cornellà, una continuitat del partit de la setmana passada, surts a que no passi res i et trobes amb un gol a favor en pròpia porta d’ells, continua la sort de la nostre banda amb un penal que et posa 2-0 quan lo just era un empat a zero. I quan ho tens tot a favor per matar-los a contracops et tires més i més enrera, fins que encaixes el primer gol i el castell de cartes es bé a terra.

Dit això aquí ningú fa responsable als veritables culpables de la situació, LA DIRECTIVA, que son els que ratifiquen al senyor entrenador. Els cracks del win to win i el know know culpables de fer una gran feina amb la campanya de socis, de aconsseguir un estadi que fa patxoca casi a tope d’empreses anunciant-se i els que ens han tret del concurs de creditors, son també els culpables de la situació esportiva per la seva tosudessa i ceguesa amb el que està passant.

I ara que sorti el mateix de sempre ha dir si posaré jo els calers si marxen.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1845
« Respondre #92 el: 14 de Novembre de 2021, 21:31:43 pm »

Ganamos un partido sin jugar demasiado bien, contra un buen equipo, vamos 2 a 0 en el minuto 70. Nos pitan un penalti que si que es y nos marcan el 2-1. Nos pitan una falta tonta no, tontisima, que si es, y nos marcan el 2-2 en un golazo. Nestor la tira a las nubes. Los ultimos 5 minutos en vez de ir a por el 3-2 nos arrollan y tienen varias intentonas para el 2-3. Al final de rebote nos marcan el 2-3 ( merecido ). Al acabar el partido la culpa es de la afición según he podido entender en rueda de prensa. Tras 12 jornadas tenemos 5 derrotas y 2 victorias por culpa de la afición. Hemos ganado 1 de 6 en casa por culpa de la afición.

No doy crédito que me echen la culpa a mi como aficionado, y a los 3700 que estabamos, de que nos levanten un 2-3 en nuestro estadio en 19 minutos. Todavía me siento como si hubiese visto un duende pasear por mi dormitorio. En estado de shock.

Està clar. S’ha fet un Seligrat o sigui un hara kiri, vaja, que s’ha passat 3 pobles perquè el fotin al carrer, ara sí que no veig cap més solució

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #93 el: 14 de Novembre de 2021, 21:45:24 pm »
Vamos camino de un doble descenso, no como el del 93, pero si sucede las consecuencias seran similares.

Quizas muchos no lo sabeis, pero el conformismo de hoy en dia viene como consecuencia de aquel doble descenso y esas casi dos decadas en 2aB y 2 años en 3a.

Esto no pinta bien, defended a quien querais defender, pero hay una cosa que se dice "clasificacion" y es la que manda, y tanto este año como el anterior...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2916
  • Som el Sabadell !
« Respondre #94 el: 14 de Novembre de 2021, 21:56:17 pm »
Ara que estic mes tranquil puc escriure... Esperpèntic... juguem a casa amb el totpoderos San Fernando i sortim amb 3 centrals i amb Jacobo de fals 9 (te coll...la cosa) ens pinten la cara a la primera part pero acabem 2-0, quan fan el 2-1, mama por ,un altre central i rubio q tambe pot jugar de central(sols quedaba Teo per sortir) i quan ens empaten al 86 treiem els 2 devanters...chapeau Hidalgo i jugadors, os esteu lluint....
Crec que era dels pocs que pensaba que teniem una bona plantilla, ja he perdut l'esperança, temporada del retorn al estadi perduda i UNIC objectiu de no baixar, quina llàstima...
Hem tornat !

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #95 el: 14 de Novembre de 2021, 22:07:31 pm »
Hem fet un partit de pena, ens hem trobat amb un 2-0 que per joc no mereixiem, tot i així jo no estava gens tranquil, el San Fernando corria més que nosaltres, a la seva manera, però anaven a totes, i han tingut el seu premi. Nosaltres no juguem a res, i a aquest pas anem disparats a fer companyia al Terrassa, si no intentem posar-hi remei, al menys intentar-ho  ¡¡¡¡  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1177
« Respondre #96 el: 14 de Novembre de 2021, 22:12:37 pm »
No he sigut massa critic amb Hidalgo aquesta temporada, perque les sensacions, sobretot a principi de temporada no eren tan dolentes. L'equip no jugava pas malament. Es creaven ocasions, pero teniem una carencia enorme en la definició. Fins aquí no creia q fos un problema del tecnic. Pero he de reconeixer que el joc de l'equip va clarament a pitjor.
Sense contar Cornellà, per motius obvis,tant Baleares, Ucam i sobretot avui, el joc està sent molt dolent. Cada cop més.
I per acabar de rematar-ho la roda de premsa m'ha semblat surrealista.
No se si sap que portem 15 mesos en zona de descens . 15 MESOS!!!! 15 mesos de derrotes i males sensacions. I aixo es nota. Avui ha sigut el partit que he notat a la afició mes freda. Tot i que les critiques no han arribat fins el minut 95. Així que menys criticar a tothom i mes fer auto-critica senyor Hidalgo.
Campió Lliga de Porres 2022-23

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #97 el: 14 de Novembre de 2021, 22:21:29 pm »

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #98 el: 14 de Novembre de 2021, 22:28:02 pm »
El Valladolid de Pacheta ya está en ascenso. Leï aquï que tanto Pacheta y que iba fatal con el Valladolid y tal

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3135
  • Endavant Sabadell
« Respondre #99 el: 14 de Novembre de 2021, 23:06:45 pm »
Amb la roda de premsa d'avui, Hidalgo s'ha autofiniquitat, quan en repetides ocassions un entrenador no troba explicació al que succeeix dificilment podrà trobar una sol-lució i redreçar la situació.
La temporada anterior ja la vàrem valorar i va quedar clar quines van ser les circunstàncies del descens però el que està passant aquesta temporada es injustificable.
Hidalgo ha de deixar el càrrec avui mateix, cal una persona amb noves propostes, amb idees noves i que sàpigar gestionar els jugadors dels que dispossa.
Sincerament, tinc la percepció, que Hidalgo mai ha estat del agrado de la gent, de fet l'any que ascendim, la primera jornada de lliga, perdem a casa amb el Castellon i ja vaig sentir crits de Hidalgo dimisión.
Dit això, un professional no pot sortir a roda de prensa sabent com estan els ànims i deixar-se anar d'aquesta manera.
Ara mateix estem en descens, cal un entrenador que si sàpiga que dir-li als jugadors quan no fan be la seva feina.

Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem