Autor Tema: Em retiro de la guerra civil Arlequinada  (Llegit 712 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

wimpi

• Visitant
Em retiro de la guerra civil Arlequinada
« el: 03 de Gener de 2006, 15:37:58 pm »
Bé, sense adonar-me’n me ficat “en el jardin” de fer-li el joc als 4 anti Tomàs o pro Martinez – Vilchez, en fi, com es diguin (ja sabreu qui sou).

El meu interès real no es ni defensar a mort al Sr. Tomàs ni desacreditar ni insultar als anteriors gestors esportius. Només que crec que no teniu cap tipus de dret a dir tot el que dieu d’una persona que només coneixeu pel que diu el diari de Sabadell, la radio, i els comentaris de bar i que només li teniu mania per que segons penseu, es el supermegaenemic dels directius destituïts, que qui sap, igual si que teniu contacte personal amb ells...

En la majoria (per no dir tots) els missatges que escriviu, només es llegeixen, insults, desprecis, acusacions sense cap tipus de fonament dignes del típic adolescent garrulo o del típic pare de família que es dedica a criticar a l’entrenador de torn al bar cada tarda i desprès els dissabtes al mati va a veure al seu nen a jugar a futbol i es passa tot el partit amenaçant al seu fill i a l’entrenador per que no fan el que ell vol....

Tots els missatges que heu posat, si els hi canviéssim la paraula “Tomàs” per la de qualsevol altre gestor esportiu, valdrien igual.

Per que no dieu això del sr. Vilchez i del Sr. Martinez? Jo no ho dic, per que se que s’estimen al Sabadell igual que el que més, i si ara marxen es per que degut a que l’equip no ha anat bé s’han posat tots molt nerviosos i han saltat. Els ha tocat a ells pagar els plats trencats.

Però, per que ningú els acusa a ells de cobrar comissions o de portar als “amigotes”? Es podria fer perfectament no? Podria dir, “mira, ahora se van pero con los bolsillos llenos...” i tindria el mateix valor que les vostres acusacions. Però no ho faig, per que primer, estic segur que no ho han fet i segon, encara que ho haguessin fet, no es pot demostrar de cap de les maneres, però repeteixo, confiava en ells igual que confio amb el Tomàs, només que son dos maneres de portar un club diferents.

D’acord que l’entrenador que ara ve potser és “amic” o ve per que ell el va tenir quan estava al Nàstic... però ja és això el seu punt fort no? El d’haver estat jugador i conèixer molt bé el mercat català i potser per tenir bones relacions amb gent del futbol català pot aconseguir coses que altres no aconseguirien no?

A qualsevol club l’encarregat de fitxar fitxa a gent que coneix no? No fitxarà a un desconegut... per això també em d’acusar de fitxar “amigets” a tots els secretaris tècnics?

Només vull dir que no penso escriure cap missatge més ni atacant als anteriors, ni defensant a l’actual ja que crec que en el fons es el millor que puc fer pel meu club. Si vosaltres voleu seguir insultant, despreciant i acusant d’estafador al que ara mateix s’encarrega de la part esportiva del nostre club i que té el suport de la majoria de directius, endavant, però almenys, arguments sòlids. Que arguments del tipus... “esque se trae a sus amigotes”, “que cobra comisiones”... com ja e dit, són comentaris de garrulos de barriada sense estudis i sense cultura, no, perdo, sense cultura no, amb la cultura dels “salsa rosa” i dels típics comentaris cíclics de bar.

Vinga doncs, ara ja podeu dir que heu guanyat, o que teniu raó per un munt d’arguments súper verídics que segur que son súper creïbles i tal... Per sort o per desgracia aquí pot escriure tothom, igual que tothom pot entrar a un dels bars de davant de tribuna i dir el primer que se li passi pel cap. Apa! Unes birres!

Acabo amb un...

Sort pel nostre nou entrenador Bonet

Sort pel nostre nou Secretari tècnic Albert Tomàs

I gràcies als directius que marxen, si més no, per haver-se atrevit i dirigit (total o parcialment) el nostre club en moments tan difícils com van ser quan els Cano van deixar-nos “tocados y casi hundidos” i fer-nos seguir endavant.

Els èxits dels empleats del Sabadell són èxits del Club, igual que els fracassos. Per aquest motiu no aguanto que hi hagi gent que des d’un principi vagi a provocar i s’alegri dels fracassos dels components del NOSTRE club.

PD: Perdó per la “parrafada”, es que quan començo no paro xDDD

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: Em retiro de la guerra civil Arlequinada
« Respondre #1 el: 05 de Gener de 2006, 23:41:00 pm »
 :arbit :arbit :clap :clap :clap :clap
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!