Autor Tema: Er ESSTRENADÓ  (Llegit 3665 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Re: Er ESSTRENADÓ
« Respondre #20 el: 04 de Gener de 2006, 16:25:53 pm »
Cita de esstrenadó:
Crec i em reitero que és una profunda vergonya que sigui president algú que no està preparat per les funcions que implica ser president. Hi ha d'haver gent a la ciutat molt capaç de donar una millor imatge al club i sobretot una millor gestió.

En que universidad se estudia para presidente de futbol... ;)

Si no fuera por los directivos el sabadell habria desaparecido ya. Poniendo como ponen una pasta me da igual como hable, porque para orador no esta en el club, vamos digo yo.  ;)
« Darrera modificació: 04 de Gener de 2006, 16:54:56 pm per mariokey »

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #21 el: 04 de Gener de 2006, 19:28:43 pm »
xarnegu, es fill d'andalus i catala com yo!! ya m'agradaria tener l'empresa del president i ser president del sabadell i faig moltes faltes perque escric molt rapid, critequeu al presi per la gestio no per com parla,er esstrenado faltes el respecte a tots els que no dominen el catala com tu, o que?al senyor li demanria que contestes tot el que se li questiona merci

visca catalunya VIVA al-andalus, visca el sabadell força hooligans vallès
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #22 el: 04 de Gener de 2006, 22:18:00 pm »
...Si no fuera por los directivos el sabadell habria desaparecido ya. Poniendo como ponen una pasta me da igual como hable, porque para orador no esta en el club...

:clap  :clap

xarnegu, es fill d'andalus i catala com yo...

Xarnego/a es fill/a d'inmigrant + catala

Sr. Gil no faci cas a aquests 3 o 4 maleducats.

:ok  :ok

...per qui consideri que això és una guerra, està molt equivocat. Simplement és una crítica constructiva per a que el nostre club pugui avançar.

Critica constructiva?? potser ho sera el teu escrit, pero el que s'ha instalat en aquest forum, es una campanya d'acoso i derribo, peti qui peti i costi el que costi...
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #23 el: 04 de Gener de 2006, 22:32:07 pm »
Puede que el presidente de mi equipo no hable correctamente, pero es la persona que cuando fue elegido para tal puesto tuvo el valor de aceptar el cargo, si la mayoría de los accionista no estan de acuerdo con su labor, ya saben el próximo día 17 tienen la oportunidad de sacarlo del cargo, sino pienso que es la cabeza visible de la entidad y por lo tanto se merece un respeto, por que representa al equipo que todos llevamos dentro en el corazón. Puede que no se exprese correctamente, pero tu no sabes registrarte correctamente, haber si vas al cole y aprendes o es que no tienes valor para dar la cara, callate y quedate en tú casa. VISCA EL PRESIDENTE Y VISCA EL C.E.SABADELL F.C. :scut
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #24 el: 04 de Gener de 2006, 23:12:28 pm »
Si el SR LARROSA,con sus defectos y su manera de hablar se llamara DON DINERO,y salvara ha este clud de la ruina que esta .Ya podria tener todo los DEfectos que quisiera.Mira los ejenplos del ATL DE MADRID ,con el GIL,y el BETIS con LOPERA.El futbol es asi ya sabeis.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #25 el: 04 de Gener de 2006, 23:13:12 pm »
em sembla molt trist veure que el foro s´utilitza per atacar als bandos contraris amagat darrere d´un "nick", es caure molt baix venir a la "taula" dels pobres aficionats a intentar enganyar-los fent-se pasar per altres aficionats. :ko  faltar al respecte i aixecar posibles "draps bruts", aixo nomes fa que no tinguem un club amb estabilitat suficient per fer alguna cosa amb cara i ullss.
 hi ha molta gent  que diu  obertament que estima molt al sabadell i   despres s´amaga en un nick per desestabilitzar el entorn, aixo es caure molt baix.
(per cert si alguna vegada jo m´entero d´alguna cosa privada i se que dir-lo desestabilitzará, no ho diré, per que crec  que faré un favor mes gran al club callant que explicarlo al foro amb un altre nom)
un "0" molt gran per la guerra bruta que esta inundant el foro  :ko

Casualitats, i nomes casualitats ;) -Valgue'm Deu pensar jo malament- l'essstrenado s'ha autoborrat a la que ha llegit en un altre post que hi havien IP duplicades...

:ejem
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #26 el: 04 de Gener de 2006, 23:32:12 pm »
A mi no em sembla que el Larrosa doni mala imatge ni parli tan malament. He vist de pitjors i encara que fós aixi qui sou vosaltres per jutgar per la forma de vestir, parlar o si es porta corbata o no?
Es que us penseu vosaltres superiors per la vostra forma de vestir o parlar?
A mi em sembla que no es pot anar per la vida com aneu vosaltres a més mira que no hi ha lladres que porten gomina, corbata i s´expresen com angels. Aquest son els pitjors.
Jo prefereixo un home senzill, treballador, que estima sabadell i que fa el que pot amb els coneixements que té i no entro amb el seu grau de cultura, llengua o forma de vestir que no conec ni que tampoc m´importa per que el valori més o menys com a persona.
VISCA EL SABADELL
« Darrera modificació: 05 de Gener de 2006, 00:06:54 am per hicks »