Autor Tema: Jaume Bonet, nou entrenador arlequinat  (Llegit 6433 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

wimpi

• Visitant
Re: Jaume Bonet, nou entrenador arlequinat
« Respondre #40 el: 02 de Gener de 2006, 22:59:12 pm »
No siguis il.lus, si segueix directiva rera directiva és només perquè és un ******* manipulable, que mentre tingui les butxaques plenes tot li està bè.

ya... perxo no es podia ni veure amb alguns directius desde fa molts mesos no? (molt abans de ke se sapigues ke marxarien)

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #41 el: 02 de Gener de 2006, 23:06:14 pm »
He estat llegint el que ha posat en MUTIO a miequipo.es i m'ha sobtat això

Llegará el próximo jueves día 5 de enero, donde debutará como míster en el derby entre el Sabadell y la Gramanet del domingo día 8.
De momento y también en el partido de Copa Federación ante el Barbastro, se sentará en el banco sabadellense el técnico del juvenil A, Manolo Fernández.

Perque no ve JA i comença a entrenar?? ??? ???

Per cert, has trucat l'enquesta xDDD Intento dir que SI, però no em deixa jaja

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #42 el: 02 de Gener de 2006, 23:21:18 pm »

jejeje, no l'he trucat no. El vot que hagis optat esta comptabilitzat, però fins d'aquí 2-3 dies els vots totals no es veuen. Perque ? La veritat no ho se pas.

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat voll

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #43 el: 02 de Gener de 2006, 23:30:36 pm »
Me parece, no lo tengo clarísimo que Montes le ha hechado un pulso a la directiva para que lo cesaran de inmediato ya que no lo tenía nada claro. Un entrenador puede pedir la Luna, pero él conoce la situación financiera del CES. Estoy seguro que se ha autodespedido él sololito.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #44 el: 02 de Gener de 2006, 23:52:15 pm »
jejeje, no l'he trucat no. El vot que hagis optat esta comptabilitzat, però fins d'aquí 2-3 dies els vots totals no es veuen. Perque ? La veritat no ho se pas.

Ho fan per a que no haguen trampes amb els vots per conveniències, axina no saben com van les votacions si tenen més d'una conta. ;)
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #45 el: 03 de Gener de 2006, 00:15:17 am »

Ho fan per a que no haguen trampes amb els vots per conveniències, axina no saben com van les votacions si tenen més d'una conta. ;)

No, es que a mi no se'm arriba ni a contabilitzar... vull dir, que quan clicko a la opció que vull, em surt: No se puede mostrar la pagina bla bla bla

Desconnectat sbdaprimera

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #46 el: 03 de Gener de 2006, 00:33:23 am »
Ja veurem com es aquest.... si bonet o dolentet... No podem fer res mes, deixem-lo fer, no es l'entrenador que m'hagués agradat, però deixem-lo fer...

wimpi

• Visitant
« Respondre #47 el: 03 de Gener de 2006, 00:35:08 am »
Ja veurem com es aquest.... si bonet o dolentet... No podem fer res mes, deixem-lo fer, no es l'entrenador que m'hagués agradat, però deixem-lo fer...

Per fi algu a fet el "chiste facil" amb el cognom!!! xDDD :tongue3: :tongue3:

Desconnectat sbdaprimera

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #48 el: 03 de Gener de 2006, 00:44:20 am »
Gracies per reconeixer el mèrti wimpi, m'ho heu deixat "a huevo", gracies tio... :Hecho_polvo:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #49 el: 03 de Gener de 2006, 10:47:27 am »
Jo ni criticaré ni avalaré (de moment) al Bonet, li deixaré temps, però temps enrere no voliem un entrenador amb mala llet per adreçar el vestidor? el Bonet es tot el contrari...  :Hecho_polvo: per bé, jo soc més partidari de les paraules que no pas de les bronques...

Vull fer 2 apunts, 1) heu criticat al Elvira... es que no us enrecordeu de la 2a volta que va fer? va agafar l'equip cuart per la cua i ens va venir d'una jornada de no fer el Play-Off... 2)"amiguetes del Tomasín..." i què? es que si vosaltres teniu un lampista com a veí de bloc, no li dirieu que vingués ell en lloc d'un altre?
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #50 el: 03 de Gener de 2006, 12:44:31 pm »
Cudi clar que si hi ha un lampista vei meu li diria que vingues a casa, però si el lampista es dolent? doncs li diria que no, i tampoc enganyaria la meva dona cobrant un comissio d'amagat

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1771
« Respondre #51 el: 03 de Gener de 2006, 13:01:00 pm »
bueno esperemos que sea positivo el cambio de entrenador,pero me esta dando una mala espina todo, mala imagen para el resto de españa  para cataluña ya somos un club  de  cachondeo,eramos un club que gustaba a la gente pero despues de los ultimos acontecimientos malament vamos y encima con amiguismos y nos quejabamos de los hermanos presidentes hace bien poco, bueno todo sea por el bien del  Sabadel :banderal 
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

ferni20

• Visitant
« Respondre #52 el: 03 de Gener de 2006, 20:01:24 pm »
Jo ni criticaré ni avalaré (de moment) al Bonet, li deixaré temps, però temps enrere no voliem un entrenador amb mala llet per adreçar el vestidor? el Bonet es tot el contrari...  :Hecho_polvo: per bé, jo soc més partidari de les paraules que no pas de les bronques...

Vull fer 2 apunts, 1) heu criticat al Elvira... es que no us enrecordeu de la 2a volta que va fer? va agafar l'equip cuart per la cua i ens va venir d'una jornada de no fer el Play-Off... 2)"amiguetes del Tomasín..." i què? es que si vosaltres teniu un lampista com a veí de bloc, no li dirieu que vingués ell en lloc d'un altre?

Cudis tu creus que el Montes tenia alguna autoritat en aquest vestuari despres del que em vist en els ultims partits? jo crec que no eh o sigui que mala llet no se si en tenia pero k futbolisticament no crec que l'hagi fet servir, perque si tingues mala llet més d'un hauria tragat banqueta faria mooolt d temps. No es tracta de que el nostre entrenador tingui que ser un tros de pa ni tingui mala llet, es tracta que tingui bona conexió amb els jugadors i en els moments claus sàpiga pendre decisions i no s'estanqui com els últims entrenadors q han passat per la NCA, que tots han deixat a l'equip amb els ànims sota terra i amb un passotistme total. Que vingui una persona amb una mica d'orgull propi perfavor i l'encomani als jugadors!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #53 el: 03 de Gener de 2006, 20:04:33 pm »
No acusemos a la gente d comisiones , k al igual mas d uno cuando se entere d la verdad le da verguenza lo k a dixo  :no: :scut

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #54 el: 05 de Gener de 2006, 12:11:31 pm »
M'en vaig 4 dies i se lia la gorda! Doncs bueno, es veia venir, encara que a mi no m'agradi la decisio... Pero bueno, toca animar al nou mister i punt, esperem que tot vagi millor  :disappointed: Aixo si, ara pot ser veurem els resultats de la preparacio fisica del Montes i ningú s'enrecordara, pero bueno, bona sort alla on estiguis Montes, i encara més per el Bonet!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!