Autor Tema: SABADELL - SAN FERNANDO, Jda.12 - Diumenge dia 14 a les 17:00  (Llegit 9656 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7259
  • Gènere: Masculí
Re:SABADELL - SAN FERNANDO, Jda.12 - Diumenge dia 14 a les 17:00
« Respondre #120 el: 15 de Novembre de 2021, 14:24:43 pm »
Es increíble que avui encara no l’hagin fet fora…

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5830
« Respondre #121 el: 15 de Novembre de 2021, 14:37:29 pm »

Surrealista.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #122 el: 15 de Novembre de 2021, 14:53:23 pm »
Molt mal partit. Jugant amb tan poca intensitat és molt difícil tancar els partits. No entenc perquè s'ha pressionat tan poques vegades. Jacobo, Moha i Aaron al davant, tots tres jugadors joves, però crec que massa passius a l'hora de defensar. El San Fernando, un equip normalet del grup, ha tocat i jugat com ha volgut. Han combinat amb una comoditat més que sorprenent. Això també gràcies a la inoperant actuació dels nostres mig centres que no han recuperat gaires pilotes. No sé... l'equip tendeix a tirar cap enrere amb massa facilitat. Necessitem més agesivitat i més cames. Jugant al tram-tram és impossible, i el pitjor és que el públic s'avorreix com una ostra. En fi, malament rai...  :****
« Darrera modificació: 15 de Novembre de 2021, 16:55:24 pm per jarisacat »

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3676
  • You will never walk alone
« Respondre #123 el: 15 de Novembre de 2021, 15:27:12 pm »
No se a que espera aquesta directiva... anirem tard com sempre. De moment, l'objectiu és 100% salvar la categoria. Sembla que ens espera una temporada mediocre. Sort que aquest any no puc anar gaire a l'estadi...
Visca el Sabadell!!

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #124 el: 15 de Novembre de 2021, 15:45:36 pm »
Desconeixo si l'home important és Pau Morilla, Esteve Calzada, o l'Axel Torres però hem d'apuntar cap aquests tres. Avui, son els màxims responsables del SURREALISME esperpentic que ens han posat i capaços si segueixen amb aquesta actitut ridícula i de no sentar-se a redreçar d'una vegada el club esportivament i PRENDRE LES DECICIONS JA pel bé del club de fer-nos baixar 2 categories seguides. Sobren els motius, HIDALGO fora d'una vegada. I llavors teniu feina a portar un entrenador i un director esportiu. l'objectiu ara mateix evitar un nou decens.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #125 el: 15 de Novembre de 2021, 16:20:54 pm »

Surrealista.

No deuen tenir substitut (lligat o clar)
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3814
« Respondre #126 el: 15 de Novembre de 2021, 16:34:35 pm »
Un día después y no me lo creo, nos ponemos 2-0 en un partido flojito,  donde no jugamos como otras veces en casa, con casi 4000 personas en  el Estadio, todo a favor... como nos complicamos la vida con un penalty absurdo , luego una falta que nos la marcaron desde Olimpia y eso sí con el 2-2 personalmente vi que podíamos perder, y en el futbol a veces si 2+2 suman 4.

No se si ayer la culpa fue de Hidalgo o de errores individuales de los jugadores, pero lo que está claro que el mister da muestras de no saber como enderezar esto, y hay que poner solución ya, y yo lo he defendido siempre, pero después de la rueda de prensa de ayer, yo creo que ya no debe seguir más, el socio es sagrado y siempre que hayan críticas de forma educada, es lo que hay , esto va en el cargo, a mi nunca se me ocurriría meterme con nadie de los míos durante el partido, pero respeto a los socios que sí lo hagan siempre que no se rebase ninguna línea roja, escuché en sus declaraciones que Jacobo lo hizo formidable de delantero ¿en serio? coincido con el compañero que ha dicho que el pobre estaba muy perdido y que las pelotas aéreas se limitaba a hacer faltas y para mí estuvo desaprovechado, pero supongo que antes de que le preguntaran como salimos en casa a jugar sin ningún delantero ya destacó que fue un acierto el invento, luego también comentó que los jugadores son los que son, no se si quiso decir que no tienen nivel, que no confía en ellos o que con ellos saldremos adelante ya que tienen calidad... pero como no lo tengo claro hay que buscar algún revulsivo, que igual seguimos como hasta ahora o incluso peor, pero pienso que jugador por jugador hay nivel para mantenernos, y esa va a ser nuestra realidad, intentar mantenernos.

« Darrera modificació: 15 de Novembre de 2021, 16:36:43 pm per gol del Sabadell »
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1233
« Respondre #127 el: 15 de Novembre de 2021, 16:59:52 pm »
Hidalgo tienes razón, no me gusta nada de lo que haces y todo es una **** m***** a partir del ascenso, no desde el primer día como dices tú, no nos pasemos tampoco de victimas. Creo que la mayoría de la afición estábamos encantados con tu llegada, en aquel momento fue una bombona de óxigeno. Encantados de que nos salvases en Olot y de la temporada siguiente hasta 3 o 4 jornadas antes del parón por el confinamiento.

Ahora pregunto... ¿y que tiene de malo eso? ¿tengo que estar contento con los números que tiene el equipo? Yo no se de fútbol como tú, ni se lo que pasa en el vestuario, ni me entero de las decisiones que tomas, ni si Jacobo tuvo vomiteras, ni de la estrategia, etc. Yo sólo se del amor a un escudo y que la cosa hace meses que no funciona contigo como entrenador. Mucha paciencia hay contigo en general por ser un arlequinado de corazón pero si alguien te critica ya deberías saber que eso entra dentro de tu nómina, esa nómina que no quieres dejar perder por nada del mundo. Si tu estás enfadado yo también lo estoy y tengo derecho a manifestarlo.

Me duele pensar así de ti porque te veo muy buena persona, muy trabajador y muy arlequinado pero es lo que siento.

(se que no lo leerá pero necesitaba desahogarme)
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #128 el: 15 de Novembre de 2021, 17:04:55 pm »
Fichajes CES:

- Guillem Molina: para mi de las mejores incorporaciones de esta temporada
- Diego Caballo: tampoco me parece mal jugador, los mejores centros salen de si pierna
- Moha: por ahora ha demostrado más bien poco pero se le presupone potencial por la clase que tiene. Necesita aceptar que no será una estrella
- Aguza: el mejor MC, junto con Facu, que tenemos. Aun con esto, le veo poca personalidad, no es el lider que pensabamos
- Facu: imprescindible en el mediocampo a ojos de todo el mundo menos del entrenador que lo pone solo de vez en cuando
- Muguruza: en mi opinión no da el nivel, muy justo tanto en ataque como en defensa
- Jacobo: profesional, luchador y con clase. Eso si, le hacen jugar de todo menos de lo que es. El Stoikcov de esta temporada.
- Kaxe: en el primer partido me pareció un 9 total, jugaba bien de espaldas, abria a banda y la que tubo fué al palo. Luego se ha ido diluyendo como un azucarillo, cuestión de confianza?
- Ramon Folch: ni está ni se le espera
- Cesar Morgado: físico y poco más. No tiene juego con los pies, es algo lento y se le genera problemas con todo lo que no sean balones altos
- Gabarre: una versión mala de Edgar. Se casca un paquete de ducados diario y luego pasa lo que pasa
- Kike Royo: venía a ser el nuevo Mackay y ha terminado suplente. Tampoco le recurdo grandes "cantadas", almenos no más que las de Emilio
- Emilio Bernard: vino de tapado y esta jugando. Para mi gusto es un poco bajito pero el chaval tiene personalidad

Con esta lista quiero poner de relieve mi opinión: los jugadores uno por uno no son tan malos, el problema lo tenemos cuando juegan juntos.

Y lo mismo paso la temporada pasada, teníamos a un crack como Stoickov más peniente de robar el balo que de generar. A jugadores como Aaron o Heber que jugaban de forma testimonial. Angel, prácticamente un ex jugador, era titular jornada tras jornada en el mediocampo. Jaime, que está en nuestra categoría, era central titular en muchas ocasiones. Oscar Rubio, con casi 40 jugaba jornada tras jornada. Nestor debuto en 2a!!!

Solo hay que ver los equipos que pasan por la NCA. Hemos visto autenticas bandas dignas de regional pero que tienen un plan muy claro y lo ejecutan. Equipos que te ceden la pelota porque saben que cerrandote un poquito atras no vas a generar nada.

Y nuestro plan? Tener posesión estéril en la zona de defensa y mediocampo para que un lateral termine centrando a nuestro atacante cuando ya está rodeado de 4 defensas. Eso, una y otra vez.

Ayer vimos algun contaataque!! ¿Sabéis porque? Porque nos encontramos 2 goles en 20 minutos y el San Fernando tubo que abrirse un poco, si hubieramos ido 0-0 la consigna hubiera sido relentizar el juego otra vez.

El mercado de invierno será importante pero sin un director de orquesta nuevo seguiremos jugando a lo mismo, a nada.

Por último, los jugadores saben desde hace semanas que Hidalgo está fuera y quien va a seguir a un lider al que le quedan 2 telediarios y que encima raja de ti en público.

Aceptar el error, borron y cuenta nueva.
Me quedo con este comentario.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4168
« Respondre #129 el: 15 de Novembre de 2021, 17:23:50 pm »
Y ahora una de nuestras Penyas a publicado un escrito pidiendo la destitución de Hidalgo, la cosa ya está muy caliente y no creo que dure mucho, vamos preparándonos para un duro fin de temporada

PD ahora veo que otra Penya a sacado también otro comunicado
« Darrera modificació: 15 de Novembre de 2021, 17:27:31 pm per o rei marañon »

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3135
  • Endavant Sabadell
« Respondre #130 el: 15 de Novembre de 2021, 17:24:33 pm »
Fichajes CES:

- Guillem Molina: para mi de las mejores incorporaciones de esta temporada
- Diego Caballo: tampoco me parece mal jugador, los mejores centros salen de si pierna
- Moha: por ahora ha demostrado más bien poco pero se le presupone potencial por la clase que tiene. Necesita aceptar que no será una estrella
- Aguza: el mejor MC, junto con Facu, que tenemos. Aun con esto, le veo poca personalidad, no es el lider que pensabamos
- Facu: imprescindible en el mediocampo a ojos de todo el mundo menos del entrenador que lo pone solo de vez en cuando
- Muguruza: en mi opinión no da el nivel, muy justo tanto en ataque como en defensa
- Jacobo: profesional, luchador y con clase. Eso si, le hacen jugar de todo menos de lo que es. El Stoikcov de esta temporada.
- Kaxe: en el primer partido me pareció un 9 total, jugaba bien de espaldas, abria a banda y la que tubo fué al palo. Luego se ha ido diluyendo como un azucarillo, cuestión de confianza?
- Ramon Folch: ni está ni se le espera
- Cesar Morgado: físico y poco más. No tiene juego con los pies, es algo lento y se le genera problemas con todo lo que no sean balones altos
- Gabarre: una versión mala de Edgar. Se casca un paquete de ducados diario y luego pasa lo que pasa
- Kike Royo: venía a ser el nuevo Mackay y ha terminado suplente. Tampoco le recurdo grandes "cantadas", almenos no más que las de Emilio
- Emilio Bernard: vino de tapado y esta jugando. Para mi gusto es un poco bajito pero el chaval tiene personalidad

Con esta lista quiero poner de relieve mi opinión: los jugadores uno por uno no son tan malos, el problema lo tenemos cuando juegan juntos.

Y lo mismo paso la temporada pasada, teníamos a un crack como Stoickov más peniente de robar el balo que de generar. A jugadores como Aaron o Heber que jugaban de forma testimonial. Angel, prácticamente un ex jugador, era titular jornada tras jornada en el mediocampo. Jaime, que está en nuestra categoría, era central titular en muchas ocasiones. Oscar Rubio, con casi 40 jugaba jornada tras jornada. Nestor debuto en 2a!!!

Solo hay que ver los equipos que pasan por la NCA. Hemos visto autenticas bandas dignas de regional pero que tienen un plan muy claro y lo ejecutan. Equipos que te ceden la pelota porque saben que cerrandote un poquito atras no vas a generar nada.

Y nuestro plan? Tener posesión estéril en la zona de defensa y mediocampo para que un lateral termine centrando a nuestro atacante cuando ya está rodeado de 4 defensas. Eso, una y otra vez.

Ayer vimos algun contaataque!! ¿Sabéis porque? Porque nos encontramos 2 goles en 20 minutos y el San Fernando tubo que abrirse un poco, si hubieramos ido 0-0 la consigna hubiera sido relentizar el juego otra vez.

El mercado de invierno será importante pero sin un director de orquesta nuevo seguiremos jugando a lo mismo, a nada.

Por último, los jugadores saben desde hace semanas que Hidalgo está fuera y quien va a seguir a un lider al que le quedan 2 telediarios y que encima raja de ti en público.

Aceptar el error, borron y cuenta nueva.
Me quedo con este comentario.
Yo tambien, sólo discrepo en el punto en el que comentas que los equipos rivales no tienen nivel, creo que si que lo hay, a pesar de no disponer de grandes jugadores, son equipos que saben cual es su cometido y lo llevan a la perfección, pocos errores individuales y buenos bloques.
Tbien comentaba otro compañero que el tridente Moha, Aaron, Jacobo es muy poco intenso en tareas defensivas y lo estamos pagando.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #131 el: 15 de Novembre de 2021, 17:29:50 pm »
Y ahora una de nuestras Penyas a publicado un escrito pidiendo la destitución de Hidalgo, la cosa ya está muy caliente y no creo que dure mucho, vamos preparándonos para un duro fin de temporada

Yo pido la destitución de Moha...

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1177
« Respondre #132 el: 15 de Novembre de 2021, 17:31:18 pm »

otra segunda peña se suma...
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #133 el: 15 de Novembre de 2021, 17:41:41 pm »
Molt mal partit. Jugant amb tan poca intensitat és molt difícil tancar els partits. No entenc perquè s'ha pressionat tan poques vegades. Jacobo, Moha i Aaron al davant, tots tres jugadors joves, però crec que massa passius a l'hora de defensar. El San Fernando, un equip normalet del grup, ha tocat i jugat com ha volgut. Han combinat amb una comoditat més que sorprenent. Això també gràcies a la inoperant actuació dels nostres mig centres que no han recuperat gaires pilotes. No sé... l'equip tendeix a tirar cap enrere amb massa facilitat. Necessitem més agesivitat i més cames. Jugant al tram-tram és impossible, i el pitjor és que el públic s'avorreix com una ostra. En fi, malament rai...  :****
Totalmemt d'acord, el nivell de intensitat d'aquests jugadors es mes propi dels globbers trotters que de professionals.
Cal mes ritme atacant i mes imtensitat sense pilota.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #134 el: 15 de Novembre de 2021, 17:56:08 pm »

Tot i estar d'acord amb el contingut del comunicat, un cop més, entrem en terrenys perillossos i els que ja portem anys en el mundillo, ssbem com acaba.
1- destitucio entrenador
2- jugadores mercenarios
3- directiva dimision
4- desbandada y Llagosterazo
5- ressar a la Moreneta.
Exigència ( sempre ), conformisme ( mai ), dosis de realitat i contextualitzar ( hauria de ser necessari ), la premsa més propera al club, s'ha tirat dos anys fent pedagogia explicant la situació ( venim d'on venim ) i crec que la majoria de socis, sabedors de la realitat, hem entes la situació.
A partir d'aquí, cadascú a títol individual, haurá de decidir cap a on es vol possicionar.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2916
  • Som el Sabadell !
« Respondre #135 el: 15 de Novembre de 2021, 18:15:55 pm »
Sigui com sigui temporada perduda,dons ens tocara lluitar per evitar el descens (tan de bo ho aconseguim) quan les coses estaven pensades per lluitar pel ascens (recordeu un altre vegada mes que tenim un dels pressupostos mes alts dels 40 equips de la categoria,sense contar filials)
Hem tornat !

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2835
« Respondre #136 el: 15 de Novembre de 2021, 18:59:22 pm »
No sé si la directiva llegeix aquest fòrum, no sé si entén gaire de futbol, aparentment semblen bons gestors de recursos. Ara, penso que qualsevol amb tres dits de front pot preveure que si no es prenen mesures immediatament això se'n va a norris. Hauran llençat els diners i perdran el que hi han posat. Es perdrà la categoria, es quedaran sense socis, sense patrocinadors, un desastre.

Jo defensava Hidalgo, semblava bona persona, treballador i amb ganes de fer les coses ben fetes. Em sap greu però ara ja no puc més. Això ja li ve massa gran, no se'n surt i, el seu paper ahir a la roda de premsa ja va ser la gota que fa vessar el got. Mai un entrenador, en aquest món, s'ha de ficar amb el que pensi o deixi de pensar el soci.

Llavors, no acabo d'entendre el que la directiva, que encara és a temps de fer moltes coses, no prengui decisions immediates pel que fa a l'entrenador i direcció esportiva. No serà que no hi ha tants diners per fer moviments? No serà que Hidalgo tingui alguna clàusula al contracte que no doni per indemnitzar-lo? No serà que no tenen capacitat per fitxar un entrenador amb una mica de cara i ulls?

Sigui com sigui, si us plau, comencin a decidir en bé del club començant per l'entrenador sino em temo que entrarem en "arenas movedizas" i això no hi haurà qui ho salvi. Espero equivocar-me però...
FORÇA SABADELL

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #137 el: 15 de Novembre de 2021, 19:53:40 pm »
Hacía mucho tiempo que no escribía... Pero creo que quizás el foro es una plataforma que se toma más en serio o se tiene más en cuenta que los comentarios que se ponen en RRSS... Y espero que los señores que toman decisiones en este club tengan en cuenta lo que se escribe aquí cada día y ahora más que nunca.

Esta temporada se está pareciendo demasiado a la anterior y todos sabemos como acabó.

En una reunión de penyes de la temporada pasada ya bien entrada la segunda vuelta (si no recuerdo mal) el sr Bruno Batlle ya dijo que la confianza en Hidalgo era total y que la decisión de no fichar a nadie en el mercado de invierno se hizo pq era lo mejor dada la situación (no había nada mejor de lo que teníamos). Estábamos en segunda sin nadie esperarlo, eran los "héroes" de Olot y parece que, con resignación, "aceptamos" ambas decisiones.. que ya en ese momento parecían del todo incomprensibles.

La paciencia y comprensión del año pasado, como es normal, ya no la tenemos. BASTA.

El año pasado ya se apostó por 'dejar todo como estaba' y ver qué pasaba.

¿Los señores de la directiva no aprendieron la lección?

BASTA DE INMOBILISMO por parte de la directiva. El entrenador no puede seguir ni un día más y con la rueda de prensa de de ayer, aún menos.

"Cada partit darrere de la banqueta hem criden lleig, amb la meva familia davant" dijo ayer en la rueda de prensa.
"Hace mucho tiempo que haga lo que haga no gusta" dijo ayer en la rueda de prensa.

Puede dar gracias que aún le sigan diciendo lleig y cuestionandolo, en cualquier otro club, ya haría mucho tiempo que estaría en la calle.

La directiva está haciendo una gestión impecable a nivel económico y social, pero eso no puede justificar las NO decisiones que están tomando a nivel deportivo. Si descendemos, todo lo que han conseguido hasta ahora, NO HABRÁ SERVIDO DE NADA.

Como he dicho más arriba, como socio digo BASTA y animo a todos a que expresen su opinión, no debemos resignarnos como la temporada pasada y aceptar todo lo que haga la directiva solo pq 'son los que ponen el dinero'.

Visca el CE Sabadell  :bandera
« Darrera modificació: 15 de Novembre de 2021, 20:23:14 pm per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #138 el: 15 de Novembre de 2021, 20:28:04 pm »
Primer la manera de perdre. No estàvem jugant bé però ens hem posat 2-0 amb una mica de sort i n'hem fallat unes quantes clares, però no tenim gol i així, costa la vida sentenciar partits.

I sí, 22 minuts de pena al final i una pèrdua de papers final molt trista. I no dic sols la del camp. Puc entendre que en la seva situació, un entrenador estigui nerviós per estar en el punt de mira de molts aficionats (que per cert, van estar de 10 animant fons al minut 95), però mai perdre els nervis i rajar de tots els socis com ho va fer ahir.

Espero que es prenguin mesures, encara que comenceu-vos a conscienciar que patirem molt aquesta temporada, si no acabem baixant al final...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1177
« Respondre #139 el: 15 de Novembre de 2021, 22:31:00 pm »
El que no pot fer Hidalgo es generalitzar perque hi hagi alguns socis darrera la banqueta que l'increpin. Desde el meu seient a Lateral no vaig escoltar a ningú fer cap crit contra l'entrenador fins al minut 95. L'afició està de 10 cada partit. Així que dir que "a l'afició no li agrada res del que fem" es pixar-se fora de test...
Campió Lliga de Porres 2022-23