Puse a parir a manzanera y ahora queda claro que el problema estaba en el prepotente que se sentaba en el banquillo, mis disculpas a manzanera
Jo em vaig equivocar donant les culpes només a Manzanera, està clar que era culpa d'ell i d'Hidalgo.
Manzanera l'any passat només va encertar a Stoichkov i Ibiza, res més i aquest any a part de fer fora alguns jugadors molt vàlids com Adri Cuevas o Capó, els seus buques insignia eren Folch (cobrant un paston i a la banqueta), Moha (cobrant un paston i a la banqueta), Royo (cobrant un paston i a la banqueta) i Gabarre (que ja no està) jugadors dels que més cobren de la història del Sabadell. Sí ha encertat en algun jugador com Jacobo i les segones opcions com Emilio, Molina, Iago Indias per exemple. El gruix dels sous se'n van en jugadors que no juguen, dilapidant un dels pressupostos més grans a la 3a categoria.
De disculpes al Manzanera res de res, si l'any passat hagués encertat en algun fitxatge a part dels cedits i hagués fet alguna cosa de bo al mercat d'hivern encara estariem a segona.