Autor Tema: CE Sabadell - At.Baleares Diumenge 6 de Febrer de Desembre a les 12.00 hores  (Llegit 3078 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
  • Gènere: Masculí
Re:CE Sabadell - At.Baleares Diumenge 6 de Febrer de Desembre a les 12.00 hores
« Respondre #20 el: 06 de Febrer de 2022, 19:53:37 pm »
Partit molt tècnic i de molta brega que, en una jugada força enrebesada, ens hem endut el partit. Quin patir avui i quin descans al acabar.

Partidàs d'Emilio amb les dues faltes que ha tret i alguna més
Kaxe en un dia de desgast i lluita

Indigne, un cop més, l'actuació de l'àrbitre, molt malament. Ens treu de polleguera als de la grada i als nostres jugadors també.

Per cert, potser és cosa meva però començo a veure alguns tics que teniem amb Hidalgo. Avui a la 1a part hem sortit a contenir el Balears però a no fer gaires coses en atac -potser em deixo anar per les sensacions del Betis- i amb el treure la pilota tota l'estona des del sacada de porteria. També veig força moments de joc en estàtic i amb els de sempre (avui Aarón Rey i Jacobo) intentant que hi hagi més mobilitat. Esperem que amb Dopi i hagi més moviments.

Quina bogeria de Lliga, estem en descens, a només 4p del 10è i a 9p del PO. Hem de guanyar sí o sí al Sanluqueño.

A 8, estem a 8 del playoff. Que el cinquè també hi va!

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 785
« Respondre #21 el: 06 de Febrer de 2022, 20:31:31 pm »
Partit molt tècnic i de molta brega que, en una jugada força enrebesada, ens hem endut el partit. Quin patir avui i quin descans al acabar.

Partidàs d'Emilio amb les dues faltes que ha tret i alguna més
Kaxe en un dia de desgast i lluita

Indigne, un cop més, l'actuació de l'àrbitre, molt malament. Ens treu de polleguera als de la grada i als nostres jugadors també.

Per cert, potser és cosa meva però començo a veure alguns tics que teniem amb Hidalgo. Avui a la 1a part hem sortit a contenir el Balears però a no fer gaires coses en atac -potser em deixo anar per les sensacions del Betis- i amb el treure la pilota tota l'estona des del sacada de porteria. També veig força moments de joc en estàtic i amb els de sempre (avui Aarón Rey i Jacobo) intentant que hi hagi més mobilitat. Esperem que amb Dopi i hagi més moviments.

Quina bogeria de Lliga, estem en descens, a només 4p del 10è i a 9p del PO. Hem de guanyar sí o sí al Sanluqueño.

A 8, estem a 8 del playoff. Que el cinquè també hi va!

Cert company, m'oblido que els 5ns van a promoció.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #22 el: 06 de Febrer de 2022, 20:49:34 pm »
Molt content per la victòria, hem sabut patir per endur-nos els 3 punts.
Bé Altimira i tota la defensa en general. També m'alegro de la millora d'Aaron Rey, sembla que el gol el va alliberar i avui ha jugat prou bé.
Tot i que lo de Kaxe ja sembla un expedient X l'efecte Munitis en els jugadors ja es comença a notar, crec que els 3 propers partits marcaran el destí, si surten bé podem fins i tot mirar a munt i si no continuarem amb l'objectiu de la permanència, que tal com està anant l'any ja la signo.
« Darrera modificació: 06 de Febrer de 2022, 22:15:32 pm per carlesf »

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #23 el: 06 de Febrer de 2022, 20:52:27 pm »
Jo el que veig es que amb Munitis hem fet 15/24. I si no contem el seu primer partit contra l’Andorra es un 15/21. Es pot dir que potser nobaguantem el ritme peró també es pot millorar. Penseu que podriem haver guanyat al camp del Linense i al Betis.

Queden 17 partits i al ritme Munitis anem cap als 60 punts. Jo no veig que ni Andorra ni Balears siguin millors que nosaltres. Tampoc veig que tinguem mals jugadors, el problema es com els feia jugar Hidalgo i encara s’han de treure algun vici d’aquella forma de jugar.

Amb tot, veig una “operación agárrame el cubata”…: si fem un bon febrer em veig fent playoff’s. En serio!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #24 el: 06 de Febrer de 2022, 21:12:08 pm »
No paro de veure comentaris a les xarxes del GRAN treball de Kaxe als partits, que si baixa pilotes, que si juga molt bé d'esquenes, guanya molts duels... Mare meva, algú opina com jo? De lo pitjor que he vist en molts anys.
Això es com quan et pregunten si és guapa i et diuen que es molt simpàtica, verge santa quin tronc.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #25 el: 06 de Febrer de 2022, 21:24:06 pm »
Ull poca broma!!! Si es cert que estem a 8 punts del play-off, però encara estem en descens i TENIM 3 PARTITS SEGUITS A FORA!!!!!
Hem tornat !

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 785
« Respondre #26 el: 06 de Febrer de 2022, 21:38:12 pm »
No paro de veure comentaris a les xarxes del GRAN treball de Kaxe als partits, que si baixa pilotes, que si juga molt bé d'esquenes, guanya molts duels... Mare meva, algú opina com jo? De lo pitjor que he vist en molts anys.
Això es com quan et pregunten si és guapa i et diuen que es molt simpàtica, verge santa quin tronc.

Home, avui s´però alS partitS (vull remarcar el plural), quan ha hagut de jugar Néstor de DC i lluitar el que no ha fet aquest home...és, com a mínim, a discutir. Hi ha hagut partits i moments però ni de bon tros estic d'acord amb el que diuen a les xarxes.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #27 el: 06 de Febrer de 2022, 21:52:44 pm »
Avui ha fet un partidàs ( tenint en compte el que li demana l'entrenador ).
En una primera part amb un 4-2-3-1 molt defensiu, tenir un tio adalt fent sol la pressió, bregant totes les pilotes i descarregant tots els melons que li venien i provocant faltes, doncs això es mitja vida per un entrenador.
No tots els devanters estan dispossats a fer aquest sacrifici i més encara tenint en compte que desde la grada li estan dient de tot.
Es una feina bruta que no s'aprecia.
Es el tipus de jugador que si veus un partit seu per la tv penses, vaja totxo, pero si el veus en viu en el camp, canvia la percepció per complet.
Tambe, es cert que no tot son flors i violes i ha tingut partits lamentables però avui no es el cas.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #28 el: 06 de Febrer de 2022, 22:04:37 pm »
Avui ha fet un partidàs ( tenint en compte el que li demana l'entrenador ).
En una primera part amb un 4-2-3-1 molt defensiu, tenir un tio adalt fent sol la pressió, bregant totes les pilotes i descarregant tots els melons que li venien i provocant faltes, doncs això es mitja vida per un entrenador.
No tots els devanters estan dispossats a fer aquest sacrifici i més encara tenint en compte que desde la grada li estan dient de tot.
Es una feina bruta que no s'aprecia.
Es el tipus de jugador que si veus un partit seu per la tv penses, vaja totxo, pero si el veus en viu en el camp, canvia la percepció per complet.
Tambe, es cert que no tot son flors i violes i ha tingut partits lamentables però avui no es el cas.

A mí me ha parecido que ha hecho lo mínimo que se le debe exigir a un delantero, que es pelearse con los defensas y descargar. Para mí, eso no es un partidazo.

Sin ir más lejos, a Arturo se le pegaban una de palos brutal haciendo partidos bastante mejores que el de hoy de Kaxe; jugando solo en punta, bajando melonazos y creándose él mismo las oportunidades... Y, de tanto en tanto, metiendo alguna. 10 goles en 46 partidos, en uno de los peores Sabadell que hemos visto, no me parece una mala cifra.

Kaxe lleva 19 partidos y 0 goles. Inaceptable.

Dejaros de historias de que si un delantero lucha, descarga o se parte la cara... Un delantero tiene que hacer eso y, además, marcar goles. En todos los partidos se dan situaciones en los que el balón le llega franco al delantero, y es ahí donde el delantero las tiene que enchufar sí o sí, y Kaxe aún no lo ha hecho. Y las circunstancias para hacerlo, se están dando, por lo que ya me dirás...

Y, ojo, que digo lo mismo de Edgar (que le salvaba que marcaba goles de falta) o de Guruzeta el año pasado (era estar en el campo y saber que si marcábamos, sería por otro jugador y no por él)...
« Darrera modificació: 06 de Febrer de 2022, 22:13:09 pm per J.R.G. »

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #29 el: 07 de Febrer de 2022, 00:06:44 am »
Mi opinion es en base al partido de hoy, el balance general queda claro que de momento es pésimo y sino cambia la cosa acabará la temporada con una cifra muy pobre de goles.
Pero hoy ha jugado bien, es cierto que quizas me excedido en lo de partidazo  :laugh2: pero es que hemos llegado a tal extremo que ver correr y luchar a un jugador es para celebrarlo.
Espero que con Dopi hayan acertado ...

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
« Respondre #30 el: 07 de Febrer de 2022, 08:56:36 am »
El balance de los últimos partidos es bueno y somos  de los cuatro equipos menos goleados.Este dato es importante.Creo que estamos a dos goles del que menos recibe.
Por poco que mejoremos  y salgamos del agobio de ir en el tren de la cola,veremos realmente de lo que somos capaces.
Yo eche a faltar a Aguza en el centro del campo pero me fui la mar de contento con todo el equipo.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #31 el: 07 de Febrer de 2022, 09:55:22 am »
Muy contento por la victoria!
A destacar que aunque vayamos ganando, el equipo no se encierra atrás ni los cambios son defensivos. Progresión buena de Aaron Rey y buen debut de Dopi en las pocas acciones en las que participó. Buen trabajo de todo el equipo del primero al último.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #32 el: 07 de Febrer de 2022, 10:07:28 am »
Amb la ratxa que portem, la millor del grup juntament amb la del Sevilla i encara no em sortit del descens, la destrossa de l'anterior cos tècnic va ser tant gran que ens costarà mantenir aquest nivell encara unes jornades més per poder sortir del pou.
Quan això passi ja mirarem a quina distància estem dels 5 primers, ara com diu el míster a no mirar més enllà del proper partit.

El que està clar es que molts s'han hagut de menjar les paraules sobre que fer un canvi a la banqueta no era l'idoni, sobretot gent de la directiva, que van voler vendre la moto que el millor era confiar en un projecte a diferència dels que no donaven oportunitats i canviaven d'entrenador. En el moment oportú, més endavant, alguns hauran de donar explicacions, de perquè es van carregar un projecte al mes d'octubre, capficats en mantenir algú totalment incapaç. 

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #33 el: 07 de Febrer de 2022, 10:19:07 am »
Amb la ratxa que portem, la millor del grup juntament amb la del Sevilla i encara no em sortit del descens, la destrossa de l'anterior cos tècnic va ser tant gran que ens costarà mantenir aquest nivell encara unes jornades més per poder sortir del pou.
Quan això passi ja mirarem a quina distància estem dels 5 primers, ara com diu el míster a no mirar més enllà del proper partit.

El que està clar es que molts s'han hagut de menjar les paraules sobre que fer un canvi a la banqueta no era l'idoni, sobretot gent de la directiva, que van voler vendre la moto que el millor era confiar en un projecte a diferència dels que no donaven oportunitats i canviaven d'entrenador. En el moment oportú, més endavant, alguns hauran de donar explicacions, de perquè es van carregar un projecte al mes d'octubre, capficats en mantenir algú totalment incapaç.

Quin octubre? El de 2020?

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #34 el: 07 de Febrer de 2022, 11:44:15 am »
Es el que deia jo ahir, que portem 7 partits sense perdre i encara esten en zona de descens, i ara tenim 3 partits seguits a fora de casa...
Hem tornat !

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3615
  • You will never walk alone
« Respondre #35 el: 07 de Febrer de 2022, 12:02:12 pm »
Pensar més enllà de la permanència es fer volar coloms. Hem d'anar partit a partir i sortir del pou tan aviat com sigui possible i evitar Olots 2.0 al final de temporada.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #36 el: 07 de Febrer de 2022, 12:15:56 pm »
I si ja poguessim recuperar a Ezzarfanni ja seria l'0stia.
Un trident Jacobo, Aaron, Moha, espectacular JAM session, ni BBC, ni MSN, ni tonteries.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #37 el: 07 de Febrer de 2022, 13:23:24 pm »
Us ho torno a dir: farem playoff o ens quedarem a les portes. Recordeu aquest missatge en 3 mesos.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #38 el: 07 de Febrer de 2022, 13:49:05 pm »
Us ho torno a dir: farem playoff o ens quedarem a les portes. Recordeu aquest missatge en 3 mesos.
jo també ho crec!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #39 el: 07 de Febrer de 2022, 14:12:41 pm »
jo també ho crec!

Aquest mes es crucial: ara tenim Sanluqueño, Albacete, Ucam i Llagostera. Necessitem 8 punts de 12 possibles per mantenir el ritme playoff. Si per sort estem per sobre i agafem bona ratxa, tot es contagiarà, ho tinc claríssim. Tendència alcista de manual seria.