No paro de veure comentaris a les xarxes del GRAN treball de Kaxe als partits, que si baixa pilotes, que si juga molt bé d'esquenes, guanya molts duels... Mare meva, algú opina com jo? De lo pitjor que he vist en molts anys.
Això es com quan et pregunten si és guapa i et diuen que es molt simpàtica, verge santa quin tronc.
Avui ha fet un partidàs ( tenint en compte el que li demana l'entrenador ).
En una primera part amb un 4-2-3-1 molt defensiu, tenir un tio adalt fent sol la pressió, bregant totes les pilotes i descarregant tots els melons que li venien i provocant faltes, doncs això es mitja vida per un entrenador.
No tots els devanters estan dispossats a fer aquest sacrifici i més encara tenint en compte que desde la grada li estan dient de tot.
Es una feina bruta que no s'aprecia.
Es el tipus de jugador que si veus un partit seu per la tv penses, vaja totxo, pero si el veus en viu en el camp, canvia la percepció per complet.
Tambe, es cert que no tot son flors i violes i ha tingut partits lamentables però avui no es el cas.
A mí me ha parecido que ha hecho lo mínimo que se le debe exigir a un delantero, que es pelearse con los defensas y descargar. Para mí, eso no es un partidazo.
Sin ir más lejos, a Arturo se le pegaban una de palos brutal haciendo partidos bastante mejores que el de hoy de Kaxe; jugando solo en punta, bajando melonazos y creándose él mismo las oportunidades... Y, de tanto en tanto, metiendo alguna. 10 goles en 46 partidos, en uno de los peores Sabadell que hemos visto, no me parece una mala cifra.
Kaxe lleva 19 partidos y 0 goles. Inaceptable.
Dejaros de historias de que si un delantero lucha, descarga o se parte la cara... Un delantero tiene que hacer eso y, además, marcar goles. En todos los partidos se dan situaciones en los que el balón le llega franco al delantero, y es ahí donde el delantero las tiene que enchufar sí o sí, y Kaxe aún no lo ha hecho. Y las circunstancias para hacerlo, se están dando, por lo que ya me dirás...
Y, ojo, que digo lo mismo de Edgar (que le salvaba que marcaba goles de falta) o de Guruzeta el año pasado (era estar en el campo y saber que si marcábamos, sería por otro jugador y no por él)...