Autor Tema: amb aquests arbitres....  (Llegit 2150 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

oscarjx

• Visitant
amb aquests arbitres....
« el: 24 de Abril de 2005, 18:53:14 pm »
NO HI HA DRET!!!!! Es indignant que cada partit patim un arbitratge dolentissim!!!!!!!!!!!!!! ARGGGGGGGHHHH!!!!! fores de joc inexistents, expulsions, penalties no pitats.... és d'escandol!

Ens posen les coses molt dificils.. ens van descaradament en contra!! Pero tot i aixo, segur que ens salvarem!!! ANIMS!! visca el Sabadell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: amb aquests arbitres....
« Respondre #1 el: 24 de Abril de 2005, 22:35:45 pm »
A aquests personatges no sels pot considerar "arbitres". Han d'impartir justicia??? No fotis, si nomes fan que escampar injusticies de camp en camp. Per cert, l'arbitre era madrileny, pot ser una mica anticatalanista... Es que sino, no se que pensar :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 24 de Abril de 2005, 22:58:14 pm »
mare meva, és indignan, nefast, vergonyòs ... ens ha pitat, com a mínim, 10 fores de joc !!! dels quals 8 no eren, Juanma a acabat desquiciat i això a portat a q al final haguès una 'mini-tangana'

Tb s'ha de dir q avui no s'ha jugat gens bé, però q ha estat escandalòs l'arbitratge  :veryangry: :veryangry: :veryangry:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #3 el: 24 de Abril de 2005, 23:31:59 pm »
Per aixo a vegades pots arribar-te a pensar que hi ha un complot en contra del Sabadell... voleu dir que amb els altres son tants-tants dolents?
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

oscarjx

• Visitant
« Respondre #4 el: 24 de Abril de 2005, 23:44:22 pm »
Jo no sé si hi ha complot, o es ke tots els arbitres son igual de dolents.... molts cops si que penso que ens van en contra intencionadament... . pero és que, avui era d madrid l'arbitre,no?... no és facil que un arbitre d madrid sigui anti-catala?... és que......

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 25 de Abril de 2005, 10:09:23 am »
Ha estat penossisim l'arbit d'ahir. No es pot justificar la derrota amb la seva actuació, pq seria injust, pero son arbitratges d'akets k van markant, falteta a falteta, protestes i groga, et foten una llesca i res... van minant la moral. I ahir va ser exagerat. Cada jugada pitava fora de joc, quan juanma estava mínim 2 o 3 metres per darrere del defensa. Lo fort es q moltes vegades aixecava la bandera un cop juanma ja s'havia anat. Si pites fora de joc, pita quan rebi la pilota, no quan ja s'hagi regatejat al defensa.
Primer, un arbit CATALÀ contra l'ESPANYOL b, despres, un altre CATALÀ conta el BARCELONA b (pq coi no ens toquen catalans contra el badalona, girona o figueres?  :-X ) i per últim, ens toca un madrileny més dolent...
M'agradaria posar el que ha dit Juanma Cruz pels periodistes del 9 punt, q ho posava avui al diari:

JUANMA CRUZ:
< Els árbits se'ns estan pixant a sobre >

Totalment d'acord juanma!

I per ultim, comentar la polemica de... complot? o simplement arbits dolents? Cada vegada q venen jugadors nous al sabadell, si us fixeu, sempre diuen, no he viscut mai un arbitratge tan dolent a cap equip. No es nomes un, ni dos, sino la majoria que venen d'altres equips. L'ultim, juanma cruz. Si els propis jugadors, q han viscut diverses experiencies per d'altres equips i altres grups, o reconeixen... Crec q m'explico

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4310
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 25 de Abril de 2005, 20:37:10 pm »
En general, a Segona 'b', els àrbitres sòn dolents... però els que ens toquen, sòn pèsims!!!! :disappointed:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Jo ho tinc clar...
« Respondre #7 el: 25 de Abril de 2005, 22:27:28 pm »
Jo ho tinc clar:

Encara estem a la llista negra de la federa$ion  :bigcry:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005