Autor Tema: Montes destituido  (Llegit 10757 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: PRÀCTICAMENT DESTITUIT!!!!!!!!
« Respondre #60 el: 31 de Desembre de 2005, 16:15:55 pm »
Nuestro querido SABADELL, no se merece esto, desde hace unos años la institución está en manos de gente que viene más a servirse que a servir a un Club històrico como el nuestro, muestra la división que ha habido en la junta actual y si miramos hacia atrás tanto de lo mismo. Lo del entrenador ayer ya lo comenté, no sabe ni entiende lo que es el SABADELL, sus manifestaciones a Radio Sabadell, dan a entender que está buscando la puerta de salida, esto en mi tierra lo catalogamos de individuo cobarde, vuelvo a decir que esto se tiene que hablar dentro del vestuario y no hacerlo público y menos en los momentos que esta pasadando el Club. Salud para todos y VISCA C.D.SABADELL F.C.  
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #61 el: 31 de Desembre de 2005, 17:53:54 pm »
Jo estic amb l'amic Adriancito i Power.

El Montes sempre ha dit que l'equip estaba malament físicament i ara els estaba possant a to físicament. S'ho està currant i ha donat les vacances mínimes per a que els jugadors estuguin només en les dates més assenyalades amb la seva família, la resta de dies dobles o triples sessions d'entrenament.

S'ha trobat una plantilla ja feta i que poder no és la que ell hauria fet si hagués estat l'entrenador que hagués format la plantilla del C.E. Sabadell per la temporada 2005-06. Potser pensaba fer uns retocs al mercat d'hivern, per donar a la plantilla una forma més al seu estil i es va trobar amb la lesió de Ramón ( per cert també portat al mercat d'hiver i no és cap jovenet, i segons molts de nosaltres un dels artífecs de la permanència l'any passat ) i el va voler substituir per un porter de semblants característiques i es troba amb que diu que no vol Urko i el fitxen( i jo l'animaré com a un més del nostre  :scut ). Això em planteja la següent pregunta: vosaltres que haguessiu pensat? Jo em posso a la pell de Montes i el primer que penso és: què  valen les meves opinions si ha passat això? Doncs la resposta és clara: no valen res de res.

Dieu que no són encertades les declaracions de Montes. Potser sí que no ho són i jo sóc el primer en creure que tal com estem el que millor aniria és unitat i tranquilitat. Però és l'única forma que té de dir que la plantilla s'està reforçant amb gent que no és del seu agrat, i lleguint entre línies, i que per tant serà suplent o estarà a la grada. Creieu que aquesta és la millor forma de reforçar l'equip? Jo penso que no. El Montes llegueix el fòrum, ho va dir al xat dels @rlekinats.com, i crec que també ha volgut fer veure que no tot és culpa seva.

Que consti que no estic defensant els plantejaments que fa, que es pot o no estar d'acord, perquè per exemple jo penso que no es pot jugar amb només un punta, però és que coses com la d'Urko treu de pollegera a qualsevol.

Completament d'acord en totes les teves paraules !!  :clap :clap :clap

Es va trobar un ekip fet una 'merdeta' físicament, ara l'està foten a to, porta 10 jornades només al capdavant de l'ekip, Mora en va fer 7 ... aixi no s deixa treballar a ningú. Q esperavem q Montes als 3 partits ja ens posses en play-off ?

Trobo desencertada l'actuació de la directiva i molt més la de l'Albert Tomàs. Jo abans fotria al carrer al Tomàs q no al Montes.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #62 el: 31 de Desembre de 2005, 17:59:45 pm »
jo es que tampoc l'hagues fet fora, si tots em dit alguna vegada que son els jugadors, a mi el montes no m'agradava gaire, pero no l'hagues fet fora perque no fotria a un de nou cada 2 per 3...respecte el que a dit el randel , han sigut 6 jornades les del mora(la 7a va ser contra el terrassa i va debutar el montes) i montes 11, pero jo segueixo dient que son els jugadors, encara que l'entrenador tampoc...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
Montes destituido
« Respondre #63 el: 02 de Gener de 2006, 14:09:40 pm »
Porfin  llego la noticia esperada , JoseLuis Montes a sido destituido hoy , y para mi a demostrado ser un cobarde, pues a provocado su destitucion con sus ultimas declaraciones.Esper emos k venga uno k nos sake d este agujero :scut

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: Montes destituido
« Respondre #64 el: 02 de Gener de 2006, 14:19:03 pm »
Ay amigo RRACO y cuando lo fichamos habia gente que decia que era el GRAN SALVADOR que nos iba a subir a 2A y casi nos lleva a tercera

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
« Respondre #65 el: 02 de Gener de 2006, 14:25:23 pm »
Yo desde luego no e encontrado nada nuevo en Montes , es un vendedor d humo y ya esta muxo xillar y muxa disciplina pero pa na. Feliz año nuevo a todos . :scut

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #66 el: 02 de Gener de 2006, 14:52:40 pm »
A mí el que em sembla vergonyós i poc seriós és que si un entrenador demana un porter d'unes característiques determinades, hi hagi algú al club que li porti el que li surt dels collons (o sigui, tot el contrari del que l'entrenador vol).
El que passa és que el Montes no és calla el que altres sí per seguir al seu càrrec.
La qüestió és molt senzilla, Urko és un jugador jove que no ens garanteix que sigui més segur que Diego de Miguel. El Montes volia un jugador tipus Ramon Martí, perquè es tractava de substituir-lo a ell.
Esperem que al proper entrenador se li respecti una mica més les seves decisions i que tingui el caràcter suficient com per no callar-se res i fer-se respectar davant els jugadors i directiva.
Honor al Sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #67 el: 02 de Gener de 2006, 14:55:35 pm »
Però el consell no es reuneix per les tardes? Què més se sap de la noticia?

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #68 el: 02 de Gener de 2006, 15:02:27 pm »
Ay amigo RRACO y cuando lo fichamos habia gente que decia que era el GRAN SALVADOR que nos iba a subir a 2A y casi nos lleva a tercera

els que el vam criticar al principi vam ser criticats, mora el el "malo" de la pelicula... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #69 el: 02 de Gener de 2006, 15:04:01 pm »
De moment esperem que s´imposi als jugadors i sigui coherent ,perquè està clar que serà un ******* del Consell tal com ho és el Tomasín.

wimpi

• Visitant
« Respondre #70 el: 02 de Gener de 2006, 15:11:20 pm »
A mí el que em sembla vergonyós i poc seriós és que si un entrenador demana un porter d'unes característiques determinades, hi hagi algú al club que li porti el que li surt dels collons (o sigui, tot el contrari del que l'entrenador vol).
El que passa és que el Montes no és calla el que altres sí per seguir al seu càrrec.
La qüestió és molt senzilla, Urko és un jugador jove que no ens garanteix que sigui més segur que Diego de Miguel. El Montes volia un jugador tipus Ramon Martí, perquè es tractava de substituir-lo a ell.
Esperem que al proper entrenador se li respecti una mica més les seves decisions i que tingui el caràcter suficient com per no callar-se res i fer-se respectar davant els jugadors i directiva.

Eske s'ha de tenir en compta ke Ramon evoluciona molt be, i en cosa dun mes o poc més ja estara x jugar. ames, el calleja aket demana molta mes pasta, i llavors tindries a un jugador alla a la banqueta ke cobrariamasa x ser suplent

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #71 el: 02 de Gener de 2006, 15:58:50 pm »
Jo sincerament raons economiques a banda crec que el consell buscaba desferse del Montes no sols pels resultats obtinguts fins hores d'ara sino perque aquesta era una aposta del projecte Vilchez-Martinez i amb el seu nou projecte no sols no hi encaixava sino que els hagues suposat una font important de problemes donades les condicions amb las que habia vingut i les noves condicions que es donen al club a partir d'ara. La contractacio de l'Urko entenc que ha vingut donada no sols per la nova politica esportiva que es vol dur (que tambe) sino que al mateix temps els a servit d'esquer perque el Montes coneixent la seva vehemencia caigues de quatre potes i els poses damunt la taula la excusa perfecte per destituirlo. La veritat es que els responsables del club amb els pocs mesos que porten al capdevant l'han dut a una situacio vergonyosa. Vist desde fora la sensacio que un te es de que ja molt poca per no dir gens de seriositat. Em pregunto si aquests senyors duen els seus negocis particulars com ho estan fent en aquest club. El fet de que aportin diners de la seva propia butxaca no els dona dret a llençar per terra el nom d'una entitat de 103 anys d'historia. No se si son conscients del penos espectacle que estan protagonitzan a ulls ja no sols de la propia aficio sino a ulls de la resta del futbol catala de com han convertit al tercer club de catalunya en poc mes que una caricatura de club. Ara ja no som noticia perque els jugadors no cobrin o perque ens tallin la llum o perque els jugadors no tinguin aigua calenta per dutxarse, ara ho som perque amb 1,4 mil.lions d'euros de presupost estem a la cua de la clasificacio a punt de contractar un tercer entrenador sense tan sols haber finalitzat la primera volta y perque s'ha obert una autentica guerra civil en el si del consell de la que s'esperan mes declaracions i contradeclracions que a ben segur ompliran mes de m**** si cap el nom de la nostra historica entitat. Crec que les diferencies entre el Montes i el nou responsable de l'area esportiva del club feian inviable la seva continuitat i el millor per a tots era la destitucio pero a partir d'ara francament despres de la quantitat de disbarats que s'han fet s'hem fa dificil creure amb els que han de prendre les decisions d'aqui a final de temporada donç si ens hem queixat de la poca professionalitat d'algun jugadors a mi el consell se m'ha revelat com un grup d'aficionats amb mes voluntat que experiencia i aixo ens a dut a on estem ara. Tant de bo m'equivoqui i a partir d'ara es facin les coses com cal pero aixo fa tant de temps que ho esperem.....

friend

• Visitant
« Respondre #72 el: 02 de Gener de 2006, 17:33:54 pm »
apart de la destitucio de montes, en miquel arroyos no continuara com a segon entrenador perq amb el tècnic que estan negociant no el vol com a segon, però el nou preparador físic que van portar quan va entrar en montes, un xicot jovenet pèl-roig, continuara exercent el seu càrrec??? o també l'han fet foraa???

es simplement un dubte q passa pel meu cap!! jeje
sk sino sera el cost economic més elevat!! ;)

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #73 el: 02 de Gener de 2006, 17:57:20 pm »
suposo que t refereixes al JOAQUIM arroyos, no al Miquel arroyos (ex.president).....

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #74 el: 02 de Gener de 2006, 19:37:28 pm »
Coincideixo amb el Ceba mecànica en que el fitxatge del porter ha sigut premeditat per tenir l'excusa de fer fora al Montes.
Segons sembla, el Montes no volia aquest porter i no li van fer cas perquè sabien que aquest tiu té caràcter i diu el que pensa.
Insisteixo, d'altres entrenadors s'haguessin callat perquè els importa més mantenir-se en el càrrec que lluitar pels seus ideals futbolístics.
Però ara SÍ que ens hem de deixar de tonteries i TOTS estar amb el següent entrenador i NO CRITICAR-LO quan porti 4 partits. Els pro-Mora han sigut més impacients amb Montes que jo amb el Pere, i això em treu de polleguera. ARA TOTS UNITS, SISPLAU.
Honor al Sabadell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #75 el: 02 de Gener de 2006, 19:43:03 pm »
apart de la destitucio de montes, en miquel arroyos no continuara com a segon entrenador perq amb el tècnic que estan negociant no el vol com a segon, però el nou preparador físic que van portar quan va entrar en montes, un xicot jovenet pèl-roig, continuara exercent el seu càrrec??? o també l'han fet foraa???

es simplement un dubte q passa pel meu cap!! jeje
sk sino sera el cost economic més elevat!! ;)

Es diu Aitor i sota el meu punt de vista està fent una bona tasca.

'Només' han fet fora a en J.L. Montes i a en Quim Arroyos.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #76 el: 02 de Gener de 2006, 22:32:04 pm »
bé, la etapa Montes a arribat a la seva fi.
Un projecte esperançador desd un inici i nefast en un final, la veritat es que la feina d'en Montes en aquests mesos no a sigut gens facil, agafar l'equip en el moment que venien els partits mes complicats i amb el disgust inicial de l'afició a la temporada, la situacio de Montes agafant l'equip en la jornada 7 quan abans no s'havien fet els deures en partits + asequibles que + endavant doncs no m'agradaria trobar-me mai, era molt dificil per aquest home triunfar aqui ( miracles amb l'equip no en podia fer, esta clar que Gallo per exemple no marcara gols ni que ens entreni el Rijkaard quan un es dolent es dolent entreni qui entreni a l'equip) pero si que està clar que semblava el gran sargento de l'equip i que posaria els punts sobre les iis als jugadors i al final s'han pixat i rigut a la seva cara com han volgut i la cosa a acabat amb aques home sense anims per tirar endavant i convencent-se cada cop mes que aquest equip tindria moooooooolta feina.

vayas donde vayas suerte sr montes y d bien seguro que no tendras tantas presiones como este equipo ( pues estamos destinados a sufrir y a negarnos a ser un equipo faciluxo)

FORÇA SABADELL!!! al 2010 a Segona A i amb el genis garcia d tecnic i motoret sala de segon entrenador jeje.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
« Respondre #77 el: 03 de Gener de 2006, 13:49:44 pm »
Ke a pasao , yo inicio este tema ayer a las 14,09 y resulta k sale como iniciador del TEMA Montes destituido un tal Alex , k pasa k estamos manipulando ya el foro...fijaros bien y vereis el camvio :veryangry: :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #78 el: 03 de Gener de 2006, 13:51:40 pm »
Ke a pasao , yo inicio este tema ayer a las 14,09 y resulta k sale como iniciador del TEMA Montes destituido un tal Alex , k pasa k estamos manipulando ya el foro...fijaros bien y vereis el camvio :veryangry: :scut

Doncs imagino que els webteam han vist que hi habia diferents temes oberts parlant del mateix i han decidit incloure-ho tot en només un. Així és més fàcil. I home, crec que és el de menys qui inicia el tema. L'important és el contingut.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #79 el: 03 de Gener de 2006, 13:53:37 pm »
amic RRACO el que pasa es que el webteam recupera tots els post del mateix tema i els posa tots junts, ningu manipula res, es una cosa normal al foro  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/