Autor Tema: SABADELL - SAN FERNANDO, Jda.12 - Diumenge dia 14 a les 17:00  (Llegit 9653 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
  • Gènere: Masculí
Re:SABADELL - SAN FERNANDO, Jda.12 - Diumenge dia 14 a les 17:00
« Respondre #100 el: 14 de Novembre de 2021, 23:21:37 pm »
https://youtu.be/_GXL1Lh1WZc

https://youtu.be/xzqp9BHyJUA

Aquí amb empat a dos, i en el temps de descompte hem tingut el 3-2, però tampoc hem sabut xutar entre els tres pals  :malament

https://youtu.be/CUGHUW7RGQk

Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #101 el: 14 de Novembre de 2021, 23:27:24 pm »
Amb la roda de premsa d'avui, Hidalgo s'ha autofiniquitat, quan en repetides ocassions un entrenador no troba explicació al que succeeix dificilment podrà trobar una sol-lució i redreçar la situació.
La temporada anterior ja la vàrem valorar i va quedar clar quines van ser les circunstàncies del descens però el que està passant aquesta temporada es injustificable.
Hidalgo ha de deixar el càrrec avui mateix, cal una persona amb noves propostes, amb idees noves i que sàpigar gestionar els jugadors dels que dispossa.
Sincerament, tinc la percepció, que Hidalgo mai ha estat del agrado de la gent, de fet l'any que ascendim, la primera jornada de lliga, perdem a casa amb el Castellon i ja vaig sentir crits de Hidalgo dimisión.
Dit això, un professional no pot sortir a roda de prensa sabent com estan els ànims i deixar-se anar d'aquesta manera.
Ara mateix estem en descens, cal un entrenador que si sàpiga que dir-li als jugadors quan no fan be la seva feina.

Això va ser just la temporada abans de l'ascens, és a dir, la següent d'Olot. Una altra cosa és que vulguis dir que la temporada abans de l'ascens... És a dir, vàrem perdre davant el Castelló a casa a la jornada 1 de la temporada 19/20, 0-2

Després Hidalgo va saber redreçar-ho tot fins 3/4 jornades abans de la covid, a on es perdia al final dels partits i on es veia que quelcom no rutllava bé.

Va arribar el PO a Màlaga i l'ascens va ser meravellós per a tots.

De l'any passat res es pot dir, desastre i aquest any segueix igual.

Es fora Manzaneda i això és un pas, ara queda Hidalgo i després només que la directiva s'adoni que s'ha de fer per millorar.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3135
  • Endavant Sabadell
« Respondre #102 el: 14 de Novembre de 2021, 23:37:15 pm »
Amb la roda de premsa d'avui, Hidalgo s'ha autofiniquitat, quan en repetides ocassions un entrenador no troba explicació al que succeeix dificilment podrà trobar una sol-lució i redreçar la situació.
La temporada anterior ja la vàrem valorar i va quedar clar quines van ser les circunstàncies del descens però el que està passant aquesta temporada es injustificable.
Hidalgo ha de deixar el càrrec avui mateix, cal una persona amb noves propostes, amb idees noves i que sàpigar gestionar els jugadors dels que dispossa.
Sincerament, tinc la percepció, que Hidalgo mai ha estat del agrado de la gent, de fet l'any que ascendim, la primera jornada de lliga, perdem a casa amb el Castellon i ja vaig sentir crits de Hidalgo dimisión.
Dit això, un professional no pot sortir a roda de prensa sabent com estan els ànims i deixar-se anar d'aquesta manera.
Ara mateix estem en descens, cal un entrenador que si sàpiga que dir-li als jugadors quan no fan be la seva feina.

Això va ser just la temporada abans de l'ascens, és a dir, la següent d'Olot. Una altra cosa és que vulguis dir que la temporada abans de l'ascens... És a dir, vàrem perdre davant el Castelló a casa a la jornada 1 de la temporada 19/20, 0-2

Després Hidalgo va saber redreçar-ho tot fins 3/4 jornades abans de la covid, a on es perdia al final dels partits i on es veia que quelcom no rutllava bé.

Es fora Manzaneda i això és un pas, ara queda Hidalgo i després només que la directiva s'adoni que s'ha de fer per millorar.
M'he explicat malament, merci per la correció, volia dir l'any post Olot, com be dius.
La roda de premsa d'avui denota que Hidalgo necessita ajut extern, la pressió l'ha superat i aquest neguit o ansietat el transmet als jugadors.
Sincerament, em sap greu per la seva figura, no timc el plaer de coneixe'l però sí jo fos amic seu li aconsellaria deixar-ho inmediatament.
Dificilment podrà reconduir la situació i la seva imatge quedarà malmessa.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1335
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #103 el: 15 de Novembre de 2021, 00:07:33 am »
Avui Hidalgo ha donat la culpa de tot a l'afició... LAMENTABLE i no dire gaire, només que Hidalgo per dignitat cap a la seva persona ha de dimitir ja!!!. I el presi que no ens prengui més el pel i sigui valent :rant:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #104 el: 15 de Novembre de 2021, 00:17:00 am »

M'he explicat malament, merci per la correció, volia dir l'any post Olot, com be dius.
La roda de premsa d'avui denota que Hidalgo necessita ajut extern, la pressió l'ha superat i aquest neguit o ansietat el transmet als jugadors.
Sincerament, em sap greu per la seva figura, no timc el plaer de coneixe'l però sí jo fos amic seu li aconsellaria deixar-ho inmediatament.
Dificilment podrà reconduir la situació i la seva imatge quedarà malmessa.

Estic d'acord amb tu quand dius que Hidalgo esta sol i afegeixo que avui s'ha fet un Seligrant. Pero ell no necesita ajuda, quelcom que la necesiti ho demana i es veu, no es el cas.

A mi no em sap greu per la seva figura (si penses aixo no estimaria al Sabadell i si als seus entrenadors) aixo va en el sou i a mes amb les paraules de avui ja s'ha destapat el seu espirit macarra. I vull aclarir, com ja ho vaig fer posts abans, que un home que a la seva carrera esportiva va ser-hi a 9 equips ja se sap el que significa "mercenari". Idem Juvenal... encara que al Juve jo si li donaria una oportunitat, aixo si, que es tregui el puñetero carnet... que aixo es altra: 3 anys a un club i encara sense carnet. Aixo si, RS diu temes durocratics... Madre mia: Toda la vida rodeado de inut|les!!!

https://dle.rae.es/mercenario
https://dle.rae.es/macarra

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3676
  • You will never walk alone
« Respondre #105 el: 15 de Novembre de 2021, 01:03:45 am »
A veure si és tan arlequinat per dimitir ara el de Canovelles…
Visca el Sabadell!!

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 882
« Respondre #106 el: 15 de Novembre de 2021, 08:36:12 am »
Per cert posso un nom damunt la taula de la persona principal avaladora d'antonio hidalgo,i el pitjor...de que no el fotin fora

GRACIES!! GRACIES!! AXEL TORRES

Si,ell va ser l'ideoleg de la seva arribada(res en contra) pero...ara es el culpable de que no ens el treiem de sobre ni amb aigua bullint,no se que espera per deixar de defensar a mort a hidalgo,a baixar dos anys seguits? l'any passat ja va dir que no el tenien que fer fora ni baixant...

Esteve obre els ulls!! ja la veu ***** l'any passat,no torneu a repetir els mateixos errors!! encara estem a temps de tenir una temporada tranquila

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 599
« Respondre #107 el: 15 de Novembre de 2021, 09:00:21 am »
Hidalgo no està sol, Hidalgo es l'entrenador que més confiança ha tingut d'una directiva a la historia del club i segurament podriem ampliar a qualsevol categoria professional del país.

Hidalgo surt a la roda de premsa amb un missatge al cap i un cop "analitzat" el partit es deixa anar: ell no te culpa de res i tothom està en contra seva.

A tots ens sap greu perquè és l'heroi d'Olot, el que va aconseguir salvar-nos de baixar i pràcticament dessapareixer. Sempre agraits i si cal una graderia o el que sigui. Honor a Hidalgo

Està cremat, molt cremat. I no em refereixo a ell com a persona sino a la seva responsabilitat. Han fotut fora a Manza pel que ja només queda ell de pal de paller i qualsevol crítica a l'equip és una crítica a Hidalgo. Ahir a la roda de premsa parlava de guanyar i guanyar com única forma de que la seva figura quedes reforçada. Te raó. Pero no val guanyar contra el Castilla i tornar a perdre aquí, necessita una ratxa massa llarga ( i per tant improbable) per a que tornem a confinar en ell. Recordem que porta 13 partits guanyats de 56 jugats

Segueixo pensant que els jugadors no son tant dolents com sembla, no per estar en descens. Que no tenim un equip per entra a play off, doncs sembla que no (jo era dels que pensava que si) però tampoc per estar tant avall.

El CES em recorda molt al FCB dels darrers anys, equip que vol construir amb la pilota, amb jugadors que la toquen pero amb 3 mancances importants:

- Gol
- Liders dins del camp (al FCB son tots joves i aquí molts son nous)
- Lider a la banqueta (Hidalgo = Koeman)

Sembla una tonteria pero el FCB ha fitxat a Alves i no es per a jugar de lateral amb 40 anys. Es per tenir un líder, algú amb pes a un vestidor ple de nanos de 20 anys.

En el nostre cas és encara pitjor perquè no tenim un problema de joventut, tenim un problema de gent adulta futbolísticament poc implicada.

Amb un entrenador nou es trencarien dinámiques i els jugadors haurien de tornar a guanyar-se ell lloc. Això podria generar nomes jerarquies i potser tenir algun resultat positiu abans del mercat d'hivern.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5158
« Respondre #108 el: 15 de Novembre de 2021, 09:05:16 am »
Hidalgo ha intentat fer-se l'harakiri amb les seves declaracions.
Podria haver sortit a roda de premsa reconeixen els seus erros en els cambis, cosa que ha vist tothom, i en cambi ha sortit a disparar al major actiu del club, els socis.
Aviam si la directiva recull el guà llançat i el despedeix.
En quan al partit doncs lo que comento, l'hem tirat des de la banqueta.
Hem fet, no una no, sinó dos passes enrera i ens han menjat.
Es posa negre el tema.
Si la directiva vol, hi som a temps.

Desconnectat LLuCo96

• Juvenil
  • Missatges: 546
  • Visca el CE Sabadell!!
« Respondre #109 el: 15 de Novembre de 2021, 09:38:27 am »
Después de un 2-0 a favor, no puede ser que aún no hayan noticias del despido de hidalgo, Esteve es bueno en su campo pero no tiene lo que hay que tener en lo deportivo.
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4168
« Respondre #110 el: 15 de Novembre de 2021, 09:51:47 am »
I de la gran plantilla quants n'aprofitem? Si amb un 2-0 són incapaços de controlar el partit es que son molt dolents, ahir guanyant 2-0 ja o vaig dir, està ve que fotin fora al Hidalgo, però amb aquesta plantilla pot ser un desfile d'entrenadors, us felicito els que ancara creieu amb aquesta plantilla, jo no i vaig creure ni al començament de la lliga, recordeu lo del devanter centre referència?

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #111 el: 15 de Novembre de 2021, 09:55:43 am »
Hidalgo no està sol, Hidalgo es l'entrenador que més confiança ha tingut d'una directiva a la historia del club i segurament podriem ampliar a qualsevol categoria professional del país.

Hidalgo surt a la roda de premsa amb un missatge al cap i un cop "analitzat" el partit es deixa anar: ell no te culpa de res i tothom està en contra seva.

A tots ens sap greu perquè és l'heroi d'Olot, el que va aconseguir salvar-nos de baixar i pràcticament dessapareixer. Sempre agraits i si cal una graderia o el que sigui. Honor a Hidalgo

Està cremat, molt cremat. I no em refereixo a ell com a persona sino a la seva responsabilitat. Han fotut fora a Manza pel que ja només queda ell de pal de paller i qualsevol crítica a l'equip és una crítica a Hidalgo. Ahir a la roda de premsa parlava de guanyar i guanyar com única forma de que la seva figura quedes reforçada. Te raó. Pero no val guanyar contra el Castilla i tornar a perdre aquí, necessita una ratxa massa llarga ( i per tant improbable) per a que tornem a confinar en ell. Recordem que porta 13 partits guanyats de 56 jugats

Segueixo pensant que els jugadors no son tant dolents com sembla, no per estar en descens. Que no tenim un equip per entra a play off, doncs sembla que no (jo era dels que pensava que si) però tampoc per estar tant avall.

El CES em recorda molt al FCB dels darrers anys, equip que vol construir amb la pilota, amb jugadors que la toquen pero amb 3 mancances importants:

- Gol
- Liders dins del camp (al FCB son tots joves i aquí molts son nous)
- Lider a la banqueta (Hidalgo = Koeman)

Sembla una tonteria pero el FCB ha fitxat a Alves i no es per a jugar de lateral amb 40 anys. Es per tenir un líder, algú amb pes a un vestidor ple de nanos de 20 anys.

En el nostre cas és encara pitjor perquè no tenim un problema de joventut, tenim un problema de gent adulta futbolísticament poc implicada.

Amb un entrenador nou es trencarien dinámiques i els jugadors haurien de tornar a guanyar-se ell lloc. Això podria generar nomes jerarquies i potser tenir algun resultat positiu abans del mercat d'hivern.
Molt d'acord amb tot el que dius,no em refereixo que Hidalgo estigui sol, sino que li cal ajut extern a nivell psicològic.
Parla d'ell mateix en tercera persona, cada cop es més visceral, no troba solucions als problemes, es reiteratiu, es sent assenyalat, en molts casos creu que les coses pasen de manera circunstancial, es molt exigent pero poc autocrític, ha viscut una montanya rusa emocional, etc ...
Clarament li cal suport psicològic, hi no ho dic en to pejoratiu sino més aviat al contrari.
A tots ens ha passat a nivell individual que tens una mala época i totes les decissions que prens sempre son les incorrectes, et sens incompres i no aixeques cap perque no disposes d'eines o solucions, doncs a ell li passa però amb l'afegit que lidera tot una plantilla de 30 jugadors.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #112 el: 15 de Novembre de 2021, 10:12:54 am »
I de la gran plantilla quants n'aprofitem? Si amb un 2-0 són incapaços de controlar el partit es que son molt dolents, ahir guanyant 2-0 ja o vaig dir, està ve que fotin fora al Hidalgo, però amb aquesta plantilla pot ser un desfile d'entrenadors, us felicito els que ancara creieu amb aquesta plantilla, jo no i vaig creure ni al començament de la lliga, recordeu lo del devanter centre referència?
Jo crec que si amb la plantilla d'ahir fas un 4-2-3-1 de tota la vida, la linea defensiva tots la tenim clara, amb un doble pivot Aguza y Boniquet, per davant una linea de tres, tenim jugadors de sobres de qualitat per ocupar aquestes posicions i adalt un 9, encara no se si Kaxe es bo o dolent, doncs crec que pots competir per altres objectius dels que estem lluitant ara, amb aquest planter no es normal estar en zona descens.
Lo d'ahir malauradament ja ens ha passat innumerables ocassions i no es mes que el síndrome de la por, ansietat.
El propi comentarista de esports 3, abans del golarro de falta del San Fernando ho diu, Hidalgo s'ha amagat a la banqueta i a l'imatge la cara del mister es d'autèntic pànic.
Cal un perfil de entrenador que els hi generi confiança, confii amb ells ie els hi transmeti seguretat.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1117
« Respondre #113 el: 15 de Novembre de 2021, 10:19:12 am »
Con todos mis respetos a todos los que en el fondo seguís defendiendo a (ya no quiero recordarlo)NO sabremos si tenemos mala plantilla o buena hasta que no la entrene otro .QUIEN?
En lo que va de temporada cualquier entrenador visitante le he visto más cualificado que a (X)

Hace más de un año ( quizás fui el primero) pedí la sustitución de (X) y pedí al que ha mencionando un compañero unos comentarios atrás.(Si Pacheta)
Con los 400.000 euracos que no se gastaron el año pasado quizás se pudo haber intentado traer a alguien.
Pero muchos de vosotros decíais y habéis seguido diciendo que nadie como (X)nos conoce para sacarnos de esto.pues nada disfrutarlo .
Por cierto a día de hoy sigo pensando que no hemos perdido con equipos superiores a nosotros .Nos han ganado equipos que estaban dirigidos desde el banquillo.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #114 el: 15 de Novembre de 2021, 10:36:18 am »
Lo tengo claro que con la plantilla que tenemos no nos vale ni para salvarnos del descenso, a la prueba me remito, vemos la clasificación y estamos ahí en 2 RFEF, por eso veo bien que hayan despedido al Manza, único responsable de los fichajes de la plantilla una temporada más han sido insuficiente e inadecuado, y esta temporada llevamos el mismo camino que la anterior, quince meses de un sin vivir, que por lo que se ve no tiene fin.

El entrenador, no puede ejecutar su sistema ya que no tiene los jugadores idóneos, muestra de ello cuando compareció después del partido contra el At. Baleares, ayer mismo antes de los cambios el equipo ya deambulaba por el campo, se había perdido los papeles cada uno hacia lo que quería y hay jugadas donde se ve al jugador que no quiere ni ir a por el esférico, con esta clase de jugadores es difícil jugar cualquier sistema y menos que nos salvemos como ya comente.

El problema, que es lo que más miedo me da, es que echando a Hidalgo, ¿qué entrenador se hace cargo de esta plantilla? que le saque el rendimiento apropiado para por lo menos salvar la categoría, si esto no se consigue con un nuevo entrenador, a este le hemos dado la excusa perfecta al final de temporada "esta plantilla no la he confeccionado yo" el mundo del fútbol está lleno de buitres y mercenarios que les importa lo más mínimo el lograr los objetivos trazados al comenzar la temporada solo piensan en el dinero que van a percibir, una vez más el Ce Sabadell FC, está en manos de los jugadores que al final de temporada se irán a otro lugar a seguir engañando.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Sabadell1903

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
« Respondre #115 el: 15 de Novembre de 2021, 10:38:14 am »
Subscribeixo totes les opinions anteriors, hi veig més coherència i objectivitat que a la roda de premsa del Hidalgo.
Cal un canvi, posar les bases per una direcció esportiva professional i amb experiencia i també un president i junta directiva que el Centre d ' Esports Sabadell sigui la seva dedicació preferent i que ho visquin i ho transmiteixin als socis i afeecionats.
Potser demano masses coses.....

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1176
« Respondre #116 el: 15 de Novembre de 2021, 10:55:33 am »
Jo crec que si amb la plantilla d'ahir fas un 4-2-3-1 de tota la vida, la linea defensiva tots la tenim clara, amb un doble pivot Aguza y Boniquet, per davant una linea de tres, tenim jugadors de sobres de qualitat per ocupar aquestes posicions i adalt un 9, encara no se si Kaxe es bo o dolent, doncs crec que pots competir per altres objectius dels que estem lluitant ara, amb aquest planter no es normal estar en zona descens.
Lo d'ahir malauradament ja ens ha passat innumerables ocassions i no es mes que el síndrome de la por, ansietat.
El propi comentarista de esports 3, abans del golarro de falta del San Fernando ho diu, Hidalgo s'ha amagat a la banqueta i a l'imatge la cara del mister es d'autèntic pànic.
Cal un perfil de entrenador que els hi generi confiança, confii amb ells ie els hi transmeti seguretat.
Es que hay cosas que no se entienden en la alineación. Jacobo es un jugador imprescindible ahora mismo en el equipo, pero NO para jugar de delantero centro. Ayer lo vi peleando muchísimos balones x alto con los centrales, y no ganaba ni uno (evidentemente). Esos balones los debe pelear un delantero  centro grande (que los tenemos) y asi dar libertad de movimientos a Jacobo, que deberia jugar en vez de Moha que no veo q aporte absolutamente nada en ataque.
Y del centro de campo mejor hablamos otro dia...
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1117
« Respondre #117 el: 15 de Novembre de 2021, 11:59:27 am »
Ya estamos con que entrenador traemos, si yo supiera quien está en el paro daria el nombre de 15-20.
Quien conocía al entrenador del San Fernando (ex deAndorra GironaB Horta)y la lección que le dio ayer al vende mantas.

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 599
« Respondre #118 el: 15 de Novembre de 2021, 12:25:10 pm »
Fichajes CES:

- Guillem Molina: para mi de las mejores incorporaciones de esta temporada
- Diego Caballo: tampoco me parece mal jugador, los mejores centros salen de si pierna
- Moha: por ahora ha demostrado más bien poco pero se le presupone potencial por la clase que tiene. Necesita aceptar que no será una estrella
- Aguza: el mejor MC, junto con Facu, que tenemos. Aun con esto, le veo poca personalidad, no es el lider que pensabamos
- Facu: imprescindible en el mediocampo a ojos de todo el mundo menos del entrenador que lo pone solo de vez en cuando
- Muguruza: en mi opinión no da el nivel, muy justo tanto en ataque como en defensa
- Jacobo: profesional, luchador y con clase. Eso si, le hacen jugar de todo menos de lo que es. El Stoikcov de esta temporada.
- Kaxe: en el primer partido me pareció un 9 total, jugaba bien de espaldas, abria a banda y la que tubo fué al palo. Luego se ha ido diluyendo como un azucarillo, cuestión de confianza?
- Ramon Folch: ni está ni se le espera
- Cesar Morgado: físico y poco más. No tiene juego con los pies, es algo lento y se le genera problemas con todo lo que no sean balones altos
- Gabarre: una versión mala de Edgar. Se casca un paquete de ducados diario y luego pasa lo que pasa
- Kike Royo: venía a ser el nuevo Mackay y ha terminado suplente. Tampoco le recurdo grandes "cantadas", almenos no más que las de Emilio
- Emilio Bernard: vino de tapado y esta jugando. Para mi gusto es un poco bajito pero el chaval tiene personalidad

Con esta lista quiero poner de relieve mi opinión: los jugadores uno por uno no son tan malos, el problema lo tenemos cuando juegan juntos.

Y lo mismo paso la temporada pasada, teníamos a un crack como Stoickov más peniente de robar el balo que de generar. A jugadores como Aaron o Heber que jugaban de forma testimonial. Angel, prácticamente un ex jugador, era titular jornada tras jornada en el mediocampo. Jaime, que está en nuestra categoría, era central titular en muchas ocasiones. Oscar Rubio, con casi 40 jugaba jornada tras jornada. Nestor debuto en 2a!!!

Solo hay que ver los equipos que pasan por la NCA. Hemos visto autenticas bandas dignas de regional pero que tienen un plan muy claro y lo ejecutan. Equipos que te ceden la pelota porque saben que cerrandote un poquito atras no vas a generar nada.

Y nuestro plan? Tener posesión estéril en la zona de defensa y mediocampo para que un lateral termine centrando a nuestro atacante cuando ya está rodeado de 4 defensas. Eso, una y otra vez.

Ayer vimos algun contaataque!! ¿Sabéis porque? Porque nos encontramos 2 goles en 20 minutos y el San Fernando tubo que abrirse un poco, si hubieramos ido 0-0 la consigna hubiera sido relentizar el juego otra vez.

El mercado de invierno será importante pero sin un director de orquesta nuevo seguiremos jugando a lo mismo, a nada.

Por último, los jugadores saben desde hace semanas que Hidalgo está fuera y quien va a seguir a un lider al que le quedan 2 telediarios y que encima raja de ti en público.

Aceptar el error, borron y cuenta nueva.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #119 el: 15 de Novembre de 2021, 14:04:42 pm »
Jo sempre he vist a Hidalgo com un entrenador tipo Zidane. Ex-jugador de futbol profesional, els jugadors el respecten i bon gestor de vestuari. Però tàcticament per mi deixa molt que desitjar. O proposa moltes coses i els jugadors no l'entenen o no en te nidea. Pero la renúncia que va fer a jugar a futbol jugant amb 6 defenses no l'he vist fer ni a Seligrat.

L'any de l'ascens, la plantilla era una familia, l'ambient era brutal i molts partits els vam guanyar per sort o empenta. A la que s'ha acabat aixo Hidalgo no ha fet res. No li ha funcionat ni la idea, ni el plantejament, ni la estregia, res de res. L'any passat tenia l'excusa de la plantilla, pero aquesta temporada no em val. Si veu que no té forces per gestionar aquest equip o que ningú li fa cas que faci un pas al costat i que entri un altre.

PD1: Només llegeixo que Calzada, Calzada i Calzada. Esteve es la cara visible del club, però ell no pren les desicions. L'home important es Pau Morilla.
PD2: Els inversors (calzada NO) han fotut molts calers i estàn que treuen fum.
PD3: Em comenten que desde fa setmanes hi ha hagut contacte amb un entrenador, bastant conegut a 2ab, ha entrenat a equips forts de la divisió però la seva ultima experiencia com a entrenador no va ser gaire bona (també a 2ab)
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.