Després d´haver solucionat el tema del porter, espero que l´haguem encertat, ara em pregunto si acabarà o no venint un nou davanter. Recordem tots plegats que si hem incorporat a l´Urko Pardo és per la sortida del club del Madrigal. Per tant, i seguint amb la línia establerta per la nova direcció tècnica del club, perquè arribi un nou davanter caldrà donar abans una altra baixa.
Ara fa un dies van dir a Ràdio Sabadell que el club li havia ofert al Ramón Martí i al seu representant la baixa federativa. La seva resposta va ser negativa. Em resulta estrany que cap post hagi fet referència a aquest tema, almenys que jo hagi llegit. Per tant, si Ramón no vol la baixa, i cal donar-ne una per incorporar a un davanter, què acabarà passant??? D´altra banda, no oblidem que hem canviat un punta per un porter. Ara tenim tres porters, quatre si comptem amb el del juvenil, i tan sols dos puntes. Algú em podrà dir, o inclús des del club, que ja tenim al Juanma Cruz com a un altra punta. Home, per mi és més un jugador de banda, però bé tenint en compte els experiments que a nivell de tàctiques i posicionaments estem fent, tot és possible...
Per acabar-ho d´arrodonir, Montes va demanar com una altra necessitat imperiosa de l´equip un central esquerrà i més veterà dels que tenim. Avui sabem que Peque no marxarà (gran notícia)...Per tant, torno al principi, fitxarem o no un altre davanter?? Es donarà alguna baixa més?
Vagi per endavant, que jo, com molts de vosaltres, trobo essencial incoporar un altre punta. Ara bé, com diria aquell, mana qui mana, la pela és la pela, i ja veurem.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!