Autor Tema: Dimarts 04 de Gener a les 19.00: UE Costa Brava - CE Sabadell  (Llegit 9824 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
  • Gènere: Masculí
Re:TOTS, TOTS… A PALAMÓS!! (dissabte 17h, Llagostera-Sabadell)
« Respondre #20 el: 04 de Desembre de 2021, 08:02:26 am »
Probable suspensió del partit per tres casos de covid a la plantilla del ce sabadell

Detectats tres casos de COVID-19 a la plantilla del
@CESabadell

➡️ https://bit.ly/3lybr2x

#CESabadell

Als 3 infectats, ara cal sumar a 5 que no s'han volgut vacunar.  :****

Que hi han cinc jugadors que no s'han volgut vacunar i que per aquest motiu tampoc poden jugar??? Espero que amb aquests es prenguin les mesures que calguin i siguin possibles!

És increïble que en la situació que estem, encara perdem jugadors pel simple caprici d'aquests paios!

Desde cuando es obligatorio vacunarse?

Quién ha dicho que sea obligatorio? Es un deber moral y punto. Y el que se considere en la libertad de no hacerlo, que lo haga ateniéndose a las consecuencias, y si una de ellas es que se tiene que perder entrenamientos y partidos, que lo sea también para perder la parte proporcional del sueldo.

Que seguro que al no disponer del certificado COVID, y no poder entrar en bares y restaurantes, más de uno se habrá ido cagando leches a vacunarse.

Basta ya de tanta estupidez y bonismo. Muchos derechos y pocos deberes, y así van algunos que se creen que ni se les puede toser.

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Este es nuestro problema...

Seligrat un Kaos... nadie lo ve y se le echa (menos mal) por que se encara con nosotros

Se ficha uno de la casa... lo siento porque no lo puedo juzgar, el Kiko hizo lo que pudo y no sabia mas

Que lo de Olot... gracias a los artifides y estatua a Hidalgo

Que el ascenso... Gracias a los artifides y estatua a Hidalgo

Que de **** en 2a.... venin d'on venim y estatua a Hidalgo

Omitimos nulo mercado de invierno... nada mejora lo que hay pero estatua a Hidalgo

No descendemos por 1 punto/gol... nosotros somos los bueno, ellos los malos, pero estatua a Hidalgo

Que 15 dias Manzaneda e Hidalgo para decidir si siguen en la 1RFEF...

Despues de 15 dias Manzaneda e Hidalgo fichan lo que fichan... Todo TOP

Jornada 13 y cambio de entrenador... y eliminatoria de Copa del Rey... TODO ES UNA M/ERD4

Que 4 de diciembre de 2021 esto se va al peor de los fondos... ya lo dije semanas atras, que este doble descenso podria ser peor que el de hace casi 30 años.

¿Jugadores culpables? NO... ellos solo son mercenarios que vienen a por un sueldo, como harias tu y como haria yo.

¿Culpables? Pues quizas, y mira que me ****, lo sean esos que proclamaron el "pacte tornarem"*. ¿Por que? Pues porque saben vender humor, saben ser economistas, pero no saben dirijir a la elite del club sobre el cesped.

*Ya dije en su dia que vi muy sobrado a Calzada exigiendo a todos despues del descenso. Pues nada, aqui se ve que quien no cumple son ellos.

¿Defender a nuestros jugadores? Primero que demuestren el amor por este escudo y este club, entre palabreria, chuleria y nada sobre el cesped: dentro de unos meses me veo en 2aRFEF y ellos pasando de todo... Me la pela, que les den...

La directiva en este mercado de invierno, llegado a este caso, y por orgullo y respeto al club, deberia quitar la ficha a los no validos, mandarlos a entrenar con un pavo que les diga que corra y fichar a 20 pavos que del dorsal 25 en adelante defiendan nuestro escudo con el orgullo que merecemos. Eso es lo que hizo el Cartagena el año pasado... no despidio a muchos tios, les dijo que iban a quedarse sin dorsal... ESO SON c******, que es lo que aqui falta.

Descendemos? Genial, descendemos (a dia de hoy ya lo estamos y es lo que nos llegara en mayo)... pero yo en noviembre ya digo que borron y cuenta nueva, no me vale nada de lo de atras excepto Munitis... Y ojo... dale a Munitis un mes que dimite. Y ya lo a hecho antes.

PD: Llamarme gilip0ll4s, pero esto alguien lo tenia que decir.
No hay que llamarte nada y menos eso , por resumir tu visión de los últimos años, lo único que cuando dices que alguien lo tenia que decir, parece como si fuera la realidad que no se quiere contar y para mi sólo es una opinión, en mi caso no comparto esa ironía a Hidalgo y estatua no, pero mi reconocimiento siempre lo tendrá, todo y que respeto a los que pensáis todo lo contrario.
Si coincido que este año no se esta haciendo nada bien o todo esta saliendo al revés y nos vamos para el pozo, pero en mi opinión lo separaría del resto de años.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #21 el: 04 de Desembre de 2021, 09:33:49 am »
Probable suspensió del partit per tres casos de covid a la plantilla del ce sabadell

@CESabadell

#CESabadell

Que hi han cinc jugadors que no s'han volgut vacunar i que per aquest motiu tampoc poden jugar??? Espero que amb aquests es prenguin les mesures que calguin i siguin possibles!

És increïble que en la situació que estem, encara perdem jugadors pel simple caprici d'aquests paios!

Quién ha dicho que sea obligatorio? Es un deber moral y punto. Y el que se considere en la libertad de no hacerlo, que lo haga ateniéndose a las consecuencias, y si una de ellas es que se tiene que perder entrenamientos y partidos, que lo sea también para perder la parte proporcional del sueldo.

Que seguro que al no disponer del certificado COVID, y no poder entrar en bares y restaurantes, más de uno se habrá ido cagando leches a vacunarse.

Basta ya de tanta estupidez y bonismo. Muchos derechos y pocos deberes, y así van algunos que se creen que ni se les puede toser.

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Este es nuestro problema...

Seligrat un Kaos... nadie lo ve y se le echa (menos mal) por que se encara con nosotros

Se ficha uno de la casa... lo siento porque no lo puedo juzgar, el Kiko hizo lo que pudo y no sabia mas

Que lo de Olot... gracias a los artifides y estatua a Hidalgo

Que el ascenso... Gracias a los artifides y estatua a Hidalgo

Que de **** en 2a.... venin d'on venim y estatua a Hidalgo

Omitimos nulo mercado de invierno... nada mejora lo que hay pero estatua a Hidalgo

No descendemos por 1 punto/gol... nosotros somos los bueno, ellos los malos, pero estatua a Hidalgo

Que 15 dias Manzaneda e Hidalgo para decidir si siguen en la 1RFEF...

Despues de 15 dias Manzaneda e Hidalgo fichan lo que fichan... Todo TOP

Jornada 13 y cambio de entrenador... y eliminatoria de Copa del Rey... TODO ES UNA M/ERD4

Que 4 de diciembre de 2021 esto se va al peor de los fondos... ya lo dije semanas atras, que este doble descenso podria ser peor que el de hace casi 30 años.

¿Jugadores culpables? NO... ellos solo son mercenarios que vienen a por un sueldo, como harias tu y como haria yo.

¿Culpables? Pues quizas, y mira que me ****, lo sean esos que proclamaron el "pacte tornarem"*. ¿Por que? Pues porque saben vender humor, saben ser economistas, pero no saben dirijir a la elite del club sobre el cesped.

*Ya dije en su dia que vi muy sobrado a Calzada exigiendo a todos despues del descenso. Pues nada, aqui se ve que quien no cumple son ellos.

¿Defender a nuestros jugadores? Primero que demuestren el amor por este escudo y este club, entre palabreria, chuleria y nada sobre el cesped: dentro de unos meses me veo en 2aRFEF y ellos pasando de todo... Me la pela, que les den...

La directiva en este mercado de invierno, llegado a este caso, y por orgullo y respeto al club, deberia quitar la ficha a los no validos, mandarlos a entrenar con un pavo que les diga que corra y fichar a 20 pavos que del dorsal 25 en adelante defiendan nuestro escudo con el orgullo que merecemos. Eso es lo que hizo el Cartagena el año pasado... no despidio a muchos tios, les dijo que iban a quedarse sin dorsal... ESO SON c******, que es lo que aqui falta.

Descendemos? Genial, descendemos (a dia de hoy ya lo estamos y es lo que nos llegara en mayo)... pero yo en noviembre ya digo que borron y cuenta nueva, no me vale nada de lo de atras excepto Munitis... Y ojo... dale a Munitis un mes que dimite. Y ya lo a hecho antes.

PD: Llamarme gilip0ll4s, pero esto alguien lo tenia que decir.
No hay que llamarte nada y menos eso , por resumir tu visión de los últimos años, lo único que cuando dices que alguien lo tenia que decir, parece como si fuera la realidad que no se quiere contar y para mi sólo es una opinión, en mi caso no comparto esa ironía a Hidalgo y estatua no, pero mi reconocimiento siempre lo tendrá, todo y que respeto a los que pensáis todo lo contrario.
Si coincido que este año no se esta haciendo nada bien o todo esta saliendo al revés y nos vamos para el pozo, pero en mi opinión lo separaría del resto de años.
Yo tampoco la comparto, yo separaría este año de gestión del resto.
Y como bien deciis este año se nos estå girando todo y desconozco la causa, no sé qué o quién está fallando.
A la plantilla les está pasando como el diseño de la camiseta, tomas tiempo en hacer un diseño bonito, resultón, diferencial pero a última hora encuentras un sponsor y le acabas añadiendo un pegote en el centro de la camiseta que desluce todo, pues creo que a la plantilla le pasa lo mismo, se han hecho incorporaciones tarde y mal.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8177
  • un camp de primera
« Respondre #22 el: 04 de Desembre de 2021, 11:01:08 am »
Desde luego, este año parece que se hayan conjuntado los astros para que bajemos de categoría....

Centrándonos en el partido y a la espera de la convocatoria exacta, aparentemente lo tenemos todo en contra, pero quiero recordar un partido de la temporada 2007-2008, en la cuál se jugó en el campo del Villajoyosa (buen equipo en la época), con el equipo diezmado por las bajas e importante protagonismo de la unidad B, incluido filial, se logró un meritorio empate a 0, con mucho coraje e instinto de supervivencia.

Un reto para los que jueguen hoy y..... ¿quizá una oportunidad para probar con el goleador del filial?....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #23 el: 04 de Desembre de 2021, 11:14:58 am »
Sembla que no suspendran el partit. Tenir 5 negacionistes és cosa del club i la competició no pot pagar aquesta irresponsabilitat. Fallo dels jugadors i directius, metges o delegats que s’han d’encarregar que aquestes coses no passin en un club que en teoria diuen que és professional. Això només ens pot passar a nosaltres.
#JuntsTornarem a baixar

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8177
  • un camp de primera
« Respondre #24 el: 04 de Desembre de 2021, 12:10:25 pm »
Sembla que no suspendran el partit. Tenir 5 negacionistes és cosa del club i la competició no pot pagar aquesta irresponsabilitat. Fallo dels jugadors i directius, metges o delegats que s’han d’encarregar que aquestes coses no passin en un club que en teoria diuen que és professional. Això només ens pot passar a nosaltres.
#JuntsTornarem a baixar

Es suspèn finalment el partit
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #25 el: 04 de Desembre de 2021, 12:14:50 pm »
I com son 2 setmanes, suposo tambe el del dimecres i el del proper cap de setmana...
Hem tornat !

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #26 el: 04 de Desembre de 2021, 13:15:16 pm »
Parece que se ha ido Hidalgo y ya todos los pacíficos y "buenos arlequinados" lo quieren quemar todo! Me da que son más del Hidalgo FC que del CE Sabadell.

Esto de jugadores infectados le ha pasado al Bayern, no se a que viene decir que no somos un equipo profesional ahora.

A tope con la directiva, con los jugadores y dejar trabajar al nuevo técnico. :bandera :bandera
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2021, 20:00:46 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #27 el: 04 de Desembre de 2021, 13:18:53 pm »
Parece que se ha ido Hidalgo y ya todos los pacíficos y "buenos arlequinados" lo quieren quemar todo! Me da que son más del Hidalgo FC que del CE Sabadell.

Esto de jugadores infectados le ha pasado al Bayern, no se a que viene decir que no somos un equipo profesional ahora.

A tope con la directiva, con los jugadores y dejar trabajar al nuevo técnico. :bandera :bandera

Te equivocas y mucho conmigo con lo de Hidalgo, si fuera por mi hace 1 año que habría dejado ser entrenador del primer equipo...
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2021, 20:00:57 pm per X-Men Aigua »
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #28 el: 04 de Desembre de 2021, 14:01:25 pm »
No hay mal que por bien no venga ...
Mas dias tendrá el entrenador para preparar los partidos y conocer la plantilla.
Mal el club por fichar jugadores que no tienen pensado vacunarse a sabiendas que pueden perderse partidos, entre otras cosas y lamentable la rfef sín hacer ningún comunicado oficial.
Habrá que empezar a entonar el "rubiales vete ya ".
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #29 el: 04 de Desembre de 2021, 14:24:24 pm »

Te equivocas y mucho conmigo con lo de Hidalgo, si fuera por mi hace 1 año que habría dejado ser entrenador del primer equipo...
Para nada iba por ti, te he citado porque estaba de acuerdo con tu comentario.
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2021, 20:01:16 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat carlesf

• Entrenador
« Respondre #30 el: 04 de Desembre de 2021, 15:15:55 pm »

Tenir 5 negacionistes a l’equip amb tot lo que es juga al club sí és ser poc professional. Tenir-los i que ningú els obligui/apreti per vacunar-se és de poc professional. Qui no es vulgui vacunar que es dediqui a una altra cosa. Perdoneu però algú ho havia de dir. I ull! Cal respectar lo que diuen els altres foreros oi sr. Quirze?
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2021, 20:01:35 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #31 el: 04 de Desembre de 2021, 15:32:01 pm »

Tenir 5 negacionistes a l’equip amb tot lo que es juga al club sí és ser poc professional. Tenir-los i que ningú els obligui/apreti per vacunar-se és de poc professional. Qui no es vulgui vacunar que es dediqui a una altra cosa. Perdoneu però algú ho havia de dir. I ull! Cal respectar lo que diuen els altres foreros oi sr. Quirze?

Lo que te agradecería es que si me mencionas como mínimo tengas el nivel mínimo de copiar bien mi apellido....
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2021, 20:05:08 pm per X-Men Aigua »
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #32 el: 04 de Desembre de 2021, 16:02:59 pm »
i

@CESabadell

#CESabadell

No tenen dret a decidir que volen fer amb la seva vid ? Es culpa seva que 3 companys no respectin les Mesures?

Medita
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #33 el: 04 de Desembre de 2021, 16:31:54 pm »
i

@CESabadell

#CESabadell

No tenen dret a decidir que volen fer amb la seva vid ? Es culpa seva que 3 companys no respectin les Mesures?

Medita

Clar que tenen dret a decidir el que volen fer amb la seva vida, però també han d'assumir les possibles conseqüències.

No vacunant-se estàn posant en perill la seva integritat física i, el que és més important, la dels que es relacionen amb ells, la de la seva familia, la de la meva familia, la de la teva familia...

Que facin el que vulguin amb la seva vida (com el que decideix beures una ampolla de vi i tornar a casa conduïnt o el que es nega a rebre transfussions de sang) però ull quan amb aquest comportament poses en joc la salut dels altres.

Insisteixo, molts drets i pocs deures.
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2021, 16:36:59 pm per J.R.G. »

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #34 el: 04 de Desembre de 2021, 16:40:50 pm »
Pots pensar que no vacunar-se es xungo, peró no respectar els drets de les persones ho es encara més. Si no et vols vacunar es totalment lícit, i més veient les reaccions adverses que també hi són i ens les amaguen.

Jo penso que es millor potser vacunar-se, peró conec casos directes (no “me han dichos”) que no son moco de pavo.
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2021, 20:04:12 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #35 el: 04 de Desembre de 2021, 16:50:56 pm »
És absurd posarnos a debatre ara el tema de la vacunació. És un tema tan complexe, que no existeix una única veritat. Respecteu les idees de tothom.

Només afegiré que jo he donat positiu per covid fa una setmana estan vacunat. La meva parella fa 10 dies estant vacunada. I els seus pares fa dos setmanes estant vacunats. I tots amb síntomes de no sortir del llit. El virus es transmet igual amb vacuna que sense vacuna. Només baixa la probabilitat d'acabar a la UCI.

En fi, anem cap abaix sense frens. Munitis s'ha estrenat amb derrota a casa, eliminació de la Copa del Rei, i ara amb brot i baixa mèdica de mig equip. Pitjor imposible.
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2021, 16:53:05 pm per hernauino »

Desconnectat carlesf

• Entrenador
« Respondre #36 el: 04 de Desembre de 2021, 16:58:14 pm »

Lo que te agradecería es que si me mencionas como mínimo tengas el nivel mínimo de copiar bien mi apellido....

Sí disculpa he posat malament el cognom tens raó, no he llegit bé, és Quirce ok? Si us plau RESPECTE a la diversitat d’opinions que en son moltes i diferents en aquest forum.
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2021, 20:05:42 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #37 el: 04 de Desembre de 2021, 18:22:09 pm »

@CESabadell

#CESabadell

La culpa es del ex-entrenador Antonio Hidalgo y ahora de Munitis.

Lo repito la situación actual no hay otros culpables que los jugadores, son los que tienen que hacer el trabajo en el terreno de juego para sumar los puntos en juego y estos de esfuerzo muy poco, por no decir ninguno y encima nos enteramos de estos negacioncitas, cojonu.. 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #38 el: 04 de Desembre de 2021, 20:03:43 pm »
Apreciats companys foreros:

Si us heu de reprendre uns als altres desqualificant comentaris dels demés, acabaré tancant el post.

Vaig a fer neteja.

Salutacions des de l'administració.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #39 el: 04 de Desembre de 2021, 20:06:39 pm »
El bayern Múnich deixa sensa salari als que no s'han volgut vacunar...