Autor Tema: Er ESSTRENADÓ  (Llegit 3668 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

esssstrenador

• Visitant
Er ESSTRENADÓ
« el: 02 de Gener de 2006, 23:25:36 pm »
En el mundo de los ciegos, el tuerto es el rey... Doncs, al Sabadell el més b***o arriba a ser president.

Personatges com Torrente tenen més categoria que el Sr. Larrosa, president d'un club amb més de cent anys d'història i referència indiscutible al món del fútbol.

Fa dos setmanes, uns coneguts gallecs em van preguntar de quin equip era. Jo vaig contestar que del Sabadell, evidentment. En menys d'un minut, van saber enumerar molts dels jugadors, entrenadors i presidents que han passat pel nostre club. Ara m'en penedeixo de la meva afirmació (dir que sóc del Sabadell) quan aquesta trista ******* (anomenada ANTONIO LARROSA) formarà part de la història del Sabadell en funció de president!!!! España va bien!!!!

Vergonya és lo mínim que puc sentir a l'escoltar frases com:
"Hemos sessao er esssstrenadó" - "Cuando haiga" - "Sa pasao 2 pueblos" - "Los asuntos dinerarios"
MAKINAVAJA tenia molta més classe!!!!!!!!!

Espero que hi hagin més opinions com la meva, que reaccionin davant d'aquesta imposició absurda i ridícula que cap saballut es mereix.

Salut i bona nit!!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Er ESSTRENADÓ
« Respondre #1 el: 02 de Gener de 2006, 23:32:57 pm »
A mi tampoc m'agrada, però crec que tu li faltes al respecte -i en el 1r misstge que escrius-.
Ell pot parlar amb un accent que no t'agradi pel que sigui, però és el seu.
Si tu tinguéssis la sort o no de parlar com ell, t'agradria que se'n riguéssin de tu.
Lamentable primer missatge, perdona que et digui.
I puc estar d'acord amb tu o no, però no en la forma  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

wimpi

• Visitant
« Respondre #2 el: 02 de Gener de 2006, 23:36:15 pm »
si, el ke tu vulguis, pero tu tamagues darrera dun nick "nou" pq ningu et reconegui.....  en fi.... esta clar ke l'art de la oratoria i la gramatica no la controla masa, pero aixo no vol dir ke sgui "un impresentable" tal i com l'acuses en el teu "suposat" primer misatge

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 02 de Gener de 2006, 23:38:57 pm »
La seva forma de parlar no li ha impedit arribar a ser el que molts voldrien ser i no arribaran mai a ser parlant molt millor. Una cosa és que se'l critiki pel que fa i crec que està fora de lloc que se'l critiki per coses que no tenen ja res a veure amb les seves funcions com a president i encara pitjor enriure's d'una persona.

esssstrenador

• Visitant
« Respondre #4 el: 03 de Gener de 2006, 00:00:47 am »
Us imagineu un advocat que no fos capaç de defensar el seu client davant un jutge o un metge que no sabés el que fa a l'operar un pacient?? Us agradaria que el mestre dels vostres fills (si en teniu!) no sabés ni contar fins a 10?

Sigueu sincers!!!! Jo us dóno la resposta i és que NO.

Un president és molt més que una cara i ulls. És una persona que pren decisions (tal i com ell ha dit a la roda de premsa) i una persona que no té certes aptituds ha de saber estar al marge i dedicar-se a d'altres menesters.

Crec i em reitero que és una profunda vergonya que sigui president algú que no està preparat per les funcions que implica ser president. Hi ha d'haver gent a la ciutat molt capaç de donar una millor imatge al club i sobretot una millor gestió.

Continua el debat...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #5 el: 03 de Gener de 2006, 00:08:06 am »
Potser molts pensem el mateix que tu, però no per açò, ho diem ofenent a les persones.

Crec que les teues paraules son ofensives i no m'agrade el tó per a referir-te a una persona humana de manera pública.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #6 el: 03 de Gener de 2006, 00:19:47 am »
Doncs, al Sabadell el més b***o arriba a ser president.

Personatges com Torrente tenen més categoria que el Sr. Larrosa.

Vergonya és lo mínim que puc sentir a l'escoltar frases com:
"Hemos sessao er esssstrenadó" - "Cuando haiga" - "Sa pasao 2 pueblos" - "Los asuntos dinerarios"
MAKINAVAJA tenia molta més classe!!!!!!!!!

Jo ací no te treuré la raó.

Però m'indigne amb tu ja que considero que te falta molta educació amb en Larrosa, i he escollit les teues tres frases del requadre per a dir-te:

-La primera frase és un insult clar.
-La segona frase és bastant ofensiva.
-I la tercera agrupació de frases, és denigrant, ja que tothom parla com sap parlar, intenta comunicar-se amb los altros com millor pot i no te pots enriure d'un accent regional o d'unes expressions hereuades dels seus familiars. Açò ho he patit en la meua pròpia carn i dona molta ràbia.

Pots dir les mateixes coses, però amb un tó diferent.
Sexe, Birra i Sabadell!

esssstrenador

• Visitant
« Respondre #7 el: 03 de Gener de 2006, 00:20:07 am »
No hi cap ofensa en dir que aquesta persona no està ni estarà mai preparada per asumir aquest càrrec.

El que si és una ofensa de veritat és:
*   que una persona sense aptitups pugui decidir sobre el futur d'un club com el Sabadell,
*   que aquesta persona sense capacitat parli i faci declaracions que insulten a d'altres persones (com l'entrenador Montes, per exemple!). Es normal que un president digui que l'entrenador "sa pasao 2 pueblos" ??? Quan sabem que és l'entrenador que més ha fet treballar a la plantilla...
*   i que aquesta persona tingui la poca dignitat d'estar al Sabadell per interessos extra-esportius. Quants anys fa que el Sr. Larrosa és soci del Sabadell??? (Per aquells que m'ataqueu, ja us avanço que jo sóc soci des de fa 3 anys i no per això tinc dret de convertir en club en una dictadura. 

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 03 de Gener de 2006, 00:22:55 am »
No hi cap ofensa en dir que aquesta persona no està ni estarà mai preparada per asumir aquest càrrec.

El que si és una ofensa de veritat és:
*   que una persona sense aptitups pugui decidir sobre el futur d'un club com el Sabadell,
*   que aquesta persona sense capacitat parli i faci declaracions que insulten a d'altres persones (com l'entrenador Montes, per exemple!). Es normal que un president digui que l'entrenador "sa pasao 2 pueblos" ??? Quan sabem que és l'entrenador que més ha fet treballar a la plantilla...
*   i que aquesta persona tingui la poca dignitat d'estar al Sabadell per interessos extra-esportius. Quants anys fa que el Sr. Larrosa és soci del Sabadell??? (Per aquells que m'ataqueu, ja us avanço que jo sóc soci des de fa 3 anys i no per això tinc dret de convertir en club en una dictadura. 

:clap :clap :clap Així, millor.
Estes opinions son molt més correctes, i dius les mateixes coses sense insultar a ningú.
I per cert, ara si que estic d'acord amb les teues opinions 100% (forma i contingut).
Sexe, Birra i Sabadell!

wimpi

• Visitant
« Respondre #9 el: 03 de Gener de 2006, 00:30:00 am »
Nomes dir ke el fet de "no ser un Pompeu Fabra" no vol dir ke una persona no sapiga portar una empresa/club...

en tot cas, magrada mes aket ultim misatge teu ke el primer...

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #10 el: 03 de Gener de 2006, 00:35:34 am »
Essstrenador :
   Molt d'acord en el fons, pero poc afortunat en la forma.  Que pot pensar qualsevol empresari, president, gent de negoci important quan tinguin una entrevista amb el actual President ??   No estic criticant a la persona, ja que des de diferents persones m'ha arribat que és un bon tipus, que va de cara i que dificilment te la fotarà. I no ho dubto.
  Però cadascú ha de fer el paper que sap fer, i considero que el President de qualsevol entitat , i més d'una entitat centenària i amb arrels profundes a la ciutat i a Catalunya, ha de tenir una classe i una presència que no tots tenim. Un saber fer, una dialectica que li ajudi i resoldre greus problemes a vegades tan sols amb la paraula, i a saber donar explicacions de a`lò inclus inexplicable.
   No puc opinar del que ha passat aquest ultims dies, i pocs ho podem fer ja que la majoria no tenim prou informació per valorar-ho.  De la única cosa que podria culpar al Sr. Antonio Larrosa és de assumir un paper per al qual no estar preparat, ... i molt em temo que éll n'es conscient però per raons que no conec ( pero m'imagino) no ha pogut negar-s'hi.
  Vigilem molt i molt ja que la situació és més greu del que sembla.  Actualment  hi ha un accionista majoritari ( Fundació= Ajuntament), i si l'Ajuntament decideix no tirar això endavant ( i de veritat), això s'enfonsarà !!
  És aquest el "SABADELL DE TOTS " que voliem, o bé és el "SABADELL DE tots" que ells volien  ??
BON ANY  2006

Desconnectat demo

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #11 el: 03 de Gener de 2006, 11:42:52 am »
No hay ofensa en decir que una persona no esta preparada para asumir este cargo.
(es tu opinion).
El SR. Larrosa, dirige una empresa con muchos trabajadores y muy solvente por lo
que se dice.
Pero si en todos tus comentarios anteriores. Ofensa y prepotencia por tu parte de
juzgar a una persona que no conoces. Decir que esta en el Sabadell por intereses
extra deportivos, sin demostrarlo.
El termino se ha pasado dos pueblos, que es un termino coloquial,  se utiliza
cuando una persona se ha extralimitado en el tono, forma y contenido de lo que te
ha dicho.
Asi queda mas bonito no?
El tema Montes ya esta mas que hablado y demostrado la linea que ha llevado.
Esta claro que en esta sociedad, no vende la imagen ya no digamos sencilla, si no
la que tengamos cada uno, la verdadera, la humana.
Vende mas ser un Sr. por delante y con perdon dartela por detras.
En esta vida uno puede aprender de todo, incluso a hablar correctamente en publico
y hacer que todo el mundo te crea, auque lo que digas sea mentira, esto seria mejor
que decir la verdad con palabras llanas y sencillas, sin faltar el respeto a nadie no?
A lo que no te enseña nadie, eso lo tienes que haber mamado (expresion coloquial y
humana) es a ser buena persona y honrada.
Y confia y espera que venga ese principe azul, con dinero, educado en alta cuna con
buena imagen y por pedir hasta guapo, a dirigir al sabadell que aqui hay muchos sentimientos peros pocos candidatos en la lista, que quiera poner dinero, gastar su
tiempo y encima que lo critiquen gratuitamente.
En cuanto a tu inteligencia, la tuya tambien brilla por su ausencia, pareces mas bien
un histerico cabreado, es una opinion mia, eso si sobre todo te lo digo con mucha
educacion,  sin animo de ofenderte.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #12 el: 03 de Gener de 2006, 15:33:29 pm »
Donç jo no se si algu s'haura passat per la web d'El Mundo Deportivo pero el periodista Jordi Sanchez firma una cronica on diu "El presidente Antonio Larrosa habló, y que no sirva de precedente". Sincerament em sembla un comentari desafortunat.

Desconnectat arlokinat

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #13 el: 03 de Gener de 2006, 22:02:10 pm »
 pues yo estoy de acuerdo con todo lo que dice eer esstrenador .

El Sr. Presidente no tiene nivel para la presidencia de este club. Podemos ser un club de 2a B , pero deberiamos tener un presidente de 1a. ( como lo era el Sr. Arroyos )

No es normal tener un presidente que no sepa expresarse, ni explicar claramente lo que pasa dentro del club (ya que lo socios no tenemos acceso a esta informacion).
La manera de vestir debe ser la mas correcta posible para seguir con la imagen del club ( no creo q sea tanto esfuerzo ponerse una corbata!!!!).

En definitiva, creo q aun siendo un club modesto ( aunque con 100 años de historia) podamos permitirnos el lujo de tener un presidente incompetente en todos los niveles, simplemente porque asi no vamos bien.

Insisto, si queremos ser de 1ª, necesitamos un presidente de 1ª!!!!

esssstrenador

• Visitant
« Respondre #14 el: 03 de Gener de 2006, 22:09:17 pm »
Molt bona nit,

Sento profundament no poder estar d’acord amb DEMO. Hi han obvietats que així ho demostren i passo a detallar tots aquells punts en que crec que DEMO no acaba de tenir raó.

Crec que no és només la meva opinió qui afirma que el Sr. Larrosa no està preparat per ser president. Explico: ni té formació cultural ni té coneixements sobre el món del fútbol ni té capacitat per adquirir-los. I em reitero: les seves declaracions d’ahir ho demostren. Deixant de banda les múltiples faltes orgràfiques, gramaticals i de sintaxi... que poden arribar a ser gracioses, el més greu de les seves declaracions és que no va saber dónar cap explicació convincent del que havia passat. Jo no vaig entendre absolutament res. Quan començava una frase, s’encallava, utilitzava expressions “populars” (ho sento però per mí no són més que expressions barrueres) per deixar enlaire el perquè de tot plegat. I recordem que parlem del president, una figura amb decisió dintre del club.

DEMO afirma també que una persona sempre pot aprendre a parlar i saber estar. També discrepo i no perquè no cregui en la capacitat humana de superar-se a sí mateix, sinó perquè el Sr. Larrosa ha demostrat que no sap i que no vol aprendre. I ara parlo del CÁTALA., la nostra llengua. Què podem pensar els socis catalano-parlants d’una persona que havent nascut a Catalunya no pronuncia ni una paraula en català??? Si pot aprendre, que comenci per la nostra llengua!! Això, permeteu-me, però no és aceptable en un PRESIDENT. Parlàvem del Sr. Gónzalez... No parlava un català perfecte... és cert! Però al menys ho intentava! (I no és que sigui una fidel devota del Sr. González...)

En quant al tema dels interessos extra-deportius, només faig una reflexió. Una persona que no ha estat mai vinculada al Sabadell, de la nit al dia apareix. Per quin motiu??? Potser forma part d’una congregació de germanetes de la caritat???

El tema del Montes em serveix per desmentir aquesta bona voluntat i absoluta sinceritat que DEMO proclama. Hi ha un fet que no em quadra: si el Sr. Montes ha estat destituït per les declaracions que va fer divendres passat, com pot ser que a Tarragona el mateix divendres ja se sabés que Bonet seria el nou entrenador del Sabadell??? Ho sento però tampoc ho entenc. Ja veus que no sóc tan intelligent.

I ara només desitjo una cosa: no haver de parlar més d’aquest tema perquè això suposaria que tindríem un president com Déu mana.

Bona nit

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #15 el: 03 de Gener de 2006, 22:16:58 pm »
No hay ofensa en decir que una persona no esta preparada para asumir este cargo.
(es tu opinion).
El SR. Larrosa, dirige una empresa con muchos trabajadores y muy solvente por lo
que se dice.
Pero si en todos tus comentarios anteriores. Ofensa y prepotencia por tu parte de
juzgar a una persona que no conoces. Decir que esta en el Sabadell por intereses
extra deportivos, sin demostrarlo.
El termino se ha pasado dos pueblos, que es un termino coloquial,  se utiliza
cuando una persona se ha extralimitado en el tono, forma y contenido de lo que te
ha dicho.
Asi queda mas bonito no?
El tema Montes ya esta mas que hablado y demostrado la linea que ha llevado.
Esta claro que en esta sociedad, no vende la imagen ya no digamos sencilla, si no
la que tengamos cada uno, la verdadera, la humana.
Vende mas ser un Sr. por delante y con perdon dartela por detras.
En esta vida uno puede aprender de todo, incluso a hablar correctamente en publico
y hacer que todo el mundo te crea, auque lo que digas sea mentira, esto seria mejor
que decir la verdad con palabras llanas y sencillas, sin faltar el respeto a nadie no?
A lo que no te enseña nadie, eso lo tienes que haber mamado (expresion coloquial y
humana) es a ser buena persona y honrada.
Y confia y espera que venga ese principe azul, con dinero, educado en alta cuna con
buena imagen y por pedir hasta guapo, a dirigir al sabadell que aqui hay muchos sentimientos peros pocos candidatos en la lista, que quiera poner dinero, gastar su
tiempo y encima que lo critiquen gratuitamente.
En cuanto a tu inteligencia, la tuya tambien brilla por su ausencia, pareces mas bien
un histerico cabreado, es una opinion mia, eso si sobre todo te lo digo con mucha
educacion,  sin animo de ofenderte.

Completament d'acord  :clap
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #16 el: 03 de Gener de 2006, 22:54:03 pm »
Benvolguts:

Estic sorprès del nivell de certs post. Realment es alarmant que algunes persones puguin utilitzar termes desqualificatius cap una persona, que estic segur no coneix personalment. Pensava que ja havíem superat certs complexes discriminatoris i xenofobs, pero veig que malauradament encara no hem arrivat al suficient grau de maduresa a la nostra societat i encara arrosseguem tics molt antics, que recordan quan els ciutatans vinguts de fora eren anomenats "xarnegos", a mes d'altres desqualificacions a on es questiona la seva honorabilitat i un no sé quin interès per no se què. Crec que ja n'hi ha prou de desqualificacions, insults i falsetats contra el president, els altres membres del consell, els consellers cessats, el gerent, els jugadors, etc.. Si així creiem que millorem la situació, anem bé per anar a Sants.

Els que creuen que no som dignes per dirigir el nostre club i que demanen que vingui algú amb "més nivell", dir-los que a nosaltres també ens agradaria que molta més gent s'impliqués amb el Centre d'Esports. No tenim el més mínim interès en escalfar cadires. Malauradament no hi ha massa gent disposada a invertir el seu temps i el seu patrimoni personal en el Centre d'Esports Sabadell. Nosaltres tenim un compromís amb el nostre estimat club i el tirarem endavant. Continuarem treballant per resoldre tots el problemes actuals i els que vinguin, amb un sol objectiu: el millor pel Centre d'Esports Sabadell.

M'agradaria demanar-vos que mirem endavant, amb tot l'entusiasme possible, per tal d'animar a l'equip, centrar-nos d'una vegada en la faceta esportiva i a veure si realment sortim del lloc de la classificació en el que estem actualment amb l'ajuda de tots.

Salutacions

Andreu Gil

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #17 el: 03 de Gener de 2006, 23:12:38 pm »
em sembla molt trist veure que el foro s´utilitza per atacar als bandos contraris amagat darrere d´un "nick", es caure molt baix venir a la "taula" dels pobres aficionats a intentar enganyar-los fent-se pasar per altres aficionats. :ko  faltar al respecte i aixecar posibles "draps bruts", aixo nomes fa que no tinguem un club amb estabilitat suficient per fer alguna cosa amb cara i ullss.
 hi ha molta gent  que diu  obertament que estima molt al sabadell i   despres s´amaga en un nick per desestabilitzar el entorn, aixo es caure molt baix.
(per cert si alguna vegada jo m´entero d´alguna cosa privada i se que dir-lo desestabilitzará, no ho diré, per que crec  que faré un favor mes gran al club callant que explicarlo al foro amb un altre nom)
un "0" molt gran per la guerra bruta que esta inundant el foro  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

esssstrenador

• Visitant
« Respondre #18 el: 03 de Gener de 2006, 23:56:55 pm »
Entenc perfectament la seva posició Sr. Gil. Vostè, amb la seva trajectòria política i empresarial, sí que hagués pogut ser un president ideal pel nostre club. No puc deixar de considerar la seva resposta tenint en compte els seus nombrosos anys d'arlequinat i la bona posició que ocupa a la ciutat. Per tots aquests motius, és una llàstima que, havent gent tan vàlida, haguem de patir situacions com la roda de premsa d'ahir de l'actual president.

Voldria aclarar que la meva lliure opinió no és ni molt menys discriminatòria i xenòfoga, tenint en compte que l'únic que demano és que una persona com el president (a part de tenir simplement educació) tingui en compte que a Catalunya i, per tant a Sabadell, tant el català com el castellà són dues llegües oficials (les dues per igual) i que la discriminació comença quan la figura del president s'oblida i discrimina a una comunitat que tant estima al Sabadell.

Torno a dir-li que entenc perfectament la seva postura professional (que no emocional) i dir-li que ambdós lluitem pel mateix (encara que no ho cregui): aconseguir que el Sabadell sigui el millor equip, l'equip que volem, el sabadell de tots (on tots podem opinar!).

Salutacions,

PD: Una última cosa! Sóc 100% pacifista, no m'agraden les guerres... El que sí que sóc és idealista i penso que amb la força de la gent el món sempre pot ser millor. Així que, per qui consideri que això és una guerra, està molt equivocat. Simplement és una crítica constructiva per a que el nostre club pugui avançar.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #19 el: 04 de Gener de 2006, 00:38:31 am »
Sr. Gil no faci cas a aquests 3 o 4 maleducats.