Autor Tema: JDA 23 - 12/2/22: At Sanluqueño vs Sabadell  (Llegit 4756 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

elnenpetit

• Visitant
Re:JDA 23 - 12/2/22: At Sanluqueño vs Sabadell
« Respondre #40 el: 12 de Febrer de 2022, 21:01:15 pm »
Partido de 0-8 pero lo que fallamos...
Venga Marañón deja lo q fallamos ! Yo estoy flipando mucho con esta racha. Esto pocas veces se ha visto!! Venga Marañón has visto de todo, lo mejor y peor y esto a mi m suena muy bién!

dudas lo del 0-8???

Es que no se puede decir que hemos competiso contra unas N3n4z4s

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 12 de Febrer de 2022, 21:02:19 pm »
Exhultant i de felicitat total, encara no em crec quin tros de partit em fet! És igual que el rival sigui força més fluix, nosaltres també estem ficats en aquest merder i, per tant, és de la nostre Lliga.
Chapeau pel partit.

M'agradaría resaltar 3 jugadors

- Kaxe, com el partit del Balears, molt bé fent la feina fosca. Amb això jo ja estic content.
- Óscar Rubio imperial.
- Muguruza, ¿¿¿¡¡¡¡como fallas esas dos????!!, amor, casi te llevas la pelota a casa!

Sí després de UCAM (sí juguem) hem fet un 7/9p; collonut.

*Aquest finde ja no tornem a descens (Betis, Costa Brava, UCAM, At Sanluqueño i Linares no ens poden atrapar). Gaudim del moment i que ens alliberi!!

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #42 el: 12 de Febrer de 2022, 21:02:23 pm »
0-3 pero cuando se ha vsto eso!! Que si eh, que vamos a play off. Apuestas!

N’estic segur, si no passa res estrany.
Amb Munitis portem números de líder!
Números de lo que tenía que ser la plantilla. Plantilla que algunos habeis menospreciado. En cambio habeis alzado al cielo al verdadero causante de la situación. Está pasando lo que muchos deciamos que pasaría. Y estoy seguro que escuece.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #43 el: 12 de Febrer de 2022, 21:07:06 pm »
0-3 pero cuando se ha vsto eso!! Que si eh, que vamos a play off. Apuestas!

N’estic segur, si no passa res estrany.
Amb Munitis portem números de líder!
Números de lo que tenía que ser la plantilla. Plantilla que algunos habeis menospreciado. En cambio habeis alzado al cielo al verdadero causante de la situación. Está pasando lo que muchos deciamos que pasaría. Y estoy seguro que escuece.
Si David, tienes toda la razón, pero ya no nos mosqueemos màs en el foro. Ahora toca disfrutar! Nos hemos dicho de todo aquï pero porqué era una impotencia bestial. Ahora vamos a rezar a play off

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #44 el: 12 de Febrer de 2022, 21:11:41 pm »
Quina alegria, sembla mentida la ratxa que portem, ja falta menys per la salvació  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat damima

• Juvenil
  • Missatges: 332
« Respondre #45 el: 12 de Febrer de 2022, 21:12:06 pm »
Ahora mismo veo más factible playoff que descenso...estamos a 6 puntos y máximo a 9 al acabar la jornada y todo esto con un partido menos, contra un potencial rival directo por el playoff

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #46 el: 12 de Febrer de 2022, 21:22:04 pm »
Exhultant i de felicitat total, encara no em crec quin tros de partit em fet! És igual que el rival sigui força més fluix, nosaltres també estem ficats en aquest merder i, per tant, és de la nostre Lliga.
Chapeau pel partit.

- Kaxe, com el partit del Balears, molt bé fent la feina fosca. Amb això jo ja estic content.
- Óscar Rubio imperial.
- Muguruza, ¿¿¿¡¡¡¡como fallas esas dos????!!, amor, casi te llevas la pelota a casa!

*Aquest finde ja no tornem a descens (Betis, Costa Brava, UCAM, At Sanluqueño i Linares no ens poden atrapar). Gaudim del moment i que ens alliberi!!

Ni barça b

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #47 el: 12 de Febrer de 2022, 21:22:14 pm »
Si el centre xut de Jacobo arriba entrar el dia del Betis B, amb 2 puntets mes estariwm 8° a 4 punts del play off = de locos!

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #48 el: 12 de Febrer de 2022, 21:25:28 pm »
Venga Marañón deja lo q fallamos ! Yo estoy flipando mucho con esta racha. Esto pocas veces se ha visto!! Venga Marañón has visto de todo, lo mejor y peor y esto a mi m suena muy bién!
esta claro que si, me refería que hemos jugado un partidazo y podíamos haber metido 8,no era por desmerecer al equipo, gran lucha del equipo y otra vez un hombre importante en ataque, Kaxe hay que ver lo que lucha y juega para el equipo, lastima que la puerta no la ve

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #49 el: 12 de Febrer de 2022, 21:26:49 pm »
 :icon_idea:
esta claro que si, me refería que hemos jugado un partidazo y podíamos haber metido 8,no era por desmerecer al equipo, gran lucha del equipo y otra vez un hombre importante en ataque, Kaxe hay que ver lo que lucha y juega para el equipo, lastima que la puerta no la ve
Ya lo se! Era broma. Si m caes bién j****! Esto es de locos si

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
« Respondre #50 el: 12 de Febrer de 2022, 21:32:23 pm »
Chapeau pel partit.

- Óscar Rubio imperial.

Ni barça b

No compta que ens guanyessin aqui? No sé que preval, sí GF/GC general o particular entre equips.

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
« Respondre #51 el: 12 de Febrer de 2022, 21:36:24 pm »
Chapeau pel partit.

- Óscar Rubio imperial.

Ni barça b

No compta que ens guanyessin aqui? No sé que preval, sí GF/GC general o particular entre equips.
primer és el gol average entre els dos equips, per tant en cas d'empat el tenim guanyat

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #52 el: 12 de Febrer de 2022, 21:40:46 pm »
Ya tenemos más goles en el casillero a favor que en contra.Importantisi mo.cuanto hace que no sucedía? :balla

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #53 el: 12 de Febrer de 2022, 21:46:20 pm »
Ya tenemos más goles en el casillero a favor que en contra.Importantisi mo.cuanto hace que no sucedía? :balla
Es que no encajamos casi y ganan de 3 en tres goles !!! Ahora la moral la tienen a tope y ganar al Sabadell cotiza y mucho

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
« Respondre #54 el: 12 de Febrer de 2022, 21:52:53 pm »
:icon_idea:
Ya lo se! Era broma. Si m caes bién j****! Esto es de locos si
el aprecio es mutuo a pesar las muchas discrepancias, por cierto, no estaría mal hacer como el Nastic de Tarragona hace unos años,asi empezó el,y es que cuando un equipo coge moral...

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #55 el: 12 de Febrer de 2022, 21:53:03 pm »
Tot això va de dinàmiques. Potser s'assembla a la temporada 2008-09 que vam fer una primera volta molt discreta i vam acabar 4rts i casi la liem a Irún si no ens ho eviten...
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #56 el: 12 de Febrer de 2022, 22:03:21 pm »
Tot això va de dinàmiques. Potser s'assembla a la temporada 2008-09 que vam fer una primera volta molt discreta i vam acabar 4rts i casi la liem a Irún si no ens ho eviten...
Si i tant jo hi era. Robatori va ser alló

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #57 el: 12 de Febrer de 2022, 22:38:43 pm »
Es brutal la forma de competir de este equipo, a excepción del dia del Betis, el resto de partidos los han batallado.
Me da que Kaxe arriba es innegociable para Munitis por todo lo que aporta sin balon.
La banda derecha con el doble lateral que ignorante de mi, tanto critique hace unas semanas está siendo un gran invento, cierto que Muguruza o Dani Sanchez no tienen el gol que podría tener otro jugador especializado en la posición, pero el curro que hacen no tiene desperdicio.
Jacobo que empezó la temporada y en mi caso no le veía nada, resulta que está siendo nuestro killer y jugador estrella.
Espero que el equipo siga con el buen trabajo y podamos retomar el objetivo inicial qie ya todos dábamos por deecartado.
A seguir !!!
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #58 el: 12 de Febrer de 2022, 23:01:40 pm »
Es brutal la forma de competir de este equipo, a excepción del dia del Betis, el resto de partidos los han batallado.
Me da que Kaxe arriba es innegociable para Munitis por todo lo que aporta sin balon.
La banda derecha con el doble lateral que ignorante de mi, tanto critique hace unas semanas está siendo un gran invento, cierto que Muguruza o Dani Sanchez no tienen el gol que podría tener otro jugador especializado en la posición, pero el curro que hacen no tiene desperdicio.
Jacobo que empezó la temporada y en mi caso no le veía nada, resulta que está siendo nuestro killer y jugador estrella.
Espero que el equipo siga con el buen trabajo y podamos retomar el objetivo inicial qie ya todos dábamos por deecartado.
A seguir !!!
Y el gol de Jacobo, pero que golpeo con el interior a la misma escuadra!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #59 el: 12 de Febrer de 2022, 23:12:39 pm »
A seguir !!!
Y el gol de Jacobo, pero que golpeo con el interior a la misma escuadra!
De locos !!!
Lo estoy viendo en bucle.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem