Partit de mini partits. Primers 30 mins del Linares que semblava un equip top de la categoría amb una pressió molt alta i asfixiant sobre Altimira i Iago Indias, sense deixar-nos fer ni crear. Empatem al min i canvien els papers i els torns. Acabem amb uns últims 15 mins que, dificilment, s'igualen al que s'havia fet. 2ª part començem igual de forts i sentenciem. Els darrers 20-30 mins jugant a ralentí i amb imprecissions però el saber fer.
Munitis ha canviat l'actitut dels jugadors i sap en qui confiar i el què vol, enhorabona. És tan fàcil de dir aqui, com difícil de transmetre. Qui surt esta endollat des de l'inici fins al final i l'esforç és total.
- Altimira - Iago Indias: m'agrada molt el dúo que estan fent i com es complementen. A més, a Iago s'el veu amb vocació d'atacar i arribar des de 2º fila i moure la pilota. Altimira és una joia, semblava un veterà en alguns trams.
- Néstor, per a mí l'MVP d'ahir. Si abans era Jacobo, el castellonenc no es va quedar enrere. Partit per ensenyar el que ha de fer un 9. Batallar, lluitar, saber estar, gol i assistència, caient a banda, pel centre.
- Boni i Aarón rey, van ser diferencials; sobretot l'egarenc. Estan recuperats per a la causa.
- La "vieja guardia" són la majoria dels que ens estan traient les castanyes; chapeau per ells. En ells confio.
- Guillem Molina - Aleix Coch m'estan agradant molt; tot i algunes pàjares. Contundència i elegància.
La part dolenta
- Kaxe, a part de les dues ocasions que va tenir el vaig veure força apagat en alguns trams anat al trote i, per dalt, nula lluita. Sí ell ha de ser la referència prefereixo al Jacobo i Néstor.
- Alfred Planas em va portar de corcó. Cada cop que havia de regatejar o centrar anava a terra. No sé si és nula confiança en sí mateix o que no hi ha més per oferir. Tant de bo en Astals agafi mins en compte d'ell.
Pregunta pels companys del fòrum a veure si em podeu ajudar. Que va passar ahir amb el Moha?? D'altra banda, en Ramon Folch apareix en les 3 últimes convocatòries i, divendres a RdP, deien que estava en fase de "posta en marxa". Encara no està en estat òptim o, simplement, no compta?