Autor Tema: Montes destituido  (Llegit 10764 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Alex SBD

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
Montes destituido
« el: 30 de Desembre de 2005, 11:27:52 am »
Llegeixo avui al Diari Sabadell: El club fitxa un porter que l'entrenador no vol, tot acompanyat d'unes dures declaracions d'en Montes on afirma que ell volia un porter veterà i amb experiència i li porten un nano de 22 anys que no estava jugant.
Nois, això té molt mala pinta.
Primer per l'Urko, que es trobarà només arribar que el seu entrenador, d'entrada, li diu que no el volia.
Segon per en Montes, que veu com la directiva, la secretaria tècnica o qui c*** sigui del club que fa els fitxatges (a vegades penso que deu fitxar el conserge, amb tots els respectes pel conserge) passa d'ell i fot el que li sembla, desautoritzant del tot a l'entrenador.
Això sembla una casa de barrets.
Em sembla que si això no canvia molt, l'any vinent ja em veig jugant a 3ª contra la Rapitenca...
Vinga, una abraçada a tots, que el 2006 sigui millor que aquest 2005 (no hauria de costar gaire) i visca el Sabadell!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
Re: Aquest club és "Can Pixa"
« Respondre #1 el: 30 de Desembre de 2005, 11:45:47 am »
alex,

demà, quan et mengis les "uves" i hagis de demanar un desig, ja saps...

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #2 el: 30 de Desembre de 2005, 11:54:31 am »
Pel que sembla la primera "gran gestió" del Tomasín, com que resulta que ara estem com les ***** en quaresma, hem anat a pidolar a Can Marça que ens deixin un porter.
Ara que agradi o no a l´entrenador és lo de menys.
Sembla que no escarmentem....

Bon any 2006, que pels arlequinats no baixant i guanyant dos partits seguitja serà millor que el 2005.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #3 el: 30 de Desembre de 2005, 12:16:54 pm »
Osigui q ens queixem q tenim un porter (Diego) de 21 anys, inexpert e insegur ... i ara tots apoyeu a un porter (Urko) de 22 anys, q no a jugat res akest any i q no li agrada a l'entrenador?

Jo la veritat, no entenc segons kines opinions ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #4 el: 30 de Desembre de 2005, 12:59:43 pm »
A mi m'és igual que el Diego tingui 21 anys, el que no m'agrada és que és molt insegur. El que conta no és l'edat sinó el nivell. No conec Urko, però no el criticaré d'entrada perquè tingui 22 anys.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 30 de Desembre de 2005, 13:15:49 pm »
Doncs que no el faci jugar i ja farà jugar el ramon quan estigui bé. No he vist les declaracions ni res però això de q no el volia ho ha dit el montes o és una interpretació dunes declaracions del montes?

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #6 el: 30 de Desembre de 2005, 13:24:39 pm »
Quants anys tenen Valdés, Casillas, Reina...? Prefereixo un jove de qualitat i a més que té ja experiència
A mi em sembla un bon porter i si la nomina la paga el Barça que més vols? Un veterà a punt de retirar-se que ja ho ha fet tot. El Montes és podia haver callat perque li han portat un bón porter i sinó està d´acord l´últim lloc a on ha de dir és a la prensa que com està la situació només complica la cosa. Amb quina moral sortirà a jugar aquest noi si el teu entrenador diu que no et vol? Molt tranquil segur que no
El que ha de fer el Montes es pensar un sistema de marcar gols d´una vegada i provar d´atacar més i guanyar partits i no sortir sempre a la defensiva que ja s´ha vist que ens va fatal doncs que provi per un dia sortir a atacar a guanyar i a veure que pasa que potser tenim jugadors ofensius que saben atacar i no defensar però que mai els deixan sortir a guanyar a dir aqui estic jo, soc superior i guanyaré. Perque si ja s´ha vist que sortint a defensar sempre perdem perque no camvien totalment i anem per a totes. Total el pitjor que ens pot pasar es perdre com sempre però almenys ho haurem provat.
 Això és el que ha de fer el Montes i no enredar més les coses i sinó està d´acord que dimiteixi o pagi ell el sou del porter que segur que molts equips voldrien un porter de qualitat i gratis i nosaltres ho hem pogut fer i el Algecires s´ha quedat amb les ganes. Potser això és el que li fa ràbia. Jo crec que el Albert Tomás ha fet bé d´aprofitar l´oportunitat
« Darrera modificació: 30 de Desembre de 2005, 13:55:16 pm per hicks »

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 30 de Desembre de 2005, 14:10:54 pm »
Doncs que no el faci jugar i ja farà jugar el ramon quan estigui bé. No he vist les declaracions ni res però això de q no el volia ho ha dit el montes o és una interpretació dunes declaracions del montes?

o a dit el MONTES, a la pag dedicada al  :scut del diari el titul era "este portero no lo quiere el entrenador"...o alguna cosa semblan que ara mateix no m'enrecordo, i sortia la foto del porter...nose nose...jo ia o vaig dir kanviem a un de 21 per un de 22, els dos no an jugat practikament res com aquell que diu.
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 30 de Desembre de 2005, 14:14:55 pm »
Un saludo para todos. Hoy es mi primer día con todos ustedes. Soy de la ciudad de La Laguna en Tenerife, y como socio del C.D.Sabadell nº 1922 les quiero dar mi opinión en los diferentes temas que de hoy en adelante están y estarán de actualidad ;D. Sobre el tema actual, les digo que `para comenzar estoy en desacuerdo con la forma de actuar con nuestro entrenador, el señor Montes, porque soy de la opinión de que en nuestro equipo deben haber jugadores jóvenes, con talento y con mucho futuro, como es en el caso del portero Urko; hay que darle a dicho jugador confianza y mal empezamos si como yo en Tenerife me entero de las declaraciones del entrenador, como será el muchacho cuando entra en un vestuario donde sabe que el entrenador no le quiere. Por lo tanto exijo a este ilustre entrenador, con pasado madridista, que llame a su casa blanca y probablemente nos cedan a Buyo, portero de contrastada categoria, lo que demuestra que el primer pilar del vestuario, que es entrenador, no merece estar en nuestra casa, porque primero debería probar el talento y actitudes de Urko y posteriormente dar su opinión. Les deseo desde Tenerife para todos ustedes y nuestro club un próspero año y mucha salud.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 30 de Desembre de 2005, 14:16:34 pm »
Algú podria posar les declaracions on diu el montes que no el vol? A mi el titular no em serveix de res la veritat pq es un titular posat per diari de sabadell i m'agradaria veure què diu el montes que crec que serà més interessant que no pas el titular.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 30 de Desembre de 2005, 14:22:53 pm »
Un saludo labtec y bienvenido!!
Pel que fa a l'assumpte "Urko", jo crec que totes les opinions són respectables i si Montes no el volia a l'equip se l'ha d'escoltar, que per alguna cosa es l'entrenador... algo pintarà a l'equip, dic jo. Una altra cosa es que puguem estar d'acord o no amb ell. Diferent també és anar fent aquestes declaracions a la premsa, ja que també crec que les coses aquestes s'han d'arreglar a casa i més tenint en compte la ratxa que portem. Tot i opinar això, ja res em sorprèn ja que les coses s'estan fent tant malament en aquest sentit, que un escàndol més ja no ve d'aquí. El problema, es que el soci i l'afeccionat del Sabadell no se n'entera de la meitat del que passa a la Junta i quan surt una cosa d'aquestes, o com la dels dos directius o la del femení només tenim una part de la realitat i per tant la nostra opinió també està condicionada... La pregunta que ens hem de fer és: seguirà molt temps així el club? On és la transparència que se'ns va prometre a principi de temporada. Al cap i a la fi els projectes son bons o no si la piloteta entra o no... i aquest any sembla que no vol entrar, o que no la sabem fer entrar... o ni tan sols sabem on l'hem de fer entrar!!! Però si a més a més d'aixo, tenim tots els lios que hi han a nivell institucional i que a sobre no ens expliquen!!! Crec que hem de cambiar molt, senyors. Els directius i nosaltres... Que som un club històric!!! Centenari!!! Que la pilota entrarà o no... pero no podem permetre aquest circ a la llotja... hi hagi qui hi hagi.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 30 de Desembre de 2005, 14:38:55 pm »
Quants anys tenen Valdés, Casillas, Reina...? Prefereixo un jove de qualitat i a més que té ja experiència
A mi em sembla un bon porter i si la nomina la paga el Barça que més vols? Un veterà a punt de retirar-se que ja ho ha fet tot. El Montes és podia haver callat perque li han portat un bón porter i sinó està d´acord l´últim lloc a on ha de dir és a la prensa que com està la situació només complica la cosa. Amb quina moral sortirà a jugar aquest noi si el teu entrenador diu que no et vol? Molt tranquil segur que no
El que ha de fer el Montes es pensar un sistema de marcar gols d´una vegada i provar d´atacar més i guanyar partits i no sortir sempre a la defensiva que ja s´ha vist que ens va fatal doncs que provi per un dia sortir a atacar a guanyar i a veure que pasa que potser tenim jugadors ofensius que saben atacar i no defensar però que mai els deixan sortir a guanyar a dir aqui estic jo, soc superior i guanyaré. Perque si ja s´ha vist que sortint a defensar sempre perdem perque no camvien totalment i anem per a totes. Total el pitjor que ens pot pasar es perdre com sempre però almenys ho haurem provat.
 Això és el que ha de fer el Montes i no enredar més les coses i sinó està d´acord que dimiteixi o pagi ell el sou del porter que segur que molts equips voldrien un porter de qualitat i gratis i nosaltres ho hem pogut fer i el Algecires s´ha quedat amb les ganes. Potser això és el que li fa ràbia. Jo crec que el Albert Tomás ha fet bé d´aprofitar l´oportunitat

Molt d'acord amb tu hicks.
D'entrada no es pot criticar al porter perque segurament el 90% del foro no l'ha vist jugar. Per tan, fins aquí ningú pot dir res.
Segon, el Sr. Montes, que tinc el presentiment que durarà poc NOOOOO pot criticar -que ho ha fet- el fitxatge de Urko. No pot perque aquest noi arriba nou a un equip i ja es troba amb aquest "marrón". Si vol fer-ho, que sigui de portes endins i sense que ningú se n'enteri; ni la premsa, ni l'afició i ni tan sols el porter.

Un altre cop, es desprestigia i es tira pedres al propi terrat el Sr. Montes. Propi terrat que és el nostre Sabadell.
Sens dubte, i sota la meva opinió, Montes el PITJOR entrenador que ha passat per Sabadell en els últims anys.... tan a dins el camp -tàcticament- com pels lios que crea fora.

Un altre cop, i ho dic ara que encara no ha començat la lliga- MONTES FORA :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #12 el: 30 de Desembre de 2005, 14:39:14 pm »
k vuelva el almunia aver q pegas pone el montes, ''dira que ya no se estusiasma''...
lo dije y lo seguire diciendo MONTES VETE YA!!!

feliz año 2006 a todos los arlekinados :bandera :scut :bandera

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #13 el: 30 de Desembre de 2005, 15:00:42 pm »
veig molta gent incendiaria per el foro ultimament,uuuuummmmm  >:( em sembla que hi ha una baralla d´interessos i s´utilitza el foro per decantar la balança, aixo es molt trist i patetic si un club com el nostre que esta a segonaB te aquests problemes mai farem res fins que tothom no tiri cap el mateix cantó aixo no anirá gens be.ara uns volen fotre fora al montes i altres volen carregarse al albert tomas, la quaestio es fotre merder pel club per que aixo no funcioni  :-\ es una llastima pero aixi no anem enlloc, bueno si a desapareixer  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #14 el: 30 de Desembre de 2005, 16:26:19 pm »
Jo personalment crec que el Montes s'ha equivocat fen publiques aquestes declaracions perque ell va ser el primer a criticar que es fes public tot el referent al tema Nandi perque aixo al marge de que fos o no veritat deixava en una posicio molt dificil al propi jugador i ara resulta que ell fa el mateix amb un noi l'Urko que ni tan sols ha sigut presentat. Com s'ha de presentar aquest noi aqui sabent que el mister ha fet public que no el vol? No hagues sigut millor callar i esperar a veure el veritable rendiment d'aquest noi abans d'aixecar tota aquesta polsaguera? Suposo que ara el mister es troba en una situacio delicada amb un equip en posicions de descens al que ha sigut incapas de fer reaccionar i al que les espectatives de restructuracio de la plantilla se li han esvait amb el relleu a l'area esportiva del consell directiu i el adeu dels qui van avalar la seva contractacio. Entenc que ell va assumir la responsabilitat d'una plantilla confeccionada per un altre i tenia depositades les seves esperances en retocarla aquest hivern per deixarla mes a la seva mida i aixi poder treballar mes a gust i ara veient que aixo no podra ser aixi decideix descarregarse de responsabilitats en previsio del que pugui pasar aquesta segona volta si no es remunta el vol com si diguessim que si les coses no milloren que no em demanin comptes a mi sino als de dalt. Si el senyor Montes creu que amb la nova direccio que ha pres l'area esportiva del consell no es veu capacitat de tirar aixo endevant crec que el mes honest que podria fer es renunciar i si per el contrari no vol tirar la tovallola com sembla que es despren de les seves declaracions el que no ha de fer es tirar mes gasolina al foc i procurar arreglar els problemas que pugui tenir de portes endins i no involucrar d'aquesta manera a un noi que sense tenir culpa de res ja es veu en el ull de l'huraca. Per solventar les situacions dificils fa falta unio entre directius, cos tecnic, jugadors i aficio i semblaba que amb la remodelacio del consell es pretenia tancar una fractura que ara com ara podria suposar un greu inconvenient davant la delicada situacio esportiva actual pero quan semblava que aixo estaba en cami de resoldres ara apareix aquest nou enfrontament Tomas-Montes que molt em temo que vagi mes enlla de un tema puntual com pot ser el del porter. Entenc que el mister vulgues un porter amb experiencia i no dubto de que si la situacio economica del club ho hagues permes se l'hi hages portat pero les circunstancies son les que manen i amb la remodelacio del consell s'ha passat d'una politica de despessa a una d'austeritat i s'haura de conformar amb aixo o marxar. No ens podem permetre tornar a alla d'on venim es a dir d'un club economicament arruinat i pler de deutes i pleits. Hem pogut comprobar dolorosament aquest darrers mesos que per gastar mes diners no s'obtenen millors resultats, s'ha de saber gestionar be el pressupost i no malbaratarlo amb jugadors carissims que venen de molt lluny i que a l'hora de la veritat no aporten res millor de molts dels que tenim per aqui a prop. A mi tambe m'agradaria tenir una mansio a Beverly Hills pero el meu pressupost no dona per tant i el senyor Montes s'hauria d'anar mentalitzant de que aquesta es la nova linea amb la que haura de treballar i si no vol assumirla renunciar pero no montar mes sidrals dels que ja tenim que sont molts.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #15 el: 30 de Desembre de 2005, 16:42:34 pm »
Sempre fem el mateix... jutgem abans de veurel actuar, deixemblo fer carai!!! el temps ens dira si es valid o no i si el montes no el volia, com dieu pera ki, s'haura d'aguantar, un bon entrenador fa un equip amb qualsevol jugador
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat joselqc

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #16 el: 30 de Desembre de 2005, 17:05:02 pm »

Buenas tardes, el sr. Montes dice que necesita un portero veterano, debe de ser porque quiere amarrar todos los ceros a ceros posibles fuera de nuestro estadio con los trucos de los veteranos, yo creo que los arboles no le dejan ver el final del bosque, deberia de mirar porque Ivan Diaz un jugador que viene de primera division tiene tan bajo rendimineto, porque otro jugador contrastasdo como Pablo Sanz no tiene una posición determinada en el equipo, porque con una delantera que en teoria deberia de garantizar goles Madrigal,Gallo,Orife no generamos ninguna ocasión de gol y nos pasamos los domingos sin saber si el portero del equipo contrario es bueno o malo, porque cambia tanto de posiciones a los jugadores, Crivillé jugando de interior izquierda, Marc Pérez de la grada al lateral izquierdo...
Con los jugadores que tenemos en estos momentos creo sinceramente después de muchos años de sufridor en segunda B que tenemos plantilla para estar entre los seis primeros pero lo que estamos es entre los seis ultimos toda la campaña, pero claro la porteria no está bien cubierta.
Somos el Sabadell pero parecemos el Atletico de Sabadell porque cuando no es por el equipo es por el entrenador, cuando no por la directiva, pero mientras otros equipos sin nombre, sin la historia del nostre C.E. Sabadell se pasean por categorias superiores noostros tenemos que luchar por no descender a tercera un año si y otro también.
Pero tranquilo sr, Montes dentro de tres o cuatro jornadas volveran a poner las entradas a 1 euro y volveremos a llenar la Creu Alta par no bajar y encima el
Terrassa tendrá opciones de subir y eso si que no................. .............

BON ANY 2006

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #17 el: 30 de Desembre de 2005, 17:06:06 pm »
El cas es que jo no dic que el Montes pugui tenir la seva part de rao i que es logic que estigui emprenyat per que li han col.locat un porter que no volia pero algu en aquest club haura de mostrar algun dia una mica de seny i pensar dues vegades en les consecuencies dels seus actes i aixo ho dic per tots no sols pel Montes pero crec que esta clar que fent publiques aquestes desavenecies no solament no s'arreglen els problemes sino que traspassen al vestidor i a un noi que en teoria ha d'arribar aqui amb la suficient confiansa per cubrir un lloc tan important en un equip com es la porteria i ja em direu amb quins anims poden sortir a resoldre la papeleta uns jugadors que estan rodejats de mals rotllos, enfrontaments publics entre directius i entre mister i directius quan el mister tindria de procurar aillar al vestidor de tot aixo. Que es reuneixin i que es possin d'acord d'una punyetera vegada. Que el consell parli clar amb el mister i a l'inreves si el volen o no o si ell vol seguir o no pero que deixin tots plegats de protagonitzar lamentables i vergonyosos enfontaments publics que no solucionen res i que l'unic que fan es deixar al club com un drap brut i crear un clima irrespirable al voltant dels que han de sortir cada diumenge a defensar la nostra historica samarreta.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #18 el: 30 de Desembre de 2005, 17:34:39 pm »
Sempre fem el mateix... jutgem abans de veurel actuar, deixemblo fer carai!!! el temps ens dira si es valid o no i si el montes no el volia, com dieu pera ki, s'haura d'aguantar, un bon entrenador fa un equip amb qualsevol jugador

Cudi, aquest home amb 3 mesos que porta aquí ha desmostrat amb escreix que no és vàlid. I no ho serà lamentablement. Tu recordes un entrenador que amb tan poc temps fos protagonista per tantes coses.... i sempre negatives  :icon_question: Mals resultats esportius -evidentment d'això la gran part és per culpa dels jugadors, però també n'hi ha molta per part seva- cas Peque, Genís, mala educació dins el camp ...... i ara cas Urko.  Montes  :ko
Pensa que li diuen a algun directiu que passa tot això i aquest home no vé segur.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
PRÀCTICAMENT DESTITUIT!!!!!!!!
« Respondre #19 el: 30 de Desembre de 2005, 18:25:59 pm »
Ai Déu meu si aquestes declaracions les hagues fet un altre entrenador

Actualment el Sabadell com diuen per un altre post es A CAN SEIXANTA tot això és una vergonya