Autor Tema: Segur que vindrà un nou davanter???  (Llegit 1840 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
Segur que vindrà un nou davanter???
« el: 28 de Desembre de 2005, 13:35:20 pm »
Sembla confirmat que madrigol s`en va al Baza segons diari sabadell, no és inocentada. Necesitarem un altre davanter perque amb 2 és molt poc. Encara que només juguem amb un si un és lesiona... IMPRESCINDIBLE que vingui algú

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: davanter
« Respondre #1 el: 28 de Desembre de 2005, 14:44:03 pm »
al diari sabadell cada any fan una inocentada, no men refiaria molt, menrecorod un any on van di que el camp lenderocaven i es comenzava a construir un de nou a els terrenys del costat del camp municipal de can'oriach (ronda collsalarca)....
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #2 el: 28 de Desembre de 2005, 15:22:51 pm »
Això no és inocentada , ja és veu que és veritat i fa dies que és parla. Sinó vaja tonteria a dir.
La inocentada del diari és que als centres civics és faran unes sales perque pugui anar a fumar els veins.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 28 de Desembre de 2005, 15:27:38 pm »
si, no crec que el tema esportiu estigui per fer inocentades... i del tema Madrigal ja fa dies que se'n parla. Està clar que si se'n va, hauria de venir algú. Si no millora el que hi ha jo portaria un desconegut, però jove que ja despunti en algun equip de 1a catalana o 3a divisió. I torno a parlar d'un tal Cesc del Premià.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #4 el: 28 de Desembre de 2005, 16:40:13 pm »
ja fa dies q vaig comentar q els dos ekips del sud interessats eren Córdoba i Baza
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #5 el: 28 de Desembre de 2005, 22:38:59 pm »
si, no crec que el tema esportiu estigui per fer inocentades... i del tema Madrigal ja fa dies que se'n parla. Està clar que si se'n va, hauria de venir algú. Si no millora el que hi ha jo portaria un desconegut, però jove que ja despunti en algun equip de 1a catalana o 3a divisió. I torno a parlar d'un tal Cesc del Premià.

MUTIO, aver si va a psar lo mismo k con el Toledo xD.
pq no te fichan de secretario tecnico????

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
Segur que vindrà un nou davanter???
« Respondre #6 el: 29 de Desembre de 2005, 12:30:39 pm »
Després d´haver solucionat el tema del porter, espero que l´haguem encertat, ara em pregunto si acabarà o no venint un nou davanter. Recordem tots plegats que si hem incorporat a l´Urko Pardo és per la sortida del club del Madrigal. Per tant, i seguint amb la línia establerta per la nova direcció tècnica del club, perquè arribi un nou davanter caldrà donar abans una altra baixa.
Ara fa un dies van dir a Ràdio Sabadell que el club li havia ofert al Ramón Martí i al seu representant la baixa federativa. La seva resposta va ser negativa. Em resulta estrany que cap post hagi fet referència a aquest tema, almenys que jo hagi llegit. Per tant, si Ramón no vol la baixa, i cal donar-ne una per incorporar a un davanter, què acabarà passant??? D´altra banda, no oblidem que hem canviat un punta per un porter. Ara tenim tres porters, quatre si comptem amb el del juvenil, i tan sols dos puntes. Algú em podrà dir, o inclús des del club, que ja tenim al Juanma Cruz com a un altra punta. Home, per mi és més un jugador de banda, però bé tenint en compte els experiments que a nivell de tàctiques i posicionaments estem fent, tot és possible...
Per acabar-ho d´arrodonir, Montes va demanar com una altra necessitat imperiosa de l´equip un central esquerrà i més veterà dels que tenim. Avui sabem que Peque no marxarà (gran notícia)...Per tant, torno al principi, fitxarem o no un altre davanter?? Es donarà alguna baixa més???? Vagi per endavant, que jo, com molts de vosaltres, trobo essencial incoporar un altre punta. Ara bé, com diria aquell, mana qui mana, la pela és la pela, i ja veurem.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
Re: Segur que vindrà un nou davanter???
« Respondre #7 el: 29 de Desembre de 2005, 13:19:56 pm »

Evidentment "la pela és la pela", però un cotxe no pot funcionar amb tres rodes.  S´ha d´incorporar un davanter més, ni que hagués de vindre del Sabadell Nord.  Sino que hem de fer, si un dia Gallo o Orife estan baixíssims de forma i l´altre sancionat ?.   Com està el tema de Phillip Toledo ?
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 29 de Desembre de 2005, 13:23:23 pm »
jo em conformaria amb el camacho encara que no es davanter centre, crec que o pot fer molt bé a més estaria encantat de venir perque sent els :bandera , una altre cosa es que l'español ens el cedis fins a final de temporada...aviam si recuperem al ivan hamouch que amb la seva polivalencia el podem fer jugar on sigui!
ANIMS IVAN! ET NECECESITEM!
SI A ROBERTO CAMACHO!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #9 el: 29 de Desembre de 2005, 15:58:51 pm »
ROBERTO CAMACHO!!!!! jo konfio am ell i speru k si ve sigui kom l orife de la primera temporada .. un golejador .. jjje

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #10 el: 30 de Desembre de 2005, 00:24:40 am »
Crec que a nivell individual, els nostres davanters tenen més problema de "crani" que una altra cosa, per exemple el Gallo fa el més difícil i després falla el més fàcil (com a Osca).

Per mi hi ha dos problemes. El primer  és que els nostres davanters viuen sols allà dalt i desconectats del mig camp. El segon és que la mitja sigui més bregadora.

Espero que amb la incorporació de Fassione (carrilero equerra) i Juanma Cruz, aquest problema quedi resolt.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #11 el: 30 de Desembre de 2005, 00:37:12 am »
a veure si ara que tindrem un bon centrador com el Juanma ens faltarà un rematador de cap com el Madrigal

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 30 de Desembre de 2005, 00:44:56 am »
MUTIO, aver si va a psar lo mismo k con el Toledo xD.
pq no te fichan de secretario tecnico????

Doncs tindriem un secretari tècnic amb cara i ulls, tot s'ha de dir.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #13 el: 30 de Desembre de 2005, 20:42:49 pm »
Mutio secretari tecnic, Albert Tomas de porter a picar els carnets

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665