Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
https://www.youtube.com/watch?v=4xXwTYRvfS4
Si passem ja optem a un 1a?
Cita de: Vella Creu Alta en 21 de Novembre de 2021, 09:56:19 amJo vaig veure el partit al gol nord sota el marcador i dls 5 gols es van marcar al gol sudCamp enfangat pero excel-lent fútbol per part dels equips.Doncs jo no vaig tindre la sort de veure-ho, perquè estava fent el servei militar i va tocar conformar-se en escoltar-ho per la ràdio. El dia del Osasuna si que em vaig ocupar que em féssin la guàrdia (previ pago de 700 pessetes; estava en els primers mesos, jeje), però francament no intuia que el dia de la Copa contra el Real Madrid sortís un partit tant rodó, tal com anaven un i l´altre.Recordo bastant també el partit de Copa de la temporada 1983-1984 (l´any de Binéfar). després d´eliminar al Zaragoza, en el que el Real Madrid de Del Bosque i Santillana, ens va guanyar 1-2, amb gol de "Chuma" Rández pel Sabadell i Pineda i Camacho pel Real Madrid. I subjectivament diria, que mai he vist tant públic a la NCA en un partit, més inclús que contra Osasuna i Atlético Madrileño.
Jo vaig veure el partit al gol nord sota el marcador i dls 5 gols es van marcar al gol sudCamp enfangat pero excel-lent fútbol per part dels equips.
Alineació per llençar la copa a les escombraries, ojalá estigui equivocat
Salimos con un equipo catalogado como "B" pero no deja de ser u buen equipo.4-2-3-1Emili,Rubio, Indias, Teo, DaniMolina, AltimiraAaron, Moha, NestorGabarreA lo mejor sale bien y el equipo B se convierte en el A.
Yago Indias juega en el centro del campo con Altimira, y el gol que a fallado Moha tela marinera