montes la va ***** i ben cagada amb akestes declaracions!! aixo esta mes clar q l'aigua i a més quan ell va fitxar pel sabadell, crec q tindria q saber en kines condicions es trobava el club i no pot començar a demanar fitxages quan el presupost no dona més de si.
akest porter ve del barça gratis sense pagar ni un duro...ell no l'ha vist jugar, i o crec personalment q no és mal porter i no és un altre diego de miguel ja q dona més seguretat a l'ekip.
en montes q volia portar al seu amiguet q ja l'havia tingut al algecires i com es el seu amiguet pot demanar unes xifres desorbitades, i a més estava quasi fitxat i despres al dia següent demana una xifra desorbitava per ser suplent en un ekip i tal com esta la economia arlekinada no so podia permetre.
d'acord q en tomas l'ha cagat pero algu sap si l'albert tomas l'ha dit aixo es el q hi ha i no podem donarte un altra cosa, i ames si no hi ha mes diners per fixar... era la millor opcio crec jo.
tots els q critiqueu al albert tomas, q jo no el defenso ni molt menys, pero si pensem una miketa ell es el responsable de la plantilla de l'any passat, d'aixo estic d'acord pero amb el pressupost q tenia no va fer una plantilla bastant competitiva, fixant a gent important ara com són cañadas, o al polivalent marcos, o a un dels nostres salvadors de l'any passat com és en juanma i ara tots esperem ansiosament la seva arribada!!pero em direu clar tb va fer fitxatges q no valen res com en verde i no vull començar a dir noms... perq seria una llista molt llarga, pero tb va fer fitxatges q van donar un gran rendiment com en tariq per exemple i els altres anteriors citats...
espero q l'urko fasi callar en montes, encara q no estigui i li posi les coses molt dificils a en ramon quan estigui recuperat!!
anim urko i sabadell q aixo es tira cap amunt, sino ja ho veureu!! (no crec i ho dubto molt q siguem un altre girona)!!